Od Wiedźmina do Dragon's Dogma – czy warto podjąć wyzwanie?
jak wypada trudność walki w porównaniu do dark souls? mniej irytująca?
Walka jest na pewno szybsza. Z drugiej strony jest więcej rzeczy do ogarnięcia bo w zamyśle twórców walczy się w czteroosobowej drużynie, przez to mniejszych przecinków jest dużo więcej a więksi czy cyklop mają dużo życia. Z drugiej strony dzięki temu jeśli nie lubisz np. walczyć wręcz możesz spokojnie grac magiem cały czas rzucając zaklęcia lub strzelać z łuku łowcą.
Nobla hedowi za efekty specjalne i montaż .
A po co na początku materiału daliście tego paskudnego smoka z filmowego Wiedźmina?
Zagraj w gre to pogadamy. Nie jest to smok z wiedzmina tylko z samej gry
Czy mogę liczyć na wyzwanie jak w Demon's Souls czy Dark Souls PTDE? To strzelanie z łuku wygląda dość żałośnie, machanie mieczem też jak w jakimś Wiedźminie, więc poważnie się zastanawiam, walka nie wygląda zbyt ciekawie, jednak klimat i sposób podawania historii swiata jak w Soulsach.
W przypadku większej zwierzyny na pewno. Nawet bandyci których można spotykać na początku nie są łatwi do ubicia.
Sama walka z grą cdprojekt dużo nie ma wspólnego o ile cokolwiek. To raczej połączenie pomysłów z innych gier Capcomu jak Devil May Cry i Monster Hunter.
Całkiem fajnie się prezentuje, fajnie, że walki są wymagające, a przeciwnicy różnorodni. Smoki tutaj budzą szacunek, a nie tak jak w Skyrimie, gdzie są jednym z pierwszych przeciwników jakie pokonujemy. Trzeba będzie kiedyś zagrać w Dragon's Dogma.
Dzięki za niezły komentarz, kiedyś próbowałem tej gry na konsoli, ale mi nie podeszła. Dzięki Tobie wiem, że to nie dla mnie i odpuszczę ją sobie też na pecetach. Cześć!
Może to wina za słabego sprzętu u mnie, ale mam takiego laga, że się grać nie da, gra jest jak w slow motion, nawet na minimalnych gdzie wygląda dużo gorzej od nie jednej gry, która płynnie mi działa. Raz na ruski rok odetnie się na 2-3s i wraca do slo'mo. Domyślnie gra mi też ustawiła grę spokojnie na średnich, nawet z anty aliasingiem, a tu taki zonk...
Póki co w internecie na ten temat nic nie ma bo w końcu gra dopiero wyszła.
Ok, doczytałem i mam procek za słaby nawet na minimalne, i3, a trzeba i5. Cóż, może kiedyś :D
Ja mam i3-4160 w parze z gtx750ti i śmiga w 60fps prawie na full detalach. Jedynie z wyłączonym AA, FOV-em i średnimi cieniami.
Najbardziej to zdecydowanie zaintrygowała mnie pokręcona fabuła, chyba dla niej samej spróbuje tej gry...
Kupiłem wczoraj, na dwurdzeniowym Celeronie 2.60 Ghz, GT440 1GB i 4GB RAMu chodzi na średnich detalach w 1080p na stałych 60 fps. Sam nie wierzę w to co piszę biorąc pod uwagę wymagania, ale tak jest. Gdyby tak Capcom robił port każdej gry...
Też mogę potwierdzić, że wymagania tej gry są bardzo mocno zawyżone. Optymalizacja jest całkiem dobra, szkoda tylko, że nie poprawili ani trochę grafiki miejscami tekstury bardzo niskiej rozdzielczości. Gra już w momencie premiery wyglądała średnio, a teraz miejscami jest bardzo brzydka, chociaż mi to jakoś bardzo nie przeszkadza, a ma też momenty ładne. Natomiast jeśli chodzi o gameplay, to radzę zastanowić się kupnem tej gry. Naprawdę fanom Gothica (nie wspominająć o W3) może się ta gra nie spodobać. Nie ma tu prawie żadnego elementu role-play, dialogi w stylu Dark Souls, fabuła i jej przedstawienie w mojej opinii bardzo słabe, tzn. autorzy w ogóle się na tym nie skupili. Raczej na walce, potworach, jakiejś tam eksploracji. Walka może się spodobać, są niestety tylko 3 profesje, ale całkiem spoko skille i faktycznie starcia dosyć różnorodne, to nie musi być zwykłe nawalanie LPM czy tam X. No i wielka szkoda, że nie jest w polskiej wersji językowej, naprawdę by się przydała.
Klas jest tylko 9, pozostałe można odblokować szybko po zrobieniu jednego z pierwszych zadaniach prowadzących do stolicy.
Dokładnie tak jak napisał Martius_GW, klas jest 9: 3 podstawowe, 3 rozwinięcia tych klas oraz 3 klasy hybrydowe, np. magiczny łucznik czy magiczny wojownik, który może rzucać różne statusy, np. żywiołowe na broń i tarczę. W ten tytuł nie gra się dla fabuły, tylko dla walki i rozwijania postaci. Niewiele jest gier, w których walki z ogromnymi bestiami dają tyle emocji. Przegrane mam ponad 100 godzin (ponad 80 spędzone na podstawowym DD), a nie ukończyłem jeszcze wyspy Bitterblack z Dark Arisen (tutaj postać na 100 poziomie musi cały czas mieć się na baczności, szczególnie jeśli spotka się Śmierć).
jasny gwint. Jeszcze 2 lata temu ta gra była na swój sposób niszowa. Niewielu o niej słyszało o jeszcze mniej grało (statystyki poszły w górę kiedy wydali dodatek Dark Arisen), a teraz Hed robi materiał zachęcający do spróbowania tego tytułu, jako że DD:DA po tych 4 latach zawitała na PC.
Sam nawet nie wiem ile godzin spędziłem w tej grze, ale ilość monstrów jakie ubiłem szła chyba w tysiące.
No i info dla tych co pytali się o podobieństwo do Dark Souls. Gra jest o tyle łatwiejsza że mamy duużo więcej możliwości do leczenia, postać jest znacznie mobilniejsza, atakowanie nie zużywa energii, mamy różnorodne umiejętności oraz magię która wygląda dość imponująco oraz bardzo skutecznie anihiluje pomniejszych wrogów. O ile "podstawka" czyli standardowa Dragon's Dogma, jest ogólnie dość łatwa, przynajmniej do pewnego momentu fabularnego. No i zostaje wyspa z Dark Arisen. Tutaj to nie ma cackania się. Tutaj śmierć jest opcjonalnym bossem, a i mini-bossowie to kilkumetrowe monstra które postać nawet z najlepszym ekwipunkiem i poziomem ponad 100 mogą wdeptać w ziemię, a rozmiary co niektórych nie zawstydziły by bossów z Devil May Cry. Gra jest równie zręcznościowa co slasher typu Darksiders czy nawet DMC (przy czym niestety nie można atakować skutecznie w powietrzu)
Mysle ze wszyscy zauwazyli cos... a moze sie myle..? Jest to bardzo dobrze zrealizowany material! Tu tvgry dal rade... od ujec komentatora, w ciemnosci ze swiatlocieniem, po kompatybilnosc tego co mowi z filmowymi ilustracjami, muzyka. Oczywiscie nie obylo sie bez specyficznego humoru Szymona na poczatku, a dodam ze nie jestem fanem Sz.L. Jedyne co widze do odroznienie high fantasy od tej pospolitej - przynajmniej z literackiego punktu widzenia nie ma to sensu, ale looz - nie ma materialow doskonalych. Jeden z najlepszych materialow pod wzgledem realizotorskim i kometatorskim jaki widzialem na TVGRY, a akurat Dragons Dogma g... mnie interesuje heh .. Pozdrawiam! Tak sie robi dziennikarstwo growe :)
Hed twoje materiały to prawdziwa rewelacja...bardzo przyjemnie się ogląda każdy filmik :)
Przed Twoimi materiałami niewiele wiedziałem o Dragon's Dogma. Dobra robota Hed!