Quake Champions zapowiedziane na E3 2016
id Software na fali! :)
Oby tylko nowy Quake nie poszedł w ślady multi z ostatniego Dooma, a powinno być dobrze.
Ucieszylem sie jak male dziecko na wiesci ze bedzie nowy Quake ale po tym trailerze mam obawy czy to nie bedzie przypadkiem Quake:Overwatch :/
Wolfenstein: The New Order / The Old Blood >>> świetna kampania SP.
DOOM >>> świetna kampania SP.
Quake >>> powtórka z Quake 3: Arena.
Jestem rozczarowany. :(
Ale czym? Brakiem kampanii SP? To, ze nie wspominali o niej nie znaczy ze jej nie bedzie :D
OMG co oni zrobili z moją ulubioną serią :(
Bohaterowie, umiejętności (w tym wallhack). BLEEE.
W betę oczywiście zagram - dla zasady jak to mam w zwyczaju ogrywać alfy i bety ostatnimi czasy.
"Możemy również spodziewać się unikalnych wojowników o różnych umiejętnościach i stylach walki."
WTF ?! Jakie skille/umiejętności ?! Przecież...to jedynie skill danego gracza powinien być to co różni graczy, a nie to czy wybraliśmy tą czy inną postać! I co to za widok za ściany ?! Ja pier...kto te gry robi ? Przecież Quake jest królem gier FPS multi właśnie ze względu na swoje idealne możliwości wyznaczające standardy.
Pamiętajcie kto produkuje tą grę - Bethesda..zbroja dla konia xD
Przecież Quake Live miał abonament, nie dało się na początku kupić samej gry jako takiej. A potem przeszli na Steam i...ludzie bulili kasę, ale statsy poszły się j...do kosza. Już widzę sprzedaż skórek, borni, a może masz jedną paczkę ammo na mapę, ale jak zapłacisz to dostaniesz drugą xD Takie żarty, ale przecież widać, że to nie będzie klasyczny Quake w nowej odsłonie, w nowej skórze, dostosowany graficznie do współczesnych czasów. To ludzie byli siłą Quake, mody CPMA, DeFRaG i inne..to siła sceny, fanów była siłą Quake. Nie widzę tego żeby gra ponownie na wiele lat miała tak dużo fanów, tak oddanych, którzy stworzą tak wiele.
Na cholerę styl MOBA...Overwatch to taki pół FPS, FPS w stylu MOBa, skille, jakieś ulti, borni nawet nie trzeba podnosić, ammo się nie kończy, a gdzie strafejump ? Idą na kasę, ale wbrew pozorom gdyby dali ludziom Quake 3/Arenę, sprzedali ją za 50-60$ i pozwolili na mody, na prywatne serwery + powiedzmy na Steamie...ale nie, już widzę dodatki oczywiście płatne jak do Fallouta xD Na razie 90% obaw, a 10% szans, oczywiście pewnie ci którzy mają gdzieś starego Quake, a są wychowani na ostatnich CoDach, na LOLu i innych grach z miejsca mogą kupić taki styl.
Przeczytałem tytuł newsa i o mało się nie posikałem. Oglądam trailer, widzę teleport, no ale spoko myślę, to pewnie powerup podnoszony z mapy. Czytam newsa dalej. Skille dla konkretnych postaci??? Boże, NIE!!!!!!!!!!
Po co im coś co się nazywa Quake skoro chcą z tego zrobić coś zupełnie innego ? Wiecie jaki będzie tego efekt ?
Zdenerwują fanów, poleci hejt, zepsują doskonałą markę, zarobią mniej niż mogliby gdyby to była nowa marka dobrze wypromowana.
Zobaczymy ale firma która się tym zajmuje potrafi spieprzyć nawet fallouta4 więc jestem pełen obaw.
No i dupa totalna... Czekałem wiele lat na nowego Quake'a, marzyłem o takim Q1 na IdTech6, z powrotem starych dobrych kumpli jak ogr, devil, zombie itp. szczątkową fabułą, ogromnym tempem rozgrywki, nailgun, siekierka, wszechobecny strach, fiololetowe niebo, gotyk, zamki ;) A tu wpychają sieciówkę w dodatku z tlenioną blondi :(... Dlaczego Doom dostał fajny remaster, a Quake jak zwykle w tyle...
Moim zdaniem nie ma co oceniać (zarówno negatywnie jak i pozytywnie) nowego Quake'a po pierwszym teaserze, który w sumie pokazał bardzo mało. Aczkolwiek skazywanie tej gry na porażkę już teraz przez zapowiedziane klasy postaci (o których w zasadzie wiemy też tyle co nic) jest chyba trochę nie na miejscu.
Rok temu po pokazie Dooma na E3 też było wiele głosów mówiących, że to nie jest zapowiadany "powrót do korzeni" i że taki projekt nie może się udać bez Johna Carmacka na pokładzie itp... Mimo to ostatecznie okazało się, że singlowy Doom jest świetny.
Moim zdaniem ten sukces dodał skrzydeł i pewności siebie panom w id Software i przez to może się okazać, że wydadzą także świetnego nowego Quake'a. A to, że chcą wprowadzić klasy postaci? Na dobrą sprawę mało wiemy o tym na jakiej zasadzie będą one funkcjonować. Pozostaje czekać do QuakeConu i wtedy okaże się czy obawy są uzasadnione :)
W końcu coś dla mnie jeśli chodzi o multi a nie jakieś infantylne warty, lole itd, itp...
Nie ma co oceniać po jednym teaserze, ale wątpię by był to taki Quake na jakiego wielu ludzi czeka.