Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Fallout 4 Contraptions | PC

17.06.2016 09:39
StabbingWestward
1
StabbingWestward
46
Konsul
0.0

Ummm. Co? To na poważnie czy ktoś ma kiepskie poczucie humoru?

20.06.2016 19:33
2
odpowiedz
Bigodinho
58
Centurion

No i niby czemu ma służyć to dlc?

21.06.2016 22:34
3
odpowiedz
zanonimizowany1088264
32
Centurion

Napewno sie zaopatrze

21.06.2016 22:35
4
odpowiedz
zanonimizowany1180245
3
Chorąży

Już się tym bawią i przyjaznych NPC zakuwają w dyby.
11/10

21.06.2016 22:41
Predi2222
5
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
Wideo

na dzień dobry ile, 100zł?

Może być fajne ale...

https://www.youtube.com/watch?v=10ScweKHfBs

post wyedytowany przez Predi2222 2016-06-21 22:42:07
21.06.2016 23:30
antoniio
6
odpowiedz
antoniio
75
Pretorianin

No nie ma tragedii jak przy pierwszym dlc z dodatkami do budowania w warsztatach przyjaznych osad.
Teoretycznie są to rzeczy które mogłyby być w modach
Mogły, ale póki co nie ma ;(
W sumie można na wyprzedaży czy obniżce, ale tylko jeśli tryb budowania Ci sie podoba.
Jak go pomijasz to ten dodatek nie jest warty uwagi ;)

24.06.2016 19:41
7
odpowiedz
hemik9
115
Pretorianin

Kolejna zbroja dla konia

24.06.2016 22:55
Flyby
😊
8
odpowiedz
Flyby
242
Outsider

To nie jest "kolejna zbroja dla konia" ;)
Rzeczywiście, są to kolejne nowości w opcjach warsztatowych - czyli dla tych którzy chcą i potrafią tymi opcjami się bawić.
Gdzie indziej już wspominałem o moździerzu fajerwerkowym w dwóch rodzajach - niby fajerwerki dość efektowne ale potrafią także regulować pogodę. Są także "smiecionośne" (śmiercionośne?) moździerze i nowe pułapki (choć skuteczność starych pułapek tylko wielce mnie rozbawiła) Są manekiny męskie i damskie, do prezentacji naszych ubiorów. Uzupełniają je jakieś gablotki do których jak na razie nic nie mogłem wstawić i trochę innych pół mebelkowych drobiazgów oraz ogromna ilość ozdóbek wszelkiego typu. Wyróżniają się podświetlane, solidne plakaty z gry - radocha. Bardziej poważni zapaleńcy budowania, mogą stawiać fabryki z windami i maszynami, wieże (konstrukcje) niemal pod niebo, stodoły, kible wiejskie gdzie nasza postać może usiąść do pamiątkowego zdjęcia.. i inne takie tam. Absolutnie docenieni zostali elektrycy - to pewnie jakieś hobby Amerykanów i popularność Wałęsy za oceanem. Złączki, przełączki, ziemne, naziemne, maszty i półmaszty - zwariować można z rozkoszy (jak się jest elektrykiem) ;) Na pewno o wielu dodatkach zapomniałem (n.p. o wagonach kolejowych) ale tyle tego, że.. że nic, trudno spamiętać a co dopiero używać. Czyli dobrze zrobiłem czekając z instalacją większej ilości modów.
Za dużo nawet do czytania, no nie? Ja też tak myślę ;)

post wyedytowany przez Flyby 2016-06-24 22:57:55
25.06.2016 10:25
9
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany812566
62
Generał
2.0

Bethesdo... Zostaw markę Fallout i zajmij się nową odsłoną Elder Scrolls, bo to przynajmniej wam świetnie wychodzi...

25.06.2016 10:43
👍
9.1
zanonimizowany1183449
3
Centurion

Fallout tez im wychodzi.

25.06.2016 12:09
9.2
zanonimizowany800546
16
Chorąży

Mi też ten fallout wychodzi :v

25.06.2016 10:33
10
odpowiedz
zanonimizowany1074990
29
Generał

DLC poświęcone temu aspektowi były więcej niż spodziewane, ale to nieco wykracza poza spodziewane. Ten dodatek może być poniekąd tym, czym Technic było dla Lego.

Pomysł uważam za bardzo udany. Kogo w Falloucie obchodzi stary, dobry Fallout - zignoruje DLC, natomiast niniejszym może się grze poszerzyć target zainteresowanych o wszelakiej maści sandboks-crafting-freaków a jej żywotność - wzrosnąć.

Marka ewoluuje w tyleż niespodziewaną co interesującą stronę i taki eksperyment uważam za bardzo OK, jak długo dzieje się to oprócz, nie zamiast. Jest to ten rodzaj nomen omen konstruktywnego szaleństwa, który mi się podoba.

post wyedytowany przez zanonimizowany1074990 2016-06-25 10:35:21
25.06.2016 11:27
Flyby
😊
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Flyby
242
Outsider

Otóż to Rydygier - w Skyrim także pojawiły się takie dodatkowe możliwości, inicjowane przede wszystkim przez moderów. Kto chciał, korzystał z tych ee, "crafting freaków" i bawił się po swojemu ;)
Myślę że twórcy Fallouta 4 zauważyli jakie możliwości przedłużania i urozmaicania gry, niosą w sobie tendencje modowe Skyrima i rozwinęli je po swojemu.
To właśnie to "konstruktywne szaleństwo", sprawiło że postawiłem gry Bethesdy na pierwszym miejscu i wciąż poświęcam tym samym tytułom swój czas..

25.06.2016 12:18
11.1
zanonimizowany800546
16
Chorąży

Mi w nowych grach Beci brakuje modów fabularnych, jest tego mało, za mało. W porunaniu do morrowinda za czasów jego świetności było tego od groma. W takim skyrim czy falloutach za sprawą dźwiękowych dialogów prawie nikomu się nie chce takich modów robić, a szkoda. :( Ogólnie to uwielbiam gry Beci ale nowy Fallout mnie mierzi, Bethesda idzie w złą stronę.

25.06.2016 13:31
Flyby
11.2
1
Flyby
242
Outsider

Co prawda, Chessuav - nie jestem miłośnikiem modów fabularnych w Skyrimie ale wiem że jest dużo ich i nie brak w nich fabuły, zwłaszcza w dodatkowych mapkach (lokacjach) moderów. Nawet modowe NPC-e, mają często, ciekawe historie fabularne i questy.
Wracając do Fallouta 4, to były dwa dodatki fabularne i każdy z nich miał swoją fabułę i bohaterów. Na uwagę zasługuje Par Harbor - tutaj nie tylko jest sporo wkładek fabularnych ale także są bardzo pomysłowo rozwiązane (wplecione) w questy - zaś dodatkowo oferują atmosferę gier logicznych ;) To nowość w Falloutach, co mnie zaskoczyła bo słabo sobie radzę z grami logicznymi.
I jeszcze jedno Chessuav - w drodze jest następny dodatek fabularny a kiedy już twórcy F4 wystrzelają swoje pomysły dodatków - do akcji na pewno wejdą moderzy ;) Póki co "Fallout 4" w mojej bibliotece Steama nadal jest oznaczony jako "beta" ;)

post wyedytowany przez Flyby 2016-06-25 13:34:36
25.06.2016 14:00
👍
12
odpowiedz
zanonimizowany1183449
3
Centurion

Kolejny dodatek do najlepszej gry roku.

02.07.2016 17:21
Gotfader1
13
odpowiedz
Gotfader1
25
Pretorianin
7.5

Fajny dodatek, można nieźle bazę rozbudować

02.07.2016 17:37
Flyby
14
1
odpowiedz
Flyby
242
Outsider

Niedługo będzie Krypta do budowy ;)
Teraz każdy będzie mógł mieć solidny schron przeciwatomowy pod zdechłym ogródkiem.. wygląda to na musztardę po obiedzie, tyle że jakieś miniatomówki wciąż latają. Lecz ich siła i skuteczność tylko trochę przewyższa fajerwerki ;)
Dla eksperymentu, potraktowałem jeden z kamieniołomów (gdzie bandytów zawsze jak pcheł na starym psie) kanonadą z dział Minutemanów a potem ostrzałem z wielolufowych Grubasów ;)
Ze dwóch zginęło i to pewnie przypadkiem bo ze strachu spadli z drabin. ;) Tyle że jak efektownie i kolorowo to wszystko wyglądało ;)
I ziemia się trzęsła..

04.07.2016 12:41
15
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1071459
8
Legionista

Przegieli już z ta gra. Miał być RPG a jest the sims :/ po co komu takie bzdury. Kompromitują sie takimi dodatkami. W fallout jest już za dużo wszystkiego.

04.07.2016 17:11
Flyby
😊
15.1
Flyby
242
Outsider

"W fallout jest już za dużo wszystkiego"

I to jest jedyne, z czym (warunkowo) mógłbym się zgodzić.. ;)
Jedni lubią to "za dużo", inni nie muszą - zwłaszcza że rzeczywiście, trudno jest grę ogarnąć, po kilku czy kilkudziesięciu nawet, godzinach grania. Widzę to nie tylko po krytycznych postach n.p. na temat fabuły ( grający zamiast mieć ją podaną "na talerzu", muszą jej się doszukiwać, często bez powodzenia ;)) lecz także po sobie. Też dla przykładu, ostatnio zaskoczył mnie "limit budowania" - już byłem Sims szczęśliwy, już marzyłem jaką to sobie Kryptę postawię pod Sanktuarium a tutaj, klops..Skończył się "limit budowania". Pokazuje ten limit zresztą "pasek rozmów", o czym nie wiedziałem choć ponad tysiąc godzin przegrałem. Dobrze że wychodek zdążyłem skończyć - teraz się w nim zamknę ;(

04.07.2016 18:13
Tal_Rascha
15.2
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Flyby - są mody na usunięcie tego limitu :)
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/10455/?

04.07.2016 20:48
Flyby
15.3
Flyby
242
Outsider

Dzięki Tal Rascha.. ale jako że swoje doświadczenie z modami tego typu już mam (także w F4) nie skorzystam z nich, dopóki nie wyjdą wszystkie oficjalne dodatki do Fallouta 4 ..
Bo zawsze jest ryzyko że przeciążona gra w lokacjach, fiknie prędzej czy później. Być może takie właśnie obawy mieli autorzy limitu - było nie było, tworzący grę. N.p. dodatek, który ma się lada dzień ukazać, także związany jest z budową, która korzysta z tych samych "simowych" mechanizmów. Korzystanie w tej sytuacji z tego typu modów, może prowadzić do "crashy" - które gracze najczęściej zwalają na jakość gry. Tak było w Skyrimie, pamiętam ;)
Tak nawiasem, jeszcze co do limitu i jego wskaźnika mającego w polskim interfejsie skrót "Rozm." (rozmowy). Nie wiem jak on brzmi po angielsku lecz sądząc z jego funkcji, powinien mieć nazwę "Czynniki"..może bym się tak nie zagapił ;) I jeszcze Tal Rascha - o wiele bardziej niż mod znoszący limit, byłbym zainteresowany totalną rozbiórką tego co wybudowałem, o ile przywracałoby mi to limit budowania. Czy taka możliwość istnieje?

05.07.2016 07:16
Tal_Rascha
15.4
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Raczej nie bawię się w ekstremalne budowanie to ci w tym aspekcie nie pomogę, mam w osadach tylko to co niezbędne do przeżycia i tyle. Z domostw to korzystam z gotowców od Elianory:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/15814/?
i
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/12373/?
zwłaszcza ten drugi jest ciekawy bo na zewnątrz ma się sporo miejsca na dodanie elementów, na dachu nawet basen zbudowałem, też jest mod do tego :)

Mam dużo modów i nie miałem jak dotąd żadnych crashy czy innych błędów

05.07.2016 11:05
Flyby
😊
15.5
Flyby
242
Outsider

Ładne te "gotowce" ;) Ale..cóż - to "gotowce".. Może kiedyś pobawię się nimi, tworząc jakąś nową postać. Przeglądałem wczoraj mody i widziałem że wśród "gotowców" są "pół gotowce" i "ćwierć gotowce" ;)
Czyli i w tym wypadku, można stosować własną koncepcję dobierania modów, zaczynając od drobiazgów, kończąc na obszerniejszych "gotowcach" ;) I fajnie.
Równie pocieszające jest to, co piszesz o braku błędów i crashy przy stosowaniu modów. Może miałem po prostu pecha ;)

Tak więc - na dobry początek - zainstalowałem mod zniesienia limitu budowania. ;) Mod działa. Nie myślę go nadużywać bo nie jestem ekstremalnym Simsem budowniczym - po prostu w Sanktuarium, w wypadku jednej z moich postaci - budowanie po linii questu Minutemanów, nie pozwoliło mi dokończyć swoich uzupełnień zabudowy z racji tego limitu. Teraz mogę to zrobić ;)

post wyedytowany przez Flyby 2016-07-05 11:41:30
05.07.2016 19:59
Tal_Rascha
15.6
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Image

Warto wyszukiwać nowe mody, zawsze znajdzie się coś ciekawego :)

Dla mnie F4 jest świetną grą, pewnie, że fabuła i questy pozostawiają sporo miejsca na poprawy ale klimat lokacji, same ich zwiedzanie wciąga straszliwie, zwłaszcza, że lubię zwiedzać różnego rodzaju upuszczone miejsca, świat post-apo jest więc dla mnie wielkim placem zabaw :)

Nawet grafika po wgraniu modów potrafi zauroczyć, myślę, że częściej zatrzymywałem się w F4 niż w Wiedźminie 3 by po prostu popatrzeć na świat wokół mnie. Screeny tego niestety tak nie oddają.

05.07.2016 21:09
Flyby
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
Flyby
242
Outsider

Ładny screen Tal Rascha bo oddaje jedno z dość rzadkich pogodowych oświetleń, w świecie F4. Jest ich kilka a wszystkie są godne uwagi i w zasadzie nie mają odpowiedników w świecie Skyrima - gdzie dla odmiany ja wciąż goszczę. Wiem że mody niektóre z tych efektów pogłębiły (w Skyrimie i w F4) ale co do F4 dopiero tym modom się przyglądam. Trochę już zmieniłem tekstury zniszczonych lasów i terenu - tyle że trzeba być ostrożnym, to w końcu świat apo gdzie zniszczenia mogą wyglądać gorzej a nie lepiej ;) Też lubię wędrować ;) Stare pobojowiska, skrzyżowania dróg, tory i wiadukty, stawy i rzeczki - wszędzie oprócz niecodziennych widoków mogą kryć się niespodzianki.. Dodajmy wybrzeże morza, wraki, porty i pomosty. Wbrew pozorom nawet dno morskie miewa swoje atrakcje.. Nie wiem czy w wypadku owego dna mody coś dodają, jeżeli nie na pewno coś dodadzą..

05.07.2016 21:18
Tal_Rascha
16.1
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Image

Taka pogoda jak na screenie to efekt tego moda:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/15466/?

co do tekstur terenu to używam
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1769/?
+ skały i drzewa z osobnych modów "vivid" w wersji 4k

post wyedytowany przez Tal_Rascha 2016-07-05 21:30:38
05.07.2016 21:42
Flyby
16.2
Flyby
242
Outsider

Dzięki - ściągam "pogodę" - patch do Par Harbor jest w najnowszej wersji czy muszę go osobno szukać?
Fajerwerki pogodowe działają przy tym modzie?

Landscapes mam..

post wyedytowany przez Flyby 2016-07-05 21:43:33
05.07.2016 21:54
Tal_Rascha
17
odpowiedz
1 odpowiedź
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

ściągasz wersję 1.07 tam masz patcha do Far Harbor, jak już zainstalujesz to ściągasz jeszcze tą małą poprawkę 1.08
Mod ten chyba nie jest kompatybilny z innymi "pogodowymi" ale ma on chyba wszystko co potrzebne, nawet śnieg.

05.07.2016 22:01
Flyby
17.1
Flyby
242
Outsider

No nic - innych "pogodowych" modów nie mam a "fajerwerki pogodowe" to oficjalny dodatek.. Kto nie ryzykuje, ten nie ma wrażeń - najwyżej odinstaluję ;)

05.07.2016 23:55
Flyby
😊
18
odpowiedz
Flyby
242
Outsider

Wszystko chodzi i jest piknie ;)

10.07.2016 22:20
Flyby
😊
19
odpowiedz
4 odpowiedzi
Flyby
242
Outsider

O Tal Rascha, ale ten mod od pogody dostarczył mi wrażeń ;)
Kiedy jakaś moja postać poziom kolejny chwyciła, zajrzałem do perków , patrzę ni ma "Rewolwerowca" a na jego miejscu, jest drugie "Skradanie", tyle że po angielsku opisane, także z inną ikoną (ciekawe, nie?) Sprawdzam inne postacie, "Rewolwerowiec" wyparował ;(
Mam trochę modów, więc zacząłem je po kolei odinstalowywać (bo jak tu grać z takim fałszem w perkach?) Wciąż nic. Najmniej podejrzewałem "pogodę" instalowaną na końcu i dającą takie piękne obrazki ;) Jak ją wywaliłem i fałsz w perkach zniknął, to mi się wierzyć nie chciało Zainstalowałem ją powtórnie, bacząc na wszelkie poprawki, fałsz wyskoczył ;( Na razie, pożegnałem się z bólem z ładną pogodą ;( Dzisiaj przeglądając mody na Neksusie - zauważyłem że autor dał jakieś uzupełnienie z dzisiejszą datą - może to poprawka? Mnie się już nie chce sprawdzać ;)
Tak opisałem przygodę, aby modujący grę wiedzieli że to wciąż nie jest bajka - zwłaszcza że F4, to nadal "beta"..

10.07.2016 22:25
Tal_Rascha
19.1
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Bardzo dziwne, sam obecnie gram z buildem na skradanie i rewolwerowca i z tym modem na pogodę nie mam tego błędu. Dziś zaktualizowałem do wersji 1.11 ale na tej co ci podawałem - 1.08 błędu tego nie miałem.

Dziś miałem za to inny problem, w niektórych miejscach fps spadał mi do 25 a mam gtx 1080, winny okazał się ten mod:
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/15945/?

10.07.2016 22:35
Flyby
19.2
Flyby
242
Outsider

Nie będę się upierał, Tal Rascha że u każdego tak musi być z tym modem ;) Gdybym nie sprawdzał z powtórną instalką, to nawet bym nic nie pisał. Podobnie bywało na początku z modami w Skyrimie, ten sam mod porządnie zachowujący u jednego gracza, u drugiego sprawiał kłopoty. Z czasem było coraz lepiej, choć nigdy nie do końca ;))
..w dodatku im gra większa, tym trudniej modowe błędy ogarnąć - różnie i w różnych lokacjach mogą się pokazywać..
Modu o którym piszesz nie znam.. choć mulić musi też nie u każdego gracza ;)

post wyedytowany przez Flyby 2016-07-10 22:47:00
10.07.2016 22:39
Tal_Rascha
19.3
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Wiadomo, że różne dziwne błędy mogą wyskoczyć :) Spróbuj zainstalować nową wersję

10.07.2016 22:57
Flyby
😊
19.4
Flyby
242
Outsider

Na razie, Tal Rascha - dopóki nie wyjdą pozostałe dwa dodatki, zostanę przy kilku modach. Każdy taki mod, najporządniejszy pod słońcem, źle zareagować może na dodatki czy choćby patche Bethesdy..Jest jeszcze tak że autorzy mody poprawiają na konto innych bardziej znanych modów. Efekt? Szorty z koszuliną na ciało, pasowały a jak mod zaktualizowałem - przestały pasować. Musiałem dziewuchy w dżinsy wsadzać - też niezłe ;)

10.07.2016 22:59
Tal_Rascha
20
odpowiedz
2 odpowiedzi
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Co do ciuchów - jak się zaktualizuje mod to trzeba jeszcze na nowo dopasować je do ciała w bodyslide and outfit studio

10.07.2016 23:13
Flyby
😃
20.1
Flyby
242
Outsider

Tal Rascha - nie będę ukrywał, mam bodyslide and outfit i zupełnie nie wiem jak to się je, korzystając z NMM ;) Wstyd nie wstyd - nie wiem i już ;(
nie pasują szorty, wsadzam w dżinsy - pękną dżinsy, wsadzę w minispódniczki.... i tak dalej ;)

post wyedytowany przez Flyby 2016-07-10 23:16:45
10.07.2016 23:21
Tal_Rascha
20.2
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Wchodzisz w NMM, klikasz na ikonkę z kluczem i śrubokrętem, wybierasz BodySlide.
Tu można to chyba zrobić na dwa sposoby:

1) masowa zmiana wszystkich ubrań (kompatybilnych z CBBE)
- w outfit/Body wybierasz główny typ ciała jaki zaznaczyłeś w instalce CBBE, np CBBE Body
- w Preset wybierasz swój szczegółowy preset ciała
- klikasz build
-klikasz Batch Build (tu wszystko powinno być zaznaczone) i znów build

2) zmiana jednego typu ubrania
- w outfit/body wybierasz swoje ubranie które chcesz dopasować
- w preset wybierasz swój preset
-klikasz build i gotowe

10.07.2016 23:55
Flyby
😊
21
odpowiedz
Flyby
242
Outsider

Wielkie dzięki Tal Rascha - tylko że nie pamiętam co zaznaczyłem w instalce CBBE - mało tego, dodawałem do CBBE poprawki, co najmniej dwie
- co zatem poda ten Preset, jak zorientuję się co mam?
Dalej (zmiana jednego typu ubrania) tu znowu podstawą ten preset ;(
Nic to - kliknę, zobaczę co tam się kuchci - jak rozpoznam potrawę może jej nie przypalę ;) Kompatybilności pilnowałem..

11.07.2016 07:21
Tal_Rascha
22
odpowiedz
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

To zrób to dla tych trzech podstawowych opcji: nude, nude with physic i never nude.
Jezeli dodawałeś poprawki typu inne tekstury skóry to nie ma to znaczenia.

Jak wgrywales inny preset to odszukaj go po nazwie a jak masz jakies standardowe to też sobie wyszukasz, masz tam też opcję podglądu jak wygląda dane ciało a jak zaznaczysz ubranie to będziesz widział jak ono wygląda na danym presecie.

To jest bardzo łatwe i póki nie będziesz bawił się suwakami to nic na stałe nie uszkodzisz

14.07.2016 20:33
Flyby
23
odpowiedz
1 odpowiedź
Flyby
242
Outsider
Image

W podzięce, Tal Rascha, dam Ci zagadkę, mającą związek z modami.
Oto screen z mojego ekranu zrobiony podczas zmiany wczytywania zapisu. Rzecz w tym Tal Rascha że nigdy nie miałem postaci o takiej ksywce, ani takiego zapisu. Nigdy też nikomu nie wypożyczałem żadnej gry. Ten zapis nie dał się wczytać ale dlaczego w ogóle się pojawił?

..i jeszcze drobiazg ..wiąż mam zablokowane wejście na stronę modów Bethesdy.pl

post wyedytowany przez Flyby 2016-07-14 20:37:33
14.07.2016 20:43
Tal_Rascha
23.1
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Image

To bug który pojawia się też na xboxach, masz to za każdym razem jak odpalasz grę? Spróbuj wyłączyć wszystkie mody, wtedy powinieneś zobaczyć swoje normalne zapisy, przypuszczam, że po tym jak wejdziesz do gry i zrobisz nowy save to będziesz mógł na nowo włączyć mody.

Mi udało się znaleźć ładny preset wyglądu postaci :)

post wyedytowany przez Tal_Rascha 2016-07-14 20:45:17
14.07.2016 22:26
Flyby
24
odpowiedz
2 odpowiedzi
Flyby
242
Outsider
Image

Znowu muszę podziękować, będę sprawdzał ;) Czyli odinstalować wszystkie mody (wszystkie instalowane przez NMM)? Wiesz że niektórych zainstalowanych modów interfejs modowy gry nie pokazuje? Mam jakieś osobne zapisy bez modów.
Postać urocza, Tal Rascha - i jak tu nie grać kobietami? ;)

I jeszcze jedno, Tal Rascha - taki błąd graficzny występujacy w kamieniołomach - odinstalowałem "Landscape", nic nie pomogło..
Kiedyś go się pozbyłem zmieniając ustawienia graficzne - tyle że znowu coś kombinowałem po dojściu Par Harbor i błąd powrócił ;(

..Tego błędu jakoś się pozbyłem. Grzebałem w opcjach graficznych - bez skutku. To zainstalowałem z powrotem "Landscape" i błąd zniknął ;) Zabawne to..

post wyedytowany przez Flyby 2016-07-14 23:54:28
15.07.2016 07:05
Tal_Rascha
24.1
Tal_Rascha
209
Never Fade Away

Premium VIP

Błąd z kamieniołomami nie jest powiązany z modami, miałem go już jak grałem w dniu premiery bez żadnych modów. Parę dni temu też go napotkałem.

W NMM możesz mody wyłączyć bez odinstalowania.

15.07.2016 15:34
Flyby
24.2
Flyby
242
Outsider

..czyli ten błąd to jednak wina Bethesdy. Ponieważ akurat ten kamieniołom, ma jak gdyby dalszą funkcję (rolę) te różne makijaże muszą się jakoś nakładać na siebie. Mam nadzieję że w końcu to naprawią, muszą o tym błędzie wiedzieć.
..co do wyłączenie modów w NMM - tak, wiem. To znowu mój błąd w nazewnictwie podkładającym wszystko pod instalkę ;)

15.07.2016 18:42
25
odpowiedz
Alvarez
186
Generał

Ciekawe komu teraz ukradli moda. ;)

15.07.2016 19:54
Flyby
😐
26
odpowiedz
Flyby
242
Outsider

..obudziłeś moje wyrzuty sumienia, Alvarez, wszak korzystam z modów bez opłaty ;(
Kradnę?!

16.07.2016 15:19
Flyby
27
odpowiedz
Flyby
242
Outsider

Zdaje się że obydwa mody "na limit budowania" są poprawiane, Tal Rascha.. chyba słusznie.

21.07.2016 16:40
28
odpowiedz
Domie
10
Legionista

HAHAHAHAHA
Wydają dodatki jak do sandobxa/symulatora do gry RPG, która jest FPSem.
Brawo Bethesda. Napewno wszyscy fani seri FAllout was pokochają za to co zrobiliście z ta marką.

12.06.2020 14:23
blimsien_yankovic
29
odpowiedz
blimsien_yankovic
40
Centurion

Kolejny dodatek który powinien być zawartością w wersji podstawowej. Gdyby tak się stało ogólna ocena Fallout 4 była by wyższa. Dodatki kupiłem z pakietem wszystkich DLC jakie wyszły. Nigdy bym nie kupił oddzielnie tego dodatku. Pakiet: tak, oddzielnie Contraptions Workshop: absolutnie nie!. Oceniam dodatek, nie oceniam polityki Bethesdy zatem daję 7.0/10. W sumie tak naprawdę nie da się go ocenić.

23.09.2020 10:36
czorny50
30
odpowiedz
czorny50
145
Pretorianin
2.0

Moja ocena 2.0

Kolejny okropne DLC o podtytule Warkshop. W teorii powinienem wiedzieć czego się tu spodziewać, ale i tak jestem zawiedziony.

Niby możemy stworzyć teraz rozmaite rodzaju fabryki do tworzenia różności - tylko po co ? Posiadam 84 level i naprawdę nie znalazłem nic godnego uwagi do wyprodukowania. Produkcja amunicji byłaby interesująca gdybym od początku zabawy nie miał darmowego moda „Craftabe Ammo” gdzie można ją tworzyć przy każdym stanowisku chemicznym, a interfejs rzemieślniczy jest przejrzystszy. Bo tworzenie przedmiotów przez terminal jest dość nieczytelne.

Aby nie narzekać już tak do końca mogę pochwalić iż wprowadzili nareszcie gabloty i manekiny na wyposażenie – choć chyba powinny być w podstawowej wersji.

W Westeland miałem chociaż jakąś motywacje by polować na przynęty ( jak to brzmi ), a tu jest nuda. Mam małą nadzieje iż chociaż Vault-Tec Warkshop jakoś pozytywnie mnie zaskoczy.

post wyedytowany przez czorny50 2020-09-23 10:37:14
Gra Fallout 4 Contraptions | PC