Microsoft zapowiedział aktualizacje która będzie moim zdaniem przełomem dlatego że w konsola dostanie możliwość obsługi direx 12 i wiele innych funkcji i zmienione menu konsoli. Lepiej udoskonalać konsole niż tworzyć kolejnym bezsensu z Windows 10 jak można ją dać na Xbox one. Szacuje że Xbox one będzie funkcjonował więcej niż 10 lat w porównaniu do Xbox 360.
Lepiej udoskonalać konsole niż tworzyć kolejnym bezsensu z Windows 10 jak można ją dać na Xbox one
Po jakiemu to?
to nie wiedziałem że niektórzy w życiu nie widzieli i nawet nie grali na Xbox one i co niektórzy nawet nie są w temacie.Wystczy wklepać w Google lub wejść na stronę Xbox.com.
Ja nie jestem w temacie - bo nie wiem w ogóle co ty nabazgrałeś w tym pierwszym poście.
Nie widziałem Xbox One - serio.
Nie grałem na Xbox One, nawet na PS3 nie grałem.
#nieznamzycia
O aktualizacjach czy wsparciu d12 słyszałem tylko z windows 10 coś musiałeś źle zrozumieć. Xbox ma współpracować z systemem microsoftu np. przez specjalne aplikacje czy streamowanie gier a nie dostać go bezpośrednio jako system operacyjny. Plus wątpię żeby ta generacja trwała aż tyle co poprzednio a co dopiero 10 lat.
Niema co z wami dyskutować pctowcami bo i tak pierzycie swoje. Co do Xbox one da się upchnąć direx 12 i będzie zwiększona wydajność o 50 %. Nawet nie piszcie już więcej bo i tak nie wice o co chodzi moi drodzy pc.
Interfejs użytkownika ma być oparty o Win10(jeśli dobrze zrozumiałem to co ostatnio M$ rozsyłał do posiadaczy XBO) i to ma dać porządnego kopa w szybkości obsługi konsoli, widać to po wersji testowej. Co do Dx12, będzie i ma poprawić wykorzystanie pamięci. Czyli delikatnie wpłynie na działanie gier.
Jedni twórcy mówią, że wprowadzenie dx12 na Xbox One zdecydowanie poprawi wydajność, a inni (jak np. DICE), że jej nie poprawi.
Prawda jest taka, że to zależy od twórców - dx12 jest low API, w którym większość pracy przerzuca się na silnik i samych twórców, co jest dość dużą zmianą jeżeli chodzi o rodzinę API DirectX.
To jest zasługą tego, że w kwestii wykorzystywania zasobów DX 12 jest w 97% oparty na tym, co AMD wypracowało z Mantle i Vulcan. Dlatego poprawa wydajności jest możliwa (wystarczy spojrzeć na wydajność serii Battlefield na mantle i bez mantle), ale kluczową rolę będą odgrywali twórcy oprogramowania.
Nie rozumiem dlaczego MS wprowadza dx12 na X1. Po co zmieniać low levelove API przystosowane do X1 na inne API które jest przystosowane do wielu sprzętów więc powinno być mniej wydajne od tego w X1. Z mojego punktu widzenia wygląda to trochę jak przyznanie się do tego że API X1 jest słabe. Poza tym jeśli faktycznie będzie wspierać dx12 w takiej samej wersji jak na PC to portowanie gier z X1 może stać się normą.
DX w zmodyfikowanej formie zawsze był na xboxach , tak będzie i tym razem. To tylko update a nie wprowadzanie nowości.
Niema co z wami dyskutować pctowcami
czy to przypadkiem nie ty kalafiorze się spuszczałeś nie raz nad swoim nowym ujowym pecetem?
Co do pc potrzebny był mi lepszy i mogłem wydać na niego 3100 i jest mi potrzeby do pracy i do gier które s tylko wydawane na pc. Jeżeli chodzi o Xbox one to na nim więcej spędzam na nim czasu i tak naprawde to wole grać na konsoli mimo że wszyscy pieprzom że nie da się grać w 30 fps a ja gram i gra si komfortowo. Dla mnie Xbox one ma aplikacje typu skypa i wiele innych które ułatwiają mi życie.