Dark Souls III - czy pójdzie na moim sprzęcie?
Poziom trudności jak zawsze z kosmosu. Ze 20 podejść robiłem do tego kryształowego zwierzaka i nie dałem rady go pokonać. Drugi problem to wyświetlania sterowania pod pada kiedy się gra klawiaturą i myszą. Ja nie umiem grac w takie gry padem wiec dodatkowo obczajanie klawiszologi jest dodatkowym niepotrzebnym utrudnieniem. Sterowność postaci tez toporna potwornie. Ale klimat jest to prawda.
20 razy na tego "bossa"w tutorialu? :O
turlaj sie wiecej, to podstawa w DS. Ja go zabiłem z marszu... nawet nie dało sie zauwazyć ze to boss :)
DS nie jest dla każdego gracza, raczej dla tej mniejszości, co szuka jakiś wyzwań w grach, wiec raczej większość zdecydowanie miałby spory problem z grą :)
To nie ma znaczenia, i tak jest całkiem trudny dla przeciętnego gracza :) Ale fakt w porównaniu do DS1 to ta gra jest właściwie sporo łatwiejsza. Być może z powodu, ze chcieli trafić do większej grupy osób.
Teoretycznie na moim dinusiu nie powinno w ogole pojsc, a jednak...
Na Core 2 Duo E8500@3,6 Ghz, Radek 6950 2gb (sterowniki 15.11.1), 8gb ram
w detalach high (aa off, cienie, swiatla - medium), 1920x1200, chodzi na drugiej mapie 25-35 klatek. Ewidentnie na framerate podczas ruchu ma wplyw motion blur, reszta opcji - praktycznie bez wiekszego znaczenia. Nic sie nie zawiesza.
I takiego komentarza cały dzień szukałem! :D
Mój sprzęt:
C2D E8500,
GTX 560 1gb
5gb ram.
Nie wiele się różnimy. Więc jest szansa, że mi ładnie pójdzie. Tym bardziej, że gram w 720p ^^
i5 4570 + R9 270X + 12 GB RAM 1600MHz. Testowane na początkowych lokacjach. Ustawienia:
1. MAX: 30-35kl/s.
2. High: 35-40 kl/s.
3. Medium: 50-55kl/s i na tym poprzestałem. Przy większej zawierusze potrafiło spać na ułamek sekundy do 40kl/s
FX-8300
24GB RAM DDR3 1600 MHz Goodram Play
Geforce GTX960 4GB
Windows 10 Home Premium
Na ultra od 40-60fps
Dziwne że moja karta GTX 750 Ti jest w minimalnych. Bo gram na wysokie (najwyższe możliwe detale) 1920x1080 z prockiem i5 4460 oraz 8gb ramu goodram 1600mhz i min ilość klatek to 34 a max to 50+.
Poziom trudności poziomem trudności, ale przechodzenie tego samego etapu. Pokonywanie tych samych przeciwników by dotrzeć do punktu docelowego i zginąć... by zacząć to wszystko znowu od nowa. Jest nieziemsko wnerwiające i zabija zabawę. Ale sama walka z bossami jest super, szkoda że dostęp do nich jest tak SZTUCZNIE utrudniony.
Masz pretensje o to, za co się kocha Soulsy. Jak nie pasi, to nie graj. Zresztą nikt Ci ich nie każe ich za każdym razem zabijać. Pozbierasz trochę dusz, postać podexpisz i potem przebiegasz koło nich i migiem do Bossa.
Toż to esencja Soulsów i za to te gry się kocha. Gdy zaczynałem swoją przygodę z Dark Souls, po dwóch godzinach wywaliłem grę z dysku rzucając mięsem na prawo i lewo. Potem nie mogłem spać całą noc, zainstalowałem grę ponownie i tak narodziła się moja miłość do tej serii.
Mało tego, dla Bloodborna kupiłem PS4.
Oczywiście że jest to dobre w soulsach. Ale ile można biegnąć do tego wielkiego drzewca poprzez ognisko przy zawalonym moście w 3 lokacji mijając jakiegoś olbrzyma rzucającego włóczniami i 10 przeciwnikow typu rape train a liczy się każdy HP przy tamtym bossie, który jest jednym z najlepszych wg mnie z wszystkich soulsów, tak się robi bossów.
No to widzę, że najwidoczniej jesteś straszna kaleka w tę grę. Z panem olbrzymem idzie sprawę załatwić, tylko trzeba się nie bać i zwiedzać.
FX 8350
GF 970 MSI
8 GB RAM
Win 7
Max detale, w okolicach stabilnych 60 klatek
xeon 1220v2 3.1 8gb ram ddr3 radeon 6670 2GB DDR3 dysk 3.5 7200obr. gra jest nie grywalna - ledwo w najniższych detalach 25-35 fpsów na 720p optymalizacja leży
gra mocno cisnie z samej grafiki a dx 11 nie lubi się z pamieciami ddr3 - miejsca obciazajace procesor są umiarkowane wystarcza 4 rdzenie
4xGtx TItan X
64GB Ramu
Procek i7 5820k podkręcony na 5,0GHz 12rdzeniowy
Detale Wszystko na low
Rodzielczość 640x480
spoiler start
Joke
spoiler stop
Ciebie naprawde cos boli , tym razem ze ex iksboksa wyszedl na pc i chodzi w 5x w lepszej grafice na srednim sprzecie ?
Phenom II X4 945 3 GHz
Radeon R7 370
1920 x 1080
Ustawienia średnie (plus jakoś tekstur - wysoka): 30 - 40 FPS
i5 2500k podkręcony do 4.2Ghz
Radeon 7870XT 2GB
8 GB RAM DDR3
Windows 10 64-bit
1600x900 (taki mam monitor)
Ustawienia wszystko na max
50-60 fps także nie mam co narzekać :)
i5 2500K @4.4GHz
GTX 970 G1 Gaming
8GB RAM
Windows 10 64-bit
1920x1080
Gra chodzi na Max(wszystko) w stabilnych 60 klatkach. Zero spadków.
i5-5200u
GeForce 940M
8 GB Ram
Windows 10 64-bit
1366x768
Wszystko Lowest i off. Dobra wiadomosć: conajmniej do pierwszego ogniska działa. Zła wiadomość: nie wyrabia 30-fpsów, choć jakoś tam grać się da. Nie wiem jak w dalszych lokacjach.
i7-4710HQ
GTX860m 4GB
16 GB ram
1980x max 35-40 fps
i7-3740QM CPU @ 2.70GHz
AMD Radeon HD 7970M CF 4GB
16Gb ram
1920x1080
średnie 35-45 FPS
max : 30-40 FPS
i7 4720HQ 3,5GHz
GTX 970 M
8GB RAM
full HD -
na max: 45-60 klatek
wysokie dają 50-60 klatek
i7 6700k
GTX 970
16GB RAM
SSD
na full HD w max ustawieniach stale 59-60 FPS
Jest trochę komentarzy o tym, że trzeba idąc do bossa pokonać każdorazowo tych samych przeciwników. Otóż jak znam soulsy to do każdego bossa jest skrót, albo jakieś ognisko w niedalekiej okolicy. Jeśli nic takiego nie widziałeś po drodze do bossa to źle szukałeś. Szukajcie wind, drzwi, których nie dało się otworzyć z drugiej strony we wcześniejszym etapie gry itp. w soulsach zawsze było tego pełno, ja w DS3 jestem z braku czasu dopiero po pokonaniu 2go bossa tego psa - za długa nazwa do zapamiętania :), ale nie sądzę, aby tu było inaczej ze skrótami w dalszej części gry, bo do tej pory są. Poza tym soulsy uczą ostrożności, nie da się podejść do nieznanego przeciwnika na pałę, bo oberwiesz - prawdopodobnie śmiertelnie ;), dlatego trzeba mieć szacunek do przeciwników, bo nawet słabeusze w grupie mogą Cię zrównać z ziemią nawet jak jesteś już "napakowany". Jak nie znasz przeciwnika, a wydaje Ci się trudny - nie do przejścia to poszukaj "punktu snajperskiego" i go ostrzeliwuj z łuku/kuszy. Na każdego jest sposób. To jest najpiękniejsze w soulsach.
GTX970 WF
16gb ram
i5-6400
1920x1080
i stabilne 60fps, nie wiem czemu wielu pisze że zły port, u mnie bez najmniejszych problemów stały fps jest... mechanika z padem płynna, chociaż trochę skok powolny w porównaniu do DS2. Ogólnie boss drzewko jest strasznie męczący 2/10 polecam.
Zastanawia mnie jedno, skoro ziomek na GTX460 Farcry Primal na med/high odpala w 1080p to czemu DS3 ma takie wysokie wymagania...
INTEL Core i7- 870 3,8 GHz
MSI GTX 770 4GB TwFroz.
Crucial Balistix Tactical 16GB
Rozdzielczość 1920x1080
Windows 7 64bit
1. Wszystko na MAX: 34 - 39 kl/s
2. Wszystko na HIGH: 43 - 57 kl/s
Powiem w skrócie, rewelacyjna optymalizacja.
Natomiast na minus niestety częste wyrzucanie z gry.
Procesor: Intel core i5-4690k
K.graficzna: MSI Radeon R9 390
RAM: 8GB
SO: Windows 10 Pro 64bit
Na FullHD na maksymalnych ustawieniach stałe 60fps
Gierka wydaje się prostsza niż 1 i 2 na razie. Jestem w tym momencie w Path of Sacrifices.
Komp: i5-6600K 3.5 GHz, GTX 970, 16 GB DDR4, 500 GB SSD - 120 FPS constant.
Jest pięknie :) Gierka nigdy się nie crashuje, ani raz, nigdy mi się nic nie stało. Gram na Windowsie 10.
i5-4200M 2.5Ghz, 8GB RAM i GT740M, 25 FPS, przypuszczam, że pare niepotrzebnych efektów powoduje spadek poniżej 30FPS, szczególnie mgła niestety nie da sie ich wyłączyć z poziomu menu, gra chodzi gorzej na tym sprzecie niż Wiedźmin 3 który spokojnie wyciagał te 30FPS
Lenovo y510p
Intel i5 4200
NVidia GeForce gt755m
4gb ram
Gra się ok czasami spadki do 25 fps, zazwyczaj koło 40 na minimalnych 720p
Procesor AMD FX 6300 6X 3.5 GHZ
RAM 12 GB
Nvidia GeForce GTX 960 2 GB OC
Windows 10
Rozdzielczość 1680X1050(Max monitora)
Gram na ustawieniach max. ok 50-60 FPS
Intel Core i5 6400
Geforce GTX 970 4 GB
8 GB Ram
Windows 10
Wszystko na max i gra dziala w stalych 60 klatkach z dziwnymi spadkami do 30 przy np podnoszeniu straconych dusz.
CPU: I5 6600k (OC 4,8) / 16GB DDR3 (OC 1866 ) /MSI R9 390 8GB (OC 1075 ; 1650 ) / ASUS Z170-P D3 / SSD
Win 10 Pro
Stałe 60 w full hd
Ustawienia ultra
Przy tak słabej grafice niema prawa się ciąć ale w tej grze nie o grafikę chodzi ;) Jednak słyszałem ze twórcy szykują textury w wyższej rozdzielczości co na pewno poprawi odbiór wizualny gry .
CPU: Intel Core i5 3570k @3,4GHz - bez OC,
GPU: Radeon R9 290 OC 4GB,
RAM: 8GB 1333MHz,
SSD: Crucial M500 240GB - Tutaj siedzi DS3,
OS: Windows 10 PRO,
Rozdzielczość: 1920x1080px,
Ustawienia: Maksymalne,
FPS: 50-60 - najczęściej stałe 60, ale nie czuć żadnych dropów do 50 ;)
Żadnych problemów z grą jak dotąd nie miałem ;)
Intel(R) Core(TM) i7-6700K CPU @ 4.00GHz
NVIDIA GeForce GTX 980 Ti
DDR4 16 GB
59.9-60 Bo gra jest zablokowana na 60 klatkach i nie idzie powyżej.
6 gb ram
radeon hd 7770 1 gb ddr 5
athlon x4 740 3.2 Ghz
gra chodzi na wysokich plynnie czasami zdarzaja sie spadki fps na 5 sec
R9 390X Nitro, i5 6600k, 16GB RAM 3000MHz, Windows 10 Pro, ustawienia najwyższe z możliwych, rozdzielczość Full HD... Nie mogę napisać, że stabilne 60 klatek ponieważ sporadycznie zdarzają się spadki animacji do około 20 i to zazwyczaj nie wtedy gdy na ekranie dzieje się dużo, a wręcz przeciwnie, w momentach kiedy bym się tego w ogóle nie spodziewał np idąc spokojnie przez Firelink Shrine.. Podczas 12 godzin gry zdarzyło się to może z 4-5 razy więc ogólnie nie narzekam... A wywaliło mnie tylko raz ale to było coś po stronie steam'a ^^