Doom - gracze rozczarowani betą. ID Software wydłuża testy
w trybie sieciowym Doom jest „kolejnym typowym shooterem”, „przeciętnym, niezachwycającym i banalnym”
A do czego przyrównywali, bo chyba nie do CODa którego kupują namiętnie co rok?
Wszystko to potwierdzam. Pograłem chwilę (dosłownie kilka rund, choć to może błąd) i po prostu odechciało mi się grać, gra się znudziła, nie miała tej iskry, która zachęciłaby, żeby zagrać jeszcze jedną rundkę.
Nie zgadzam się z tymi negatywnymi komentarzami, po przegraniu paru godzin stwierdzam że jest o wiele lepsze niż chociażby będąca od wielu miesięcy beta unreala , zarzucają że gra jest wolna, jest wolniejsza niż quake 3 arena , ale znacznie szybsza niż cs, bf, cod czy wyżej wymieniony nowy unreal, jedynie do czego można się przyczepić do do polskiego lektora który jest fatalny. Kolejny typowy shooter? naprawdę, czyli co roku taki sam Cod po multi jest innowacyjny i zachwycający nowościami.
Przestan porownywac do nowego Unreala, bo robia go w ramach hobby pracownicy Epic. Nie biorac nic za to kasy.
Doom ma wielomilionowy budzet wiec o czym my mowimy? To jak porownac Retro City Rampage do GTA V. Doslownie, taka przepasc kasowa i ilosci kadry dzieli te gry.
Wiesz a nawet niech tworzy ją 1 osoba , nie zmienia to faktu że mi nie przypadła do gustu, a wyrażam swoją opinie mając doświadczenie z grania we wszystkie jej części , tak jak quake 2, 3 , 4 , live jeśli chodzi o multiplayer. I tak jak nie rozumiem tego niesamowitego hejtu pod każdym względem do nowego dooma mimo że pokazali wyłącznie skrawek całości , bo nadal nie wiadomo jak będzie się prezentować kampania jak i inne formy grania w multi typu ctf, free for all , dual czy freeze tag itd. Tak jak nie rozumiem tego wielkiego zachwytu nad nowym UT i nie ważne ile osób ja tworzy i czy biorą za to pieniądze czy nie, Lola też nie tworzyło za grube miliony ogromne studio, a wygrywa z większymi od siebie. Liczy się sam produkt a nie to kto go robi i za ile.
Co do CoDów to z czytania i słyszenia wiem, że ostatnio starają się dawać tam sporo nowości i zmieniać dużo rzeczy. Na pewno więcej niż wcześniej.
W ostatnich CoDach zmienia się bardzo dużo. AW zaczęło takie ładne zmienianie . Zmiany były bardzo ciekawe i dobrze się grało, a BO3 też fajnie się grało w bętę (pełnej nie mam:( )
W porównaniu do MW2 i BO gra jest obrócona o przynajmniej 90 stopni. Swoją drogą któś pisał w komentarzu wyżej, że CoD jest wolny. Niesamowita historia.
Ciekawe co to za buraki Was minusują? Ja się z Wami zgadzam - zarówno Advanced Warfare, jak i BO 3, wprowadziły naprawdę sporo nowości w świecie Call of Duty Myltiplayer. Fajnie, jakby te buraki udowodniły, że w ogóle miały styczność z ostatnimi częściami CoD...
Niektórym ciężko to zauważyć, ale w przeciągu roku, Call of Duty potrafił wprowadzić więcej zmian w swojej serii niż konkurencyjny (podobno) Battlefield w ciągu 2 lat - od BF3 do BF4.
Prealfa nowego-starego UT już na tym etapie produkcji zjada niby-dooma na śniadanie. To, to jest jakaś mizerna popierdółka dla dzieciarni.
Zjada nie wiem z której strony , grałem wiele godzin w bete ut i jest fatalna, mogą być zachwyceni nią jedynie camperzy bo mapki pod ctfa są tak skonstruowane żeby moc siedzieć non stop na snajperce, doom dla dzieciarni , rozumiem ze unreal jest tworzony dla 40 latków
Zalew hejtu jest ze strony nostalfagów, bo gra im nie przypomina dooma. Najlepiej jakby pikselowana była i w ogóle jakby nic nie zmieniali. Takie same narzekania były przy doomie 3.
Ja tam się świetnie bawiłem i kupić na pewno kupię.
Nie trzeba popadać w piksele-skrajności.
A dla kogo jest robiona ta gra? Dlaczego trzymają się marki, skoro ostatnia część serii powstała w 2004 i sporo dzisiejszych graczy było w przedszkolach i podstawówkach?
Chyba skoro to Doom, to warto patrzeć na opinie większości fanów serii.
Widziałeś pierwsze wideo z prezentacji gameplayu DOOMa? Gdzie tam jest dynamika znana z tej serii?
D3 wiele osób krytykowało i słusznie choć jako gra nadal się ofc broni wieloma rzeczami.
ed: i przestać używać słowa 'hejt' tam gdzie padają normalne argumenty. Wiem że to popularne słowo, ale naprawdę nie pasuje w dyskusji o założeniach rozgrywki.
Przecież ten DOOM nie jest taki jak jego poprzednicy z jednego, prostego względu - chęć zarobku (=konsole).
Jakoś nie widziałem jeszcze dynamicznego fps, jak np. TOXIKK. czy Reflex, na konsolach, bo w te niezwykle ciężko byłoby grać na gamepadzie.
To są limity dla mechanik w grach, jakie daje gamepad (a skąd się niby wzięły osłony, sprawiające, że dalej poruszamy się, celując, jedynie w dwóch osiach?)
Nie chce mówić że wszystkie gry robią dla zarobku, ale robią
Nie ma opcji stworzenia gry która całościowo wyglądałaby jak gra dzisiejszych czasów bez milionowej sprzedaży produktu, a twórca jak widać wybrał jego zdanieniem pewniejszą drogę
Jak może porównywać rozgrywkę multi z COD'a, BF'a, Halo do UT czy Quaka lub Dooma.
To, że jest to FPS nie znaczy, że są to podobne gry.
Zagrałem kilka meczy w Alphie i Becie. Gra jest słaba. Średnie stany średnie.
Wolne poruszanie, brak uczucia mocy w broni. Z rakietnicy lub Shotguna trzeba 4-5 strzałów aby położyć gościa.
Cela rakieta i gościa nie ma - jak było w starych Q, czy UT.
Czekam na ocenę kampanii SP jak będzie dobra to kupie w jakieś promocji.
Cos w tym jest... Ogladajac trailery sam pisalem, ze czuc klimat zabawy znanej z Q]I[A, ale gdy zagralem, to niemile sie rozczarowalem. Klimat owszem jest, ale zabawy przy tym zadnej. Zbyt duzo czasu na poprawki nie maja, wiec raczej malo co sie zmieni. Jedyny ratunek, to tryb pojedynczego gracza. Ale jesli mechanika gry w kampanii solowej bedzie rowniez taka slamazarna, to nie wroze sukcesu.
Czekam na Wolfenstein 2.
Jak chcecie dobrej, old schoolowej gry to zagrajcie sobie w Bulletstorma. Tekst na gameplayu ostatnio mi przypomniał o tej niedocenionej grze. A najgorsze jest to, że ten nijaki Doom i tak osiągnie większy sukces, bo nazwa.
Życzę porażki temu żerowaniu na marce.
Nie rusza mnie zupełnie multiplayer. Pograłem, uzyskałem najwyższy wynik demonem i tyle. Nic fajnego, już lepiej pobawić się w UT 4 tam jest więcej dynamiki w starciach.
BTW Skoro wychodzi staroszkolna marka w nowej odsłonie to może doczekamy się w końcu Half-Life 3 Confirmed
Liczyłem na gameplay niczym z klasycznych arena shooterów a dostałem nie wiadomo co. Rozgrywka jest za wolna i w ogóle nie nastawiona na jakiekolwiek umiejętności. Za łatwo jest trafić przeciwnika i byle niedzielny gracz sobie z tym poradzi a gra nie oferuje żadnego wyzwania. W grze widziałem potencjał po gameplayach ale przekonanie się na własnej skórze tylko ostudziło mój zapał. No nic, czekam na single player, może chociaż ten coś ciekawszego zaoferuje. Multi będę omijał szeroko, bo do klasyków typu Quake III Arena to temu daleko.
Ja tam nie rozumiem skąd tyle negatywnych ocen, ja się świetnie bawiłem, 9 godzin w grze mówi samo za siebie jeszcze dodam trochę do tego wyniku bo fajnie że przedłużyli betę, ja na pewno kupię pełną wersję
Ja też uważam, że gra jest za wolna ale faktycznie jest to pewno wynik "ukonsolowienia" gry. Mam ciągłe wrażenie jakbym ruszał się ze związanymi nogami. Ta rakietnica i shotgun to... sami wiecie co :-(
Do tego ten wszechobecny efekt Blur :-/
Multi jest słaby. Basta. Nie czuć mocy broni, sterowanie lekko ospałe, tekstury to żart, mapy są słabo zaprojektowane, lektor to tragedia. I to tego TA POWOLNA ROZGRYWKA. Nawet w CODzie czy CS-ie dzieje się więcej niż w nowym Doomie. Ostatnia nadzieja to singleplayer. Jak kampania będzie słaba, to mamy rozczarowanie roku.
Moje wrażenia: Odpalam grę, łapię wyrzutnię rakiet, zadowolony czekam i... nagle zauważyłem że wszyscy wokół mają tylko snajperki. Jeden team czeka aż ktoś się wychyli i drugi team robi to samo. Pierwszy błąd: umieszczenie snajpery w takiej grze. Drugi mankament to nierozponsywne sterowanie, miałem wrażenie że mam lagi, ale ping miałem ok 60 ms i fps średnio 55. Trzecia sprawa to niedorzeczne melee kill, można zabić gości z odległości jakieś 7 metrów i chociaż wyglądają spoko, to za dużo osób je nadużywa. Przypomina mi to popsute nożowanie w bf4, tylko tutaj jest... popsute bardziej.
Mnie też beta rozczarowała ta gra to nie multi raczej będzie. Nie przypadło mi do gustu właściwie większość rzeczy od beznadziejnego dubingu bez emocji całkowicie przeczytane najzwyczajniej, po grafikę postaci a o samym gameplayu nie wspominając i ten limit FPS na 60 jeśli dobrze pamiętam. Miałem się w to zagrywać cały weekend a wywaliłem po 2h i prędko nie wrócę czekam na opinie jak single i na kilka łatek.
To wszystko wina Bugthesdy :-)
Gra z przeznaczeniem do singla zbiera krytykę za multi. . Dlaczego mnie to nie dziwi?
Mi się podoba. Ci, którzy narzekają, chcieliby, żeby Doom był jak Quake 3 Arena, tyle że Doom to nie Quake 3 Arena.
Ja pozwolę sobie na repost komentarza użytkownika anzeh z bechmarku, bo najlepiej oddaje moje wrażenia z bety.
spoiler start
" ale według mnie jest to dobra sieciowa strzelanka."
Tyle tylko że fani Dooma nie potrzebują jeszcze jednej dobrej sieciowej strzelanki. Oni potrzebują Dooma.
"Nie wszystkim można dogodzić."
Jeśli nie chce się dogodzić fanom Dooma wydając Dooma, to po co w ogóle brać się za robotę? Żeby dobrze wykonać zadanie, trzeba je najpierw zrozumieć. Inaczej po jego wykonaniu "nie rozumie się tylu negatywnych komentarzy".
spoiler stop
I po co to przedłuzenie? ; /
Jeśli ja kiedykolwiek kupię tego Dooma to na pewno tylko i wyłącznie dla kampanii single player i dla mnie najważniejsze jest to, żeby to ona trzymała wysoki poziom. Muliti jak dla mnie w ogóle by mogło nie być, choć obecnie w branży niestety mamy taki trend, że jest on ważniejszy od singla, nad czym ubolewam.