Transport Fever | PC
Moje oczekiwania nie mają prawa być o 0.1 mniejsze, grając w train fever wyobrażałem sobie co by było gdyby: Dodać transport powietrzny i wodny i rozwijać to na przestrzeni 150 lat.... A oto odpowiedź. Ciekawi mnie ilość samolotów mam nadzieje że będą pierwsze pasażerskie junkersy jak G 24.
Lepiej się wstrzymać z zakupem i poczekać na opinie. Zbyt przypomina Train Fewer ze skopana optymalizacja. Tak jakby dodali do starej gry mod z transportem towarów. Nie ma co sie zbyt napalać.
Czekam z niecierpliwością na tę gierkę. Mam ogromną nadzieję, że w stosunku do Train Fever rozbudowano ekonomię. W końcu Transport Fever to gierka ekonomiczna a nie symulator pociągów. W Train Fever ekonomia była żenująca.. :|
Grałem wieele lat temu w Transport Giant, które jak na swoją mechanikę i urok z lat 90 była dla mnie bardzo grywalna.
Ta gra zapowiada się równie dobrze, nie ma co oczekiwać wielkiego sukcesu ale z tych symulatorów to może być jeden z lepszych od dawna.
Po niewypale Train Fever w który to nie da się grać a raczej odechciewa się grać to wstrzymam się. W Train Fever grafika ładna ale takie rzeczy jak brak możliwości rozbudowy stacji lub wydłużenia peronu to problem, natomiast budowa drugiej linii torów to juz makabra...
Rozbudowa stacji z tego co widziałem w filmikach na YT jest. Co do wydłużania peronów to nie wiem, ale wyglądają na dość długie już od początku. Samo budowanie kolejnych nitek torów też wygląda sprawnie. Tory się ładnie przyklejają do siebie.
Ale nie grałem w Train Fever, więc nie mam punktu odniesienia. Z filmów wygląda na to, że nie jest źle.
Na premierę oczekuję dobrej gry, a za kilka miesięcy po modach i poprawkach - bardzo dobrej.
stacje można rozbudować zarówno przez dodanie nowych torów (8 max) jak i wydłużenie peronu, zdaje się w zakresie od 60-200m. Jeśli chodzi o mechanikę gry to już jej niewiele do transport tycoona + wsparcie dla steam workshop da duże możliwości. Jest też to czego bardzo mi brakowało w cities skylines czyli scenariusze.
Jak ktoś lubi takie gry to obecnie najlepsza opcja. 120zł (z obniżką do 8 listopada) trochę dużo ale to jest standard dla tego typu strategii, niżej na pewno nie zejdzie bo to będzie dobra gra po prostu, z dużą bazą graczy.
Pierwsza część była naprawde dobra, tu też mam spore oczekiwania...
Dodatkowo fajnie się modyfikowało tę grę:)
Instalka poszła po angielsku ale gra i tak jest po polsku. Fatalna gra. Transport Tycoon to była gra!
Niestety, znowu ty.
Niestety Lelaku nie masz prywatnego życia, i wypisuje pojedyncze słówka bo na więcej twój zasób słów nie pozwala. SPŁYWAJ!
Po 2h grania smiało moge napisać że to Train Fever + DLC. Jak miło że sprzedają to jako nowa gre
Nie grałem w poprzednią odsłonę dlatego dla mnie wszystko jest nowe. Graficznie jest bardzo ładnie, chodciaż wszystko jest uproszczone. Ze strony technicznej nie doświadczyłem żadnych problemów, gra się szybko uruchamia, loadingi też ok. Gram w europejską kamapnię, jest dobrze napisana, rozbudowana i trzeba się namęczyć żeby zdobyć wszystkie medale. W tym mejscu przypominają mi się stare tycoony i podchodzenie kilka razy do misji żeby zdobyć złoto. Duży plus za odejście od 100% sandboxa który się nudzi szybko. Mechanika gry jest rozbudowana można tworzyć kilkufazowe łańcuchy produkcyjne z nawet kilkukrotnym zmienianiem środka transportu po drodze i wszystko działa świetnie. Jedyne co jest denerwujące to to, że zanim gra rozpozna drogę towaru do celu należy na wszystkich odcinkach wykonać przejazd "na pusto". Interface jest chaotyczny i jest dużo klikania, na pewno można by tu dużo poprawić, ale można się przyzwyczaić, bo wszystkie potrzebne informacje są, tylko trzeba wiedzieć gdzie je znaleźć. Kolejną denerwującą rzeczą jest system upgradu pociągów, niestety żeby to zrobić trzeba pojechać do zajezdni co kasuje pociąg z linii, jeśli ma się jedną linię to spoko, ale jeśli jest ich kilka to można się pogubić, spokojnie mogli by to zrobić automatycznie tak jak w przypadku transportu po ulicach. Podsumowując bardzo mi się podoba ta gra i na pewno spędzę w niej wiele godzin, szczególnie że będzie mieć ogromne wsparcie modów. Daje grze 8.5, jak ktoś jest fanem takich gier to spokojnie może kupować.
ktoś wie jak zwiększyć ochotę na podróże w misji
"cud ekonomiczny" ???????????????????????
Stuttgart mam max na 8%
proszę pomóżcie bo męcze się już z tym pół dnia
Mi to trochę trąci kijnią na patyku. Może i gra dobra, ale postawa autorów do bani. A wyglądało to tak.... stworzymy Train Fever i rozpowiemy, że wskrzesimy Tycoon-a! Zgarniamy kasę, ale gra jest chujowa. Zostawiamy opcje modów, robimy mini poprawki. W tym czasie tworzymy drugą grę w której obiecujemy to samo. Oczywiście znów bierzemy za to nie małą kasę. Gra jest bardziej dopracowana a portfel się zgadza.
Tymczasem całe Transport Fever można by określić jako aktualizacja która zawiera to co obiecywali za pierwszym razem.
A co mnie najbardziej wkurza? Budowa torów. Najkrótsza trasa wg automatu to dalej budowa trasy po łuku. A gdy sami chcemy ją zbudować to nie ma opcji budowy torów na powierzchni ziemi, tylko jest z góry narzucona wysokość co kończy się budową tuneli, mostów czy parowów za każdym razem jak kładziemy dłuższy odcinek. Gra za każdym razem próbuje wyrównać teren pod tory do poziomu na jakim jest położona stacja kolejowa z której zaczynamy trasę. Czy można to wyłączyć, nie wiem bo nie znalazłem tej opcji tutaj ani w ich poprzedniej części. Sama gra jest jak dla mnie kopią ich poprzedniej części, bo nie zauważyłem różnic ani w grafice, ani w stylu rozgrywki. Co gorsza, mam wrażenie ze ta część posiada gorszą optymalizacje bo przewijanie mapy jest o wiele gorsze. Nie wiem jak wygląda dalsza rozbudowa, bo już po pół godziny miałem dość tej gry i czy są dalej te same irytujące mnie rzeczy co w Train to nie wiem, ale patrząc na to że tu nic się nie zmieniło to podejrzewam że tak. Żałuję wydanej kasy na to.
@Kajdorf - pol godziny to i tak sukces... ja po 5 minutach wylaczylem i chce zapomniec o tej serii na zawsze
Czeeekaj... wyrobiłeś sobie zdanie o grze (i postawiłeś niemal najgorszą możliwą ocenę) po 5, słownie "pięciu" minutach grania? Wyszedłeś w ogóle z menu? BRAWO! No ocena na wskroś rzetelna!
5 minut grałeś? w takim razie jesteś idiotą :) gra zajebista chociaż w trains nie gralem, jest duzo modów do przedsiębiorstw które urozmaicają grę jeszcze bardziej. 10 trakcji na 40 różnych miastach super, czasami odpalam gre i ustawiam widok z jazdy i umilam sobie czas widokiem, widokami, mijanymi pociagami, Co mnie zmartwiło to że nie ma optymalizacji, jak buduje tory to gra często przycina się a mam i7 @5.0 i 1080, co mnie bardzo zaniepokoiło. Bardzo fajna gra przydała by się jakaś przyszłość po 2000 roku brak nowych rzeczy, jakieś pociągi magvel czy coś.
Kilkanaście godzin gry za mną więc coś już można powiedzieć na jej temat. Grałem tylko w część sandboxową więc nie wypowiem się o scenariuszach. Graficznie gra wygląda nie najgorzej, ale gdy odpaliłem sobie poprzednią część (którą nabyłem za grosze podczas jakieś promocji i nic w nią nie grałem) to różnicy wielkiej nie ma. Pierwsze 2-3 godziny to była mała walka z grą. Masa wyskakujących okienek, klikania, ale wszystko wydawało mi się jakoś tak nieczytelne. Dopiero po pewnym czasie wiedziałem co gdzie się znajduje bo nie wszystko jest intuicyjne. Liczyłem na bardziej realistyczne modele zakładów produkcyjnych jak i większą ich różnorodność. Liczba surowców i produktów jest zdecydowanie za mała. Modele środków transportu są starannie dopracowane, ale gdy odpalam poprzednią część to praktycznie wyglądają tak samo. Denerwuje mnie też że w przypadku ciężarówek mamy tylko 1 typ! Powinny być tak jak w przypadku wagonów 4. Trochę dziwne że zarówno węgiel, ropę czy żywność można przewozić na plandece. Sporo to upraszcza planowanie tras drogowych bo kupujemy 1 typ który wozi wszystko co popadnie. Gdyby były ograniczenia co do typów przewożonych produktów to trzeba by więcej pokombinować. Fajnie że dodano statki i samoloty, ale przez cały czas który grałem i tak z nich nie korzystałem. Budowa torów to tak jak kolega wyżej napisał nie lada wyzwanie. Gdy budujemy krótkimi odcinkami to jest ok, ale gdy nawet na dość płaskiej mapie pociągniemy długi odcinek to automatycznie generują się długie tunele i wysokie mosty. Dosyć sprawnie wyglądają łańcuchy dostaw. Towary mogą kilkukrotnie zmieniać rodzaj środka transportu, pokonać całą mapę i trafią tam gdzie są potrzebne. Największa zaleta to wsparcie dla modów. Już korzystam z kilku i codziennie ich przybywa. Na ten moment gra jest dobra ale ma potencjach żeby stać się jeszcze lepszą. Może jakiś dodatek, może duże mody pogłębiające rozgrywkę i jest potencjał na naprawdę solidną grę ekonomiczną. Oczywiście ci co grali w Train Fever mogą się nie zgodzić bo oni już to mieli 2 lata temu. Dla mnie wszystko jest nowe i stąd moja pozytywna ocena.
Dla mnie to powrót do dzieciństwa ;) I bardzo serdecznie polecam pograłem chwilkę, jestem jak najbardziej za. Młodzi nie zrozumieja tej gry bo nie ma tutaj mordowania i skil sie nie liczy tylko myślenie....
_________________________________
Chętnych zapraszam na premierowy odcinek:
[link]
Świetny opis (thanks), pod koniec popsuła Ci się ostrość i nie widziałem szczegółów.
Nie zauważyłem , gdzie wciskasz PLAY.
Ja mam TTD na 64 bity, mam to też na XP (32 bit); przeważnie gram w singlu.
Nie moge rozgryźć "World of Warships" oraz "Steel Ocean" ; może i te gry masz również. Czasami dobrze jest postrzelać ?!
Moj angielski jest słaby (bolą ręce od gadania), dlatego Twój opis był mi bardzo pomocny.
Dzieki
vitkacy.
Niestety na chwilę obecną gra jest prawie niegrywalna. Bugi z budowanie torów brak możliwość transportu pośredniego na chwilę obecną dyskwalifikują tą bardzo ładną nostalgiczną produkcję. Liczę, że wraz z kolejnymi poprawkami twórcy poprawią niedoróbki. Niestety mimo wszystko metoda wydawania nieskończonych gier i następnie. Łatanie nadal w formie.
Brak transportu pośredniego? Przecież akurat to w tej grze działa bardzo dobrze. Mam sporo połączeń na których rodzaj transportu zmienia się kilkukrotnie i wszystko trafia tam gdzie powinno.
po około 30h grania żadnego buga, transport działa bardzo dobrze... w porównaniu do train fever gołym okiem widać dużą różnicę na plus, budowa torów jest dużo łatwiejsza, i tych pojedynczych i kliku obok siebie... nie mówiąc już o przecinaniu drogi torem kolejowym, co w poprzedniej wersji wołało o pomstę do nieba, z czystym sumieniem polecam
Niesamowita gra. Nie mogę się od niej oderwać. Godny następca TTD. Polecam
Co Ty opowiadasz, jaki następca TTD? Po TrainFever na pewno tego nie kupię, tam, żeby zrobić sensowne linie kolejowe trzeba było wyłączyć TrainFever i włączyć Transport Tycoon. Osobiście, jak bym miał czas wolałbym pograć w TTD bo w Fever to pociągi staną Ci na pierwszym skrzyżowaniu, nie masz w ogóle panowania nad ich ruchem. W TTD był przynajmniej wypadek, gazety o tym pisały. A w Fever stoją na sygnalizacji i zero wiadomości, tylko CI kasa spada bo są zablokowane. TO samo budowa, jak chcesz wybudować linię kolejową to krajobraz zostawiasz bardziej zdegradowany niż na Górnym Śląsku. Więc proszę, nie porównuj tego nawet do TTD.
Na początku też nie mogłem opanować budowy torów, tak aby biegły jak ja chcę, szczególnie jeśli chodzi o wiadukty, trudno wyczuć wysokość na jaką trzeba podnieść linię. Po kilku dniach grania system budowy torów nawet zaczyna mi się podobać.
Jeśli nie chcecie tuneli, to przed wybudowaniem torów użyjcie narzędzia do obniżania terenu.
Ładnie wyglądają te wiadukty. Kombinuję z drogami i torami, druga misja amerykańska, ale jakoś brak mi cierpliwości :) Jest kilka takich rzeczy, które mnie denerwują i do pulpitu wychodzę, by ochłonąć :):
Brak trybu projektowania/budowy, nie można zaplanować inwestycji, tylko budowanie niemal w ciemno i ponoszenie kosztów.
Brak szybkiej możliwości ustawienia toru albo drogi z Punktu A do Punktu B i wybór opcji - Wybierz Najkrótszą albo Najtańszą Trasę (i po kłopocie). Trasy trzeba tworzyć małymi odcinkami, przeciągniesz daleko do innego punktu znajdującego się pod kątem, to cała trasa będzie po łuku, zamiast tylko odcinek który wymaga skrętu. Przez to ciężko trasę zaplanować tak by była optymalna.
Pociągniecie trasy i brak możliwości edycji na każdym z jej fragmentów, znowu wymusza to tworzenie małych odcinków i sklejanie ich w naszą przyszłą sieć.
I taka drobnostka, budowa wielu placów załadunkowych, wolałbym żeby samochody zabierały towar od razu z zakładów i dopiero na końcu rozładowywały go na placu w mieście, mniej takich samych budynków to schludniej na mapie.
Częścią gry jest samodzielne budowanie tras, gdybyśmy wskazywali tylko punkt początkowy i końcowy, a gra robiła reszte to by było troche bez sensu. Przy budowie trasy trzeba pamiętać, że można robić tylko pojedyncze łuki lub proste, jeśli ma być kawałek łuku i prosta to trzeba to budować w dwóch częściach. Gra zawsze tak układa trasę aby była jak najszybsza. Przy dłuższych odcinkach można lekko modyfikować trasę klawiszami n i m.
Mi natomiast nie podoba się to, że jedną linie może obsługiwać tylko jeden peron. Co z tego że mam rozbudowaną stację skoro pociąg nie wjeżdża na wolny peron tylko czeka, przy okazji blokując następny skład z innej linii.
Odnośnie tego nie wjeżdżania na wolny peron, próbowałeś postawić semafor po prawej stronie zaraz przy wyjeździe ze stacji na każdym z peronów? Teoretycznie wtedy pociąg stojący na stacji powinien czekać, aż nadjeżdżający zwolni tor i wjedzie na wolny peron? Ew. ustawić "punkt trasy" przy jednym konkretnym peronie dla danej linii (to bardziej obejście problemu, a nie rozwiązanie). Tak, czy inaczej jest to pewien problem... skoda, że nie ma jakiejś szczegółowej pomocy dot. działania semaforów jedno i dwukierunkowych, świateł, punktów trasy etc.
Spróbuj postawić dodatkowy semafor za rozwidleniem torów, blisko dworca, aby zanegował ten semafor przy którym obecnie zatrzymał się pociąg, albo przekładni brakuje.
Witam
Spędziłem w grze ponad kilkadziesiąt godzin.Podoba mi się pomysł, zwłaszcza rozgrywka swobodna. Zgromadziłem ponad trzy miliardy gotówki i nie mam długu.
Mankamenty? Oczywiście, że są.
Grafika w Transport Fever 2016, to raczej żart z graczy kupujących tytuł. Za około stówę za nową grę wydaną w 2016 roku oczekuję grafiki na najwyższym poziomie. Gra natomiast oferuje np. strukturę trawy na poziomie szkolnych wycinanek, roślinność jest nieruchoma, podobnie jak woda.
Pomysł świetny, wykonanie koncertowo zryte.
Optymalizacja tak beznadziejna, że nie byłem w stanie cokolwiek w niej zrobić na moim GeForce GTX 960M.
Nie mogłeś bo twoja karta to przeżytek prehistoryczny montowany w lapkach do tego już lekko nie wspierany jeśli chodzi o stery... Ocena zero od kogoś kto nawet nie próbował pogrzebać w kompie tak by gra działała jest nic nie warta
optymalizacja nie powala, ale gram na takiej samej karcie i nie mam problemów z płynnością...
co do wypowiedzi Adexx, widać, masz jeszcze mniejsze pojęcie od Blasphometh...
Szkoda, że nie poczekałem z zakupem, nie pooglądałem filmików innych graczy po premierze. Masakra. Grę próbowałem ogrywać przez 4-5 dni. Do dziś nie wiem o co chodzi z surowcami i czemu po kilkunastu minutach się kończą. Czy dalej(po kilkunastu latach) też jest tylko 8 produktów???? Ale może i bym się męczył, ale jeśli automat w wymianie popsutych samochodów za każdym razem zmienia mi towar na naftę, to może człowieka trafić. Po tych 5 dniach z sentymentu kupiłem Industry Giant 2 na steam. Milion razy lepsza.
Pograłem już 30 godzin muszę przyznać że ani sukcesu, ani crapu czy średniaka. Gra z pewnością gdyby nie brak modowania dostała by ode mnie niższą ocenę, bo podstawka rzeczywiście mało przekonuje.
Sama jednak rozgrywka i tak jest w jakimś stopniu całkiem przyjemna i wciągająca. Gra na początku już w przypadku choćby sandboxa stawia dość spore wymogi ( zakłady wydobywcze są jak najdalej od przetwórczych). Mimo to sandbox zachęca do zagrania przynajmniej raz w Europie i raz w USA ( a możliwe że pojawi się jeszcze Australia). Same kampanie są całkiem ciekawe, i na szczęście w miarę zróżnicowane. Co do mechaniki, budowa dróg i idące z nią wyrównywanie terenu mogą mocno irytować. Miasta budują się jak chcą, więc jeśli chcemy mieć kontrolę nad przyszłą przejezdnością dla naszych autobusów czy ciężarówek to lepiej nie zostawić tego na pastwę losu. Również niektóre czynniki gospodarcze mają dziwne efekty np: liczba mieszkańców miasta zależy od liczby mieszkańców przybywających i wyjeżdżających, artykuły handlowe są mało wykorzystywane przed latami 80 za to przemysłowe raz są potrzebne a raz mało wpływają na rozwój przemysłu. Do tego dochodzi fakt że mieszkańcy mają różne upodobania co do podróży, np jeżeli zrobić między jednym i drugim miastem linię pociągu i autokarową to ludzie będę się pchać bardziej do autokarowej. Do tego jak na razie nie zdarzyło mi się stworzyć jakkolwiek opłacalnej lini lotniczej ( gdzie nie połączysz nawet jeżeli miasta są odcięte drogą morską, wsiadają 2-4 osoby).
Tym samym tylko liczyć na nowe aktualizacje, lub ciekawe mody. Ocena 8/10
Wreszcie coś co dorównuje TTD i implementuje elementy Transport Giant. Polecam.
Pytanie do miłośników gry, jak ze stopnie złożoności? Poziom TTD, OpenTTD czy OpenTTD na newGRFach?
Super gra. Można bawić się całymi godzinami na różnych mapach. Te największe są najlepsze. (dla początkujących proponuje mniejsze, by zapoznać się z gałęziami produkcyjnymi i sposobem rozwoju miast).
Minusy:
- Railroad Tycoon z dodatkowym transportem.
- Irytujące są randomowe zakłady produkcji, których nie można zburzyć i postawić na ich miejsce coś przydatniejszego. Przez co często gęsto przez pół mapy gnają pociągi z towarami(a można byłoby się pobawić w transport samochodowy).
- Szkoda, że jest mało rodzai pojazdów np. statków, których potencjał jest mało wykorzystywany.
- Brak świateł drogowych, gdzie przy dużych miastach na skrzyżowaniach robi się chaos.
Transport Fever ma duży potencjał i jak na pierwszą, w którą było mi grać z tej serii, grę jest dobry. 8/10 gdyż w pełni nie jest to gra idealna, a jeszcze wiele można zrobić.
Zaskakująco przyjemna. Wgrałem jej polskie nazwy osób/miast, sporo modów i bawiłem się w rozwój transportu w moim regionie :) Czytałem o tych wszystkich za i przeciw, a gdy przyszło co do czego to gra wessała mnie na wiele popołudni. Bardzo bezstresowa rozgrywka. Świetna gra :)
Gra rozczarowała mnie bardzo. Na szczęście kupiłem ją po przecenie więc wydanych pieniędzy trochę mniej żal.
Teraz o co chodzi:
- grafika jak na grę z dzisiejszych czasów słaba 5/10 - + plus za widok z pojazdu
- budowa dróg i torów to wielokrotnie walka z systemem, który narzuca nam ich kształt (bieg)
- gdy po jakimś czasie pociągi czy autobusy stają się przepełnione a pasażerowie zostają na stacji i kupuje się kolejny wagon żeby pomieścić wszystkich - nagle liczba pasażerów oczekujących zmniejsza się o połowę i pociągi zaczynają jeździć wypełnione do połowy (a kasa wydana na wagon stracona + koszty przejazdu wzrastają)
- gdy próbuje się transportu towarowego między zakładami to kolejna kpina. Budujesz bazy samochodowe w poszczególnych przedsiębiorstwach (celowo oddalonych od siebie o bzdurne odległości) okazuje się, że owe zakłady produkują cokolwiek przez pierwszy rok czy dwa a potem nagle przestają i znowu samochody jeżdżą puste (o kolei nawet nie wspomnę bo to się w ogóle nie opłaca)
- ilość czasu spędzona na grze nie wynika z jej grywalności tylko z potrzeby odczekania ogromnej jego ilości żeby uzbierać kasę na kolejne inwestycje (które oczywiście zyski przynoszą tylko na początku a potem zamiast się rozwijać to generują koszty i oczywiście straty).
Gra mogłaby być o wiele lepsza gdyby nie proste błędy, które nie powinny być dopuszczalne w dzisiejszych czasach. Railroad Tycoon choć ma już tyle lat wydaje się o wiele lepszą pozycją do gry niż to "coś" .
Moja ocena gry to 4/10
-Drogi i tory buduj krótkimi odcinkami wtedy jest zdecydowanie łatwiej
- co do transportu towarowego to dziwny problem. Czy aby na pewno wyprodukowane towary wysyłasz później do miast/albo innych zakładów w celu dalszej produkcji? Pewnie nie i gdy zakład wyprodukuje zapas jakiegoś towaru a ty go nie wywieziesz z niego to po prostu już nic więcej do niego nie będzie transportowane. A co do odległości między zakładami to jest mod na samodzielną budowę fabryk w miejscach gdzie ci to pasuje.
- Grałem wiele godzin i nigdy nie miałem żadnych strat. Zaczynasz od transportu towarów najlepiej jednego (np ropa do rafinerii), później paliwo rozwozisz do 3-4 miast i już na tym zarabiasz. Dokładasz drugi produkt np zboże i znowu wyprodukowaną żywność rozwozisz do kilku najbliższych miast. I tak powolutku rozwijasz sieć połączeń pomiędzy zakładami i miastami. Później dokładasz połączenia pasażerskie i po jakimś czasie masz już miliardy na koncie.
Od niedawna zacząłem grać w Transport Fever i muszę przyznać, że gra jest naprawdę dobra i potrafi wciągnąć na dłużej. Największym plusem jest to, że możemy budować swoją firmę komunikacyjną w dowolnej epoce. Fajnie jest obserwować pociągi na parę mknące z oszałamiającą prędkością 40 km/h, albo autobusy w postaci dyliżansów rozwijających prędkość 15 km/h.
Mam nadzieję, że druga część TF będzie jeszcze lepsza od pierwszej. Zresztą czy tak będzie, przekonamy się o tym już w grudniu.
Świetna , rozbudowana pod względem graficznym i interfejsu gra . Wiele pojazdów , bardzo dobra optymalizacja . Do swobodnej gry wystarczy :
- Jakaś 2gb karta graficzna
- 4 rdzeniowy procesor z 2,8GHz
- 4Gb Ram
Troche nie rozumiem mechaniki gry. Niby mam polaczone wieksze miasta koleją, znajdują się tam (chyba) sprawne linie komunikacji miejskiej, a ludzie nie zawsze chca z tego korzystac, przez co komunikacja miejska przynosi straty, a kolej jest na granicy dolka finansowego :(. O statkach nawet nie mowie, bo doslownie nikt do nich nie wsiada...
Co do produkcji towarow, to naprawde baardzoo trudno zaczac, bo na start dostaje sie smiesznie male pieniadze, a dane osrodki przestaja produkowac towary po jakims czasie, bo nie ma zapotrzebowania, a zapotrzebowanie by bylo jak bys wszystko ladnie polaczyl od np. kopalni, do fabryki w miescie na samym poczatku, ale nie zrobisz tego bo to kosztuje, wcale nie mniej niz pelen sklad ktory oczywiscie sie rowniez zużywa.
Podsumowalbym ta gre w prosty sposob - pomysl dobry, ale wykonanie ch#%@we, chyba ze jestem noobkiem i nie potrafie w to grac.