Studio Riot Games, czyli twórcy League of Legends, pracują nad nową grą
Pewnie kolejny rywal dla Overwatcha, Battleborn, BattleCry, Paladins i Gigantic. Teraz na to moda
Obstawiałbym f2p shootera, ale może wyjść z tego niezła gra przy ich nieinwazyjnym systemie mikropłatności
No jak oni mają 'nieinwazyjny system płatności' to valve płaci za granie w Dota 2.
"nieinwazyjnym systemie mikropłatności" 10 lat grindu na wszystkie championy i runy ? czy wszystkie postacie darmowe w docie. Szczerze to riot games od dawna wprowadza same nietrafione pomysły, wątpię aby ich nowa gra była takim sukcesem jak lol, który generalnie jest podróbą i właściwie ich sukces opiera się na pracy innych osób
Nieinwazyjny, ponieważ zeby wygrac nie musisz wydawac kasy, jesli chcesz miec szybko postacie to sobie kupujesz ale nie musisz.
@eglume
10 lat grindu na wszystkie championy i runy ?
O, kolejny ekspert. Run nie da się kupować za pieniądze. Wszystkich champów posiadac nie musisz. Możesz grać kompletnie za darmo, bez wydania ani złotówki i nie będziesz w żaden sposób gorszy od tych którzy płacą - bo płacą jedynie za skórki.
Tak, ten system jest zupełnie nieinwazyjny.
moj znajomy wszedl na challanger bez wydania na gre jednej zlotowki, jak umiesz grac to sie da, nie zwalajcie kalectwa na grind
@panZDZICH A ktoś ci tam każe kupować skiny albo płacić realna kasę za postaci?
@Cyniczny Rewolwerowiec chyba nie zrozumiałeś kompletnie nic, napisałem, że trzeba 10 lat grindu aby mieć wszystkie championy i runy kiedy dota jest całkowicie darmowa. Nic nie napisałem o kupowaniu run za pieniądze WTF. W lola grałem od 2009 do 2012 w tym okresie miałem wszystkie championy/runy. Pamiętam również stary interfejs/klient pewnie jakbyś go zobaczył to w życiu byś tej gry nie zainstalował.
Ja gram od 2010 do tej pory, i co jest zlego w nowym interfejsie? Po zmianach jest duzo lepszy od starego
10 lat grindu na wszystkie championy i runy ?
Grałeś w LOLa chociaż jeden raz?
O ile zaczynałeś wcześniej to łatwo było się wybić od silvera wzwyż, ale gra ściągnęła tony warzyw przez które zdobycie wyższej rangi przez nowicjusza graniczy z cudem i opiera się tylko na posiadanym szczęściu(nie jestem jakimś weteranem; konto w LOLu mam 2/3 lata i grając z bardzo długimi przerwami dobrnąłem do platyny oraz liczby 90 postaci(nie wydałem ani grosza na skiny/postaci), ale grałem 3 miesiące temu ze znajomym by pomóc mu wybić się z brONzu i już więcej nikomu nie zaoferuję pomocy.
Oby Riot nauczył się od konkurentów jak zrobić dobry system doboru przeciwników oraz karania graczy. Nie mówię, że w tych średnich ligach nie ma dzieciarni, ale w grach MMO powinno się wprowadzić obowiązkową weryfikacje wieku oraz testy sprawdzające wydzielaną pianę z pyska w sytuacjach kryzysowych ;)
@eglume
Zdecyduj się:
napisałem, że trzeba 10 lat grindu aby mieć wszystkie championy i runy
albo
W lola grałem od 2009 do 2012 w tym okresie miałem wszystkie championy/runy.
Nic nie napisałem o kupowaniu run za pieniądze WTF.
Napisałeś o champach i runach w kontekście nieinwazyjnych mikropłatności, co sam zacytowałeś. Wybacz, moja szklana kula jest w naprawie i nie mam jak czytać w myślach.
Jak ktoś gra 8 godzin dziennie w jedną grę komputerową to i wyszczekany jest :)
Z tego co widze to gra wyjdzie razem z revorkiem Yoricka albo moze nawet szybciej xD
@Cyniczny Rewolwerowiec
człowieku od 2012 wydali tyle championów za 6300, że na to potrzeba kolejnych lat grindu jeżeli ktoś gra maksymalnie kilka meczów dziennie. Ogarnijcie się nikt tu nie pisał o P2W, bo sam na to nie wydałem nic, a o czystą kalkulacją ile czasu potrzeba aby wejść do doty która oferuje od razu wszystko a do lola w którym po wbiciu 30lvl nadal trzeba długiego grindu aby mieć IP na mocne picki (najlepiej po 2 na pozycje w przypadku bana) na każdą pozycje oraz chociaż zestawy run na podstawowe typy championów AP,AD może tank/support
eglume -> Nie ma sensu się kłócić. Jak do kogoś nie trafiają podstawowe argumenty to to nie jest dyskusja. Jak ktoś uważa, że system mikropłatności w LoLu jest choć porównywalny z tym w Dota 2 to jest po prostu debilem i nie ma sensu mu nic tłumaczyć.
Najgorsze jest to, że inne studia kopiują system z LoLa dlatego, że to jest najpopularniejsza gra, a nie dlatego, że jest to system, który jest najlepszy, czy nawet przynosi największe zyski. Ot durna logika, że skoro coś jest tak popularne, to z pewnością wszystko jest tam wspaniałe.