Titanfall 2 nie spełnił oczekiwań wydawcy
Coś tam musiało być na rzeczy, skoro wydawca świadomie sabotował grę (wydanie w najgorszym możliwym okresie), a następnie otwarcie wypowiada się, że nie spełniła ona finansowych oczekiwań.
^Dokładnie, przecież to aż ciężko uwierzyć, że taki wydawca jak EA nieświadomie sabotuje taką markę. Nie dość, że dwie gry tego samego wydawcy konkurują ze sobą, to jeszcze w tym czasie premierę miał CoD.
Po prostu niemożliwym jest, żeby to wyszło przypadkiem, to naprawdę wygląda na celowe działania. Ale... CZEMU?
Według analityków EA zdecydowało się na taki ruch (w sensie Battlefield i Titanfall w praktycznie tym samym czasie) , by jak najbardziej zaszkodzić Call of Duty. Coś tam pisaliśmy o tym tutaj: https://www.gry-online.pl/newsroom/titanfall-2-analitycy-obnizaja-prognozy-sprzedazy/z618a75 Jakkolwiek by nie było to szkoda straszna, bo gierka super, no ale może się jeszcze odrobi :)
Tja jasne, zrobili to by zaszkodzić Respawnowi. Jak ten podupadnie to go wykupią, i tyle.
A gra była dobra. To jedna z tych gier z 2016 roku w które warto zagrać.
Ok tylko Titanfall2 ma denuvo a zaraz po nim wyszedł nowy CoD bez zabezpieczeń i ma się dobrze. Piszę to bo brakuje mi w końcu tematu w którym wprost zostanie napisane, że piractwo nie wpływa na niską sprzedaż.
Nie ma też danych z drugiej strony, tzn. czy denuvo faktycznie ma przełożenie na sprzedaż w przynajmniej pierwszym miesiącu od premiery czy to mrzonki. Można domniemywać, że skoro nadal jest implementowane przez wydawców to COŚ daje.
P.S. Infinite Warfare to od czasu BO 3 najsłabiej sprzedający się CoD. Rozumiem potrzebę jednostronnej narracji gdy chodzi o DRM (sam nie lubię), ale bądź obiektywni.
Masz rację Camelson tylko ostatnio mamy wysyp informacji że gry z denuvo słabo się sprzedają jakie czynniki na to wpływają tego nie wiemy. Duże firmy co dalej wciskają zabezpieczenie mogą mieć podpisaną długoterminową umowę. Zobaczymy denuvo jest młode będzie się rozwijać i sobie poradzi albo polegnie, czas zweryfikuje.
Wypuścić dwie, dobre gry akcji ze swojego portfolio w tym samym terminie i potem się dziwić, że jedna się słabo sprzedaje. Brawo Watsonie!
W SP bawiłem się dobrze ale to tylko rozgrzewka, najwięcej zabawy miałem w MP i tutaj TF2 moim zdaniem był najlepszą grą fps online 2016 roku, niestety bez marketingowej nawalnicy został zepchnięty przez CoDa i BF1.
Będzie walczyć o rynek z COD.
BF na PC się słabo sprzedaje, zrobili z gry F2P, quick join z consol. Kupicie sobie od nas serwery i nic na nich nie ustawicie a najlepsze, że nie będzie ich w przeglądarce serwerów lub będą na samym dni.
TF2 - mogli wydać na święta lub nowy rok i zarobili by kokosy.
Jako multi TF2 kuleje w stosunku do TF1. Brak kart atutu jedynki, tytany są słabsze, trzeba grać naprawdę dużo aby coś odblokować
COD 3 na PC ma 314k graczy też bez rewelacji.
Respawn powinien iść do T2 lub Squer było by masa dodatków ale termin wydania był by rozsądniejszy.
Ja wyjeba... ł bym gościa co ustawił taki termin premiery - naraził inwestorów na milionowe straty.
Respawn niby niezależny TF to ich IP itd., a nie mają prawa głosu co do wydania tytułu.
Wlasnie chyba o to chodzi ze TF2 mogl zjesc troche tortu BF1 bo to niby BF ale jednak inn. Wiadomo ze sporych szans nie posiadal na przejecie tronu ale znudzeni gracze BF4 ktory ma juz troche latek, oczekujcy jakiejs dynamicznej gry multi mogli wybrac TF2 ale nie mieli duzego wyboru bo COD nie, wiec lepiej BF bo cos sprawdzonego mimo innego kierunku stad premiera w bliskim czasie. Jesli ktos ogrywal BF4 od premiery to moglbyc znudzony takim stylem gry i wybrac staroszolny i szybki TF2.