Might & Magic: Heroes VII - Trial by Fire | PC
Dla mnie bomba a do tego ulepszona mechanika gry, która też zadziała w podstawce :) widać, że UBI ma w tym udział i goni Limbic.Ciekawi mnie cena bo podstawka kosztuje już niecałe 60zł.Teraz tylko Inferno i będę zadowolony :)
@Szocik premiera dodatku została przeniesiona na 4 sierpnia, i bardzo dobrze że tak zrobili.
Jeżeli chodzi o kolejne/kolejny dodatek/dodatki to też bym na to nie liczył, bo teraz pokazali że będą kontnułować historie Ivana, a nie sądzę że demony będą chciały opowiadać swoje "poruszające" historie.
Sanktuarium też nie ma szans na dodatek bo z tego co się orientuję, to twórcy sami przyznali że ich rasa izoluję się i ta izolacja zaczęła się niedługo po dodatku do H6, a trwa aż do czasów H5, więc na nich też szans nie ma.
Biorąc pod uwagę jak skopana jest podstawka, to musieliby od nowa napisać ten dodatek, by nie było powtórki z tego co było na premierze i de facto tego co dalej jest po 8 patchach, czyli bugi i mierność na każdym kroku.
Nie kupujcie póki nie będzie jakichś wiarygodnych recenzji w sieci.
@Babagon o przesuniętej premierze wiedziałem po 1h jak to ogłosili na Shadow Council często tam zaglądam co do dodatków to było głosowanie jakie frakcje maja być w podstawce a twórcy mówili, że przegrane frakcje ukarzą się w dodatkach.Inferno nie musi być powiązane z fabułą siódemki.Nowa mechanika gry ciekawe jak im to wyjdzie fajnie, że chcą dopracować gierkę.
Osobiście uważam, że przesunięcie premiery dodatku jest dobrą decyzją. Po wtopie z wydaniem wersji podstawowej twórcy postanawiają wydać dopracowany dodatek, co bardzo mnie cieszy. Zaś co do samych krasnoludów to bardzo mi się podobają nowe jednostki, zwłaszcza misie i chomiki z kuszą XD.
Graficznie coś zmienią w porównaniu z podstawką? W podstawce MMH7 mapa przygody, wygląd herosów na mapie, wygląd jednostek w czasie bitwy są nie do zaakceptowania. W Herosach wygląd to co najmniej 50% frajdy z gry. Każdej odsłonie daję szansę i niestety jak dotąd zawsze po najdalej miesiącu wracam znowu do 3-ki i 2-ki.
Moglbiy już zostawić tę biedną serię w spokoju. Nie wiem jakim cudem ludzie dają w oczekiwaniach cokolwiek powyżej 5, ale srogo się zawiodą.
Niestety muszę się zgodzić.
Część 6 i 7 to zmarnowanie czasu, pieniędzy i praw do marki.
Nie potrafią nawet skopiować dobrych rozwiązań z poprzednich części i oprawić to w ładną grafikę i dobre UI.
O nowych pomysłach i innowacjach tu nie wspomnę bo po prostu żadnych nie było w tych grach.
Oficjalna wiadomość od Limbic z przed paru godzin:
"We have the regret to announce that we won’t be able to maintain this stream session.
We are sorry for the inconvenience and the short notice.
We are however very excited for you to get your hands on Might & Magic Heroes VII: Trial by Fire, which will release this Thursday (August 4th).
Check out our official website for more information about this addon! "
Dzisiaj na twitchu mieli oficjalnie pokazać grę, ale jednak wycofali się w ostatniej chwili.
Gra jest pewnie tak skopana, że im nie chciała nawet ruszyć :D, ale oczywiście kupujcie już teraz bo premiera za 3 dni.
Tak więc powtórzę jeszcze raz - nie kupować dopóki nie będzie jasne co oni tam namajstrowali, a nawet wtedy zastanówcie się 2x, bo dawanie tym gościom kasy to plucie w twarz tej serii.
Ta premiera jest genialna, jest południe dnia premiery i nigdzie nie ma nawet informacji ile dodatek kosztuje, że nie wspomnę o takim luksusie jak możliwość zakupu. Rozumiem, że UBI już zakopało markę M&M pod gruzem ale tych ostatnich chwil by już nie rujnowali takim durnym zachowaniem.
Co za gowno z dupy. Gdzie można zakupić najnowszego Heroes Trial by Fire? Ubisoft robi się naprawdę zalosny
Coś mi się wydaje, że będą musieli obniżyć cenę, bo obecnie podstawkę można kupić za dwukrotnie mniejszą cenę. Na Uplay Shop dopiero jutro będzie można kupić dodatek.
Ciekawe, Ubisoft stworzyło platformę Uplay dla własnych gier, po czym najnowszy dodatek do Heroes-a jest dostępny wyłącznie na steamie za 30 euro...
Dno i wodorosty, niech ten Ubisoft upadnie i niech EA lub inna marka przejmie HoM&M
Ubi w tym przypadku organizuje wielki kurs antymarketingu. O istnieniu tego dodatku dowiedziałem się tydzień temu, a to tylko dlatego, że dopiero wtedy odwiedziłem Grotę, tak to pewnie dopiero dzisiaj bym się o tym dowiedział. A co do dodatku, szkoda, że padło na fortecę - akurat frakcję, którą lubię najmniej. Zdecydowanie chętniej przywitałbym Inferno czy może Cytadelę. ech, marzenia :(
Jest już jutro ;) a na ubi wciąż dodatku nie ma. Chyba się nie obudzili jeszcze.
Co mogę powiedzieć o dodatku a o czym nie poinformowało Ubisoft:
1. Dodatek na platformie Uplay shop miał premierę 5 sierpnia.
2. Za dodatek na Uplay aby odblokować należy zapłacić
30 euro czyli jakieś 130 zł na chwilę obecną.
3. Trial by Fire czyli Próba Ognia jest TYLKO dostępny w formie cyfrowej ( PC Digital ).
4. Dodatek nie wymaga podstawowej gry Heroes VII.
Jest w PEŁNEJ POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ !!!
5. Jeżeli ktoś zdobył na platformie Uplay grając w gry Ubisoftu 100 Uplay punktów ( obok avataru) ma możliwość wymiany tych punktów na kod cyfrowy rabatowy który daje zniżkę ( -20% na wszystkie gry w sklepie Uplay) , gdy mamy już ten kod , zamawiamy grę przez Uplay i na początku transakcji internetowej wpisujemy pod zamówieniem w takie małe okienko ten kod rabatowy i klikamy "apply".
Odejmuje 6 euro od ceny 30 euro , przez co płacimy za dodatek już nie 30 euro tylko 24 euro czyli 104 zł.
Ja kupiłem dodatek Trial by Fire za 24 euro czyli 104 zł.
Taki myk.
Cena 30 euro to przegięcie jak za dodatek, który oferuje jedną frakcję. Gdyby dodali ze 3 nowe frakcje byłoby to w miarę do przyjęcia. Poczekam spokojnie na jakąś promocję. Podstawka jest tak niesamowicie "fascynująca", że od premiery zacząłem dopiero jedną kampanię i ukończyłem może ze 3 mapy pojedyncze. Niech ktoś może napisze czy w dodatku poprawili coś graficznie bo podstawka jest po prostu brzydka.
Widzę że Gry-Online.pl znalazło na Games Republic dodatek za 119 zł ale to i tak drogo , ja dzięki rabatowi -20% Uplay zapłaciłem 104 zł. Swoją drogą mogliby zmienić na stronie tutaj z wersja językowa: z polskimi napisami na pełna polska wersja językowa. W Trial by Fire jest dostępny dubbing PL i napisy PL.
Niestety nawet na muve.pl cena dodatku jest nie do przyjęcia. No cóż trzeba cierpliwie poczekać na promocje.
Nie opłaca się zdecydowanie pojechali po bandzie a naiwniacy kupują podstawka ma więcej do zaoferowania a jej cena była podobna do dodatku więc nie ma sensu wydawać tyle zaraz stanieje tak szczerze to 30-40zł to max jak powinna kosztować.
Czy tylko ja mam wrażenie, że to może być na długie lata ostatnia gra ze świata Might & Magic?
Nie, nie tylko ty.
Właściwie wszyscy fani serii uznali, że "era" HoMM od ubisoftu dobiegła końca, co sam Ubisoft, bez względnej subtelności stara nam się udowodnić, pokazując jak bardzo "troszczy się" o ten dodatek.
Czy to dobrze, czy źle, nie mnie oceniać. Lubiłem 5, jak kiedyś pisałem to była pusta karta do zapisania, ale wszyscy "wielcy fani" wieszali na niej psy. Ci sami "wielcy fani" którzy grozili twórcą 3 śmiercią, jeżeli wypuszczą Forge.
Mam nadzieję, że wynik końcowy jest satysfakcjonujący, panowie i panie? To jest to na co zasłużyliście, ale nie to na co zasłużyła ta seria.
Pytanie tylko, czy i kiedy powróci do łask?
Tak właśnie może być. Seria umarła. Nie bójmy się tego stwierdzenia. VI i VII część nie miały do zaoferowania niczego ciekawego, zarówno dla starych wyjadaczy, jak i dla graczy całkowicie nowych, nie znających poprzednich części. Jedynym ratunkiem wg mnie jest powrót do korzeni. Rzut izometryczny/2D. Tylko to musi być zrobione z głową. Nie wystarczy samo bazowanie na sentymentach, czy jakiś szybki remake trójki, ale tego Ubisoft raczej nie zrozumie. Z drugiej strony zastanówmy się czy są nam potrzebne do szczęścia kolejne części? Kto powiedział, że muszą powstać herosi VIII, IX, X itd. Przecież trójka jest nadal grywalna, będzie grywalna za lat 10, za lat 20 i za lat 30 również ;-)
Do wykrwawiania się tej serii przyczynił się też moim zdaniem nudny świat gry, który nie umywa się do zawiłości tego z czasów I-IV.
Fabuła od piątki była banalna, świat nieciekawy i dość mdły. Na dodatek te na siłę wciskane rosyjskie naleciałości w postaci imion... w ogóle nie pasujące.
Poza tym w piątce krasnoludy były w dodatku i teraz powtórka z rozrywki? Ileż można...
Ubisoft ewidentnie nie rozumiał i nie rozumie czym jest HoMM czy raczej czym było i zrobił z tego banalną turówkę, która nie angażuje emocjonalnie :/
Nie oszukiwałbym się w ten sposób - fabuła odgrywa marginalna rolę w produkcjach opartych o wyzwanie, a tym są właśnie Herołsi. Wystarczy popatrzeć na gry im podobne (np. Age of Wonder). To nie fabuła (czyli estetyka narracji) sprawia, że osoby grające w Cywilizację, Master of Orion II, Age of Wonders III, HoM&M III spędzają przy tych grach setki godzin.
Moim zdaniem piątka i szóstka są dość udane, przy czym szóstka mniej i to (rozróżnienie pomiędzy piątką a szóstką) wskazuje na prawdopodobną przyczynę upadku serii oraz świetności HoM&M III. Piszę tu o różnorodność (z której wynika także „interesujący świat” a nie odwrotnie). Liczba frakcji, jednostek, ich ulepszeń, surowców, czarów (czyli unikalnych mechanizmów i zależności pomiędzy tymi) sprawiają, że nie tylko świat jest barwniejszy, lecz, przede wszystkim, rozgrywka ciekawsza i bardziej angażująca, a gracze nabijają kolejne godziny. Szóstka miała ciekawy projekt zamków oraz stworzeń (pojawiło się kilka zupełnie nowych mechanizmów), lecz po kilku rozgrywkach hot-seat to wszystko się nudziło. Dlaczego? Moim zdaniem zadecydowały liczby (przede wszystkim znikoma liczba frakcji).
Nie oznacza to jednak, że same liczby zapewnia sukces (chociaż w tych grach są najważniejsze), lecz bez tych liczb nie ma mowy o dobrej grze z tego gatunku (oczywiście liczb, które końcowo składają się na mechaniki a przez to na rozgrywkę). To o czym pisałeś pozostaje tu na dalszym planie, jednak pozwala odróżnić grę dobrą o bardzo dobrej itd.
Podstawka w części V była średnia, ale dodatki zwłaszcza ten drugi sprawił że piątka jest obecnie najlepszą częścią Heroes.
Osoby, które wychwalają III, w większości grali tylko w III i/lub mają do niej sentyment z lat młodości i zwyczajnie nie są obiektywni.
To co Limbic zrobił z serią jak dla mnie to zwykłe partactwo. Bugi jakie były i zresztą są nadal w VII są tego najlepszym przykładem.
Nawet, gdyby te bugi usunęli to i tak dalej gra byłaby co najwyżej średnia, a tak to jest dno, jak ktoś ma ochotę zaprzeczać to mu przypomnę o tych statycznych obrazach w kampanii, gdzie bohaterowie prowadzą narrację 'fabuły' coś nie do podrobienia :D.
Lucand@ ale po co takie coś piszesz? Z całym szacunkiem bo wiem że komentarz jest stary a ja po prostu sprawdzam po komentarzach czy warto inwestować w 7ke :p
A może ludzie którzy wolą Heroesa III po prostu go wolą bo mają inny gust niż ty? :D Ja np za najlepszą odsłonę uważam właśnie 3ke mimo że 5ke mam od 2006 roku gdy byłem jeszcze dzieckiem więc jak najbardziej sentyment mógłbym mieć do tej gry. Oczywiście 3ka była w moich rękach te 5 lat dłużej co nie zmienia faktu że mam konkretne zarzuty względem 5tej odsłony. W IV pierwszy raz grałem w tym roku i również wole ją od piątki. Zresztą VI też mi się bardziej podoba.
I czy to oznacza że się nie znam?
A może to ty po prostu masz sentyment do Worcrafta III, klockowatego stylu graficznego i 3D i nie jesteś obiektywny?
Nie che tu wyjść na internetowego wojownika, po prostu dajmy ludziom mieć własne zdanie a nie wyrażajmy najmojszej prawdy.
Za to HoMM 3 właśnie można przyrównać do Diablo 2. W HoMM 3 mamy dużo zamków i jednostek, ale balans kompletnie leży. Każdy zamek ma jedną słuszną taktykę którą opłaca się grać najbardziej. Zaklęcia? Jest ich cała masa - szkoda że tylko z 5-6 tak naprawdę przydatnych. Fabuła? Praktycznie nie istnieje. Rozwój bohatera? Kiepski. Rozwój bohatera w HoMM 5 jest dużo lepszy i ciekawszy niż w HoMM 3. W HoMM 5 również nekromancja jest dużo lepiej rozwiązana. Balans jednostek i zaklęć w HoMM 5 jest również dużo lepszy.
HoMM 3 dzisiaj to gra tylko dobra. Nic więcej. Sporo osób mówi o 'pustych' mapach w HoMM 5, tylko dlatego że w trójce byli bombardowani skarbami i pierdołami na każdym kroku. Kto powiedział że na mapie ma być 100 skarbów i 300 innych pierdół? Gdyby w HoMM 3 mapy były mniej obfite i ludzie by się tak nauczyli, a w HoMM 5 na każdym kroku byłby jakiś skarb lub aktywność to by każdy narzekał że jest za dużo rzeczy i pierdół na mapie i jest inaczej niż w HoMM 3.
Takie są fakty. Fanboye HoMM 3 nie dopuszczali myśli że żadna kolejna część nie będzie taka jak trójka, dlatego mamy to co mamy. Ubisoft próbował zadowolić wszystkich, maniaków HoMM 3 jak i normalnych graczy no i wyszło jak wyszło. Teraz seria HoMM jest martwa bo większość graczy HoMM ubóstwia przereklamowaną trójkę, a ci będą psioczyć na wszystko inne niż HoMM 3. Przykra sprawa. Skądinąd to zagorzali fani HoMM 3 którym nic innego nie pasowało, są powodem śmierci serii.
Jedyne co trzyma bardzo wysoki poziom w HoMM 3 to muzyka. Fakt, muzyka z HoMM 3 do dzisiaj jest genialna. Wszystko inne jednak okropnie się postarzało.
P.S. Muzyka w HoMM 4 była nawet nieco lepsza niż ta w Homm 3 ;) Za to w HoMM 5 muzyka była już tylko dobra, to był poziom niżej niż HoMM 3 i 4.
Powodów było wiele, że seria zaliczyła upadek.
Jednym z nich było przejście w 3d w którym strategie i kilka innych gatunków gorzej sprawdzają się niż w 2d.
Ale znów HoM&M V w 3d jest lepszą grą całościowo niż HoM&M IV w 2d.
W każdym razie HoM&M III 1999 > HoM&M II 1996 > HoM&M V 2006 > 1 i 4 > 6 i 7
Nie piszcie ludzie o sentymentach, bo to bzdury, które wypisują ludzie, którzy patrzą tylko na grafikę.
Dobra gra zawsze będzie dobra, średnia jest średnią, a słaba jest słabą. Heroes 2 i 3 wciągają nosem pozostałe części. Gry 2d graficznie starzeją się z 3 razy wolniej niż gry 3d. Jest mnóstwo gier 2d z lat 1988-2002, które wyglądają kapitalnie do dziś i praktycznie nic nie straciły na wyglądzie, gry gry 3d z lat 90' mocno zestarzały się wizualnie i dostawały mody graficzne z teksturami HD. Heroes 3 z 1999 nic nie stracił na wyglądzie. HD mod czy remaster praktycznie prawie nic nie zmieniły jego wyglądu.
W serii Might & Magic najlepsze co wyszło to oczywiście:
Might & Magic VI 1998 - 10/10 wybitne cRPG
Might & Magic VII 1999 - 9+/10 również znakomite cRPG
HoM&M II 1996 - 9+/10 wspaniała klimatyczna strategia
HoM&M III 1999 - 10/10 - wybitna strategia, ale godnym rywalem jest Disciples II: Dark Prophecy 2002)
Dark Messiah of Might and Magic 2006 - 9/10 świetna gra akcji z elementami RPG
Ogólnie 6 mi się podobała, to był powiew świeżości w serii. W 7 jeszcze nie grałem, czekam na promocję złotej edycji. Jedyne co mogę zarzucić obu grom to to, że kampania nie ma ciągłości, tylko każda ma oddzielną, odrębną historię oraz że jest mało frakcji.