Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?
"Bunt ludzkości" to naprawdę debilne tłumaczenie "Human Revolution". W ogóle nie ma sensu. Sprawą oczywistą jest, że chodzi o rewolucję, jaka dokonała się w ludzkości w związku z wynalezieniem wszczepów. O jaki "bunt" chodziło tłumaczom? Kto tam się buntuje? Trochę zamieszek jest i tyle. Czekam z niecierpliwością na kolejne bezsensowne tłumaczenie "Mankind divided". Jak sądzę zamiast "Podzielona ludzkość" albo "Podzielone społeczeństwo" debile wymyślą coś na kształt "W sercu zatoki"
Killaherz - Przecież oficjalne tłumaczenie "Mankind Divided" już jest, zerknij choćby na tytuł tej zapowiedzi ;)
Tekst pisany na siłę, żeby tylko coś napisać zero jakich kol wiek nowych informacji cały czas wałkowanie tego co już od dawna jest dobrze znane.
Mam nadzieje, że Dubaj to jedna z kilku lokacji odwiedzanych, bo jakoś wolę zostawić to miejsce z dramatem Spec Ops w pamięci. Zwłaszcza, że klimatycznie jest bardzo podobnie.
Jeden z niewielu sensownych tytulow od SE, na ktory czekam. Ostatnio mi ten wydawca wybitnie dziala na nerwy.
Jakieś konkrety w końcu znamy na temat systemu dialogowego? Bo to co widziałem na pokazie z E3 zwyczajnie mnie przeraziło, praktycznie zero interaktywności - "kółko" dialogowe pojawiło się może maks dwa razy w ciągu długiej rozmowy, czy tak to ma wyglądać w finalnej wersji? Bo jeśli tak, to dla mnie to ogromny krok wstecz względem HR, który zresztą skutecznie zniechęca mnie do zakupu sequela.
jcraft - Większych zapowiedzi na ten temat nie ma. System będzie więc działał pewnie podobnie jak w poprzedniej części - z typowym kółkiem dialogowym i "debatami" takimi jak ta z gameplaya - tyle tylko że tematy i wybory mają stać się cięższe.
Są pewnie jeszcze ludzie, którzy lubią first person view. Mnie już się dawno znudziło. Wolę widok z trzeciej osoby. Nie wiem, dlaczego nadal robi się takie rzeczy.
@Draugnimir - cóż, tyle to i ja wiem. Martwi mnie tylko interaktywność owych dialogów, a to co pokazano na gameplayu z E3 nie przedstawiało się zbyt ciekawie - praktycznie cała rozmowa szła z automatu, a możliwość wyboru graczowi oddano nie więcej niż dwa razy, co porównując do podobnym "debat" z DE:HR wypada bardzo słabo. Cóż, pozostaje czekać aż coś się rozjaśni, bo pod innymi względami gra zapowiada się znakomicie, ale niestety owa "automatyzacja" dialogów wielce psuje mi obraz całości.
jcraft - Wychodzę z założenia, że debata, którą pokazali, to odosobniony przypadek, niereprezentatywny dla całości gry. Albo że specjalnie trochę zautomatyzowano tę rozmowę na potrzeby prezentacji. A przynajmniej mam nadzieję, że to jeden z tych dwóch scenariuszy, bo rzeczywiście, chciałoby się równie (jeśli nie bardziej) rozbudowanych i interaktywnych dialogów, co w Human Revolution.
zapowiada sie wybornie,tak jak większosc gier, a wyjdzie pewnie średniak jak AC ,najpierw poczekajmy potem zagrajmy i oceńmy
Bunt ludzkości był świetną grą i jednym z niewielu RPG, które przeszedłem bez jakiś większych przerw. To samo spodziewałem się w kolejnej części, a będzie naprawdę nieźle.