Graliśmy w Phantaruk - Obcy: Izolacja w polskim wydaniu
Nie jest źle. W trailerze faktycznie akcent trochę dziwny, ale ogólnie wygląda nieźle. Gra też się zapowiada ciekawie. Z tego, co czytałem, to jest to pierwszy projekt tego studia, więc... tylko pogratulować i patrzeć co zrobią kolejnego.
Żadna gra nigdy mnie nie przestraszyła poza Obcym, mam chyba skazę z dzieciństwa, w Izolacji bałem się jak nigdy, a spotkanie z Obcym przyprawiał mnie o zawał, w innych grach jakoś czy przeżyłem czy nie trudno load i grałem dalej.
Kolejny klon Amnezji, mam nadzieję, że będzie udany. Niestety to co przeczytałem w recenzji mnie zniechęca - oczekuję zatrzymania czasu podczas czytania i nienawidzę być poganiany. Groza w dobrym horrorze (Outlast) wynika z tego, że boimy się wyjść z przysłowiowej szafy, a nie wychodzimy bo nam zegarek pika "weź pigułkę". Całkowicie niszczy to nastrój zagrożenia. Bardzo wkurzał mnie etap Alien Isolation gdzie trzeba było na czas cośtam robić, uzbrajać bomby czy coś. Nienawidzę skradać się na czas...
To moja osobista opinia.
Horrorów w ogóle jest malutko: Amnezja, SOMA, Outlast. Do tego jeszcze stare Penumbry, Alien Isolation, który był jednak bardziej strzelanką/grą akcji no i nasze polskie badziewie, ze spacerowaniem po ruderze malarza i popuszczaniem w gacie przez trzaskające drzwi.
Outlast był dla mnie dobrym horrorem ponieważ czułem realne napięcie kiedy uciekałem lub siedziałem w szafie a obok przechodził stworek.
User score dla outlasta to 8.4 więc jest to bardzo dobra gra. Amnesia - 8.6, SOMA - 8.2.
Zabawne, że tak gówniane layers of fear ma aż 7.9, ale cóż.
Nie rozumie marud. Gra zapowiada się soczyście. Dawno nie było survival horroru SF. Ja chętnie zagram.
Brakuje mi jakiegos nowego sci-fi horroru. Mam nadzieje, że ten troche uzupełni braki... na pewno fajnie, że ma dobry klimat
E, wygląda spoko, marudzicie. Brakuje takich gier ostatnio, szczególnie, że w klimatach sci-fi jest posucha okropna.
Strzykawki mi sie kojarzą z motywem z Dead Rising gdzie tez trzeba było szukać antidotum, ale z tego co widzę to tutaj jest to bardziej dynamiczne - i fajnie, mniej nudno. Design stworka tez spoko, te w Amnesi były jakieś dziwne :P
Polyslash - trzymam kciuki za wasz projekt, kiedyś wspierałem polskie bo polskie teraz wspieram polskie bo dobre, więc liczę że tym razem będzie tak samo.
@Polyslash radzę tak na przyszłość.. nie pokazujcie w trailerach 'głównej atrakcji'. To jest cecha słabych trailerów zarówno do filmów jak i gier, ponieważ cała nutka tajemniczości, która powinna towarzyszyć horrowi zostaje rozwiana już na zwiastunie. Pokazuje to jedynie tyle, że producent nie ma pomysłu jak przyciągnąć konsumentów.
Premiera za miesiąc? czyli niebawem, a z zapowiedzi wynika, że jeszcze jest trochę do zrobienia. Wypada więc życzyć powodzenia, aby wszystko się udało. Właśnie ogrywam Somę i jeżeli Polyslash czerpie z gier studia Frictional Games, to mogę tylko przyklasnąć, bo na kim się wzorować jak nie na najlepszych? Na pewno zakupię i z chęcią zagram.
Zapowiada się naprawdę soczyście. Tylko fajnie byłoby wyeliminować te wszystkie błędy, bo nawet najlepiej zapowiadające się gry, przez swoje błędy tracą urok.