Czy For Honor daje radę w singlu?
"Pojedynek 1 n 1" to pleonazm (masło maślane). Pojedynek - ze swej natury - odbywa się zawsze w konfiguracji 1 na 1.
Jaki pojedynek? Z tego co wiem sp jest zupełnie inne od multi i tej bety. To podobno taki golden axe w 3D z dzisiejszą grafiką. Jestem na tak.
Gra o turbo rycerzach, turbo samurajach i turbo wikingach.
Czekam na Deliverance
O to, to! For Honor był fajny by pograć sobie w betę, ja jednak wolę singla oraz erpegową otoczkę i też czekam na Kingdom Come. Mam nadzieję, że się ne zawiodę.
mnie tam sie bardziej nie podoba wymieszanie tego wszytkiego, jakieś zbroje rodem z si-fi i w ogole dziwne to, brzydkie i bez klimatu.
W singlu jest tylko kampania, czy można też sobie jakąś "Szybką grę/bitwę" z botami ustawić?
Kampania. Dlatego pisanie/mówienie, że to gra sieciowa jest co najmniej nie na miejscu.
No, ale oprócz kampanii fabularnej można każdy tryb multi zagrać z AI. Podczas bety też można było.
No division jak się okazało też było ściśle pod mp robione, a jakoś wątpię, że single z for honor jest lepsze niż w division, a po tym materiale można tylko wysnuć wnioski, że jednak zrobili na szybko byle fabułę rozrywkową na 6h i tyle.
Ciekawe dlaczego nie ma w ogole recenzji..
MrocznyWędrowiec > W becie można było grać z botami po prostu po wybraniu danego trybu wybierałeś czy chcesz grać z innymi graczami czy z SI. Nie wiem czy we wszystkich trybach bo ja z botem głównie rozgrywałem pojedynki. Ale skoro w becie to było to myśle że nie zdecydowali się by w ostatniej chwili wyciąć to z finalnej wersji.
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały, że singiel w tej grze powstał tylko po to żeby ludzie nie gadali.
Problem istnieje od 2015 roku, system walki pozwala na blok/kontre tylko przeciwko jednemu celowi w tym samym czasie, takze walka 2vs1zawsze konczy sie porazka bez wzgledu na skill, umiejetnosci itp co udowodnila beta. Boty pojawialy sie w miejsce graczy ktorzy opuszczali sesje bo malo kto wytrzymywal dluzej niz 5 min.