Doom wyciąga grubo ponad 100 klatek na GeForce GTX 1080
Skąd pewność, że faktycznie renderował to pojedynczy GTX 1080? Jeżeli to faktycznie prawda to jestem po wrażeniem! W sumie mój hajs już czeka. Teraz tylko czekam na testy....
Pytanie tylko po co komu 100 klatek, skoro 60 wystarcza aż nadto.
Zamiast rewolucji klatkowej wolałbym graficzną, ale na to nie ma szans bo nikt nie tworzy gier pod te karty za 3k
Gra była przecież tworzona pod Maxwelle a nie Pascale, najwidoczniej twórcy nie przewidzieli takiego skoku wydajności.
jeśli rzeczywiście taka wydajność to wow, inaczej 1080ti będzie demonem, ale wciąż czekam na testy jakiś portali niezależnych :)
A co do klatek to raczej te karty maja praktyczne zastosowanie do monitorów 144hz wiec tym więcej klatek tym lepiej :) Przynajmniej tyczy się to dynamicznych fpsów :)
Po co 100 klatek? Jak to? Tylko pokazuje, ile zostało mocy na zapas i to całkiem sporo.
Gdyby Wiedźmin 3 wyjdzie za rok i PC/konsole mają takie GPU, to gra będzie tak wyglądał jak trailer E3 2013 (np. lepszy efekt pożary chatki i dymu). Nie mówiąc o inne gry typu AAA.
Uzdolnione moderzy mają o czymś ulepszyć grafikę gry i nie martwią o tym, że gry spadną poniżej 30 FPS z powodu mody upiększające grafiki. Fanów Star Citizen mają o czymś się cieszyć.
Ale nie cieszmy się zbyt wcześnie i lepiej poczekajmy na dokładne testy od PurePC i Benchmark. Wtedy przekonamy się o prawdziwe mocy GTX 1070 i GTX 1080. Tym bardziej, że gra Doom działa za pośrednictwem interfejsu Vulkan jako alternatywny DirectX 12.
Jeśli się mylę, to zabijcie mnie. ;P
Czas pokaże prawdę.
Kurde. Ładnie się dzieje. Czyżby tak wielki przeskok wydajności ? Patrząc na wykresy to następna generacja (po Pascalach) również zapowiada wielki skok. Czekam na odpowiedź z obozu AMD!
No to ciekawe, ile będzie kosztować.
Wydajność wydajnością - 60 fps mi w zupełności wystarczy, ale to, co mnie w tym pokazie cieszy najbardziej, to to, że twórcy nie bawią się w półśrodki i prezentują tę grę na jedynym słusznym i właściwym dla FPSów kontrolerze.
Czyżby wreszcie na rynek miał trafić pierwszy od wielu lat rasowy FPS?... Oby tylko singiel nie był jedynie na doczepkę, a w finalnej wersji na mapach było więcej przeciwników.
ale to, co mnie w tym pokazie cieszy najbardziej, to to, że twórcy nie bawią się w półśrodki i prezentują tę grę na jedynym słusznym i właściwym dla FPSów kontrolerze.
Dokładnie. Granie w tego typu gry na padzie to totalne nieporozumienie.
Zawsze mnie rozwala jak na pokazach silą się na granie na padzie. Aż boli oglądanie jak ktoś 4 razy próbuje walnąć heada w nieruchomy cel.
Koślawe, sztywne ruchy w osi pion-poziom, brak płynności i naturalności w poruszaniu się, rozglądaniu. Dobrze że jest wsparcie dla padów, powinno być, ale chyba nikt nie będzie bronił tego że na pokazach na padzie gra prezentuje się atrakcyjniej?
Cytując klasyka 'no tak średnio bym powiedział', pare dni temu był news gdzie grali na PS4 na padzie. https://www.youtube.com/watch?v=txmv2qFRuxI
We wszystkie FPSy gram na padzie na Kompie i jakoś nie widzę problemu. A że jestem stary to klawa+mysz też obcykana. Jak ktoś jest pizda nie gracz i nie ma skila to pierdzieli, że padem się nie da. To kwestia gustu i przyzwyczajeń.
Ja też nie wyobrażam sobie grania w fps`y na padzie(swoją drogą ciekawe sformułowanie na graczy mojego pokroju) Miałem przez krótki czas sprezentowaną PS2, próbowałem Kill Zone i takie tam i...podziękowałem. Pewnie jakoś człowiek by się przyzwyczaił ale... 25 lat grania na duecie mysz+klawier zrobiło swoje :) . Lecz to , kto czym i na czym gra - serdecznie strzyka mnie w boku. Każdy gra na tym co lubi, na co go stać. Nic mi do tego i szanuję to. Lecz nie szanuję ludzi, którzy z byle PIERDOŁY obrażają innych. Tyle w temacie.
Z całym szacunkiem do nowego Dooma, ale imo jego silnik (czyli id Tech 6) nie wyznacza żadnego graficznego i przede wszystkim technologicznego cudu. Tak, nie zmylam. Nie, nie troluję. Doom pod względem grafiki jest mocno przeciętny.
Jak dla mnie wygląda bardzo dobrze. Zwłaszcza tekstury, oświetlenie, cienie, obiekty. Ale w tak zamkniętej grze to jest norma, dla mnie dalej Quake 4 wygląda dobrze, Metro Redux, CoDy to samo. W korytarzowych grach to akurat jest standard że rzeczy które są na pierwszym i drugim (bo trzeciego zwykle nie ma) planie są bardzo dobrej jakości + inne bajerki i efekty...
Więc jak dla mnie Doom wygląda bardzo dobrze (oprócz tego że jest zbyt jasno), więc nie wiem jak inaczej mogliby Cię zadowolić? Fotorealistyka? Fotogrametria?
@AIDIDPI
Nie chodzi mi o fotorealizm czy wierne oddawanie technologicznych cudów. Nowy Doom za bardzo się świeci, wygląda mocno plastikowo, ale największym problemem są niestety tekstury. One wciąż doczytują się na oczach gracza, każdy ruch myszką wyzwala ten efekt (nawet na prezentacji gry to widać). Mało tego - pecety z względnie przeciętną ilością pamięci VRAM (np. 2 GB) obserwują raczej mydło, bo silnik nie potrafi przerzucić części nieużywanych tekstur do klasycznej pamięci. To są moje główne zarzuty. Ogólnie gra wygląda nieźle, ale technologicznie jest zwyczajna, stąd całościowo oceniam Dooma pod względem warstwy video jako przeciętny ;)
Ale każda gra od nich tak wygląda - plastikowo. Mi osobiście to nie przeszkadza, chociaż w nowym Doomie niektóre kolory są nieco bajkowe i poziom jasności zbyt wysoki. Ale to być może będzie się dało szybko wyeliminować nawet z poziomu gry...
Co do doczytywania tekstur nie zaobserwowałem nic takiego nawet w becie, w którą grałem aż 15 minut...
A czy w Formule 1 ktos kieruje nogami? O ile zestaw mysz+klawa jest na tyle uniwersalny i elestyczny, ze pasuje praktycznie do kazdego gatunku gier to juz o padzie nie mozna tego powiedziec. Swini nie nauczysz latac wiec skonczcie z pitoleniem i robieniem z siebie idiotow bo pady nigdy nie szly w parze z FPSami. Zreszta co to za granie z pierdyliardem aktywnych wspomagaczy... Nikomu nie przeszkadza fakt, ze ktos ma lenia w tylku grajac na padzie ale ten ich wszedobylski bol dupy i swieta krucjata w imie wyzszosci padow juz tak.
Doom bez Carmacka i Romero to jak Apple bez Jobsa i Woźniaka. Jakoś to idzie do przodu, ale myślę, że te marki bez swoich wizjonerów nie są w stanie wykonać skoku w przód i odskoczyć od konkurencji, a to skazuje je na bycie co najwyżej porządnymi średniakami.
Przecież ta gra to nie crysis, grafika jest tu przeciętna więc 120 klatek to powinno na 970 być.
@sarkazm mode on
Wznośmy serca do Pana bracia PCMR, bo cud nam sie objawił, GTX 1080 moc swa okazał i 120 kl/s w DOOMie mamy. Allelluja! Lecicie do sklepów i kupujcie, w imie Jena
@sarkazm mode off
Gra wyglądająca co najwyżej przecietnie osiągnęła na "karcie grafiki" za 600$=600Euro=2800PLN 120kl/s
Normalnie CUD!! :D
@Krieg
"...Nikomu nie przeszkadza fakt, ze ktos ma lenia w tylku grajac na padzie ale ten ich wszedobylski bol dupy i swieta krucjata w imie wyzszosci padow juz tak." Co ciekawe jakoś nie zauważyłem w tym temacie wysypu bojowników o wyższość pada na kombinacją klawa+mysz w FPSach .Nie pisząc już o bólodupizmie, bo ten raczej charakteryzuje grających na myszy i klawie, ciebie zas w szczególności.
Titan X to potęga :P
Ależ mi w tym Doomie brakuje takiego nawiązania do klasyka. Mam na myśli ten klasyczny i nie do usłyszenia w innych produkcjach dźwięk otwierających się drzwi.
Na pierwszych gameplay'ach byl ten dzwiek przy otwieraniu drzwi, troszeczke przemielony ale jednak ten sam. Nie wiem jak jest teraz ale przypuszczam ze to zostalo.
Uff, ale pech z tą nową generacją kart ... dziś odebrałem nowego kompa z GTX 980 na pokładzie :P
No ale gram na zwykłej HD rozdziałce , więc na 2 lata spokój ...ehh pospieszyłem się przez awarię poprzedniego sprzętu i 2 m-ce byłem bez PC ;)