Graliśmy w Tyranny - nową grę RPG twórców Pillars of Eternity
https://youtu.be/Dk4L-fqdm3g
fajny gameplay z jednej misji
szczególnie cieszy mnie wpływ naszych cech na opcje dialogowe
Widać, że Obsidian dobrze czuje specyfikę klasycznego RPG i umiejętnie się tym bawi.
I oby bawił się nią jak najdłużej.
I oby w przyszłości Obsidian na tym samym silniku zrobił tego typu RPGa w jakimś steampunkowym uniwersum (takie lepsze Arcanum).
PoE było świetne więc czekam na Tyranny z niecierpliwością. Marzy mi się jeszcze żeby ktoś się zabrał za Arcanum 2, albo zrobił odrębny tytuł z podobną mechaniką i światem magii i technologii.
ja już chyba jestem spaczony przez dzisiejsze gry. niby mam ochotę zagrać i divinity i w pillars, ale jak pomysle, ze to sa klasyczne rpgi z prawdziwego zdarzenia, gdzie trzeba myslec przy rozwoju postaci, myslec przy walkach i dialogach, to mi się odechciewa. smutne.
Arasz, jedno pytanie w nawiązaniu do materiału który kiedyś kręciliście w serii Side Qest - o byciu złym. Myślisz, że Obsidianowi uda się przekroczyć tą swego rodzaju barierę i pozwolić graczowi wykreować się faktycznie na złego i bezdusznego skurwiela, czy ograniczy się to zwykłego zachowywania się jak dupek? ;)
Z drugiej jednak widać, że autorzy nie poszli na łatwiznę i wprowadzili kilka elementów odróżniających ten tytuł od ich poprzedniego dzieła.
I to jest świetna informacja. Czekam!
Jak gra nie będzie miała romansu to jej nawet na kilometr nie dotykam,... Co to za RPG bez wątku romansowego xD
Wszystko fajnie i super ale 25 godzin to nie jest trochę krótsza od PoE - to jest o wiele mniejsza gra, i nie sądzę aby ktoś przechodził grę 10x pod rząd aby zobaczyć inne wybory.
Wg mnie 25 godzin to czas idealny. Ani za krótki, ani za długi. W sam raz by nie odstraszał w razie chęci ponownego przejścia. Taki Gothic nie ma żadnych wyborów poza przynależnością do danego obozu, a i tak wracam do niego niemal co rok dla samego klimatu. Jeśli historia Tyranny będzie dobra, a do tego gra będzie nielinowa, a to akurat Obsidian potrafi, to nie widzę powodu by nie wracać do niej kilkukrotnie by zobaczyć przebieg fabuły przy podejmowaniu innych wyborów i innym doborze statystyk postaci.
Zapowiada się interesująco!
Obsidian jak zwykle jest w formie. :D
Hehe ogladajac gameplay czulem sie jakbym widzial Pillarsów xD Mechanika gry ta sama,ale to bylo oczywiste.Gra w sumie nie wizulanie wyglada tak samo jak Pillarsy ,ale to duzy plus,grafika jest przepiękna.Teraz tylko zeby fabuła byla na wysokim poziomie,co napewno skloni do przejscia gry raz jeszce,innym sposobem.Eh ,bedzie super:)
Kolejna gra - kolejne Opus Magnum Obsidianu :P
Fajny materiał, na grę czekam z niecierpliwością. Pillarsów ogrywam kolejny raz tym razem klasą Enigmatyka (świetna klasa tak na marginesie). Obsidian bardzo dobrze czuje się w klimatach klasycznego rpg, i niech dłubią przy tej konwencji jak najdłużej. Jak by wysmażyli w przyszłości coś w klimatach Arcanum jak ktoś wcześniej napisał to byłby hicior.
Paradox i jego polityka promocyjna gier. Obsidian jest niestety biednym studiem (szczególnie po ostatnich perypetiach) i nieprędko dostaniemy od nich współczesnego RPGa. Choć są plotki że Obsidian już pracuje nad jakąś grą RPG opartą na UE4 engine.
A wracając do tematu. Widać po tym materiale zmiany w stosunku do PoE.
Lekko poprawiona grafika, lokacje są bardzo ponure, rodem z jakiegoś uniwersum postapokaliptycznego, ale zarazem zmniejszona skala potyczek, umiejętności postaci będą częściej wykorzystywane w dialogach i pewnie tak jak w PoE w interaktywnych scenach tekstowych. Ciekawy też jest sposób rozwijania postaci na podobieństwo serii TES.
No cóż , mam nadzieje że gra wyjdzie bez opóźnień w 2016 roku.
Nie możecie usunąć tego bar'a na górze? Jak się ogląda filmik to on cały czas jest widoczny i nie znika przy fullscreenie - a nie lubię takich naklejek na materiale.
A co do giery. No ekwipunek w Pillarsach był dość sztamponowy i słabo rozwinięty. Zwracali na to uwagę zagraniczni gracze w recenzjach (m.in AngryJoe). Fajnie jednak, że szlifują glify, uczą się i doskonalą sztukę, bo to oznacza, że następne gry z ich studia będą lepsze i tylko lepsze. Wciąż jednak czekam na powrót do FR w ich wykonaniu ;) IWD 3 byłby idealny. Albo jakaś nowa saga/trylogia może tym razem na pustyniach, albo jeszcze gdzieś indziej. Tak ogromny świat jaki oferuje FR daje nieograniczone pole do fantastycznego campaing settingu.