Twórcy Escape from Tarkov o tworzeniu modeli w grze
Ciekawi mnie jak to jest, że gra która można powiedzieć wystrzeliła nie wiadomo skąd ma - z tego co widać mega grafikę - na prawdę na najwyższym poziomie przy stosunkowo znośnych wymaganiach, a ostatni temat - Gears of War na PC na prawdę zaskakuje wymaganiami nawet jeśli jest to konwersja na ue4. Czy na prawdę będą tak wypasione czy jest to pompowanie balonika?
Kto tlumaczyl rosyjski na polski. Macie tlumacza czy ktos w redakcji zn a tak dobrze jezyk?
Jeszcze jak by można było niszczyć obiekty w grze jak w BF lub już nawet w ARMA 3. Było by super.
Może mi ktoś wyjaśnić jaką postać będzie miał świat? Czy to będą osobne duże lokacje jak w STALKERze, mniejsze jak w CoDzie czy może świat będzie zupełnie otwarty? I to będzie bardziej fabularna gra czy multi?
Otwarty świat, ale i tak to pic na wode ta gra, bo to będzie znów tylko sieciówka, czyli mozesz sobie odpuscic tak jak ja. A szkoda, bo dawno ładnego fpsa z ciekawą historią nie przechodziłem
Prawdopodobnie to będzie coś takiego jak w The Division. Strefa z NPC gdzie chodzisz sam albo z kimś kogo zaprosisz, oraz taki Dark Zone gdzie będzie można coś ciekawego znaleźć i wykonać ale już z graczami. I tego się obawiam bo prawdopodobnie teren będzie mały i natknięcie się na drugiego gracza czy wręcz grupy graczy polujących na innych to będzie norma. Chyba lepszym rozwiązaniem byłoby to co jest w DayZ. Ogromna mapa i ograniczona ilość graczy na serwerze. No ale zobaczymy...
Właśnie od początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony bo w końcu jakaś niespecjalnie znana firma robi grę, która ambicją przebija wiele tytułów AAA ale po tym jak wypuścili już tyle tych materiałów zaczynam w nich wierzyć. Jedyne czego się boję to, że zmieni się to w zwykłą strzelankę multi bez jakiegoś specjalnego celu, fabuły. Chętnie zobaczyłbym tę grę jako takiego STALKERa bez mutantów i anomalii. Inni gracze wszystko zazwyczaj psują, pojawiają się cheaterzy, nie można normalnie wczuć się w świat i historię. Mam nadzieję, że znajdą na to sposób.
Marder
dokladnie tak bedzie - ruski division, do dayz pod wzgledem skali i zawartosci gra nie bedzie miala zadnego startu.
Singleplayerowa lokacja z NPCami do eksploracji bedzie miec 16 km kwadratowych. Mapy z konkretnymi misjami rajdami będą dwa razy mniejsze
A niech se pecetowcy pograją i poszczelają.
"...A niech se pecetowcy pograją i poszczelają..." a co mamusi nie stać, żeby tobie kupić PC więc sobie nie pograsz - przykre no fakt.
Czyżby Escape from Tarkov przejawiał tendecje sadystyczne wobec PC-tów podobnie jak pierwszy Far Cry ? Oby tylko w meandrach procesu produkcyjnego twórcy nie zapomnieli o dobrze skrojonym porcie. Inaczej otrzymamy grę-widmo - każdy słyszał, każdy widział, nie wielu miało okazję zagrać.
O jakim "porcie" Ty mówisz skoro ta gra jest exem PC? Port to mogą otrzymać co najwyżej konsole.
i dobrze ze bedzie multi bo jak by byl singiel to byly by skrypty 16 godzin i po grze a tak bedzie adrenalina mozesz zabic albo zostac zabity moszesz byc biedny 3 godziny albo mozesz zaryzykowac zyciem i wbiec do jakiejs dobrze obstawionej strefy i odrazu zarobiony .
Czego sie obawiam to tego ze ci wschodniowcy lansuja za bardzo te crap weapons zbudowane na ak bo to tam jest rodzaj kultu kultystow z kulami do tego ak :D a tym czasem jest pelno broni jak L85A2 ktorego nie ma jak zestawic z kalachem to inna klasa broni no powiecmy ze tylko kalach jest tanszy reszta statystyk tylko gorzej