Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Doom wyciąga grubo ponad 100 klatek na GeForce GTX 1080

08.05.2016 21:19
👍
1
TitoX1
116
Pretorianin

Skąd pewność, że faktycznie renderował to pojedynczy GTX 1080? Jeżeli to faktycznie prawda to jestem po wrażeniem! W sumie mój hajs już czeka. Teraz tylko czekam na testy....

08.05.2016 21:20
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany767782
113
Senator

Pytanie tylko po co komu 100 klatek, skoro 60 wystarcza aż nadto.

Zamiast rewolucji klatkowej wolałbym graficzną, ale na to nie ma szans bo nikt nie tworzy gier pod te karty za 3k

08.05.2016 21:24
2.1
zanonimizowany687448
20
Generał

Gra była przecież tworzona pod Maxwelle a nie Pascale, najwidoczniej twórcy nie przewidzieli takiego skoku wydajności.

08.05.2016 21:28
2.2
5
Pr0totype
165
Generał

jeśli rzeczywiście taka wydajność to wow, inaczej 1080ti będzie demonem, ale wciąż czekam na testy jakiś portali niezależnych :)

A co do klatek to raczej te karty maja praktyczne zastosowanie do monitorów 144hz wiec tym więcej klatek tym lepiej :) Przynajmniej tyczy się to dynamicznych fpsów :)

08.05.2016 21:48
😜
2.3
5
TitoX1
116
Pretorianin

Powiedz tak do posiadaczy 120 hz monitorów ;p

09.05.2016 10:13
2.4
1
zanonimizowany307509
99
Legend

Po co 100 klatek? Jak to? Tylko pokazuje, ile zostało mocy na zapas i to całkiem sporo.

Gdyby Wiedźmin 3 wyjdzie za rok i PC/konsole mają takie GPU, to gra będzie tak wyglądał jak trailer E3 2013 (np. lepszy efekt pożary chatki i dymu). Nie mówiąc o inne gry typu AAA.

Uzdolnione moderzy mają o czymś ulepszyć grafikę gry i nie martwią o tym, że gry spadną poniżej 30 FPS z powodu mody upiększające grafiki. Fanów Star Citizen mają o czymś się cieszyć.

Ale nie cieszmy się zbyt wcześnie i lepiej poczekajmy na dokładne testy od PurePC i Benchmark. Wtedy przekonamy się o prawdziwe mocy GTX 1070 i GTX 1080. Tym bardziej, że gra Doom działa za pośrednictwem interfejsu Vulkan jako alternatywny DirectX 12.

Jeśli się mylę, to zabijcie mnie. ;P

Czas pokaże prawdę.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2016-05-09 10:39:07
08.05.2016 21:30
.:Jj:.
3
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

O jaćka!

08.05.2016 21:48
👍
4
odpowiedz
zanonimizowany1029564
48
Centurion

Kurde. Ładnie się dzieje. Czyżby tak wielki przeskok wydajności ? Patrząc na wykresy to następna generacja (po Pascalach) również zapowiada wielki skok. Czekam na odpowiedź z obozu AMD!

08.05.2016 21:56
5
odpowiedz
zanonimizowany1166042
2
Pretorianin

No to ciekawe, ile będzie kosztować.

08.05.2016 22:17
kaszanka9
6
1
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Czyli potwierdzone, vulkan na 100% w doomie, wybornie.

08.05.2016 22:21
7
odpowiedz
sucharzewski
28
Centurion

wiecej zmieniania broni w tym doomie niz strzelania

08.05.2016 22:24
Irek22
8
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
Irek22
161
Legend

Wydajność wydajnością - 60 fps mi w zupełności wystarczy, ale to, co mnie w tym pokazie cieszy najbardziej, to to, że twórcy nie bawią się w półśrodki i prezentują tę grę na jedynym słusznym i właściwym dla FPSów kontrolerze.
Czyżby wreszcie na rynek miał trafić pierwszy od wielu lat rasowy FPS?... Oby tylko singiel nie był jedynie na doczepkę, a w finalnej wersji na mapach było więcej przeciwników.

post wyedytowany przez Irek22 2016-05-08 22:26:16
08.05.2016 22:39
JaspeR90k
👍
8.1
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

ale to, co mnie w tym pokazie cieszy najbardziej, to to, że twórcy nie bawią się w półśrodki i prezentują tę grę na jedynym słusznym i właściwym dla FPSów kontrolerze.

Dokładnie. Granie w tego typu gry na padzie to totalne nieporozumienie.

08.05.2016 22:41
.:Jj:.
8.2
6
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Zawsze mnie rozwala jak na pokazach silą się na granie na padzie. Aż boli oglądanie jak ktoś 4 razy próbuje walnąć heada w nieruchomy cel.
Koślawe, sztywne ruchy w osi pion-poziom, brak płynności i naturalności w poruszaniu się, rozglądaniu. Dobrze że jest wsparcie dla padów, powinno być, ale chyba nikt nie będzie bronił tego że na pokazach na padzie gra prezentuje się atrakcyjniej?

08.05.2016 23:22
panZDZiCH
8.3
panZDZiCH
138
Generał
Wideo

Cytując klasyka 'no tak średnio bym powiedział', pare dni temu był news gdzie grali na PS4 na padzie. https://www.youtube.com/watch?v=txmv2qFRuxI

09.05.2016 00:06
8.4
zanonimizowany158587
167
Senator

We wszystkie FPSy gram na padzie na Kompie i jakoś nie widzę problemu. A że jestem stary to klawa+mysz też obcykana. Jak ktoś jest pizda nie gracz i nie ma skila to pierdzieli, że padem się nie da. To kwestia gustu i przyzwyczajeń.

09.05.2016 01:05
VanDust
8.5
2
VanDust
119
Generał

Ja też nie wyobrażam sobie grania w fps`y na padzie(swoją drogą ciekawe sformułowanie na graczy mojego pokroju) Miałem przez krótki czas sprezentowaną PS2, próbowałem Kill Zone i takie tam i...podziękowałem. Pewnie jakoś człowiek by się przyzwyczaił ale... 25 lat grania na duecie mysz+klawier zrobiło swoje :) . Lecz to , kto czym i na czym gra - serdecznie strzyka mnie w boku. Każdy gra na tym co lubi, na co go stać. Nic mi do tego i szanuję to. Lecz nie szanuję ludzi, którzy z byle PIERDOŁY obrażają innych. Tyle w temacie.

09.05.2016 01:57
TRX
9
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
TRX
203
Generał

Z całym szacunkiem do nowego Dooma, ale imo jego silnik (czyli id Tech 6) nie wyznacza żadnego graficznego i przede wszystkim technologicznego cudu. Tak, nie zmylam. Nie, nie troluję. Doom pod względem grafiki jest mocno przeciętny.

post wyedytowany przez TRX 2016-05-09 01:59:56
09.05.2016 10:27
AIDIDPl
9.1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Jak dla mnie wygląda bardzo dobrze. Zwłaszcza tekstury, oświetlenie, cienie, obiekty. Ale w tak zamkniętej grze to jest norma, dla mnie dalej Quake 4 wygląda dobrze, Metro Redux, CoDy to samo. W korytarzowych grach to akurat jest standard że rzeczy które są na pierwszym i drugim (bo trzeciego zwykle nie ma) planie są bardzo dobrej jakości + inne bajerki i efekty...

Więc jak dla mnie Doom wygląda bardzo dobrze (oprócz tego że jest zbyt jasno), więc nie wiem jak inaczej mogliby Cię zadowolić? Fotorealistyka? Fotogrametria?

post wyedytowany przez AIDIDPl 2016-05-09 10:30:02
09.05.2016 19:14
TRX
9.2
TRX
203
Generał

@AIDIDPI
Nie chodzi mi o fotorealizm czy wierne oddawanie technologicznych cudów. Nowy Doom za bardzo się świeci, wygląda mocno plastikowo, ale największym problemem są niestety tekstury. One wciąż doczytują się na oczach gracza, każdy ruch myszką wyzwala ten efekt (nawet na prezentacji gry to widać). Mało tego - pecety z względnie przeciętną ilością pamięci VRAM (np. 2 GB) obserwują raczej mydło, bo silnik nie potrafi przerzucić części nieużywanych tekstur do klasycznej pamięci. To są moje główne zarzuty. Ogólnie gra wygląda nieźle, ale technologicznie jest zwyczajna, stąd całościowo oceniam Dooma pod względem warstwy video jako przeciętny ;)

09.05.2016 19:57
AIDIDPl
9.3
AIDIDPl
179
PC-towiec

Ale każda gra od nich tak wygląda - plastikowo. Mi osobiście to nie przeszkadza, chociaż w nowym Doomie niektóre kolory są nieco bajkowe i poziom jasności zbyt wysoki. Ale to być może będzie się dało szybko wyeliminować nawet z poziomu gry...

Co do doczytywania tekstur nie zaobserwowałem nic takiego nawet w becie, w którą grałem aż 15 minut...

09.05.2016 02:06
10
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Krieg
37
Pretorianin

A czy w Formule 1 ktos kieruje nogami? O ile zestaw mysz+klawa jest na tyle uniwersalny i elestyczny, ze pasuje praktycznie do kazdego gatunku gier to juz o padzie nie mozna tego powiedziec. Swini nie nauczysz latac wiec skonczcie z pitoleniem i robieniem z siebie idiotow bo pady nigdy nie szly w parze z FPSami. Zreszta co to za granie z pierdyliardem aktywnych wspomagaczy... Nikomu nie przeszkadza fakt, ze ktos ma lenia w tylku grajac na padzie ale ten ich wszedobylski bol dupy i swieta krucjata w imie wyzszosci padow juz tak.

09.05.2016 11:34
Henrar
10.1
Henrar
105
Generał Whiskas

Myszki też w parze z FPSami nie szły. Kto to widział w ogólę myszkę do komputera mieć. Dawniej w FPSy grało się tylko na klawiaturze.

09.05.2016 06:03
Mastyl
11
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Doom bez Carmacka i Romero to jak Apple bez Jobsa i Woźniaka. Jakoś to idzie do przodu, ale myślę, że te marki bez swoich wizjonerów nie są w stanie wykonać skoku w przód i odskoczyć od konkurencji, a to skazuje je na bycie co najwyżej porządnymi średniakami.

09.05.2016 08:27
pieterkov
12
2
odpowiedz
pieterkov
150
Senator

Przecież ta gra to nie crysis, grafika jest tu przeciętna więc 120 klatek to powinno na 970 być.

09.05.2016 10:44
Hanys_Mori
13
4
odpowiedz
Hanys_Mori
93
Pretorianin

@sarkazm mode on
Wznośmy serca do Pana bracia PCMR, bo cud nam sie objawił, GTX 1080 moc swa okazał i 120 kl/s w DOOMie mamy. Allelluja! Lecicie do sklepów i kupujcie, w imie Jena
@sarkazm mode off
Gra wyglądająca co najwyżej przecietnie osiągnęła na "karcie grafiki" za 600$=600Euro=2800PLN 120kl/s
Normalnie CUD!! :D

@Krieg
"...Nikomu nie przeszkadza fakt, ze ktos ma lenia w tylku grajac na padzie ale ten ich wszedobylski bol dupy i swieta krucjata w imie wyzszosci padow juz tak." Co ciekawe jakoś nie zauważyłem w tym temacie wysypu bojowników o wyższość pada na kombinacją klawa+mysz w FPSach .Nie pisząc już o bólodupizmie, bo ten raczej charakteryzuje grających na myszy i klawie, ciebie zas w szczególności.

09.05.2016 12:36
👍
14
odpowiedz
zanonimizowany1099261
11
Konsul

Titan X to potęga :P

09.05.2016 14:59
dj_sasek
😜
15
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
160
Freelancer

Ależ mi w tym Doomie brakuje takiego nawiązania do klasyka. Mam na myśli ten klasyczny i nie do usłyszenia w innych produkcjach dźwięk otwierających się drzwi.

09.05.2016 17:23
15.1
Kratos001
13
Legionista

Na pierwszych gameplay'ach byl ten dzwiek przy otwieraniu drzwi, troszeczke przemielony ale jednak ten sam. Nie wiem jak jest teraz ale przypuszczam ze to zostalo.

09.05.2016 20:54
Dogon
😁
16
odpowiedz
Dogon
132
Generał

Uff, ale pech z tą nową generacją kart ... dziś odebrałem nowego kompa z GTX 980 na pokładzie :P
No ale gram na zwykłej HD rozdziałce , więc na 2 lata spokój ...ehh pospieszyłem się przez awarię poprzedniego sprzętu i 2 m-ce byłem bez PC ;)

Technologie Doom wyciąga grubo ponad 100 klatek na GeForce GTX 1080