Gran Turismo Sport | PS4
No i zaś trochę opóźniają premierę GT7 poprzez wypuszczenie takiego "Prologue", ale pod inną nazwą.
GT7 to gra dla której jestem w stanie kupić PS4 jak mi się spodoba, ale sądzę, że jeszcze trochę mi przyjdzie poczekać.
Według mnie będzie słabo. Seria się już wypala podobnie jak to jest z Need for Speed który skończył się na Underground 2.No może jeszcze Most Wanted 2005 był niezły. Gran Turismo trzymało poziom do czwartej części.Potem było już tylko gorzej.
Wiąże spore nadzieje z tą grą i czekam na porządnego oponenta dla Xboxowych Forz.
Wiadomo czym to się będzie różniło od normalnego GT?
Może będą tylko samochody premium, albo będzie to gra przeznaczona do multi?
Gdyby to było coś podobnego do czwórki, to bym poszedł do sklepu i kupił.
Ale pewnie to będzie jak szóstka więc nie wiem.
ja z pewnością kupie GT sport jak na razie żadna gra wyścigowa nie spełnia moich oczekiwań no może Forza z xbxa jest godna polecenia
ja tez , zwlaszcza z VR, to bedzie COS mam nadzieje, lepsze niz 3d w gt6 :)
Zdjęcie w tle profilu PlayStation Polska na Facebooku i Twitterze mówi że gra pojawi się 16 listopada. Czemu GOL tego nie zaktualizowało?
A mi brakuje ostatnio coraz bardziej gier z dzieleniem ekranu. Pamiętam na ps2 jak się grało w GT w dwie osoby. Dla mnie i moich sąsiadów była to fajna zabawa i rywalizacja kto jest lepszy :)
teraz to sie tak robi (przynajmniej ja) - dwa telewizory&dwie ps&taki sam sprzet obok siebie. po sieci, ale obok siebie na zywo :), i nie wazne, czy gran turismo , czy the last of us. jest lepiej niz kiedykolwiek na podzielonym ekranie, a do tego nie podglada sie wzajemnie
Acha... Kupię córce konsole bo drugi tv mam, zapłacę drugi abo na ps plus, a kolega będzie przychodził na godzinkę z konsolą znoszoną z 3 piętra i męczył się z kablami bo mam ja i on wszystko ładnie pochowane i zabudowane? Genialny pomysł :) doprawdy genialny.
ta gra to będzie wielki gniot
Wcale nie :P
najbardziej mnie boli że nie ma pełnej listy samochodów jak w poprzednich seriach GT czy w Forza tam jest ponad 400 samochodów a tu lipa ale i tak kupię
Zapowiada się bardzo dobrze, ale PD poraz kolejny nie radzi sobie z dźwiękami samochodów. Od generacji PS3 zaczęli mieć problemy i widać, że tym razem nie mogło być inaczej. Ale znowu model jazdy będzie wyśmienity i zanurzę się w tą produkcje na długie lata. Brakowało dobrych wyścigów na PS4. Ilość samochodów jest wystarczająca. Czekamy do listopada.
Świetnie się zapowiada! Oby GT7 było jeszcze lepsze! :)
Dlaczego na Xone wyszło już 1000 części Forzy a na PS4 nadal niema Gran Turismo ???? Co oni tam zaspali czy co ? Mam PS4 ale Forza Horizon 3 i tak będzie lepsza od tego... w sumie każda część Forzy była lepsza od GT więc dlaczego teraz miało by być inaczej ? :O
O kurde, premiere przesuneli. Mial byc 16 listopada tego roku. A co z GT7?
Po kiego grzyba kupowałem PS4??? 3 lata w dupie i GT7 nie ma nawet daty premiery a sport zalicza obsuwę!!! Kpina!!! W tym czasie na xkloca była Forza 5, Forza Horizon 2, Forza 6 teraz Forza Horizon 3 !!!!
no wlasnie, po kiego? :)
ja jeszcze mecze ps3, a przesiadam sie dopiero na gran turismo sport ps4k z vr :)
Luknalem na screeny i gameplay. Jezeli chodzi o grafe to znak zapytania jest u mnie, bo screeny wygladaja jakby filtry mialy jakies w porownaniu z gameplayem. Tak to za duzych zmian to nie widze..
Dla GT3 kupiłem PS2 a dla GT5 kupiłem PS3. Tym razem niestety zakup konsoli PS4 będzie musiał poczekać na lepsze exclusivy, bo GT Sport jest nie tym czego oczekiwałem. Nie podoba mi się, że seria porzuca niemal całkowicie rozgrywkę dla 1 gracza i pakuje się całkowicie w multi.
Dla gt sport nie kupię ps4 pro (bo mam), ale wypasiony tv4k z HDR
Akurat :)
Te całe rozgrywki sieciowe będą ch*ja warte bo oczywiście aby grać online, trzeba płacić haracz za PS4 Plus.
Dwie stowki na rok to orzeszki nie haracz
Nie żebym był hejterem konsol/fanboy'em pc, bo mam i PS4Pro i PC - ale nie dość że za gry na konsole płaci się jakieś 100zł więcej niż na PC (za świeże gry po premierze), to jeszcze trzeba dorzucać do tacy na abonament GównoPlus aby móc grać przez internet. Jakby to było 10zł na rok to i tak nie zmieniłbym zdania.
A Sony zamiast robić pełnoprawne GT7 to pie**olą się w jakieś spin-off'y.
No niby tak, ale jest jeszcze ps plus, a w nim fajne gry za darmo (teraz zagrywam sie w This War of MIne the little ones, a czeka jeszcz Day of the Tentacle i pare innych), wiec nie jest tak zle :)
Oczekiwania nota 6 ? śmieszni gnoje jesteście idźcie lepiej na orlik na hale bądź na boisko, choć i w tym ciency jesteście.
Porzucenie idei single-player'a dla multi i ślimacze tępo wydawcy są głównymi powodami niskiej oceny. Dodatkowo jest to spin-off przez który oddala się data prawdziwego Gran Turismo 7.
Tak więc masz racie, oczekiwania 6 są śmieszne, więc postanowiłem dać zasłużone 0.5/10. Tylko się nie popłacz :P
Chętnie kupię jak będzie już dostępne, mam wyjebane na forze która co chwilę wychodzi nowa. a na playke jest dla mnie sporo fajnych tytułów do przejścia
Nie stawiam gre na straconej pozycji. Kocham serie Gran Turismo i grałem w prawie każdą część tej serii. Mimo wszystko te wszystkie Gran Turisma na PS3 czy PS4 nie dorównują odsłonom z kultowego już szaraka czy PS2. Mimo wszystko zagram w ten tytuł czy bedzie gniotem czy nie
Znając logikę użytkowników GOL-a to pewnie "brak na pc!!!, to nie forza więc dam 0.5". Nie rozumiem całego tego hejtu na GT Sport. Argumenty typu "brak singla" czy też "bo to spin off" są dla mnie głupie. W końcu gra która skupia się czysto na wyścigach, rywalizacji. A nie na debilnym pokonywaniu botów i kolekcjonowaniu aut. Ale nie ma co się dziwić że tak niska ocena, skoro tutaj z automatu daje się najniższą ocenę tylko dlatego że gra jest exem i nie wychodzi na inna platformę. Ja osobiście bardzo czekam i jeśli gra będzie dobra to obroni się sama.
Każda gra wyścigowa jest lepsza od serii Mario Kart.
ja od tej części nie oczekuje szału szkoda tylko że nie będzie sigla i tyle aut za co pokochałem GT dlatego być może odpuszczę GT i kupie project cars 2 ale jeszcze się zobaczy
Nie chcę oceniać gier które jeszcze nie wyszły, ale właśnie napisałeś że odpuścisz GT bo ma mało samochodów i słaby single player, więc kupisz Project Cars 2 który ma mało samochodów i słaby single player (bo nie widziałem jeszcze wyścigówki z dobrym singlem która nie ma Gran Turismo w nazwie :D)
Właśnie gram w jedynkę i brak singla to dla mnie żart, to tylko jeden z dwóch powodów dlaczego kupowałem Gran Turismo. Drugi to split screen. W dodatku z moim internetem nie będzie się dało grać :/
krótko mówiąc szkoda kasy na tą grę i tak szybko się znudzi bez singla a grafika z przed paru lat
Bez dobrej kierownicy zakup GT: Sport jest chyba bezsensowny... Jak myślicie?
To zależy czy chcesz na serio rywalizować w rankingach online i będzie to twoja główna gra na wiele godzin w tygodniu, czy tylko sobie pojeździć trochę.
bardziej polecam project cars 2 z singlem i lepszą grafiką co do rozgryfki to zobaczę po premierze ta gra ma PC2 ma potencjał w pc1 było sporo bugów i niedoróbek ja osobiście kupuje PC2
Singla brak to prawda, ale z grafiką już bym polemizował. PC2 wygląda ładnie na idealne wykadrowanych screenach i grze odpalonej na abstrakcyjnym sprzęcie. Na PS4 i PS4Pro GT Sport wygląda lepiej niż PC2 i zapewnia stabilniejszy framerate. Do tego społeczność będzie dużo bardziej liczna. GT to potężna marka, będą grały tysiące ludzi online.
Też bym polemizował która gra ma lepszą grafikę, za gt sport przemawia dużo uwagi przeznaczonej przez dewelopera dla obsługi hdr i wykorzystania szerokiej palety barw co widać na trailerach, jak ktoś dysponuje sprzętem obsługujące ww. zalety, tak jak ja wybierze profukcję Polyphony.
Od 1 części do 6 gralem i bralem w ciemno gram turismo
Tu sie jednak musze zastanowić, gra bardzo mocno okrojona
Demo - crash po wejściu w centrum profilu menu. Widoczne ząbki w niektórych szczegółach. Jak dla mnie za mało modeli aut i niedopracowane elementy. Taka wersja na 99,7% wydania, bo czas gonił. Lepiej czekać na GT7.
To tak zacznijmynod Pluto’s. Po pierwsze usprawnili bardo wyraznie przelozenia Bieber, zwlaszcza z 4 kin a 3 me. Takes manetki sweater sa Inez leaves.a co do minusow to nalezy zwrocic usage an jedynie 3 odmienne trasy, brak deszczu, a take brak najlepszego samochodu. Co do res try sie zgodze.
Acha sorki za automat poprawe, ale Chiba wszystko jasne, no nice?
Grałem dzisiaj parę godzin w demo i oprócz tego, że raz jak już miałem zacząć wyścig to gra mi się wywaliła, ale to raz na 12 wyścigów, więc jak na demo to nieźle i myślę, że na premierę będzie wszystko działać i technicznie niewiele mam grze do zarzucenia. Jeśli chodzi zaś o samą grę to model jazdy jest przyjemny, ale kontakty z rywalami są zdecydowanie zbyt mocno odczuwalne, jeszcze lekkie zderzenia od boku są ok, ewentualnie można stracić trochę kontroli, ale jak ktoś ci tylko trochę mocniej przywali w tył to lecisz jak bila na stole bilardowym (na prostej może to zadziałać na korzyść, bo zdarzyło mi się, że dzięki gościowi, który we mnie od tyłu uderzył, zdołałem wyprzedzić faceta przede mną, zadziałało to jak katapulta), te kolizje są nieco dziwaczne i odstają od np. Project Cars 2. Do tego system kar jest niedopracowany, zdarzyło mi się kilka razy, że wypadek był typowo z winy przeciwnika kiedy ja hamuję przed zakrętem, już w niego wchodzę, a gość wali mi jak przecinak w bok, a ja dostaję 10 sekund kary, co potrafi być irytujące. Jutro przetestuję jak się gra na kierownicy, bo dzisiaj grałem tylko na padzie i może coś więcej napiszę na temat samej jazdy.
Pobrałem wersje Beta(44GB)i jestem bardzo zawiedziony. Brak singla tylko jakieś głupie wyzwania. Wymagany stały dostęp do internetu.
Grafika nie powala na kolana ale nie jest zle.
Według mnie to będzie słaba gra.
Mam nadzieje że to tylko taki prolog przed GT 7.
Jestem wielkim fanem serii ale od części 4 jest coraz słabiej, GT 5 i 6 nie było złe ale nie tak dobre jak 2 lub 3. GT Sport zapowiada się słabo.
Beta test failed!! W porównaniu do ofert rynkowych wśród wyścigów na PS4 gra jest słaba! Dużym minusem jest brak single player. Myślę, że znajdzie się wiele osób które podzielają moje zdanie (obecnie na PS4 online gram tylko w FIFA 18 i serię Dark Souls). Online coraz bardziej męczy. Druga wada to grafika! Słabe tekstury (drzewa aż mnie przeraziły), mało szczegółowe trasy, brzydkie dwuwymiarowe obrazy w tle. Porównując gran turismo chociażby do Need For Speed Rivals z 2013r. graficznie nie dorasta do pięt, a gdzie tam mowa o Dirt 4, Project Cars 2 lub Drive Club. Kolejny raz twórcy Gran Turismo "zapili mordy". Rozczarowanie jak przy Gran Turismo 5 na PS3. Proponuję poczekać na Gran Turismo Sport 2 (gdy pójdą po rozum). Teraz czas na plusy. Model jazdy w miarę przyjemny. Gra nie jest tak wymagająca jak Dirt Rally jednak daje przyjemność z jazdy. I chyba tyle z plusów.
Z tą grafiką to nie przesadzajmy... Jest z lekka sztucznie urealistyczniona, jakby w scenę z filmu 4K wstawiono modele aut. Źle nie jest, czasami drygnie ząbek na detalu, a tak to jest miodzio. :)
Tytuł bardzo specyficzny. Dla fanów motoryzacji i wymagających wyścigów. Da się grać na padzie, ale czuć że gra jest bardziej pod kierowcę. Grafika bardzo ładna, nie wiem o co się ludzie czepiają. Zwłaszcza na Pro i na TV z HDR. Ma swój styl, trochę sterylny ale za to fotorealistyczny. Nie jest to festiwal kolorów rodem z Forzy czy plastikowych aut z Project Cars. Niemniej zawartość dosyć ograniczona. Gra powinna raczej startować od 150 zł jak Ratchet czy ostatnie Uncharted oraz Knack 2. Niemniej dalej frajda z jazdy jest spora. Niech tylko ogarną te serwery.
Racha, jest ok. Jedyne czego mi tak naprawde brakuje to, jak w cos przywale, to musze Sobie Sam z haka przypierdolic, zeby poczoc uderzenie
Gra jest bardziej japońska, niż wszystkie Persony, Niery itp. - przekombinowana, jak ich deski klozetowe :) I naprawdę nie wiem, po co jest tryb online, skoro i tak ścigamy się tylko z duchami... :(
Demko mnie rozczarowało. Dopóki trzymamy się asfaltu to jest ok, ale przy uderzaniu w bandę, w inne samochody albo kontakcie z jakimkolwiek innym podłożem samochody zaczynają zachowywać się jak poduszkowce. Grafika też odstaje od DriveCluba, a poza trybami sieciowymi nie ma tu za wiele do zabawy... jeden plus to dostępność split screena, ostatnimi czasy twórcy nieczęsto pamiętają o tym wariancie rozrywki. Pobawię się do końca bety, a potem wracam do DriveCluba czy nawet Gran Turismo 6.
Gra całkiem spoko moja 1 z tej serii jeden duży - to że wywala błąd w demie mam nadzieje że poprawią GRAFIKA WIELKIE WOW !!!! nie rozumiem tak niskiej oceny
GT Sport raczej nie odniesie wielkiego sukcesu. Ta gra zawsze była dla pasjonatów motoryzacji a teraz stawia na E-Sport i się na tym przejedzie. Zrobili by jakąś epicką kampanie single i byłoby super a tak Online i single po macoszemu.. Szkoda, ale potencjał jest.
No i gdzie ta olśniewająca grafika? Może i lepsza od Forzy, ale to powinno wyglądać dużo lepiej ( grałem z HDR )
Nie jestem fanem motoryzacji i gier wyścigowych, ale są gry, które wciągają a GT nudzi ( oprócz Online )
Pograłem trochę i w sumie ok, chociaż i tak wolę bardziej zręcznościowy DriveClub, który daje więcej frajdy i emocji. Oprawa graficzna jest bardzo ładna, choć nieco zbyt sterylna. Jestem też ciekaw czy faktycznie te wielkie sportowe maszyny wpadają w poślizg i obracają się wokół własnej osi przy najdrobniejszym ruchu albo minimalnym wjechaniu na pobocze? Na szutrze to już kompletnie jest jedna wielka ślizgawka. Tutaj żeby się utrzymać na drodze trzeba bardzo delikatnie dozować gaz, a podczas skręcania najlepiej nie oddychać i pomalutku wychylać analog. Podczas gdy w DriveClub ostro pędzę wciskając gaz do dechy, walcząc o centymetry z przeciwnikami, wchodząc w zakręty na ręcznym. Ustawień asyst też jakoś dużo nie ma, więc nawet nie mogę ustawić ich pod siebie. Jakieś pomoce mogłyby być, ale tutaj jest tak, że albo włączone są maksymalnie albo wyłączone. Nie ma czegoś pośredniego, bo po co mi na przykład autohamowanie? W takiej FM 6: Apex mogę ustawić sobie te asysty tak, że jazda sprawia mi satysfakcję. Dziwne jest też to, że nawet jak ustawimy automatyczną skrzynię biegów to wsteczny będziemy i tak musieli wrzucać ręcznie, gdy auto nam się obróci, bo nie da się wycofać wciskając po prostu hamulec, jak to większości ścigałek wygląda. Na tego typu porównaniach widać ile dzieje się w DriveClub (ten deszcz!!!), a w Project CARS 2 oraz GT Sport jakoś tak dostojnie i... nudnawo. :P - https://www.youtube.com/watch?v=YkteQfuMaX0
Ale pogram do końca bety GT Sport, pobawię się opcjami może uda mi się coś sensownego ustawić.
Dla mnie ta gra to jakaś pomylka przynajmniej po demie,grafika słaba, dziwny model jazdy (uczucie pływania pojazdu) i ogólnie jak z minionej epoki. Jednak wybiorę PC2
Gra jest moim zdaniem cienka i na tle konkurencji wypada blado. Co prawda jest to moje pierwsze GT, ale wydaję mi się, że dzięki temu nie mam żadnych uczuć związanych z całą serią. Nie zaprzeczam, że kiedyś GT może było najlepszymi grami wyścigowymi, ale Sport to jest gra przeciętna. Zarówno FM7 jak i PC2 lepsze, pod względem grafiki, audio, feelingu z jazdy, force feedbacku na kierownicy (w GT Sport jest zerowy), ilości samochodów, detali samochodów (okropne wnętrza, jakby ktoś tekturą je wyłożył). Skupienie się na multiplayerze i E-sporcie jest moim zdaniem strzałem w stopę, szczególnie, że gra nie jest na to gotowa. W grze wieloosobowej nie istnieją żadne zasady, a za kolizję karę czasową dostaje ten, w którego tył wjedzie pajac, który zapomniał zahamować. Brak sensownego systemu kolizji i odbijanie się od band sprawia, że na torach, które nie mają pobocza tylko ścianę opłaca się nie hamować na zakrętach.
Nie jestem rodzajem człowieka, który lubi mieszać gry z błotem, a wolę wystawiać konstruktywne recenzje, ale w tym przypadku po prostu nie mogę. Jedyne co pozostaje mi polecić wszystkim, którzy planują bądź zastanawiają się nad kupnem gry, to aby przetestowali demo dostępne do czwartku bodajże, bo ja z osoby, która była pewna, że kupi tą grę, zmieniłem się w osobę, która by w nią nie zagrała nawet jakby mi za darmo dali. Lepiej dmuchać na zimne i sprawdzić czy ta gra spełnia wasze oczekiwania, bo można się nie miło przejechać.
odbijanie się od band sprawia, że na torach, które nie mają pobocza tylko ścianę opłaca się nie hamować na zakrętach
za każdy kontakt z bandą dostajesz karę czasową, jak nie zwolnisz aby się wykasowała, to dolicza ci ją do wyniku i zajmujesz ostatnie miejsca, poza tym maleje ci ratio za fair-play.
Nie jest to prawda, ponieważ przyklejenie się do band na torze w Tokyo nie przydziela kar czasowych (wjechanie bezczelnie czołem w bandę przydziela, ale też z oczywistych względów jest to nieopłacalne). A co do ratio fair-play to jest to sytuacja podobna do kar czasowych, karę dostaje zarówno gracz, który zgodnie z zasadami hamował na zakręcie, jak i ten, który nie hamował wcale, tylko wjechał w tył temu pierwszemu.
Zgodzę, się, że kara za kontakt z bandą w założeniu w grze istnieje, ale już po pojedynczych wyścigach byłem w stanie nadużywać tego systemu na niektórych zakrętach, a jeżeli ta gra celuje w E-sport i grono graczy, którzy poświęcą wiele set godzin, to zakładam, że będzie to notorycznie przez nich na turniejach wykorzystywane, sprawiając, że prawdopodobnie zawody nie będą przyjemne w oglądaniu.
Gliczy jakichś jest pełno, bo ten tor w Japonii, co mazdą robi się okrążenie w 50 sekund zawalony jest rekordami na 11s.
Ja nie wiem na jakiej kierownicy ty jeździsz ale force feedback na G29 , w Gt sport może ręce pourywać, tylko trzeba go włączyć.
Thrustmaster T150, czyli kierownica dedykowana dla PS4, która jest przez grę rozpoznawana jako T150. Nie wypowiem się na temat innych kierownic, może to tylko problem związany z modelem T150, ale FFB jest bliski zeru. Ogromna różnica względem konkurencji (mam na myśli FM7, PC2 czy Assetto Corsa)
Pominę już model jazdy i inne ważne sprawy bo jest w tej grze coś co mnie niszczy psychicznie, a mianowicie sposób trzymania kierownicy przedstawiony w kokpicie.
Albo jestem popierdzielony albo projektant jest idiotą, czy ktoś z Kolegów trzyma koło w ten sposób?
Po kilku dniach testowania bety odczuwam, że model jazdy jest dosyć prymitywny, nawet grając na padzie - bez żadnych asyst jazda nie sprawia większych problemów. Czy macie podobne wrażenie?
Te wszystkie narzekania jaki to prosty jest model jazdy w tej grze , zero realizmu . Bo jakby to przecież był prawdziwy symulator to powinno być w chuj ciężko prowadzić samochody itp. Gdyby w realu samochody naprawdę były tak ciężkie w prowadzeniu to jeździli by nim nie liczni a na pewno już nie emeryci.
Wszystko się rozchodzi o prędkość. Osoba X która ukończy okrążenie z np. czasem załóżmy 7 minut, a osoba Y to samo okrążenie tym samym samochodem ukończy (zakładać że będzie sie starał żeby pojazd dojechał w jednym kawałku) w czasie 4 minut możecie być pewni że ten kierowca ma zgoła odmienne odczucia co do modelu jazdy. To jest moje przemyślenie możecie się z tym zgodzić lub nie.
. Osiągnięto odwzorowanie fizyki, dzięki której „jazda jest łatwa, ponieważ jest realistyczna”.
to cytat z oficjalnej strony ;) Twórcy jakiś czas temu lansowali hasło, że jeśli jazda jest realistyczna, to nie musi to znaczyć, że jest trudna. Po części mają rację - niektóre mocne auta prowadzi się bardzo łatwo, inne są o wiele bardziej kapryśnie. Problemem GT nie jest to, że jest zbyt trudny, czy zbyt łatwy, a to, że po prostu nie czuć w nim tak naprawdę jazdy samochodem, nie czuć, że to obiekt, który styka się czterema punktami z podłożem, a dwa z nich o różnej odległości od kierowcy są skrętne...
DM - Bardzo trafnie to ująłeś, tak to czuć albo raczej nie czuć.:) Zgadzam się że auto w rzeczywistości prowadzi się łatwo i przyjemnie, ale wsadź przysłowiowego emeryta do 300 konnego auta z napędem na tylną oś i każ mu wykręcić dobry czas. Chodzi mi o to że zwykła jazda to nie jazda wyczynowa i śmiało można powiedzieć że ta druga należy do bardzo trudnych. Myślę że określenie łatwo/trudno odnosi się do zupełnie innego stanu.:)
ViruS122 Moim zdaniem twój post tylko potwierdza to na co narzekają gracze. Tak jak piszesz, wolne samochody są łatwe w obsłudze, a szybkie trudniejsze. Niestety, w GT nie jeździmy maluchami czy też zwykłymi samochodami osobowymi, jeździmy samochodami sportowymi do tego modyfikowanymi pod wyścigi. A takimi samochodami jeżdżą nieliczni bo są zazwyczaj trudne w opanowaniu i dlatego nie każdy może nimi jeździć (a już z pewnością nie emeryci). To jest tak jakby powiedzieć, że piłka nożna jest łatwa, bo każdy umie i może grać. No tak, ale co innego jest grać z kolegami na podwórku a co innego w Bundeslidze. Gran Turismo Sport właśnie przedstawia wyścigi w ten sposób jakby granie w Bundeslidze było tak proste jak na podwórku, co sprawia, że na widok podtytułu gry "a real driving simulator" tylko litościwie się uśmiecham.
Nie, to nie o to chodzi że mocne auta są trudniejsze, bo tak jest w każdych wyścigach z simowym zacięciem " GT nic tu nowego nie odkrywa. Chodzi po prostu o to że fizyka jest dziwna, w wielu momentach przesadzona w jedną bądź drugą stronę, a sterowanie bardzo słabo dostosowane do pada
Milo jest poczytac przemyslenia tak wielu kierowcow wyscigowych. Dzieki za trafne spostrzezenia, ktore z pewnoscia wezme pod uwage, gdy bede decydowal o nabyciu tego produktu.
Jeśli ktoś planuje grać na padzie, a posiada PC lub Xbox One to lepszym wyborem będzie Forza 7. Jeśli ktoś gra tylko na PlayStation to GTS na pewno będzie lepszym wyborem niż PC i AC, które na padzie są praktycznie niegrywalne. Dla posiadacza kierownicy wybór jest bardziej skomplikowany. GTS na pewno będzie mocno wspierane przez Sony więc można oczekiwać licznych zawodów, turniejów i konkursów. Na kierownicy gra się bardzo przyjemnie, wyczucie auta jest świetne. Kto odwiedził WGW mógł względnie łatwo porównać sobie GTS, Forza 7 oraz PC2 na kierownicach. PC2 to tragedia, lot poduszkowcem czy innym pojazdem rodem z wipeout. Forza bardzo OK, a GTS jeszcze lepiej. Właściwie jak już ktoś miałby brać coś innego niż GT:S to chyba najlepszym wyborem byłoby AC, które posiada świetny model jazdy idealnie działający z kierownicą. Jedyną wadą jest tutaj dosyć niski budżet produkcji i liczba niedoróbek godna włoskiego rodowodu.
Ostatecznie mialem nie kupować gry i jednak zdecydowałem się na zakup, troszkę przekonał mnie tryb split screen, a że mam z kim grać i sprawia to jeszcze więcej frajdy to czemu by nie kupić. Co do reszty, to spoko, zawsze jest co robić, żeby zbierać kaskę i odkrywać autka. Jak będę chciał czegoś fajniejszego z autkami i swobody to w listopadzie kupie NFS i będzie wystarczająco dużo samochodówek na długi czas. Bo teraz była starszna posucha przez ostatni czas.
Grałem i niestety jestem rozczarowany. Model jazdy nie daje frajdy - samochody zachowują się jak na macie poślizgowej, np. 130-konna Mazda MX-5 pod delikatną górkę po prostu nie chce ruszyć, zakopuje się na asfalcie :| Mój samochód w prawdziwym życiu ma 200KM, więc jeśli ktoś jest entuzjastą motoryzacji i jeździł nie tylko na konsoli, to wie, że to dalekie od rzeczywistości. Tak się składa, że posiadam obie konsolety, dlatego polecam(jeśli masz możliwość) po zagraniu w GT włączyć FM7 i wszystko staje się jasne - dźwięk silnika, zachowanie auta no i najważniejsze - przyjemność z jazdy nieporównywalna. Przyznam jedynie, że modele aut w GT wyglądają świetnie.
GT urywa du,pe. Jeśli masz tylko pada, to nawet tego nie odpalaj, bo szkoda czasu, a później pojawiają się durne komentarze. Do grania na padzie jest Forza. :-). GT to coś więcej. Polecam
Witam. Koledzy aktualnie nie posiadam abonamentu PS Plus, ale zastanawiam się nad kupnem GT Sport, powiedzcie mi czy warto ? Będę mógł grać z kimś na podzielonym ekranie albo jakaś opcja aby grać samemu ?
Na podzielonym tak, będą dostępne misje i lekcje do zrobienia, tworzenie wyścigów z SI oraz tory do wymasterowania - nie będzie wyścigów online z ludźmi
Szybkie pytanko, czy split screen jest dostepny tylko w formie arcade race ? max 2 osoby na torze ?
Czy jest ewentualnie możliwość odpalenia trybu multi na podzielonym ekranie, tak aby ze znajomym z kanapy zagrać z innymi ludzmi ?
Gra (o ile jeszcze ma sens tego rodzaju powiedzenie w stosunku do Gran Turismo) jest skierowana do prawdziwych (nie na raz żeby wygrać na padzie "wyscik") miłośników, pasjonatów motoryzacji i sportów motorowych.
System fair play poprawnie filtruje łobuzów za kierownicą. I bardzo dobrze, dla kogoś kto chce w miłej, przyjaznej ale także pełnej zdrowej - sportowej rywalizacji się pościgać -> nie ma nic lepszego na konsolach.
Fajne jest to, że jeśli nie masz za dużo czasu na jazdę (tak jak ja) lecz posiadasz wysoki poziom punktów fair play, to nawet gdy nie pojedziesz ze znajomymi i gdy już w końcu naciśniesz pedał gazu - trafisz na ludzi którzy w podobny sposób szanują innych Kierowców na torze. Inaczej pisząc, nie trafisz na leszczy którym satysfakcję sprawia rozbijanie aut innych uczestników wyścigu.
O grafice nie wspomnę - jest OK. Ale nie o grafikę głównie chodzi. Społeczność, wierna rzesza Kierowców od lat, znakomity prawdop. najbardziej realistyczny model jazdy, aktualizacje i wieloletnie wsparcie developera. Znam osoby po 60-siątym roku życia które nadal kręcą kółeczka w Gran Turismo.
Miód, cud, malina :-))
Kto niedoświadczył Gran Turismo, serdecznie zachęcam i sugeruję zaopatrzyć się w kierownicę. Na padzie można ale.. nie ma to większego sensu - pozbawi to masy frajdy, odczuć płynących z prowadzenia samochodu, czucia toru.
Mam pytanie do obeznanych w temacie. Kierownica logitech g29 jak wiadomo ma ona 900 stopni obrotu z tym że samochody sportowe takich dużych stopni obrotu nie posiadają czy w takim razie powinienem zmniejszyć ten kąt obrotu w kierownicy?
GT Sport moim zdaniem jest bdb grą !! Nawet na padzie można mieć dużo frajdy. Wyścigi online BAJKA !! Z GT od 1 do SPORT :)
Pozdrawiam grających w GTS !!
Gran Turismo Sport- totalna radość z gry,możecie mnie krytykować ale czekałem tak długo i mam świadomość braku porządnego singla(co było powiedziane przed premierą) dlatego oceniam to co dostałem na stół.Faktycznie przed 12gb patchem gra miała małe zwisy i nieco zmieniony model jazdy dopiero teraz jest świetny choć mógłby wymagać więcej od gracza daje potężną dawkę radości z jazdy.Graficznie ogień ,a klimatycznie GT robi to za co je polubiłem świetne menu,doskonała ścieżka ,tony wiedzy o motoryzacji i pokazanie aut takimi jakie są czyli wspaniałe....Nie jest to przełomowy tytuł ,ale zdecydowanie moim zdaniem lepszy niż project cars2 .Ciężko mi oceniać do F7 bo nie miałem styczności skończyłem na 6 i pewnie brak kilkuset samochodów jest poważnym minusem i zniszczenia które mogły by się już pojawić w większym stopniu,ale zapewniam że po dojściu do zakretu GT-r i daje frajde z jazdy a fury przelatujące w tle menu wyglądają zawiskowo i dają radość z jazdy..sknery nie oszczędzacie i nie dajcie ocen 2-3-4 jeśli nie zasmakowaliście ..Edycja kolekcjonerska smaczek w postaci książki i bonusy:)wykonanie box-a.Mega fajna sprawa i choć nie jest to to czego się spodziewał to poziom jest wysoki i ciesze się że choć nie jest to pelne gt7 to i tak miło jest odpalić!!!! Polecam
Info dla graczy:Nie sugerujcie się demem sporo różni się od wersji po patchu(model jazdy).Dodatkowo gra kładzie spory nacisk na fury torowe lub na twardej oponie i slicku gdzie odczucie prowadzenia jest fenomenalne i na pewno ponadprzeciętne,zupelnie inaczej niż przy seryjnych autach opona zupełnie inacze klei i to też trzeba brać jako poprawkę!!
Grałem na padzie i na kierownicy i pierwszej opcji jest naprawdę znośnie ale to co dzieje się na g29 to jest prawdziwa uczta;)Czekam na GT7 i daje im zarobić na Sporcie bo jak zrobią coś w podobnym stylu bardziej rozbudowanego na singla to będzie hit .
Nie będzie Niemiec palił nam gumy w twarz ;)
Dla takich chwil warto grać w Gran Turismo ;) a zdarzają się praktycznie ciągle. W ogóle mi nie brakuje kampanii single, jak są takie emocje, wyczekiwanie na błędy przeciwnika, walka do ostatniego metra itp. PUBG jest nudne przy tym :)
Po ostatnim patchu rzeczywiście jakby prowadzenie jest ciut lepsze. Uszkodzeń mi nie brakuje wcale - wszak tu chodzi o to, by ich unikać jak ognia, a nie się zderzać.
Polyphony zrobiło odważny krok i dało simracing dla mas, na przystępnych dla każdego warunkach - warto się do niego przekonać!
Popieram rozsadny komentarz pana Autora :)
( i sorki za poprzedni xd )
Polecam z t-gt, poniewaz polsrodki nigdy nie sa optymalnym rozwiazaniem
Gram w GT Sport dopiero od dwóch dni, ale kilka rzeczy już bardzo mi się spodobało.
Przede wszystkim tryb kampanii. Po zapowiedziach sądziłem, że może to być kiepskie jednak, gdy zacząłem się w nim bawić, to naprawdę wciąga. No i można się też nauczyć wielu praktycznych rzeczy.
Druga rzecz, to zmuszenie gracza do oglądania filmików, przed grą online. Widać, że gra jest nastawiona na współzawodnictwo i zdrową rywalizację. Coraz bardziej do mnie przemawia podtytuł Sport.
Witam, jak mogę i czy w ogóle mogę porównać swoje czasy z prób czasowych z innymi graczami? Chciałbym mieć jakieś odniesienie a mam tylko tabelkę ze swoimi czasami
Moja najświeższa opinia o tej grze jest taka, że powinni w wyścigach online całkowicie wyłączyć kontakt z innymi graczami, bo czy to ranga A, czy E nie ma znaczenia, w każdym wyścigu jest jedne, wielkie destrucion derby, zawsze ktoś specjalnie opóźni hamowanie za tobą, tylko po to, żeby cię wypchnąć, już nie mówię nawet o tym jak ludzie zajeżdżają drogę kiedy jedziesz wyraźnie szybciej i zaczynasz ich wyprzedzać, przez to skutecznie obrzydziły mi się wyścigi online w GT Sport.
W kategorii S juz tak nie ma. Czesto przepuszczamy szybszych, a by nie uderzyc jadacego wolniej, zwalniamy
Prawdziwi kierowcy też sobie czasem tak robią :) Czasem to wola walki, czasem RA, bo o błędzie może decydować jedna chwila. Poza tym skąd wiesz, czy to ty nie hamujesz dużo za wcześnie, tylko inni za późno? ;) Masz zawsze FL w wyścigu i qualu?
Na kilkadziesiąt wyścigów może kilka razy miałem jakieś rzeczywiście bezmyślne zagrywki, za to tych elegenackich i sportowych o wiele, wiele więcej.
Drażni mnie natomiast matchmaking w dziennych (nie da rady zrobić PP, bo zawsze dobierze lepszych) i tajemniczy system punktowy oficjalnych zawodów, który wali punktami z kosmosu każdemu i zawsze inaczej
Gralem w GT Sport z kierownica Logitech G29 i pedalami i musze stwierdzic ze po wylaczeniu asyst i tak jest na prawde latwo. Probowalem z ciekawosci sie slizgac Mercem AMG GT3 na Northern Isle Speedway ale nie szlo. Auto sie trzymalo drogi jakby bylo przyklejone.
Potem czas na M4 i tutaj juz zaczyna byc ciekawiej chociaz nie raz sie wogole nie da wyjsc z poslizgu. Naciskasz hamulec pulsacyjnie a auto i tak robi piruet i nie da sie go kontrolowac.
Kolizje tez niczym GT4. Auta sie po prostu tylko od siebie odbijaja, brak sygnalow utraty kontroli.
Jezeli chodzi o grafike to jest ladna ale full potencjal z realizmu jest tylko na powtorkach. Podczas wyscigu momentami wyglada dosc zle niestety..
Uwage z pozytwnej strony zlapalo zachowanie kierownicy na prostej. O jezdzie jedna reka na prostej mozna czesto zapomniec (Ryzyko wypadniecia z trasy).
Na dzien dzisiejszy moge dac 6.5/10
F1 nie rozwaliło mnie na łopatki, raczej niedociągnięcia sprawiły, że odstawiłem gre na półkę, więc zastanawiam sie nad GT... warto czy jesli nie jestem wielkim fanem wyscigówek to dac sobie spokoj?
Jeszcze nie chcę oceniać, bo gram od wczoraj w pełną wersję + wcześniejsze beta testy. Począwszy od intro aż po same wyścigi jest to gra dedykowana dla entuzjastów wyścigów. Jeżeli ktoś nie jest w temacie wyścigów, a do tego nie jest zainteresowany wyścigami/turniejami on-line to są lepsze propozycje. Dla mnie GTS to póki co 9/10. Tylko, że jestem fajnem wyścigów, a do tego szukam w grze rywalizacji z innymi, a nie kółek kręconych z AI.
Mam to szczęście, że w ostatnim czasie nabyłem kierownicę oraz gry: Dirt Rally, Asetto Corsa, a od wczoraj również posiadam GTS. Jeżeli jesteś fajnem wyścigów (nie gier, tylko wyścigów w ogóle), simracingu, rywalizacji online to według mnie GTS to najlepsza propozycja. Również dobra jeżeli nie jesteś mistrzem kierownicy, który spędza 8h dziennie na treningu, ustawieniach auta itd. Gra jest bardzo przystępna. Głównym zarzutem (oprócz paru drobnych) jest małe poczucie prędkości w przypadku wolniejszych aut (poniżej 300KM). Poza tym to tylko same pozytywne, niezapomniane, wręcz uzależniające wrażenia. Obecnie na rynku gier wyścigowych jest dużo "symulatorów", a każda z propozycji jest na swój sposób najlepsza, tylko że dla innego typu odbiorcy. Nie oszukujmy się, GTS to gra e-sportowa i na to jest nastawiona. Jeżeli nie interesuje Cię online to GTS nie jest dla Ciebie. Nie rozumiem zarzutów, że jest mało kontentu. To tak jak mówić, że mecze counter-strike'a są grane na kilku mapach. Twórcy nie oszukują. Sport w nazwie oznacza, że to jest gra sportowa i kampania solo to trening, nic więcej.
Turnieje GTS firmowane przez FIA...
Grałem niewiele ale pierwsze wrażenia są naprawdę dobre. Miałem taką sytuację, ze dwa razy wylosowało mi samochód który już wcześniej wygrałem wiec to jest totalnie bez sensu po co mi dwa te same wozy a w dodatku nie można ich sprzedać.
Na padzie nie warto odpalac, a na innej kierownicy od t-gt tez niespecjalnie. A tak wogole to wgniata w fotel, jak dzwiek idzie przez cos ala muso-naim (sluchawki, nawet bardzo dobre np ultrasone to i tak lipa) Takze w sumie wychodzi zajebiscie drogo, ale coz, albo drogo, albo komentarze, ze ujowe to gt sport. Hej
Nie przesadzaj, wiele osób gra na padach i bawią się świetnie. Co do nagłośnienia to racja, czym lepsze tym większe wrażenie robi gra, ale można to powiedzieć o każdej grze a nie tylko o GTS.
Ale dobre naglosnienie w gran turismo odbiera oddech, doslownie, szczegolnie fajne sa zmiany biegow w tych wyscigowych maszynkach. A gra na padzie to jak jedzenie obiadu chiskimi paleczkami, fakt zabawa po pachy.
Gran Turismo ma dźwięki silników robione tak samo, jak dźwięki strzałów w call of duty - w jakimś sound edytorze (w końcu lata memów z porównywaniem do odkurzaczy coś znaczą ;)). Nawet koncertowe nagłośnienie im nie pomoże - są płaskie i ubogie. Odpal demo PC2 to posłuchasz jak brzmi silnik :)
No nie wiem, moj gt3 rs brzmi dokladnie tak jak ten z gt sport
I to coś jest exclusivem na Playstation , litości . Gry mobilne więcej oferują .
Podaj tytuły gier mobilnych oferujących więcej, mających lepszą oprawę, obsługujących kierownice, zawody online i tym podobne sprawy.
Jeśli posiadacie zestaw surround koniecznie wejdziecie do ustawień dźwięku i przełączcie ze stereo na surround. Domyślnie jest stereo i brzmi dużo gorzej. Różnica jest dramatyczna. Nie wiem czemu nie dali tego do wyboru w ramach inicjalizacji.
Za 7 lat na PlayStation 5 :P
Mam pytanie odnośnie VR. Jak się gra, jakie są odczucia?
VR to osobny tryb. Po prostu wyścigi 1vs1 z AI. Jest też opcja oglądania auta z zewnątrz. Wrażenie są całkiem spoko, ale doskwiera niska rozdzielczość. No i nie da się w ten sposób grać w inne tryby. Tak więc jest to tylko taki dodatkowy bajer. Niemniej całkiem przyjemny.
Porażka szkoda wydanej kasy. Zero fabuły, mamy jakieś swoje auta nie wiadomo po co, w każdym wyścigu i tak mamy wybór lepszych nie swoich. Nie ma żadnej Kampanii tylko szybkie wyścigi lub gra online, której nie lubię.
Od początku było jasne, że będzie głównie online :)
Ale jak poczekasz parę dni, to w grudniowym patchu pojawią ligi z wyścigami z AI
tak jak ci odpisal DM, zaraz wychodzi dodatek darmowy I bedzie jakas tam namiastka kampani dla jednego gracza
Jak chcesz fabule, to se obejrzyj film fabularny
Wykastrowany multi, niepowalająca grafika, always-online, tysiąc wersji tego samego auta. Błyskawiczny spadek ceny jedynie potwierdza moją opinię
Super gra , jeszcze dojda autka i kampania off bedzie miodzio :) .ps do jednego durnia jak gra dpads cenowo nie znaczy ze jest gniotem :)
Doszła kampania, doszły autka ale co z tego skoro nie można zapisać postępu, codzienny trening nie działa, większości gry nie ma? Na psy forum czytałem, że to samo w Hiszpanii, Włoszech, Węgrzech... Zajebiście. Święta, wolny weekend i gra nie działa. Tak mnie wkurzyli tym durnym pomysłem na grę online, że odpinam kierownicę, wracam do innych gier, a GT:Sport dostaje to ode mnie zasłużoną najniższa notę. Bo to nie z moim internetem jest problem (Overwatch śmiga) tylko oni mają problem. A komunikat mówi, że nie można połączyć gry z internetem. Dziękuję dobranoc. Jakbym nie kupił tego na Black friday za 30% ceny to bym oddał do sklepu.
Na święta grę kupiło tylu nowych ludzi, że PSN odczytała logowania z serwerów GTS jako zmasowany atak hakerski
ktos na serio wierzy w taki pr'owy bullshit?
sony w pelnej. krasie
Serwery nie działały przez chwilę, ale trzeba było zresetować grę. A takie płaczki jak ty niesprawiedliwie walą zerami w grę, bo awaria....
@darek79r19 zresetować? Czyli co? Instalacja od nowa? Czyli to oni zepsuli aktualizację. Poza tym komunikat mówił o błędzie internetu, nie o ponownej reinstalacji. Ja dwa dni nie mogłem gry uruchomić. Patrząc po forach itp - pół świata dwa dni nie mogło. Więc może jesteś cudotwórcą, że "reset" ci pomógł?
Mam 30 lat, pracuję, mam masę innych hobby. Kierownicę mam do Dirt4, Rally i GT:Sports. Jeśli przychodzi wolny weekend i święta to mam prawo wymagać by to za co płacę działało. Nie jestem nastolatkiem by grzebać godzinami fora. Jeśli ja wykonuję dla kogoś usługę i zrobię coś źle - to mi za to nie płacą. Tak wygląda dorosłe życie. I tak też odnoszę się do gier. Nie po to mam konsolę by grzebać w plikach, szukać pomocy na forach itp. w najgorętszym okresie gra nie działała. Bo niby za dużo ludzi się zalogowało. Po ogromnej obniżce, na święta, gra ex dla konsoli, a tego nie przewidzieli? Mają w dupie graczy to i ja ich mam w dupie. Gra mi się czasami bardzo dobrze. Czasami. Bo chciałem się tym zająć i grać codziennie, poświęcić czas dla GT:Sports. Skutecznie mu to obrzydzono. Tyle na temat. Jak zjem niesmaczny obiad to drugi raz do danej restauracji nie idę, bo jest masa innych. Tak samo tutaj. Kolejnego GT nie zakupię na premierę ani miesiąc po. I tak też zrobią tysiące normalnych ludzi, a nie dzieciaków.
Gtsport nie jest dla Ciebie, bo jestes zbyt nerwowy. Tu nalezy sie odprezyc i wyluzowac, a wtedy w skupieniu mozna powalczyc. Acha i najwazniejsze, gtsport zaczyna sie dopiero od kategorii sportsmanship S, gdzie nie ma juz dzieciakow i frustratow. Wtedy dopiero zaczyna sie sciganie, gdy w lusterku widze jak mogacy mnie wyprzedzic zwalnia, bo sie boi we mnie uderzyc, a nie przyspiesza, by zepchnac na sciane
To jest jakaś kpina!!! Kupiłem grę w piątek bo zachęcił mnie patch wprowadzający kampanie i co? Serwery nie działają! Gra się nie zapisuje.. Brawo, brawo..
Ja kupiłem na Black friday gdy przeceniono grę. Zrobiłem 100% nauki jazdy, 60 wyzwań i kilka wyścigów online. Miałem wolny weekend, wyciągnąłem kierownicę, miałem nadzieję na weekend i święta z kampanią - a tu dupa. Jestem straszliwie zawiedziony. Trzeci dzień z rzędu nie działa zapis gry. Pomysł na grę online - porażka. Jakby nie można było zapisać nauki jazdy i kampanii na dysku i synchronizować z serwerem gdy się połączy. Gdybym mógł to bym zwrócił grę, ale dla mnie za późno. Tobie polecam zwrócić. Jeśli tak ma wyglądać dostępność serwerów, że gra w najgorętszym okresie nie działa to jest to kpina z graczy i żadnego gran turismo już nie kupię. Pierwszy raz odkąd mam PS4 żałuję, że nie wybrałem Xbox i Forzy. Pierwszy raz.
Na święta grę kupiło tylu nowych ludzi, że PSN odczytała logowania z serwerów GTS jako zmasowany atak hakerski i blokowała je. Wszystko już działa.
@DM GT Sport to ex dla Sony. Do tego na święta nie tylko GT zakupiono w masowej ilości. Co więcej można się spodziewać, że ludzie mają wtedy więcej czasu i po ogromnej obniżce miesiąc temu rzucą się na grę... Ale co tam - to wina PSN, że gra nie działała. Bo ciężko pomyśleć, że będzie większy ruch :) ludzie teraz uwierzą i wytłumaczą wszystko. A wystarczy dać zapis offline do rzeczy takich jak nauka jazdy, jedynie ligę sport zostawić online.
Ktoś wie dlaczego nie mogę zmienić ustawienia graficznego? Mam 2k piorytet: klatki na sekunde a chcialbym miec jak najlepsza jakosc..
Konsola PS4 Pro
Mamy 28 serwery dalej nie dzialaja, nie moge grac w inne gry bo mi skasuje caly postep z 4 dni, ktos kto wymyslil taki sposob zapisu powinien sie smazyc w piekle.
Te serwery chyba nigdy juz nie rusza...
W inne gry nie warto, wiec nie masz sie czym przejmowac, hej
Sprawdź swój internet - od świąt wszystko śmiga o jakiej porze bym się nie zalogował, a loguje się non stop ;)
Serwery dawno działają, ale musisz zrestartować grę, taka sytuacja...
Doszedłem do wniosku, iż muszę jeszcze raz napisać o GT Sport.
Od czasu przedpremierowej bety, po której miałem mieszane uczucia (co pisałem we wcześniejszym komentarzu) minęło trochę czasu i postanowiłem, w związku z obniżoną ceną, kupić ją sobie na święta i dać jej drugą szansę. Muszę przyznać, warto było.
Dwie kwestie, do których miałem zarzuty zostały rozwiązane. Pierwszą z nich był kartonowy model jazdy. Muszę jednak przyznać, że w becie miałem okazję jedynie pojeździć wolnymi kompaktami oraz śmiesznym Daihatsu z grupy X, teraz zaś jeździłem samochodami również z innych kategorii i wypadają one o niebo lepiej. Drugą kwestią był niesprawiedliwy system kar, który sprawiał, że docelowe zawody "fair-play" zamieniały się w wielki chaos. Obecnie system ten działa bez zarzutu, choć nie jestem pewien czego to zasługa. Zakładam, że po kilku miesiącach od premiery system się po prostu ustabilizował, a gracze zostali "odsiani" do odpowiednich poziomów fair-play, nie mówiąc już o tym, że próg cenowy gry odstraszył pewnie wielu "swobodnych" graczy, którzy uczestniczyli w darmowej becie tylko dla "beki".Rozwiązanie obu głównych problemów, które przeszkadzały mi w becie sprawiło, że w pełnej wersji jestem w stanie zauważyć coś, czego w becie nie widziałem, mianowicie:
Ta gra została stworzona jak dzieło sztuki, widać włożoną w nią pasję i duszę, zamiłowanie do motoryzacji, a nie typowy dla dzisiejszych gier konsumpcjonizm. Cała gra jest zbudowana wokół tego aby dostarczyć właśnie takie wrażenie. Zaczynając od spokojnego i długiego intro, w której oglądamy piękne momenty z historii motorsportu, np. jedne z pierwszych Grand Prix, Le Mans, zwycięstwa oraz podium, gdy w tle jednocześnie przygrywa fortepian, na którym gra sam Lewis Hamilton, przez spokojne i kojące melodie i piosenki w menu głównym, którym towarzyszą wolno sunące pojazdy na tle pięknych krajobrazów, aż po kampanię dla jednego gracza, w której gra krok po kroku z cierpliwością nauczyciela z powołaniem uczy nas zarówno technik jazdy wyścigowej jak i każdego zakrętu na każdym torze.
W grze nie ma żadnych mikrotransakcji, a jak mogliśmy się przekonać parę dni temu, twórcy dodają nową zawartość w postaci nowych samochodów i tras za darmo. Nie twierdzę, że każde mikrotransakcje i dodatki są złe, ale sprawiają, że nie jest się w stanie zapomnieć o tym, że jest to produkt konsumpcyjny, mający zapewnić rozrywkę kupującemu i dochód sprzedającemu. Gran Turismo Sport jak najbardziej na to pozwala, odpalając grę czujemy jakbyśmy doświadczali kontaktu z motoryzacją, a nie grali w grę.
PS. Pozdrawiam tych, którym chciało się przeczytać :)
Sama gra jest bardzo dobra i zgodziłbym się z tą opinią. Niemniej produkt online musi być dopięty na ostatni guzik. Ja nie mam serca grać po świątecznych problemach. Włączę od czasu do czasu, ale chyba chodziło o to by uzależnić graczy od ligi, by mieć kierowców logujących się codziennie... Mnie już to nie kręci. Wystarczy save offline, ale nie... Będę grać od czasu do czasu lecz tak jak kiedyś tak i dziś - zapis online jest złym pomysłem.
O dziele sztuki to pełna racja, ale z tym systemem kar to jeszcze mało widziałeś ;)
Na porządku dziennym są sytuacje, kiedy ktoś cię walnie z tyłu i wyprzedzi bez żadnych konsekwencji, a ty nie dość, że wylecisz z toru i stracisz 5-8 pozycji, to jeszcze dostaniesz 10 sekund kary i poleci ci po rankingu fair-play - i nie ma znaczenia, czy jeździsz z kierowcami z rankiem D, C czy S...
Mad Max rules.
Tylko panienki sie obrazaja za lekkiego klapsa w tylek.
Witam! Jak zdobyć nowe malowania do samochodów. Kupiłem ostatnio 911 Gr 3 i ma jedno malowanie, które mi się nie podoba. Z góry dzięki
Menu po lewej. Albo wchodzisz w edytor i tworzysz własne, albo w menu Odkryj i wtedy tam przeglądasz udostępnione przez innych skórki, klikasz na ulubioną i potem dodaj do kolekcji. Żeby ją wgrać wchodzisz po lewej do swojego menu - bazy głównej z garażem i tam podmieniasz na te gotowe z kolekcji.
Gra jest bardzo dobra. Naprawdę. Mogę ją polecić. Największym moim zdaniem minusem tej gry jest dobór torów wyścigowych, a szczególnie brak większości znanych autorskich torów. Twórcy zamiast wstawić takie tory jak High Speed Ring, Midfield Raceway czy Grand Valley Speedway, woleli stworzyć zupełnie nowe, i o ile Dragon Trail czy Kyoto Driving Park są fajnymi torami, o tyle uważam że ten tor owalny który nawet nie ma jednego kilometra jest niepotrzebny. Mogliby dodać chociaż El Capitan z Gran Turismo 4. Stworzenie nowego toru kosztuje mniej niż przeprojektowanie starego? A kategoria Zaśnieżone/Szutrowe? Nie ma ani jednego toru w śniegu, sam szuter. W grze jest jedynie sześć prawdziwych lokacji, a w grze współtworzonej przez FIA, lokacje prawdziwe powinny dominować nad tymi fikcyjnymi, a w GT Sport jest na odwrót. Jeszcze żeby nie dodać Circuit De La Sarthe? O Silverstone z Gran Turismo 6 też się zapomniało? A co z Laguna Seca? W porządku, rozumiem że mała ilość torów uzasadniona jest tym, że wtedy szybciej się przygotujemy do rozgrywek online, ale mogli te tory dobrać inaczej, i dać chociaż jeden klasyczny. Ale na szczęście być może Deep Forest Raceway pojawi się w Gran Turismo Sport. Pewnie brzmi to tak jakbym krytykował GT Sport za nieidealny dobór torów. Ale uważam że gra jest naprawdę bardzo dobra, samochody wyglądają świetnie, i jak zawsze w Gran Turismo czuć pasję do motoryzacji, serce do samochodów. Zresztą, Lewis Hamilton świadczy o renomie tej serii gier wyścigowych. Cieszy debiut marki Porsche w tej serii. Zresztą żadna gra nie jest idealna, twórcy obiecali dodać zawartość w przyszłości, ale tak gadam bo boję się że do końca roku nie zdążą wprowadzić pożądanych przez wielu fanów torów, a jeszcze obiecali zwiększyć liczbę aut to 500. Ło matko, prędzej PS5 chyba wyjdzie :D Co do trybu Sport, jest w porządku, owszem są spychający kierowcy, ale nie jest ich tak dużo, jak u konkurencji, i wątpię by na najniższych rangach specjalnie w kogoś wjeżdżali. Jednak w otwartych lobby jest bardziej chaotycznie. Mimo minusów gry oceniam Gran Turismo Sport na 9,5/10. To solidny kawał gry wyścigowej, choć nieidealny.
Wszystko spoko, tylko ten cholerny ghosting. nie dosc, ze odbiera realizm, to jeszcze nigdy nie wiem, czy ryzykowac, czy odpuscic. A tak w ogole to gtsport zaczyna sie dopiero od kategorii sportsmanship S, bez dzieciakow i frustratow, gdzie zwalniaja, a nie taranuja, i nie zajezdzaja drogi. I jeszcze jedno, powinno sie jezdzic na kierownicy i najlepiej z normalna skrzynia biegow, jak to mozliwe np gt86 gr4, bo na padzie z nodow to sam mialem ochote taranowac. Hej
Skoro narzekasz na ghosting to grasz jeszcze na najniższych rangach kierowcy. Od B ghosting jest praktycznie tylko podczas wracania na tor i spinów przy dużej prędkości, a tak cały czas jest kolizja przy kontakcie. Odpuszczasz jedynie jak masz być taranem, zgodnie z mottem Senny :)
Ranga sportsmanship S nic nie daje, bo każdy łatwo może ją dostać jadąc parę wyścigów na szarym końcu. Dopiero na A, S kierowców są ci, co perfekcyjnie znają tor i samochód. na padzie można dojść do wysokich rang tak jak na kierownicy.
A tak w ogóle, to jutro MONZA!!!
https://youtu.be/4kqJrtEbEnE
No racja, jestem D, moze dlatego, ze jezdze prawie zawsze gt86 gr4, z h shifterem. Mowia, ze jest fajny, ale wolny, chociaz nie wiem, bo innymi tez cienko :)
To znaczy, ze jak w tym samym wyscigu jada, jak ja z D i S, a inni np z A i S, bo mialem takie wyscigi, to znaczy, ze oni maja inny ghosting?
I jeszcze jedno, moim zdaniem powinno byc z uszkodzeniami od S sportsmanship.
Aha fajne zdjecie, zarabisty jaguar i ferrari po 20 baniek z gt6.
Brakuje tylko mojego ulubionego 250gto
Dobieranie ludzi z A do D zdarza się raczej sporadycznie, w porach kiedy po prostu nie ma wystarczająco dużo ludzi na serwerze, A z C chyba widziałem, ale z D jeszcze chyba nie. Na zdrowy rozum wtedy ghosting jest równany w dół i jest taki jak dla najniższej grupy.
Samochód musisz dobierać wg toru, a nie wg upodobań, ale to też działa dopiero od B najbardziej. W D i C są na tyle wolne czasy, że jeszcze można powalczyć czym się chce.
O ktorej naszego czasu daja nowe tory?. Musze byc pierwszy, zeby sie upgradowac :)
A tak z ciekawosci w jakiej jezdzisz?
Moze sie kiedys spotkamy :)
Od 5 do 7 rano jest przerwa. Generalnie bywam w B, A - B,S ale teraz jestem na gościnnych występach w DD - mniej nerwów, więcej emocji :)
Okili dokili :)
Ja mam problem z wjeżdżaniem w innych w trybie online. Staram się tego nie robić, ale to trudne, co mnie zniechęca do trybu online, głównie jak jestem zakwalifikowany na niskiej pozycji. Gram na padzie. Ciągle mam wątpliwości co do tej gry, że trochę mnie męczy, że singleplayer, nawet GT League, nudny a nie mam teraz kasy na chociażby Wiedzmina czy Uncharted, nawet na DriveClub z Season Passem trudno będzie w tym momencie dorobić. Myślę o pobraniu darmowego Fortnite Battle Royale, ale chyba we wszystkich multikach jestem noobem, i w większości przypadków mnie to zniechęca.
Ja mam problem z wjeżdżaniem w innych w trybie online
Poczekaj trochę, za parę dni udostępnię spory poradnik dot. wyścigów online
Jak wjeżdżasz w innych, zwłaszcza przed zakrętami, to znaczy że nie masz jeszcze opanowanego toru, musisz wiedzieć w którym momencie hamować do konkretnego biegu/prędkości, a jak ktoś jest przed tobą to tak jeszcze tak, by go nie staranować - oczywiście pod warunkiem, że tamta osoba wie co robi i nie hamuje zbyt wcześnie. Wtedy wybierasz inny tor jazdy lub obserwujesz jego światła stopu
Ale mam na myśli kontakt podczas próby wyprzedzenia, z hamowaniem nie mam problemu, znam większość torów, poza Nordschleife i 24h bo to by chyba kosmita tylko zapamiętał. Miałem się nastawić na czystą jazdę i pozycja miała mnie nie obchodzić, a ja chcę wyprzedzić. Na Tokyo Expressway była taka sytuacja że prawie doszłoby do wjechania więc skręciłem by do wjechania nie doszło, uderzyłem w barierkę, auto lekko zwolniło i mnie wyprzedzono, zamiast skręcić mogłem przyhamować
Tokyo Express to tor na którym nie da rady podwyższyć rangi fair play :) tam zawsze będzie ocieranie o bandy, kanapki itp. :) ja tam nie jeżdżę wcale, szkoda nerwów
żeby wyprzedzić musisz bardzo dobrze wyjść z zakrętu, idealnym torem i właściwą prędkością, by na prostej mieć przewagę nad przeciwnikiem. Na prostych wykorzystujesz slipstream, czyli tunel za przeciwnikiem, na zakrętach można próbować później hamować itd. Na to, czy ktoś będzie cie blokował, spychał nie masz wpływu, musisz uważać i kombinować.
Ale to i tak może nic nie dać, jeśli wybierasz samochód wg tego, jaki ci sie podoba. Tak jak w każdej sieciowej grze, w GT jest meta i na każdym torze dobry jest inny samochód :)
To nie rozumiem dlaczego twórcy dają Tokyo Expressway do Codziennych Wyścigów. Wybieram auto które ma najwięcej koni. W przypadku Gr. 3 jest to Viper. 702 KM
Chciałem żeby w GT Sport pojawił się Special Stage Route 5, ale teraz dostrzegam przeciwwskazania :D
ilość koni nie ma znaczenia, bo w dziennych są i tak równane osiągi. Inne jest natomiast zestopniowanie skrzyni biegów w każdym. Samochody inaczej przyspieszają, inaczej się zachowują w zakrętach, są mniej lub bardziej nadsterowne. W Gr.3 rządzi Porsche 911 i mercedes GT głównie
A w Gr. 4?
do niedawna megane było niepokonane, ale po patchach znerfili go trochę, teraz bmw m4 widać zwykle, ale dużo zależy od toru
jak wejdziesz w czasy najlepszych kwailifikacji to zawsze widać jakim samochodem były robione. top10 top zwykle jedna marka zawsze
Nie wspomniales o ABSie, bardzo ulatwia. Do tej pory dawalem bez, ale jak wlaczylam to zupelnie co innego (tylko, ze nudno troche, ale bez ABSsu to chyba nic nie wygram).
No ale z gt86 gr4 to nie zrazygnuje na pewno, najladniejsze zegary, lusterko cale sie miesci na ekranie, i chyba jedyny wyscigowy z normalna skrzynia biegow, moge uzywac th8a shiftera i sprzegla. Orientujesz sie, czy jak jest h shifter w samochodzie( czyli normalna skrzynia biegow), to zawsze uzywa sie sprzegla, bo widzialem, ze gt86 gr4 ma sprzeglo, ale jak widac, kiedy nuzki kierowcy pracuja, to tylko naciska gaz i hamulec. Ale to we wszystkich autach w gtsport, jakas chyba niedorobka.
Jak to mowia lepiej z madrym przegrac(zgubic), niz z glupim wygrac(znalezc) xd
Wszystko w poradniku zawarłem. Nawet najbardziej ortodoksyjni simracingowcy zalecają ABS i TCS w GTS, bo w opcjach nie można wyregulować czułości gazu i hamulca ani martwych stref. Bez tego jazda bez ABS w Gran Turismo jest dużo trudniejsza, niż a prawdziwym samochodzie wyścigowym - nie ma sensu po prostu.
Kupiłem tego Porsche 911 Gr. 3. Dzisiejszy Codzienny Wyścig był na Nuburgring 24h. Pierwsze miejsce w kwalifikacjach zajęło Ferrari 458 Italia Gr. 3. Porsche jednak nie przypadło mi do gustu, wyszedłem z wyścigu bo straciłem panowanie nad wozem. Sprzedałem. Viper lepiej się prowadził. Auta MR źle mi się prowadzi. Potem poszedłem na Gr. 4 Yamagiwa. Wziąłem Nissana GT-R z napędem na 4 koła, wyścig wygrał Lamborghini Huracan to go kupiłem i przy następnej okazji sprawdzę.
Przy niskich rangach kierowców samochód nie ma aż takiego znaczenia, bo ludzie robią słabe czasy, ale z meta samochodem zawsze są większe szanse na PP :) Porsche fakt - jest bardziej kapryśne i luźno lata w porównaniu do np. corvetty czy mustanga przyspawanego do asfaltu :)
I przytrafiła mi się taka sytuacja w wyścigu jednej marki na Laggiore Centrum. Zajmowałem drugie miejsce! Zepchnięto mnie lub wjechano we mnie i już nie mogłem odzyskać drugiego miejsca, skończyłem na 4. -FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...
Narodowości tych delikwentów to Hiszpania i Niemcy
A Hamilton mowi „jak w prawdziwym”. To gdzie jest ten real driving simulator? W takim razie, fakt, ze na dyche, ani nawet dziewiatke nie zasluguje.
I jeszcze jedno, kierownica wcale nie ulatwia, a czasami wrecz utrudnia w porownaniu do pada. Jedyne co daje to przyjemnosc( tak samo jak h shifter)
Huracan, Willow Springs! JESTEM WKURZONY! Byłem trzeci, wypadłem z toru i trafiłem do pita, jestem piąty, już ich nie dogodnię, o, wypadł czwarty, potem znów wypadłem z toru, czwarty mnie dogonił, już ich nie dogodnię. Wyszedłem Ragequit, JA PIER! Jestem tak wkurzony na tą grę że nie wytrzymam!!! Nigdy nie będę dobry, po 1000h nadal będę noobem, są takie osoby, ja się do nich zaliczam, w Rocket League już 300h noob, a w GT Sport jedyne co mnie interesuje to wysoka stawka, co najmniej trzecie miejsce, a nie czysty wyścig, nie umiem zmienić nastawienia, to co mnie wkurza jak inne auta mnie spychają i przez nich tracę pozycję albo popełnię błąd, który kosztuje mnie straty kilku oczek, dlatego nigdy żaden mecz online nie będzie udany
EDIT: Albo chodzi o ten parszywy Willow Springs
Willow Springs to trudny tor. Omijaj ciężkie trasy, wybieraj te łatwe, tam gdzie jesteś najbardziej objeżdżony, gdzie jedziesz na pamięć bez błędów. Nie ważne czy masz 1000 godzin, ważne gdzie je wykorzystałeś - jak co chwilę na innym wyścigu to jesteś w zasadzie na początku drogi :)
Wymasteruj najperw jeden, dwa tory, tak żeby nie robić na nich błędów, żeby zrobić 40-50 okrążeń pod rząd z prawie takim samym czasem! Wtedy w wyścigu będziesz zawsze w czołówce. Nie pchaj się do rang C o wyższych, bo tam inni wyrzucą cię z trasy, w D uratuje ci skórę ghosting.
Taki tor mi przydzielili do Gr. 4 dzisiaj w Codziennym Wyścigu. Willow Springs. Na Yamagiwa + Miyabi Gr. 3 we mnie wjeżdżali na jednym odcinku jak hamowałem. Kierowca D Fair Play C, o masz, czyli wyszedłem już z D. Wyścig wygrał Corvette, mam go w garażu, nagroda za Codzienny Trening
Czyli pomijane tory, Tokyo Expressway, Nordschleife, 24h, Willow Springs
Większość aut Gr. 3 i Gr. 4 dostałem w prezencie (Codzienny Trening i kampania), oto one
- BMW Gr. 3
- Viper Gr. 3
- Corvette Gr. 3
- Lancer Gr. 4
- 458 Italia Gr. 4
- Bugatti Gr. 4
- Nissan GT-R Gr. 4
Zakupione
- Huracan Gr. 4
Co się dzieje z moim skillem?! Kiedyś jeden wyścig dzienny na Brands Hatch poszedł mi świetnie a jak teraz wszedłem to zepchnięto mnie, potem sam wypadlem z toru dwa razy i zająłem ostatnie miejsce. DLACZEGO!!!!!!!!! Ja pamiętam moje pierwsze mecze online byłem dobry, teraz coś się stało że nie mogę utrzymać się na torze. CO SIĘ DZIEJE! Kiedyś miałem muzykę włączoną podczas wyścigu teraz nie mam
Powinienem hamować wcześniej. Ale gdy hamuje wcześniej to przeciwnicy się ode mnie oddalają bo hamują później. Ale nie umiem przewidzieć czy wypadną z toru z tego powodu
Zobacz replaye z kwalifikacji, na którym biegu wychodzą w zakręt, gdzie hamują. Włącz pacholki na torze, hamuj przy podwójnych.
Hamuj do takich prędkości, by z zakrętów wychodzić na krawężnikach zahaczajac je zewnętrznymi kołami. Brands hatch to dość trudny tor i bardzo łatwo tam o błąd
Jak będziesz koło 5-6 sekund gorszy od top 10, to będzie ok by walczyć w C i D o podium :)
Ludzie są coraz bardziej objezdzeni, doświadczeni i jest trudniej niż po premierze
Replay z kwalifikacji? Jak się go włącza? Jakie pachołki? Jak się włącza pachołki? Jak masz na myśli znaczniki zakrętów to są włączone.
Brands Hatch to trudny tor? W pierwszym wyścigu ani razu nie wypadłem z toru, nie pamiętam który stycznia to był ale na pewno -nasty, pięknie mi poszło na Brands Hatch. Więc dlaczego we wczorajszym wyścigu na Brands Hatch mi nie szło?!
Na innym forum ktoś mnie nastraszył że za rage quit tracę DR/Poziom Kierowcy. Boję się że dawnego nie odzyskam. A już trzy razy wyszedłem
Wszystko byłoby dobrze, gdybym nie zmienił samochodu, mogłem zostać przy Viperze dla Gr. 3 i Bugatti/Nissanie dla Gr. 4.
Nie pamiętam jakie miałem ustawienia asyst na Brands Hatch -nastego stycznia, ale jeśli mam problem z wypadaniem z toru w tych samych momentach hamowania, to powinienem ustawić Wspomaganie Kierowania, ASM raczej tego nie załatwi :D, chyba podejrzewam, że miałem wspomaganie kierowania na słabe
Oj poradnik widzę jest potrzebny - już niedługo wyląduje na GOLu ;)
Replay z kwalifikacji? Jak się go włącza?
wyścig - najlepsze czasy (ikonka podium) - ranking światowy - kolorowa ikonka play obok nazwiska czy czasu
Jakie pachołki? Jak się włącza pachołki? Jak masz na myśli znaczniki zakrętów to są włączone.
Znaczniki to zdaje się te niebieskie świecidełka, pokazują tylko tor jazdy, pachołki to pomarańczowe stożki
Brands Hatch to trudny tor?
BH to bardzo trudny tor, bo:
- jest bardzo wąski
- prawie wszystkie zakręty są bardzo szybkie, łatwo więc o błąd
- jak zobaczysz powtórki, to zobacz ile osób wylatuje na 1 zakręcie
- jak już wylecisz, to nie ma utwardzonych przestrzeni tylko grzęźniesz w piachu/trawie
- to króciutki tor, więc jak wylecisz, to zawsze tracisz mnóstwo pozycji. Na długich torach gdy peleton się rozciągnie wracasz do akcji z mniejszą stratą
W pierwszym wyścigu ani razu nie wypadłem z toru, nie pamiętam który stycznia to był ale na pewno -nasty, pięknie mi poszło na Brands Hatch. Więc dlaczego we wczorajszym wyścigu na Brands Hatch mi nie szło?!
powodów może być mnóstwo. Podejrzewam, że nie wziąłęś pod uwagę, że wczoraj było włączone zużycie opon x15, żeby cie zmusić do ich zmiany w pitstopie i na łysych gumach, które w ogóle już nie trzymają się toru jechałeś jak na nowiutkich
Na innym forum ktoś mnie nastraszył że za rage quit tracę DR/Poziom Kierowcy. Boję się że dawnego nie odzyskam. A już trzy razy wyszedłem
To prawda, tracisz. Kilka wyjść pod rząd i spada o poziom niżej, ale zawsze można ją podnieść kończąc wyścig i finiszując wyżej niż się zaczynało
Wszystko byłoby dobrze, gdybym nie zmienił samochodu, mogłem zostać przy Viperze dla Gr. 3 i Bugatti/Nissanie dla Gr. 4.
Wszystkie są marne dla tych grup, może Viper ostatnio trochę zyskał na popularności. Bugatti to sobie tylko do zdjęć trzymaj, do wyścigów się nie nadaje :D zawsze jak jest jakiś jeden, to na końcu się wlecze :)
Nie pamiętam jakie miałem ustawienia asyst na Brands Hatch -nastego stycznia, ale jeśli mam problem z wypadaniem z toru w tych samych momentach hamowania, to powinienem ustawić Wspomaganie Kierowania, ASM raczej tego nie załatwi :D, chyba podejrzewam, że miałem wspomaganie kierowania na słabe
wszystkie tego typu wspomagania utrudniają jazdę i sprawiają, że jesteś powolny - nie masz szans walczyć o wysokie miejsca nawet w grupach E i D. Z asyst można mieć jedynie ABS i TCS na 3 średnio, automatyczna skrzynia pozwala na walkę w E, D, i C, ale w B już z nią nie wygrasz
Jeżeli na samym TCS 2 i ABS wypadam z toru to wspomagacz kierowania chyba mi pomoże. Próbowałem TCS 0 na aucie drogowym (N500), chciałem dodawać gazu podczas skręcania, a moje auto wpadło w poślizg.
Już się polapalem co to replay z kwalifikacji ale było za późno na edycję, nie mam abonamentu.
Na YouTube widziałem że znaczniki stożkowe są zielone.
Mam problem ze zmianą biegów podczas hamowania. Nie wychodzi mi to. Nie umiem skupić się na dwóch rzeczach. Jak skupiam się na zmianie biegów to mam trudności ze skręceniem a jak skupiam się na skręcaniu to mam problem z płynną zmianą biegów.
Nie, co ja kupiłem? To nie jest gra dla mnie. Kupiłem ją tylko dlatego bo lubię Gran Turismo. Jak napisałem że wolę singleplayer od multiplayer zostałem wyśmiany. Nawet na DriveClub nie mam teraz pieniędzy. Więcej, mogłem kupić PS4 Slim a nie Pro. Tak mam ekran Full HD
Jeżeli na samym TCS 2 i ABS wypadam z toru to wspomagacz kierowania chyba mi pomoże.
Pomoże jechać wolno, by podziwiać krajobraz. W wyścigach utrwali złe nawyki i pozwoli zajmować ostatnie miejsca jedynie. Każdy tor to setki okrążeń treningowych zanim się weźmie udział w wyścigu, jak wypadasz, to trenujsz tak długo, aż przestaniesz wypadać :)
Na YouTube widziałem że znaczniki stożkowe są zielone.
Pomarańczowe, podwójne pachołki jak na zdjęciu, przy nich hamujesz, jak się uczysz toru, potem kojarzysz teren przy nich, zamiast pachołków bo i tak ktoś je skosi w wyścigu
I nie zależy mi na randze. Miałem mieć nastawienie for fun, ale jeśli społeczność ma ze mnie szydzić bo używam asyst lub mało popularnego samochodu to w takim razie to niewykonalne
Poza tym kiedyś na forum GT Planet zauważyłem komentarz o takiej treści że najważniejsze jest odczuwanie przyjemności z gry, żeby sobie ustawić tak, żeby gra sprawiała przyjemność, a nie bo wszyscy tak mają lub tego chcą.
Czy muszę ukończyć Praktykę na torze zanim pójdę na Online? Poszedłem na Online jak zrobiłem Naukę Jazdy na złoto. Praktyki na torze jeszcze nie tknąłem
Kto niby szydzi? :) Radzi tylko, bo przecież narzekasz i pytasz "DLACZEGO finiszuje na ostatnim miejscu, wylatuje z toru".
Jeśli nie chcesz wylatywać, musisz trenować jak każdy, ja mam kilka ulubionych torów i jak mam czas to robie na nich po 50-70 okrążeń dziennie sam, bez ścigania się.
Jak nie chcesz być ostatni, to musisz wyłączyć sztuczne wspomagacze, bo nawet w D nikt już z nimi nie jeździ i zostać tylko przy ABS, TCS
Mimo że mam 17 lat, mama narzuca mi ograniczenia. Mam 1,5h dziennie na gry. W tyle czasu to nie zrobię tylu okrążeń. Nawet zauważyłem że robienie kwalifikacji a potem rage quit zleciało mi pół godziny.
Ja przed wczoraj i wczoraj miałem tylko TCS na 2 i ABS, wyszedłem ponieważ straciłem nadzieję że ich dogonię lub wkurzyłem się tak bardzo, że pad już byłby w kawałkach, ale, no, kontrola i rozaądek. A przecież nie mam wszystkich asyst, powinienem być szybki. To wyścigi wytrzymałościowe, mają około 10 okrążeń może zdążę ich dogonić.
Na Willow Springs byłem piąty jak wypadłem z toru, wyszedłem bo przed wypadnięciem byłem już prawie drugi.
Chyba faktycznie powinienem zacząć Praktykę na torze w kampanii, w ogóle miałem najpierw całą kampanię ukończyć a dopiero potem iść na Online, ale pchało mnie do online to zacząłem po ukończeniu Nauki Jazdy na złoto
Ale wiesz, że nawet jak jesteś dziesiąty, dwunasty, czy czwarty, to 5 ludzi przed tobą może się wywalić na ostatnim zakręcie, mogą minąć metę z karą czasową i w rezultacie ich przeskoczysz, czasem nawet wygrasz? :)
W GTS nic nie dostajesz za to, że będziesz pierwszy więc miejsce nie ma żadnego znaczenia. Za to im więcej spędzisz czasu na torze z innymi, tym więcej doświadczenia i wiedzy zdobędziesz. Wychodzenie z gry nie ma żadnego sensu, tak jak w prawdziwych wyścigach nikt nie zjeżdża do boksu, bo jest 17, a nie 3 ;)
[quote] Wychodzenie z gry nie ma żadnego sensu, tak jak w prawdziwych wyścigach nikt nie zjeżdża do boksu, bo jest 17, a nie 3 ;) [/quote]
Wyszedłem trzy razy z meczu, chyba będę z tydzień jeździł online by podbudować swoje DR
Nie wiem jak tu się cytuje :D
Czuję jakbym grał w Counter-Strike'a nie w Gran Turismo. Mam codziennie trenować na torze, a co z innymi grami? Chciałbym też pograć w inne, Onrush, Wiedźmin, Need For Speed, PUBG jeżeli wyjdzie, może FarCry. W końcu kupiłem Pro, czyli nie dla tylko jednej gry. Poza tym wolę najpierw ukończyć całą kampanię w GT Sport
Wpadłem do gry odzyskać poziom kierowcy - spadł mi poziom Fair Play. Z C do E
https://www.youtube.com/watch?v=02bgQ0awwvE Wow, te znaczniki stożkowe (pachołki) na serio wydają się pomocne, nie dość, że pokazują kiedy hamować, to również pokazują, którego rogu się trzymać
Zobaczcie jak sie grzeja tarcze hamulcowe do czerwonosci woooooow!!!. Widac to extra w nocy, szczegolnie na powtorce!
Nic nadzwyczajnego, było to w szóstce, piątce czy czwórce, a nawet w trójce. Co do pierwszej i drugiej odsłony to nie pamiętam, ale chyba nie było takiego bajeru cieszącego oko.
Serio? Bez HDRu chyba nie zauwazylem xd
A jednak nie jest tak zle bez ABSu, tylko trzeba dac, jak u mnie 2 albo 3 balans na tyl, a hamujac jak tylko traci przyczepnosc odpuszczac i znowu hamowac.
Bo z ABSem, a jeszcze dodatkowo kontrola trakcji to mozna zasnac za kierownica z wrazenia.
Jak bym mial jezdzic ze wspomaganiami to bym sobie odpuscil ta glupia gierke dla dzieci. To juz woje jezdzic w kategorii E
A prawdziwi kierowcy wyścigowi mają w klasie GT3 regulaminowo i ABS i TCS, i nie zasypiają na wyścigach :D
Aaa to dlatego w gt3 nuda wieje. Nigdy tego nie ogladam wiec.
Sam powiedz, czy to nie jest piekne, kiedy nie tylko podczas wychodzenia z zakretu wstrzymuje sie oddech (bez trakcji), ale tez przy dohamowaniu (bez abs)
W tej gierce najfajniejsza kategoria to E&S. Same kulturalne dziadki za kierownica:)
Aha, gdzie sprawdzic na jakich ustawieniach jada inni, bo gt6 mozna bylo, a tu?