Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość PC-towe Rise of the Tomb Raider ze wsparciem dla DirectX 12

12.03.2016 16:44
1
YourEnemy
26
Chorąży

Właśnie przeglądnąłem 'dyskusje' na Steam, te dotyczące RotTR z DX12. Obecnie opinie są w większości negatywne. Ostatni patch zepsuł SLI, a w trybie DX12 jest około 9-10 klatek na sekundę mniej.

W wersji na Windows Store jeszcze patch się nie pojawił. Więc nie mogę tych rewelacji potwierdzić.

12.03.2016 16:53
2
odpowiedz
marcin29l
50
Pretorianin

u mnie na gtx 970 w trybie dx 12 jest poprawa do ponad 10fps:) fakt nie wszedzie , ale wiekszosc jest poprawa widoczna :)

12.03.2016 17:56
3
odpowiedz
Imrahil8888
111
Generał

U mnie też poprawka i to nawet znaczna.

12.03.2016 18:24
4
odpowiedz
YourEnemy
26
Chorąży

Podobno dzisiaj były kolejne dwie aktualizacje. Może coś poprawiali.

post wyedytowany przez YourEnemy 2016-03-12 18:25:15
12.03.2016 20:30
5
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Nie dziękuję, nie będę z tego powodu updatował gry, bo nie mam zamiaru ... jej nie zaktywować przez 24H (OC robiłem chyba z 10 razy od tamtej pory) . Wolę pozostać offline i spokojnie sobie grać ;)

12.03.2016 21:30
VanDust
6
odpowiedz
VanDust
119
Generał

Jak na wstrząsającą rewolucję powiem krótko - szału ni ma....

13.03.2016 12:00
7
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany549081
43
Konsul

Nie ma w ogóle. Tak jak w przypadku DX11 , Windows Vista i Games for Windows Live (mamy powtórkę z historii): dużo hałasu o nic. Mniejsza część pisze o poprawie właśnie o te magiczne 10 fps. Z kolei większość mówi, że DX12 nie jest dobry pod SLI ( w ogóle póki co nie obsługuje) i ogólnie miała być rewolucja, a jej nie ma. Na gry robione od podstaw z użyciem DX12 (te będą najważniejsze), poczekamy pewnie z 2-3 lata.

14.03.2016 01:38
TRX
7.1
TRX
203
Generał

"Tak jak w przypadku DX11 , Windows Vista"
Jeśli nie wiesz bracie, dlaczego w Windows Vista pojawiła się obsługa DX10, a potem DX11, to proszę, ale nie wypowiadaj się. Odsyłam do wikipedii bo już mi bokiem wychodzi to pisanie na ten temat.

14.03.2016 11:01
7.2
zanonimizowany549081
43
Konsul

Ty zrozumiałeś mój post, czy tak po prostu przyszedłeś się doczepić do kogoś?

Już rozumiem, zajrzałem sobie w historię postów i mam do czynienia ze zwykłym fanbojem M$. Współczucie.

14.03.2016 15:20
TRX
7.3
TRX
203
Generał

"mam do czynienia ze zwykłym fanbojem M$"
Nazywając mnie fanbojem możesz określić siebie jako chorobliwego antyfana. Fajnie Ci? Bo zapewne z Ciebie taki antyfan Microsoftu, jak ze mnie fanboj. Ale po co ta dyskusja - przecież Ty dobrze "wiesz", kim ja jestem, stąd oceniłeś mnie bardzo szybko :P
A to "-1" dla komentarza to rozumiem od Ciebie? Wtenczas to bardziej ja współczuję.

14.03.2016 17:23
7.4
zanonimizowany549081
43
Konsul

Nie wiem od kogo, mnie nie interesują te minusy, a skoro ciebie tak, to jednak coś chyba boli, nie? :)

Oceniłem co widzę i tyle, sam tego dajesz świadectwo, to mam udawać ślepca, bo "sam wiesz lepiej kim jestem"? Daj spokój, w szkole jesteś że takimi frazesami rzucasz? Sam kreujesz siebie na taki obraz i masz pretensje, że ktoś tak o Tobie napisał.

17.03.2016 13:22
8
odpowiedz
YourEnemy
26
Chorąży

Przed chwilą sprawdziłem. Overall score z DX12 włączonym około 58, z wyłączonym 68. Czyli 10 na minus.

(8GBRAM, i3-4160, GTX760)

post wyedytowany przez YourEnemy 2016-03-17 13:27:48
17.03.2016 14:34
Patryx0
9
odpowiedz
Patryx0
151
Look for the Light

Jeżeli DX12 odciąża CPU, to dobra wiadomość dla posiadaczy AMD'ków - przyda się mieć. ;)

Wiadomość PC-towe Rise of the Tomb Raider ze wsparciem dla DirectX 12