Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Torment Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie

23.01.2017 14:35
1
6
latrommi
26
Chorąży

Dobry tekst, bardzo przyjemnie się czytało :)

23.01.2017 14:47
jackowsky
2
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
jackowsky
244
Dobry Wujek Szwejk

"w ciągu ok. 40 godzin zabawy zdarzyło mu się walczyć... dwa razy. Z czego raz dlatego, że sam tego chciał."

Tego mi trzeba.

23.01.2017 14:35
1
6
latrommi
26
Chorąży

Dobry tekst, bardzo przyjemnie się czytało :)

23.01.2017 14:47
jackowsky
2
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
jackowsky
244
Dobry Wujek Szwejk

"w ciągu ok. 40 godzin zabawy zdarzyło mu się walczyć... dwa razy. Z czego raz dlatego, że sam tego chciał."

Tego mi trzeba.

23.01.2017 15:11
2.1
2
zanonimizowany1213054
3
Konsul

Jeśli to prawda, to będzie świetna gra.

24.01.2017 08:24
Aen
👍
2.2
1
Aen
240
Anesthetize

Ja też. Liczyłem na Tyranny pod tym względem (grałem Dyplomatą), jednak non stop trzeba było się tłuc.

23.01.2017 14:56
3
1
odpowiedz
zanonimizowany561661
45
Senator
8.5

Będzie RPG stulecia?

Nie, nie będzie. Ale będzie bardzo dobra gra dla miłośników hardcore RPG.

23.01.2017 15:28
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
metamatematyka
40
Centurion

"Ale spokojnie, Torment nie jest interaktywnym traktatem filozoficznym" - co to ma znaczyć? Że filozofia gryzie? Polecam każdemu człowiekowi zapoznać się z jakimś traktatem filozoficznym.

post wyedytowany przez metamatematyka 2017-01-23 15:28:58
23.01.2017 15:32
Draugnimir
4.1
3
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Że próg wejścia w fabułę czy klimat nie jest tak wysoki, jak można byłoby się obawiać ;)

23.01.2017 15:38
4.2
2
metamatematyka
40
Centurion

Wobec tego gracze pewnie się ucieszą, ale ja powiem, że szkoda :) Bo nie sądzę, że gry muszą rezygnować ze stawiania poprzeczki wysoko. Przynajmniej raz na jakiś czas.

23.01.2017 21:53
4.3
zanonimizowany1187012
11
Senator

Filozofia we współczesnym świecie, gdzie rządzi technologia i jest pogoń za wykształceniem technicznym i pieniądzem to nauka dla podludzi.

24.01.2017 07:55
4.4
zanonimizowany794081
77
Generał

Może nie podludzi, ale leni.

24.01.2017 20:25
4.5
ToSin
18
Legionista

Dla tych intelektualnie niewymagających zawsze pozostaje Call of Duty.

23.01.2017 15:48
😃
5
1
odpowiedz
MojaGlowaRadio
23
Chorąży
8.0

W tym roku czekam w sumie na trzy gry. Torment, wiadomo czemu. Drugie Divinity Original Sin, czyli rpg z mnóstwem ciekawych - nowych rozwiązań. Miodna walka. No i South Park. Tak głośno jak przy kijku prawdy dawno się nie śmiałem. Kanada - mistrzostwo:)

23.01.2017 16:23
6
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
ligant
26
Centurion

"W oczy najbardziej rzuca się fakt, że inXile nie zmieniło się zanadto od czasów Wastelanda 2 – od błędów roi się również w najnowszym dziele tego studia, o czym miałem okazję przekonać się na warszawskim pokazie. A to niekiedy któraś postać nagle bez powodu przestawała podążać za drużyną, a to bohaterowie przenikali przez zamykające się automatycznie drzwi. Ponadto jednemu z kompanów ciągle wyświetlała się ikona wyrażająca chęć pogadania ze mną (mimo że odbyłem już tę rozmowę), a od czasu do czasu w podpisach nad obiektami pojawiały się dziwne „krzaczki” zamiast liter. Ba, raz zdarzyło się nawet, że gra nie zaliczyła mi udanej próby wyważenia drzwi i musiałem zainwestować dodatkowe punkty siły w powtórzenie tej samej akcji. I to wszystko w ciągu raptem dwugodzinnego testu.
Nie przywiązywałbym może większej wagi do wspomnianych baboli, gdyby nie fakt, że teoretycznie prace nad Tormentem już zakończono, a do ukazania się tytułu został niewiele ponad miesiąc. Jasne, w przygotowaniu jest jeszcze patch na premierę, ale nie spodziewałbym się po nim cudów. Jeżeli tego typu bugi wciąż występują w grze po kilku latach produkcji, to czy wyparują w miesiąc? Wątpię. Krótko mówiąc, przed nami kolejny produkt, który czeka intensywne łatanie jeszcze dość długo po trafieniu na rynek"

LMAO.

W miejsce inxile podstawiamy bethesda a w miejsce W2 daggerfalla a w miejsce tormenta fallouta 4 / skyrima i co mamy? Podwójne standardy, gol, gol never changes.

Ale po kolei.

"W oczy najbardziej rzuca się fakt, że inXile nie zmieniło się zanadto od czasów Wastelanda 2"

Zabawne, a gdyby tak w zapowiedzi skyrima było cos takiego:

W oczy najbardziej rzuca się fakt, że Bethesda nie zmieniła się zanadto od czasów Daggerfalla.

Naturalnie tego rodzaju tekstów na golu ani widu ani słychu. Tylko czemu mnie to nie dziwi?

"od błędów roi się również w najnowszym dziele tego studia, o czym miałem okazję przekonać się na warszawskim pokazie"

W przeciwieństwie do gier bethesdy nie golu? Bo jakoś w zapowiedziach ich gier błędów im nie wytykacie. Co najciekawsze w recenzjach ich gier też nie vide 10/10 skyrim czy 9,5/10 oblivion

"A to niekiedy któraś postać nagle bez powodu przestawała podążać za drużyną, a to bohaterowie przenikali przez zamykające się automatycznie drzwi. Ponadto jednemu z kompanów ciągle wyświetlała się ikona wyrażająca chęć pogadania ze mną (mimo że odbyłem już tę rozmowę), a od czasu do czasu w podpisach nad obiektami pojawiały się dziwne „krzaczki” zamiast liter. Ba, raz zdarzyło się nawet, że gra nie zaliczyła mi udanej próby wyważenia drzwi i musiałem zainwestować dodatkowe punkty siły w powtórzenie tej samej akcji. I to wszystko w ciągu raptem dwugodzinnego testu."

Oczywiście w grach bethesdy mających kilkanaście razy większy budżet takie rzeczy się nie dzieją, prawda golu? Bo jakoś w ich zapowiedziach i recenzjach nie zwracacie na to uwagi. W ich ocenach też nie.

"Nie przywiązywałbym może większej wagi do wspomnianych baboli, gdyby nie fakt, że teoretycznie prace nad Skyrimem / falloutem 4 już zakończono, a do ukazania się tytułu został niewiele ponad miesiąc. Jasne, w przygotowaniu jest jeszcze patch na premierę, ale nie spodziewałbym się po nim cudów. Jeżeli tego typu bugi wciąż występują w grze po kilku latach produkcji, to czy wyparują w miesiąc? Wątpię. "

Dziwnym trafem podobnych tekstów o grach beth na golu nie ujrzymy.

Krótko mówiąc, przed nami kolejny produkt, który czeka intensywne łatanie jeszcze dość długo po trafieniu na rynek"

Dziwnym trafem podobnych tekstów o grach beth na golu nie ujrzymy.

"Druga rysa – interfejs"

LMAO.

UI w tormencie sucks, ui w skyrimie rzecz jasna jest zajebiste, 10/10 w recenzji najlepszym dowodem na to czyż nie golu?
Skyui musi być jednym z najbardziej bezużytecznych modów na to wygląda.

post wyedytowany przez ligant 2017-01-23 16:34:57
23.01.2017 17:16
Draugnimir
6.1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Ale zdajesz sobie sprawę, że teksty na GOL-u pisze więcej niż jedna osoba, a różni ludzie miewają odmienny gust? ;)

Dla mnie na ten przykład interfejs w Skyrimie też pozostawia dużo do życzenia.

Aha, i mógłbyś chcieć przypomnieć sobie naszą recenzję Fallouta 4. Ale może lepiej nie, jeszcze doznasz szoku ;)

24.01.2017 08:28
6.2
1
zanonimizowany166638
152
Legend

I do dziś Fallout 4 pozostaje jedyną grą Bethesdy, której GOL ośmielił się wytknąć ogrom bugów, niedociągnięć i głupich pomysłów. No, ale... ten, no... odmienny gust.

24.01.2017 20:30
6.3
ToSin
18
Legionista

Bo Skyrim, choć pełen bugów jest wciąż niesamowitą grą ,oczywiście jeżeli ktoś lubi sobie czasem odpocząć od nieliniowej, wielowątkowej fabuły i połazić po fantastycznej krainie. Co kto lubi, ale dla mnie Skyrim z modami wciąż rządzi.

26.01.2017 16:45
6.4
zanonimizowany1101535
23
Generał

"Bethesda nie zmienila sie od czasow Daggerfalla"

Siostro, kaftan!

27.01.2017 08:21
6.5
ligant
26
Centurion

""Bethesda nie zmienila sie od czasow Daggerfalla"
Siostro, kaftan!"

W kontekście w cytacie to prawda. Ale aby to zrozumieć trzeba nie być retardem lub bethtardem. A że jesteś oboma jednocześnie to nie dziwne, że nie rozumiesz.

27.01.2017 19:51
6.6
zanonimizowany1101535
23
Generał

Caly twoj dlugasny post to zwykly mentalny rzyg, bez ladu i sensu. Idz hejtowac Bethesde gdzie indziej.

post wyedytowany przez zanonimizowany1101535 2017-01-27 19:51:51
28.01.2017 06:20
6.7
ligant
26
Centurion

Cóż, cała twoja twórczość na golu to mentalny rzyg bez ładu i sensu, idź hejtować inxile, cdpr i piranha bytes gdzie indziej.
I naucz się w końcu pisać polskie znaki, chodź to prawdopodobnie przekracza twoje możliwości intelektualne.

post wyedytowany przez ligant 2017-01-28 06:30:23
28.01.2017 11:38
6.8
zanonimizowany1101535
23
Generał

Nie hejtuje tych firm, tylko pokazuje wady ich produktow i nie jestem w nie slepo zapatrzony jak inni. Gry Bethesdy tez maja wady, ale to co nasmarowales powyzej to zwykle bzdety, w dodatku bez zwiazku z tematem.

Nacisniecie alta i litery w tym samym czasie nie przekracza moich mozliwosci intelektualnych, ale dzieki za troske. Moje posty zazwyczaj nie skladaja sie tylko z pojedynczych slow, emotek czy prostych krotkich zdan. Czesto to dluzsze wypowiedzi (bo wbrew pozorom nawet swoje "hejtowanie" staram sie argumentowac), ktorych napisanie chwile trwa. Nie uzywam polskich znaczkow gdyz tak jest zwyczajnie szybciej i wygodniej.

23.01.2017 17:14
Sidonis666
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
Sidonis666
36
Pretorianin

No cóż, ja osobiście uważam, że nic i nigdy nie pobije starego dobrego Tormenta z 1999 roku, najlepszy rpg z najlepszą fabuła (według mojej opinii) jaki kiedykolwiek powstał, już lepiej nie będzie - nawet jeśli Tides of Numenera na nim bazuje to i tak go nie pobije

post wyedytowany przez Sidonis666 2017-01-23 17:15:19
23.01.2017 18:22
topyrz
7.1
topyrz
77
O_O

W tym momencie zastanawiam się, czy były jakieś sequele, bądź duchowi spadkobiercy, którzy jasno w stosunku do poprzedników zrewolucjonizowały formułę. Przychodzi mi tylko do głowy Fallout 2.

23.01.2017 18:49
7.2
Sarefx
63
Centurion

@topyrz Baldur's Gate 2.

23.01.2017 19:23
7.3
zanonimizowany1183672
39
Konsul

@topyrz
Fallout 2, Diablo 2, Baldur's Gate II, Icewind Dale II, Star Wars Knights of the Old Republic II, Shadowrun Hong Kong, Fallout New Vegas, StarCraft II, Neverwinter Nights 2, Wasteland 2, Heroes of Might and Magic II...

Całkiem sporo sequeli okazało się lepszych od poprzedników co najmniej w warstwie rozgrywki a w przypadku cRPGów również fabuły - do tego często równie rewolucyjne dodatki.

23.01.2017 19:46
8
odpowiedz
5 odpowiedzi
TobiAlex
201
Legend

Tak tak RPG roku... ten sam silnik co PoE? No, kuponów ciąg dalszy...

23.01.2017 21:02
8.1
1
Sarefx
63
Centurion

Taa... serio będziesz narzekał, że ktoś Unity używa? Praktycznie 1/3 branży z tego silnika korzysta. Nie ważne, że grę tworzy inna firma i mają innego wydawce niż PoE zawsze się hater znajdzie. Klasyczne RPGi z widokiem izometrycznym to naprawdę nie jest tak popularny i przewałkowany typ gry jak fpsy i im więcej takich gier tym lepiej.

24.01.2017 13:52
8.2
TobiAlex
201
Legend

Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodzi o Unity, tylko to co stworzył Bugsidian. Teraz tylko zmieniają tekstury i jadą z koksem. A że ludzie kupują wszystko jak leci, to niedługo będą 3 gry rocznie wypuszczać... I nie, nie im więcej. Udowodniły to takie serie jak Assassin's Creed czy Call of Duty.

post wyedytowany przez TobiAlex 2017-01-24 13:53:21
24.01.2017 14:05
8.3
jediwolf
34
Centurion

Kolejny debil, który myśli, że wie wszystko. Torment nie został stworzony przez Obsidian'a idioto ;D Skąd się biorą kretyni twojego pokroju dzieciaczku?

24.01.2017 16:17
8.4
TobiAlex
201
Legend

Od twojego starego jak się spuszczał twojej starej na mordę kretynie. Ale masz rację debilu, moje niedopatrzenie, to inne firmy... a gry wyglądają wręcz identycznie. To w ogóle już o czymś świadczy...

post wyedytowany przez TobiAlex 2017-01-24 16:19:57
24.01.2017 20:34
8.5
1
ToSin
18
Legionista

A na Infinity engine tylko pierwszy Baldur chodził?

PS. jediwolf i TobiAlex - gratuluję, wasze matki są z was dumne.

23.01.2017 20:10
A.l.e.X
👍
9
odpowiedz
A.l.e.X
152
Alekde

Premium VIP

Każdy może sobie sprawdzić we wczesnym dostępie jednym zdaniem "to będzie wielka gra"

23.01.2017 21:15
KUBAA@^
10
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
KUBAA@^
41
Pretorianin

Hehe ,tez uwazam ze jaka by ta gra nie była,nie pobije klimatem i fabułą Planescape Torment,..ba..zadna gra tego nigdy nie zrobi.Zadna nie wykreuje już postaci Smierdzi Wiatra,Czerstwej Mary ,Opłakującego Drzewa,Szwaczki Marty czy O. Nigdy ,nigdzie. 'Pierwszy " Torment jest poza zasiegiem, to gra z innej pólki na ktorej stoi sama, i zadna gra fabularnie jej nie pobije.

post wyedytowany przez KUBAA@^ 2017-01-23 21:24:45
24.01.2017 00:09
Sidonis666
10.1
Sidonis666
36
Pretorianin

Uważam dokładnie to samo. I ten moment kiedy O. pozwolił ci spojrzeć w kawałek wieczności. Takich rzeczy nie da sie powtórzyć a co dopiero pobić.

24.01.2017 20:42
10.2
ToSin
18
Legionista

Podzielam powyższe opinie, ale uważam, że jeżeli nikt nie będzie próbował dorównać legendzie to nie ma żadnej nadziei, iż kiedykolwiek powstanie coś lepszego, a to byłoby smutne. Do odważnych świat należy.

23.01.2017 21:25
kuba1711
11
1
odpowiedz
kuba1711
97
Ten post może kłamać?

Owszem, każdy z nas wie, że starego Tormenta nic nie pobije... Ale jeszcze żadna gra nie była tak blisko osiągnięcia tego absolutu. Pozostaje tylko błagać w duchu by babole nie zepsuły tego wrażenia...

23.01.2017 22:04
12
odpowiedz
Raf230885
9
Legionista

Na mnie największe wrażenie w Planescape Torment zrobiła postać "O" - miazga :D
Tutaj jestem ciekawy tego, jak twórcy przedstawią świat, jak wiele tajemnic związanych z dawnymi cywilizacjami zdołają ukryć...i szczerze powiem, że tworzenie nawiązań do starego Tormenta mi przeszkadza. Oby skończyło się na nieśmiertelnym, kapitalnych dialogach, świetnej narracji i fabule :D

23.01.2017 23:06
Battle_Axe
😐
13
odpowiedz
1 odpowiedź
Battle_Axe
58
Krasnolud

A mnie zastanawia dlaczego w grafice do artykułu użyto postaci z The Bards Tale IV?

24.01.2017 09:57
sekret_mnicha
13.1
2
sekret_mnicha
260
fsm

GRYOnline.plTeam

Bo poszukiwacz grafik trafił na milion artów od inXile i niechcący użył gościa nie z tej gry, co trzeba. Wszystkie rysowane podobnie, klimat podobny, to się pomylił. Na szczęście nie umniejsza to w żaden sposób samej grze (a tło jest tormentowe) :)

24.01.2017 00:13
topyrz
14
odpowiedz
topyrz
77
O_O
Wideo

I standardowo, interaktywne wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=Fjo1IyGCJVo

24.01.2017 05:15
15
odpowiedz
3 odpowiedzi
goorni
20
Chorąży

Jedno "ale" do artykułu. Wg osiągniętych celów na kickstarterze towarzyszy będzie 9, nie 6. Nie sądzę, żeby tu się coś zmieniło.

24.01.2017 13:42
Draugnimir
15.1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Zapytałem o to deweloperów po pokazie. Powiedzieli mi o sześciu i wszystkich wymienili z imienia ;)

post wyedytowany przez Draugnimir 2017-01-24 19:20:02
24.01.2017 20:46
15.2
goorni
20
Chorąży

@Draugnimir

no to zaraz, jak to tłumaczyć - przecież to co jest osiągnięte w progach na kickstarterze obowiązuje twórców? Nawet na wiki Tormenta jest 9 wpisana, ba, 7 ma nawet krótki opis.

Czyli co, nieeleganckie wycofanie się rakiem, kłamstwo, czy może liczą do tej liczby jakieś pety, czy co.

25.01.2017 19:13
Draugnimir
15.3
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Wygląda na to, że znalazły się tu podwaliny pod mniejszą lub większą aferę. Szkoda, że nie wypytałem deweloperów dokładniej o ten temat, gdy miałem okazję.

post wyedytowany przez Draugnimir 2017-01-25 19:14:34
24.01.2017 07:50
16
odpowiedz
zanonimizowany794081
77
Generał

Eeeee - Gambri jest takim fanbojem Pillarsów, że nie popuści żeby co innego było RPG roku. Zresztą ten tytuł i tak przypadnie Wieśkowi 3 w jakiś magiczny sposób :D

24.01.2017 08:47
Tuthrick
17
odpowiedz
Tuthrick
27
Centurion

Również uważam, że Planescape: Torment jest poza zasięgiem innych tytułów, ale mimo to dam szansę Torment: Tides of Numenera, żeby wchłonąć do tego świata bez próby porównywania do protoplastusia. Nie liczę na zachwyt na golu, czy ogólnie na temat tej gry. Podobnie jak właśnie PS:T, który pomimo wysokich ocen nie okazał się hitem. Tak samo wg. mnie bardzo udane Pillars of Eternity i Tyranny zostały niedocenione (szczególnie te druga).

24.01.2017 09:48
18
3
odpowiedz
pabloNR
113
Generał

Interfejs i błędy z czasem mogą zostać naprawione wraz z patchami. Najważniejsze plusy to szczególnie istotne zalety dla cRPG. Jest dobrze, może nawet kupię niedługo po premierze.

post wyedytowany przez pabloNR 2017-01-24 09:49:06
24.01.2017 16:43
Ryslaw
19
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Ryslaw
168
Patrycjusz

To ja tylko dodam, że nad tłumaczeniem nie pracowała ekipa odpowiedzialna za pierwszego Tormenta. Niestety.

24.01.2017 17:19
Draugnimir
19.1
1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Nie, ale i tak odwaliła kawał dobrej roboty, sądząc po wstępnych efektach prac ;)

24.01.2017 19:39
kotonikk
19.2
kotonikk
106
Wśród horyzontów

Ogółem to w ostatnich czasach naprawdę nie ma co czepiać się tłumaczeń w naszym języku. Większość tłumaczonych produkcji zachowuje klimat i styl oryginałów, a nawet amatorskie ekipy wymiatają (jak ci od np. Firewatch). Nie bałbym się zatem o poziom nowego Tormenta.

24.01.2017 20:46
Bukary
😊
19.3
Bukary
230
Legend

Miło, Ryslaw, że czasem tu jeszcze coś skrobniesz... A nie tylko te jutiuby i jutiuby... :)

24.01.2017 20:43
CyberTron
20
odpowiedz
1 odpowiedź
CyberTron
110
Imperator Wersalka

Ludki kochane, szybkie pytanie.

Nigdy nie grałem w Tormenta, zagrać?
Wiem, że odpowiedź jest oczywista, ale jestem graczem który wręcz nienawidzi losowego elementu "rzutu kością". Przez to odstawiłem Neverwintera 2, bo mój wojownik praktycznie zawsze pudłował. Jak to z tym jest PT?

24.01.2017 21:03
Sidonis666
20.1
Sidonis666
36
Pretorianin

w PT walka jest naprawdę zrzucona na drugi plan, tam zdobywasz najwięcej doświadczenia podczas rozwiązywania zagadek, poprzez dialogi i inne takie, walka no wiadomo, że sie zdarza, a granie kim innym w PT niż magiem ma troche mało sensu, juz mówie dlaczego. Podczas grania magiem musisz rozwijać intelekt, mądrosć itp. Wiele przynosi to profitów własnie podczas prowadzonych rozmów dzięki którym dowiesz sie wiele o fabule i bohaterze. Walka dobrze jest zbalansowana, że tak powiem, przynajmniej ja nie miałem większych problemów przy niej a rzuty koścmi nie są nachalne i uciążliwe. To doprawdy nie jest typowy rpg tak jak inne z tego "kościanego" typu

post wyedytowany przez Sidonis666 2017-01-24 21:07:29
24.01.2017 21:41
KUBAA@^
21
1
odpowiedz
KUBAA@^
41
Pretorianin

Dochodzi do tego jeszcze jedna wazna rzecz...czasy...tak.'Tamte czasy" lata 90 i wysyp pomysłów twórców,genialne gry i ich kontynaucje. Twórcy mieli jakby "wiekszą wyobraznie" pomysły ,kreowali ciekawsze i bardzo charaktersytyczne postacie. Lata 90 dla gier to piekny czas.TO dlatego dzis Wateland 2 to nie Fallout 1 czy 2,Pillars of Ethernity to nie Baldurs Gate czy Arcanum,tutaj wiec moze byc niestety podobnie.Ale neich ta gra bedzie i połową wartosci pierwszego Tormenta to juz i tak bedzie dobrze.

25.01.2017 12:10
22
4
odpowiedz
Hefarius
44
Centurion

I tak tytuł RPG roku zdobędzie ME Andromeda za "rozbudowane opcje nawiązywania relacji z towarzyszami" czyli możliwość przespania się z każdym kompanem, pewnie nawet z psem pokładowym.

25.01.2017 18:02
😁
23
odpowiedz
2 odpowiedzi
Iskariota34
32
Legionista
3.5

Miliard lat później, Ziemia pożarta przez kosmicznego potwora w którego brzuchu toczy się akcja? Dobrze zrozumiałem? Niezła podstawka dla hiper ultra poważnego rolpleja na jakiego się ta gra kreuje. Terry Pratchett by się tego nie powstydził. "Prawdziwy" Torment miał swoje zabawne momenty i brak napinki przez które grało się wybornie, tutaj szykuje się poważnisto-poważna rozgrywka ponoć zahaczająca o filozofię i inne takie, ale że w brzuchu potwora???? LOL.

25.01.2017 19:09
Draugnimir
23.1
1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Nie, Ziemia i Wykwit to dwa odrębne światy - albo Sfery, jeśli chciałbyś przetłumaczyć to na terminologię Planescape ;)

I zapewniam Cię, że w pomyśle na to miasto nie ma nic śmiesznego; bardzo pasuje ono do ogólnej koncepcji technomagicznego uniwersum Numenery (w ciągu miliarda lat z naszym kontinuum wydarzyło się naprawdę wiele przedziwnych rzeczy). Przy czym nutki humoru też nie zabrakło tu i ówdzie, w kreacjach pojedynczych wątków czy postaci ;)

post wyedytowany przez Draugnimir 2017-01-25 19:11:39
05.02.2017 10:11
MrocznyWędrowiec
😁
23.2
MrocznyWędrowiec
89
aka Hegenox

Heh, nic dziwnego, że gra ma tak niską ocenę - gimbaza nie ogarnia xD

28.01.2017 12:47
24
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany812566
62
Generał
9.0

Mnie najbardziej dziwi ta ocena. 7.8?! Serio? Gra na 100% będzie przynajmniej bardzo dobra, a może i lepsza. RPG roku? Wielkiej konkurencji nie ma. Mass Effect Andromeda wygląda jak wydmuszka pod względem mechaniki. Najbardziej niefortunna jest jednak premiera: Wychodzi tego samego dnia co Horizon Zero Dawn, 4 dni później wychodzi Zelda Breath of the Wild i pod koniec marca dostaniemy Andromede. Wszystkie chciałbym ograć, ale czas pewnie nie pozwoli, trzeba będzie rozłożyć to w czasie, a że kwiecień nie oferuje dla mnie jakiś ciekawych premier, będzie jak znalazł.

30.01.2017 02:51
Draugnimir
24.1
Draugnimir
138
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

To nie jest ocena, tylko średnia z oczekiwań czytelników - ale widzę, że jesteś długo na GOL-u, więc chyba niepotrzebnie to tłumaczę ;)

post wyedytowany przez Draugnimir 2017-01-30 02:52:07
06.02.2017 12:37
Nolifer
25
odpowiedz
Nolifer
173
The Highest

Sukces na pewno odniesie, ale czy komercyjny? Nie każdy raczej przekona się do tego typu gier RPG.

Zapowiedź Torment Tides of Numenera tuż przed premierą – trzy blaski i trzy rysy na diamencie