Hardkorowy powrót II wojny światowej. Pierwsze wrażenia z Day of Infamy
Nie podoba mi się taki wybór ujęć kamery. Czuję się jak wciśnięty między was. Ani to estetycznie wygląda, ani przyjemnie.
Kurde, wygląda to fajnie. Ładna grafika, ciekawe mapy. Tylko znowu nie ma kampanii solo... :/ Singleplayer zawsze jest dobrym wstępem, jest jak porządny film pozostawiający jakieś emocje i wspomnienia a potem dopiero multi jest dodatkiem i rozszerzeniem całości. Tak było z pierwszym CoD'em, gdzie do dzisiaj pamiętam wiele momentów kampanii i potem jak zagrałem multi to gram do dzisiaj w klasyczną jedynke
A ja się pytam gdzie gameplay z Necropolis,Furi,The Technomancer ?
Sposob prowadzenia materialu przypomina przeprowadzanie wywiadu. Jesteście kumplami to i tak ze sobą rozmawiajcie. Tak jak w Przeglądzie tygodnia, na luzie.
Oglądając materiał, szczególnie kawałek o szturmowaniu pozycji niemieckich na plaży, przeżyłem małe deja vu. Starsi gracze zapewne pamiętają mapkę "Omacha Beach" do multi Medal of Honor z 2002r.
Realizm owszem, ale nie za cenę ślamazarnej animacji i spowolnionych ruchów. Tak naprawdę ciągle czekam na strzelaniną z II wojny, która zrewolucjonizuje rynek. Na razie widmo pierwszych części "Medal of Honor" i "Call of Duty" ciągnie się w przemyśle do tej pory.
Genialny przykład jak NIE POWINNO ustawiać się kamery. Oś jest tak koszmarnie przecięta że wygląda to tak jakby dwie niedorozwinięte osoby mówiły same do siebie. Oczywiście materiał jak zawsze fajny i ciekawy szczególnie że to jakaś świeżość na rynku strzelanek II wojennych, ale wykonanie tragiczne. Już sam dźwięk byłby lepszy. ;)
Insurgency to według mnie najlepsza strzelanina multiplayer w ogóle także bardzo liczę na tą produkcje. Na pewno zagram.
6:45 Taa nikt nie gra w co-opa. Sporo ludzi gra. Ja w Insugency przegrałem 450h tylko na co-op. Day of Infamy także kupiłem tylko ze względu na rewelacyjny co-op.
AMERICAS ARMY 2.8 zjadało tą grę na śniadanie. :)
Materiał fajny, ale jak już ktoś napisał - to ustawienie kamer (spotęgowane tym że obraz z bmpcc pasuje do g7 jak pięść do nosa) strasznie psuje efekt. Pomijając to, że nieprzestrzeganie reguły 180 stopni rozwala efekt, to w ogóle taka forma jak dla mnie jest gorsza od klasycznego posiedzenia na kanapie z jedną kamerą z boku.
Wygląda całkiem fajnie, mimo tego, że trochę odstaje graficznie od dzisiejszych standardów. Niemniej ludzie są przyzwyczajeni do CoD'ów i Battlefieldów, więc pewnie będzie miała tylko wąskie grono fanów.
Jak już wybraliście taki sposób "kręcenia" to za mało ujęć macie, dlatego to wygląda biednie. Więcej perspektyw, ujęć i powinno być ok.