ReCore - wymagania sprzętowe nowej gry twórcy Mega Mana
Śmiechłem... 16GB RAM w zalecanych, i5 4460 w minimalnych. Pff. Niech sobie wsadzą ;v
W ogóle są śmieszni ostatnio z tym RAMem wymaganym niby w grach, konsole mają 5-5,5gb ramu dostępne, w tym te 3gb musi iść na vram, a na pc samego systemowego gra potrafi zapełnić 5gb, to ja się pytam WTF, aż tak na pc olewają...
Szkoda, żeś często taki poinformowany, a tymczasem nawet nie potrafisz zauważyć, jak duża jest obecnie różnica pomiędzy teksturami czy efektami graficznymi w wersjach PC vs konsole. Sprawdź sobie dla przykładu, jak wygląda tekstura podłoża w BFie 4 na next-genach, a jak na pececie. Tak, piszę o czwartym BFie, bo w pierwszym to w ogóle ślepy zauważy różnicę. Oj, Kaszanka, Kaszanka :P
Od kiedy wyszły nowe konsole deweloperzy stali się zbyt leniwy, żeby optymalizować gry.
Oczywiscie wersji pudelkowej brak?
No i kolejna gra od MS po angielsku..
Podczas gdy kazdy duzy wydawca spolszcza swoje gry
Na innej stronie www, napisali że gra będzie posiadała Polską wersje językową.
16 GB RAM
......
Ja ostatnio gram tylko w gry z wymogiem 16 gb
12 wymagane do odpalenia WIN10 z jego sklepem.
Deus Ex np
Śmieszne, jeszcze do niedawna gry wymagały 8 GB w rekomendowanych, teraz 16 GB.
I nie, nie płaczę o to, ale prawda jest taka, że wymagania rosną, a skoku jakościowego nie ma. Ba, nawet pierwsze gry w tej generacji nie wyglądały jakoś szokująco. Pamiętacie Crysisa? Opad szczęki. Pierwsze gry na UE 3? W Bioshocku kilka razy pod strumykiem przechodziłem, bo tak mnie zachwycał efekt ociekające po oczach wody.
Dzisiaj? Skok graficzny minimalny, a wymagania znacznie do przodu. Nie mówię, że gry wyglądają lepiej, ale dawno nie pamiętam tytuły, przy którym mi szczęka opadła.
A wiesz w ogóle co znajduje się w pamięci RAM i VRAM? Bo na pewno nie jakiś strumyk generowany w prosty, wręcz prymitywny sposób, tylko TEKSTURY. Tak, tekstury. Chcesz grać w nowe gry mając 6 GB RAMu, a nawet mniej? Daj tekstury na low i wybierz rozdzielczość 720p, a będziesz happy. W 1080p zobaczysz już mydło, nie mówiąc o 1440p czy wyżej.
I jak to się ma do tego, co napisałem?
Jak zgodzę się, że optymalizacja gier na PC jest olewana i wzrost wymagań nie idzie wraz z jakością oprawy, tak ramu czepiać się nie powinniśmy. Tekstury już dawno temu powinny mieć większą rozdzielczość, ale blokowały to konsole ubiegłej generacji(a zaraz zaczną obecnej i prawdopodobnie następnej). Nie wymaga to praktycznie w ogóle mocy sprzętu, a różnica w detalach jest ogromna.
No 8Gb pomału nie daje rady w kompuerze ;) Cóż trzeba będzie dokupić kolejne 8GB ;) Civ 6 i tak to pomoże, a napewno nie zaszkodzi.
"Średniowiecze wbrew stereotypom wcale ciemne nie było; zarówno pod względem rozwoju nauki, poziomu tolerancji czy jakości architektury nie ma się czego wstydzić w porównaniu do hołubionej starożytności czy cieszącego się nad wyraz dobrym PR-em renesansu – a czasem i samo je zawstydza"
To nie stereotypy, a wiedza historyczna. To właśnie przemysł gier pokazuje średniowiecze jako kolorową krainę, podczas gdy w rzeczywistości dominował brud, tortury i zabobony.