Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry
Ktoś mi podpowie, gdzie w interfejsie znajdę informację o aktualnych zawartych umowach?
Trochę to niewygodne, ale tę informację możesz sprawdzić tylko w zakładce danego władcy po kliknięciu na jego ikonkę. W Raporcie Wywiadowczym pod "Nasze stosunki" pojawi się kolejny wers "Umowy" jeśli masz zawarte jakieś porozumienia z danym przywódcą.
Dzięki za odpowiedź, ale nie chciało mi się wierzyć, że tylko tam jest ta informacja. Liczyłem na zestawienie wszystkich umów. Poza tym o ile dobrze pamiętam, nie ma chyba wszystkich szczegółów umowy. Trochę to niedorobione jeszcze :).
na poczatku zaznacze, ze to moja pierwsza gra w ciwilizacje, wiec wielu rzeczy jeszcze nie ogarniam. mam pytanie dotyczace uzyskania relikwi za walke teologiczna apostola, co musze dokladnie zrobic? kupilem apostola i wybralem dla niego opcje meczennik, ale dalej sie gubie. nie wiem o co chodzi z tym szerzeniem wiary, prosze o odpowiedz dla laika :)
Musisz posłać apostoła do innej cywilizacji i "zaatakować" ich misjonarza/apostoła/inkwizytora. Atak jednostek duchownych nie równa się wypowiedzeniu wojny. W momencie kiedy Twój apostoł straci wszystkie punkty życia umiera, a Ty dostajesz za niego relikwię jeżeli posiada on taką zdolność (możliwość wyboru przy awansie jednostki). Jeżeli pokonasz swoją jednostką inna teologiczną postać to w okolicy Twoja religia zyskuje a religia przeciwnika spada. Jak przegrasz to odwrotnie. ;)
dzieki za czytelna odpowiedz. zrobilem tak jak mowisz, tylko moj apostol po wyslaniu do obcej stolicy na smobojcza misje wrocil zwyciezko z jednym punktem zycia :)
Niestety jak dla mnie gra za słabo zbilansowana. Możliwość budowy samolotów w XII wieku? Chwile eureki dają zbyt duży bonus (50%!). Dobre rozplanowanie zdobywania bonusów i kolejności technologii mogą nas postawić bardzo szybko jako najlepiej rozwiniętą cywilizację.
No ale to od lat wielka magia Cywilizacji - jeśli rozwiniesz państwo na tyle szybko aby mieć samoloty w XII wieku to przecież sam fun.
Nie rozumiem, masz zarzut za to że gra pozwala Ci się rozwijać?
wystarczy zwiekszyc poziom trudnosci, jesli na zbyt prostym grasz to oczywiscie w xii wieku zbudujesz samolot, ale nie o to chodzi...
king i ponizej w ogole mija sie z celem
Poproszę o podpowiedź odnośnie dzielnicy wojskowej. Budynki w tej dzielnicy zwiększają przychód doświadczenia przez "jednostki szkolone w tym mieście". Moje pytanie brzmi: czy ta premia działa na również na jednostki stworzone w tym mieście przed wybudowaniem dzielnicy?
Skąd się biorą barbarzyńcy, mam sytuacje w której co chwilę dookoła miasta pojawiają się 3-4 jednostki na raz kompletnie znikąd? Nie podpływają, nie podchodzą itp., tylko tak jakby zeskoczyli i otaczają całe miasto.
Zawsze możesz wyłączyć barbarzyńców w opcjach zaawansowanych przy tworzeniu gry. Ogólnie ułatwia to rozgrywkę i nie masz z niczego nagle właśnie takich 4 jednostek pod miastem.
Powie mi ktoś dlaczego na jednym zapisie mam zasób luksusowy taki jak żółwie A na drugim już nie ?
Gram na wersji ghatering strom (chyba tak się to pisze) I na jednym zapisie mam takie zasoby luksusowe jak żółwie czy kadzidło A na innym już nie