Dying Light będzie dalej rozwijany przez Techland nową zawartością
Bardzo fajnie ze strony Techlandu. Ciekawe co to będą za dodatki/dodatek ale na coś tak dużego jak The Following to nie liczę.
A abstrahując od Dying Light to ciekawe jak długo RS będzie wspierał GTA V?
Fajnie, ale formuła tej gry chyba tego nie wytrzyma. Ich produkcja jest całkiem niezła, ale koniec końców jest też zbyt prostacka, by było do czego dobudowywać kolejne elementy i warstwy.
IMO powinni położyć większy nacisk na surwiwal (t.j. np. wprowadzić tryb, który ma obcięte zapasy o jakieś 2/3, a bohater musi jeść i pić), znormalizować skrypty spawnujące zombiaki (teraz to jest jakaś paranoja, np. cała chmara pojawia się za plecami gracza, dosłownie w 5 sekund po tym, jak w pocie czoła oczyścił całą okolicę) i KONIECZNIE popracować nad fabułą i zadaniami pobocznymi (zastąpić "fed exy" na jedno kopyto, poruszającymi i złożonymi mini-opowieściami z prawdziwego zdarzenia).
Na to wszystko nie ma jednak co liczyć, więc pozostanę sceptyczny co do dalszego rozwoju DL.
No to najpierw niech poprawią tragiczne zakończenia dodatku, bo widać, że szybko ucięli i tyle.
No i w końcu pełen wsparcie 21:9, z ikonami po bokach.
lepiej by popracowali nad dead island 2 bo to eleganckie klimaty niż jakieś skakanie dla frajerów.
Techland zdaje sie, nie ma praw do tej marki. Wiec pewnie nici z tego. Dead Island byl spoko, zwlaszcza w coopie. Dying Light to Imho pod kazdym wzgledem lepsza gra.
Ja jednak bym wolal zeby porzucili juz DL i zajeli sie DL2.
Lepiej prowadzona fabula, mniej dretwe dialogi i bardziej wciagajace i ciekawe questy poboczne to bylo by cos.
Mogli by zerznac troche z F:NV, W3 czy PoE. ;)
W dodatku druga czesc mogla by zostac osadzona w bardziej znanym miejscu jak ktores z miast europejskich/amerykanskich.
Czyż by T. chciał brać b. zły przykład z BW. i wzorem M.Effect. będzie ciągnąć kasę za dodatki ?? Kiepski pomysł. "Fallowing" wystarczy. Stwórzcie coś nowego na Boga, bez rozdrabniania się. DL. 2 - jestem za !!
No najważniejsze, Deep Silver musi mieć teraz nie tęgą minę, że jeszcze rok wsparcia DL i pewno nowy duży dodatek.
Nie wiem czemu ten dodatek zbiera takie dobre oceny. Toż to podstawka była 100 razy lepsza. Gówno straszne i nudne na dodatek.
Zabraliby się w końcu za coś nowego, nad Hellraidem prace wstrzymali, a na horyzoncie nie widać żadnej kolejnej gry od Techlandu.
Jak dla mnie wydusili z tej gry wszystko co sie dało, jedynie można dodać elementy takie jak szybki zapis, szybka podróż, a poprawić irytujące pierdółki. Ale to i tak niesamowita i dopracowana produkcja, gdzie gameplay trwa naście godzin i więcej. No i końcówka dodatku otwiera możliwości na drugą część
Świetna wiadomość bo dodatek wymiata , jeśli ktoś się zastanawia nad dodatkiem to zapraszam do mnie na gameplay https://www.youtube.com/watch?v=Po83Gt47h5E
Nowy dodatek mógłby kontynuować wątek przemienionego Crane'a. Granie w postaci inteligentnego zombie stwarza mnóstwo ciekawych wątków. Później nasz naukowiec mógłby wreszcie ukończyć lek dla nieprzemienionych (np. wykorzystując do tego próbki z Crane'a), który trzebaby było dostarczyć do izolowanych komunit, czemu przeszkadzałoby GRE i zombie. Potem możnaby było oczyszczać dzielnice miasta z zombie (już na stało - przy rozdzieleniu miasta barykadami na dzielnice). Następnie można pociągnąć wątek przemienionego Crane'a i prób odwrócenia mutacji (czy by się to udało, to już inna sprawa) oraz zbadać historię źródla epidemii. Po odkryciu źródła epidemii (mógłby nim być nieudany eksperyment wojskowy ukrywany przez rządy i skorumpowane GRE) gra mogłaby się wtedy zakończyć dając pole dla popisu drugiej części Dying Light (w innym miejscu świata organizacje i rządy odpowiedzialne za katastrofę Harranu dalej rozwijałyby wirus, który zmutowałby w formę odporną na lek z Harranu i wydostałby się na zewnątrz...) - takie coś lub elementy tego, by było dla mnie fajnym zakończeniem pierwszej części i odskocznia dla dwójki.
Jak się uprą to niech rozwijają ale na Boga !! Techland, wysilcie mózgownice, pomyślcie ciut i po "śmierci" gracza nie wyp...lajcie go kilkadziesiąt lub kilkaset metrów od miejsca "zgonu". Jest to tak irytujące, że... no jak nie wiem co ?! I to łamanie się drutu w zamkach skrzyń - ręce opadają jak świeże wiśnie. Zrobiliście dobrą robotę ale pewne durne pomysły /np. plujące na idiotyczną odległość /z 50 m/ zombie-ropuchy czy nocni łowcy/ aż drą się co by je zmienić lub poprawić. Ostatnio taki jeden opluł i wykończył mnie...przez ścianę. Wracałem się nocą 150 m, po prostu bez cenne !! :/
PS. I tak nic nie zmienią ale chociaż se napisałem o tym.
Jednak pomyslmy troche sposrod trzech zakonczen tylko jedno nie konczy sie calkowitym koncem w sensie ze jednak Kyle nie umiera a wreszcie co mozna po tym wnioskowac ze byc moze techland cos planuje moze np. ze w kolejnej czesci bedziemy grac pod przykrywka tak jak matka nigdy nic nie wiadomo a to moze byc mozliwe
Patrząc jak techland dodaje te nowe zawartości to za przeproszeniem rzygać mi się chce... Nie dość że kupiłem season pass -a ( sp to dla mnie wszystkie dlc bez wyjątku w jednym packu )to oni mają teraz czelnosc wydawać kosmetyczne dlc i to nie wchodzące w skład sp. I to ma być fair?!