Warhammer 40,000: Dawn of War III - pierwsze szczegóły na temat Orków
Jakie to szczęście, że materiał bez jakiegokolwiek komentarza.
W dzisiejszych czasach na prawdę trudno o coś takiego.
Sam materiał bardzo fajny, zawsze miałem słabość do Orków.
Szkoda, że na start tylko 3 frakcje a potem pewnie DLC
Piękne były czasy pierwszej części. .
Jestem przeciwnikiem wszelkiej maści współczesnych dlc głównie dlatego, że ostatnio robi się z tego maszynkę do zarabiania pieniędzy i zamiast elementów dodających dużo do rozgrywki pojawiają się zbroje dla konia czy skórki do postaci.
Nie miałbym nic przeciwko jeśli DLC byłyby duże objętościowo, jakościowo stały na wysokim poziomie i nie były wycięte z gotowej gry. Przykładem bardzo dobrego DLC, za które dałbym pieniądze są dodatki do Borderlands 2, dodatek do Bioshocka Infinite czy Dishonored.
Jeśli więc nowe rasy dodane w DLC do Dawn of Wara będą znacząco się od siebie różnić, każda będzie mieć osobna kampanię i będą wprowadzały naprawdę sporo do rozgrywki to jeszcze nie będzie źle. Gorzej jeśli sprowadzi się to tylko do dodania nowych unitów i budynków.
DoW III prezentuje się mocno przeciętnie przede wszystkim ze względu na setting, trzeba było zobaczyć jak wygląda SH Deathwing tam to normalnie opad szczęki jak dobrze dało się przenieść uniwersum W40K do gry, ostatnio tak dobrze było tylko w przypadku Obcy Izolacja. DoW III za kolorowo, za śmiechowo, kierunek jak Diablo III - zobaczymy.
Styl graficzny w tej grze to totalna tragedia, a wycieranie sobie mordy przez devów figurkami z tabletopa jest co najmniej nie na miejscu. Zabili klimat Warhammera, tak jak Blizzard zabił klimat Diablo.
Podobno w relicu stwierdzili skoro fani chcą rozwiązań z jednyki to im dadzą takie ale zrobili małego overkilla dali rozwiązania z jedynki tylko że red alert.
Wprawdzie grałem tylko kiedyś w Warhammer: Space Marine ale zastanawiało mnie wtedy jakim cudem coś takiego jak orkowie istnieje obok nieporównywalnie wyżej stojących technologicznie innych ras? Np. dlaczego nie zagonić tego dziadostwa na jakąś planetę i wysadzić ją w
spoiler start
p***u?
spoiler stop
Orkowie nie są wcale mało zaawansowani technicznie, poczytaj trochę lore W40K. Mają genetycznie uwarunkowane umiejętności techniczne, są najbardziej bojową rasą w uniwersum, najszybciej się rozmnażają i są najbardziej krwiożerczy :) Do tego stoją za nimi Gork i Mork :)
@Lothers, także nie znam lore W40K, ale z tego co piszesz to taki odpowiednik kroganów z Mass Effecta
wojto96
Nawet nie blisko, orkowie to taka "szarańcza" bliższa zergom ze Starcrafta niż Kroganom z ME3. Rosną z grzybów pod ziemią (w uproszczeniu), są genetycznie zaprogramowani (stąd też nie mają żadnych zapisków, kronik itd, po prostu wiedzą co i jak budować od wzrostu) i ogólnie nie do powstrzymania (jedynym sposobem na wyeliminowanie orków z planety jest jej doszczętne zniszczenie).
Ta gra ma w sobie cos bardzo mocno odpychajacego. Nie wiem, kolory czy animacje postaci, czy te wszedobylskie swiatelka, ale nijak mi sie to nie laczy z mrocznym swiatem czterdziestki. Obczajcie Deathwing albo planszowe Forbidden stars, klimat sie wylewa z ekranu/pudla. A tutaj? Teczy tylko brakuje.
Emperor jest niepocieszony.
Widze ze w sumie podobnie pare postow wyzej napisal Alex, za co zostal zminusowany. Gimbaza powinna jednak wrocic do swoich pokemonow, a mroczne klimatyczne swiaty zostawic tym, ktorzy to rozumieja.
Do pierwszej części zapewne będzie jej daleko,ale mam nadzieje że pokaże to więcej klasy niż np Total War Warhammer