The Division w Warszawie! Graliśmy na WGW 2015
Ubisoft chyba nigdy się nie nauczy uczyć na błędach, kolejna duża gra od nich i zapowiada się kolejne rozczarowanie...
O jezu, ale poziom grafiki poleciał w dół od wcześniejszych prezentacji. Czyżby nowe konsole ni wyrabiały i trzeba ciąć? Ciekawe czy fizykę też obcieli, a zapowiadała się całkiem zaawansowana jak na dzisiejsze gry.
Śmieszne, że każdy następny pokaz tej gry jest co raz gorszy. To tak jak by z gotowej, super wyglądającej gierki zabierać co chwilę po 1 cegiełce. W przyszłym roku będzie wyglądać jak Minecraft :D
cache usunięty i nic to nie dało, dalej error loading skin crossdomain loading denied.
I bedzie kit wciskany jak z wiedzminem 3, ze przeciez to byla tylko prezentacja. Ze grafika to tylko render do zaprezentowania ktory nie znajdzie sie w samej grze(oczywiscie wszystko mowione po premierze) i debile to lykaja. Konsole downgradeuja jak leci, ja juz czekam do 2020 na xbox two i PS5, bo obecne tostery to gowno wyciagaja z tych gier, niewiele lepiej niz ps3 i xbox360.
coś pusto :D
w ogóle 2:13 moment kładzenia drona. Jak to biednie wygląda :D
a pamiętam teksty, że UBI przygotowało nowy silnik złożony z cegiełek, dzięki którym szybko buduje się plansze i dzięki czemu można zachować superrealistyczne odwzorowanie
@zyciejakwmadrycie11
Wiedźmin 3 mimo cięć nadal wygląda świetnie. To co widzimy na tym filmiku wygląda bardzooo słabo. Nie tylko w porównaniu do wcześniejszych filmików ale zwyczajnie do poziomu oprawy obecnych gier.
[5] obczaj sobie super turbo lightning mod do wiedźmina. Na nim gra wygląda faktycznie jak z 2013, czyli to prawda, że tylko oświetlenie zmienili.
@golyPL
Masz może tutorial jak zainstalować ten mod turbo lighting? Oglądałem filmiki na YT jak to wygląda w grze i wygląda obiecująco. Powiedz mi jeszcze, czy on pożera dużą liczbę FPS?
cos buforing waszych filmow ostatnio slabo dziala.
arasz ale takie szczegoly sa genialne...dzieki nim gra pozwala na wiecej i jest bardziej immersyjna. szczegoly sa nieraz najfajniejsze lub jednym z najfajniejszych rzeczy.
cache usunięty i nadal error loading skin crossdomain loading denied.
Od poczatku jakos nie zachecala ta gra, ale szum wokol niej robili i wygladala nawet niezle, to jakies nadzieje jeszcze byly. Teraz sie okazuje ze gameplay szalu nie robi, a grafika zaliczyla niezly downgrade. Nie oczekuje hitu.
Zacznijmy może od początku.
Testowałem już grę kilkukrotnie.
Tryb nie nazywa się Extraction. To jest po prostu teren Dark Zone, strefa skażona.
Strefa która będzie jedynym miejscem na którym toczyć sie będzie PVP.
Devsi w Q&A i na E3 wspominali że będzie obejmował większą część Manhattan'u , rozmiarem/proporcją Dark Zone zajmować będzie 20-25% ("ok 1/4") całej dostępnej nam mapy.
Teren dostępny na WGW to zaledwie wycinek 3 ulic/przecznic.
Następnie, do DZ udajemy się po najlepszy sprzęt jaki bd dostępny w grze.
Głownie w drużynach max 4 osobowych, lecz nic nie stoi na przeszkodzie by wiele takich jednostek ze sobą współpracowało.
Możemy nawet w trakcie przebywania w DZ opuścić szeregi swojej drużyny (o czym ta zostanie powiadomiona na parę sekund przed) i potem spr. ich zabić by samemu zgarnąć calusieńki sprzęt.
Extraction samo w sobie, to określenie a raczej czynność którą musimy wykonać by sprzęt wydostać z Zony.
Wszystko co w niej znajdziemy, jest skażone, nie możemy tego od tak wynieść przez bramę.
Trzeba dotrzeć do jednej z prawdopodobnie 9 stref ekstrakcji (obecnie potwierdzonych jest 5) , wystrzelić flarę (wszyscy gracze w okolicy zostają powiadomieni o wystrzeleniu takowej) i bronić miejsca do czasu dotarcia helikoptera, który zabiera od nas sprzęt.
(bronic przed grupkami innych graczy którzy zapragną nam sprzęt zabrać)
Dopiero po takim zabiegu gdy wrócimy do bazy możemy się cieszyć nową zdobyczą.
kolejno, jeśli zabijamy innych agentów w strefie, stajemy się "Rouge Agents" , innymi słowy zostaje na nas nałożona nagroda/list gończy w postaci specjalnej waluty którą można zdobyć tylko w DZ (m.in za zabijanie NPC w strefie i "znajdźki" ale największe sumy za likwidowanie RA).
Zostajemy także oznaczeni na minimapie oraz na HUD innych graczy.
Gdy nas zabiją nagroda doliczana jest do ich konta.
Występuje 5 poziomów RA, rośnie on za kolejne zabójstwa innych graczy.
Możemy przeczekać status RA i wtedy sami zgarniamy nagrodę za naszą głowę.
Status RA (nagroda) utrzymuje się 60sec za każde zabójstwo, czyli max 5 minut.
Aaaalleee, w trakcie walki licznik/czas nie spada, tylko unikając starć możemy przeczekać odliczanie.
Kolejne ale, to jeśli np. spadnie nam licznik z 5 minut do 30 sec, ale w obronie będziemy musieli zabić kolejnego gracza (szóstego w kolejności) licznik wraca znowu do 5 minut.
[EDIT]
-Początkowo w torbie na "Contaminated items" będziemy mieli tylko 6 slotów.
-Można w pojedynkę wejść do strefy.
-Jeśli przerwiemy ekstrakcję innej drużyny, nie możemy podczepić się pod ich helikopter, trzeba wystrzelić flarę i wezwać swój (tzn bronić i przeżyć przez 90 sec).
-Helikoptera nie da się zestrzelić.
-Nie potwierdzono jak wiele graczy jednocześnie będzie mogło znajdować się w całym DZ, ale liczba ta na pewno będzie ograniczona, gdyż devsi nie chcą by panował tam zbyt wielki chaos.
Mam jeszcze sporo info ale muszę to jakoś bardziej ułożyć sensownie żeby nie pisać tak "chaotycznie", jak ktoś bd chciał to później mogę jeszcze dopisać co tam wiem.
ale lysy burak sie gapil w kamere ...
na gre nie czekam, co wyjdzie to wyjdzie, ja mam to gdzies :) skoro jest taki downgrade graficzny, ja juz dziekuje :) zagram jak bedzie za max 20 zl :)
Problemy z tolerancją odnośnie ludzi z przyszłości?
Że niby co? za bardzo uprzywilejowani jesteśmy? xD
Sajmon154- nie, tylko jak juz jestes z przyszlosci to numery lotto bys dal, a nie ;/
Pamiętam pierwszy trailer tej gry... może na konsolach następnej generacji zagramy w taką grę. ;)
"Interaktywne" opony i szczury, czyli elementy, które były w grach dobrą dekadę temu = dobrze podsumowaliście obecny stan The Division.
Dobra, rozumiem krytykę, bo grafika poleciała w dół, ale bekowe jest to "NO, PRZY WIEDŹMINIE TAK NAPRAWDĘ NIE BYŁO CIĘĆ, TAM CHODZIŁO O ŚWIATŁO". Oj biedni sajko jedynej słusznej forumowej firmy...
Do rzeczy: Gra na trailerze z E3 robiła MEGA wrażenie, a downgrade`u mógł się spodziewać każdy, kto ogląda wczesne prezentacje gier i nie tylko od Ubi (ale wiadomo, hejt na tęfirmę jest największy). Mimo to, faktycznie jest zjazd w dół, ale gra nie jest brzydka. Ot poprawna, chociaż fakt, na E3 grafika miażdżyła. No ale cóż, takie chyba uroki tej generacji, że znaczącego skoku grafiki nie ma w żadnej grze.
A teraz Tańczymy :) humor podstawa... Luzna strona o grach dla luznych... napewno luzniej niz bylo gdy strona powstała gdy walczył tu Dell z Krzyśkiem... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa teraz tańczymy... ;]
AL DU IN +1
Dobra, rozumiem krytykę, bo grafika poleciała w dół, ale bekowe jest to "NO, PRZY WIEDŹMINIE TAK NAPRAWDĘ NIE BYŁO CIĘĆ, TAM CHODZIŁO O ŚWIATŁO". Oj biedni sajko jedynej słusznej forumowej firmy...
Wszystko w wiedzminie zostalo wymienione na gorsze, od rendera, modeli postaci/potworow po zasieg widzenia. i oni chca cyberpunka zrobic jeszcze wiekszego, chyba z zamknietymi lokacjami i z grafika z ps2.
czekam na ps5, mam nadzieje ze do 2020 sie wyrobia i pokaza wreszcie nowa generacje, narazie zadna gra na mnie wrazenia wiekszego nie robi, nawet horizon na ostatnim pokazie w paryzu nie dosyc ze dzialalo ponizej 30 klatek to jeszcze potrafilo ostro przyciac. tez mi nowa generacja zenada...
Wnioskując z tego co mówicie przyszłość The Division stoi pod znakiem zapytania. Nadal trzeba czekać...