Twórcy Escape from Tarkov prezentują superrealistyczne animacje broni
No trzeba przyznać, że chłopaki się postarali. Może nawet w finalnej wersji przekroczą to co oferuje ARMA, w kilku rozwiązaniach nawet już ich wyprzedzają, szczególnie jeżeli chodzi o otwieranie różnych rzeczy.
Oby powstał zajebisty kolejny exclusive na pcty :) xcom2 jest bardzo dobry.
W przeciwieństwie do tego Batalionu 44 to tutaj widać że weapon feeling stoi na konkretnym poziomie. Gra zapowiada się póki co bardzo dobrze...
Gdyby wszystkie technikalia z Tarkova przenieść do The Division - to byłaby gra idealna :)
Oba tytuły będą trochę do siebie podobne, ale jeden bardziej konsolowy i przystępny - drugi hardcorowy
NYC vs. Tarkov :)
A przeciągnąć ciała nadal nie można, żeby przeszukać? Ostatnio miałem przez to bekę z tego ich "realizmu".
Na forum twórców można zauważyć, że cały czas rozmyślają czy właśnie to dodać do gry. Mówią, że raczej rozpatrzą to pozytywnie. I oby tak było. :)
Super. Niech pracują i oby im kasy nie zabrakło do premiery to będziemy mieli hit! :)
Różne bronie mają różne animacje, STALKER to miał, BF3, Bf4 to ma (Unica). Myślałem, że różne pozycje, różny ruch postaci, sytuacja, w której się znajdzie będzie powodowało zmianę animacji przeładowania ale na to się nie zanosi.
Pokazali animacje przeładowania kałach gdzie wyciągnięty magazynek gracz trzyma w ręce. Pewnie aby go włożyć ponownie do plecaka lub kieszeni. Chwilę później inna animacja, innej broni i magazynek jest odrzucany na ziemie.
Liczę, że wprowadzą takie rozwiązanie, że broń, naboje i magazynki (gdy wymaga tego broń) będą działać osobno. Czyli przeładowując broń będę odrzucał puste lub z kilkoma nabojami magazynki to później nic nie zdziałam. Mam broń, wiadro naboi i jeden magazynek.
Mam czas magazynek ląduje w plecaku, kieszeni, nie mam jest odrzucany. To samo bronie, ten sam kaliber, różne magazynki.
Ciekawie czy pójdą w kierunku takiego realizmu.
@kaszanka9
Fajnie by wyglądał opcja przeciągania ciał w bezpieczne miejsce lub nawet zabrania plecaka na szybko i przeszukania gdzieś w bezpiecznym miejscu.
Jeżeli jest taki szczegół jak wyciągnięcie magazynka po załadowaniu nie powoduje wyciągnięcia naboju z komory to raczej tak. Gdzieś się przewinęła chyba animacja załadowania pojedynczego naboju do komory.
Nie wiem czy się nie wsłuchałeś, czy nie rozumiesz angielskiego tak dobrze, ale była tam mowa o levelowaniu. Bardziej doświadczona postać ma lepsze animacje, początkowe postacie będą rzucać magazynki na ziemie jak przeciętny żołdak w CoDzie, a ci doświadczeni będą je zachowywać na później itd. Łatwo było tą kwestię przeoczyć.
Mam tylko nadzieję, że nie porwali się z motyką na słońce. Zazwyczaj tak ambitne projekty kończą w piachu nim jeszcze wypuszczą finalną wersję, albo stają się żałosnymi zabugowanymi śmieciami.
Właśnie. Wszystko to brzmi tak dobrze, że aż trudno uwierzyć że może się udać. Jeśli ruszą te zamknięte testy jeszcze w tym kwartale to już wkrótce się przekonamy czy to będzie wielka rzecz, czy kolejna marketingowa wydmuszka.
Escape from Tarkov tak jak i The Division dopiero kiedyś tam będą wydane. Ale na dzień dzisiejszy to The Division wygląda jak syf w porównaniu z Escape from Tarkov. Niektórzy piszą że choćby połowa z obietnic twórców Escape from Tarkov się spełniła to będzie dobrze. No to sobie przypomnijcie ileż to obietnic jest spełnionych przy okazji wydawania kolejnej gry przez taki dajmy na to UBISYF? Zanim ktoś zacznie jeździć po obietnicach początkującego studia, niech z łaski swojej przyjrzy się przykładowo, spełnionym obietnicom wymienionego wcześniej UBISYFU i ile ich było, a należy nadmienić że takich doświadczonych obiecaczy jest dużo, dużo więcej.
Ja tam jestem pełen wiary w studia naszych wschodnich sąsiadów, szczególnie, że nie ciśnie ich wielki korpo-wydawca.
Takiego mi smaka narobili, ze aż odświeżę sobie trylogię STALKERa :)
Animacje reloadingu w FPP robią wrażenie, naprawdę kawałek świetnej roboty! Czekam na tą grę, wyczuwam hit.
Gra robi wrazenie, ale no wlasnie to tylko 1 rzut oka. Mapa ma byc niewielka, brak robienia baz, interakcja z graczami to tyle co pewnie ich zabicie. Niewiem jaki cel przyswieca tej gry, ale cos czuje ze bedzie to taka wydmuszka jak division o ktorej zapomni sie miesiac po premierze. Zobaczymy jak ta cala beta bedzie wygladac.
Dawno mnie tak żaden FPS nie zaciekawił jak Escape from Tarkov. Oby nie było żadnych problemów z wyjściem gry.
Nawet nie masz pojęcia ile udanych i bardzo dobrych gier powstało na Unity.. A poza tym najważniejsze jest zaangażowanie zespołu a tutaj nie jest go mało.
Pod koniec na jednym monitorze koleś ma odpalonego Shia LaBeoufa xD