The Vanishing of Ethan Carter Redux - darmowa aktualizacja z UE 4 trafiła na pecety
O! To miło! :)
Cytat: "Warto dodać, że korzystanie z wersji Redux jest opcjonalne i posiadacze gry mogą bawić się także pierwszą edycją. W bibliotekach usług Steam czy GOG.com oba wydania pojawiają się po prostu jako odrębne produkcje." -> Popieram. Bardzo rozsądny pomysł.
Elegancja Francja!
Nie spodziewam się opadu szczeki, jak w przypadku różnic między Metro 2033, a Metro 2033 Redux, ale to i tak zasługuje na uznanie, że w ogóle im się chcialo. Wersja na UE3 juz wygląda wręcz oblednie...
Znajdę wolna chwile i zagram kolejny raz, bo ciekawy jestem wprowadzonych zmian w mechanice gry. Choć znając siebie, pewnie mało co zauważe i będę musiał szukać informacji w sieci.
Przeszedłem tą grę po premierze i nie przypominam sobie żadnego backtrackingu - wręcz przeciwnie, cały czas szliśmy do nowych lokacji. Tak więc wtf?
[4]
Nie jest to tak zły wynik, patrząc na innych mistrzów kodu, którzy łatkę wypuszczają w postaci podmiany całego pliku gry, zamiast pliku go edytującego.
I później wychodzą kuriozalne patche w postaci 3gb łatki do ściągnięcia poprawiającej 3 małe bugi.
czader--master [5]
Chyba coś ci się pomyliło, mi chodzi o wymagane minimum 6gb ram.
Suuper! To naprawdę piękna i fantastyczna gra, jeśli tylko lubi się ten gatunek oczywiście. Z przyjemnością ukończę drugi raz!
1. Jeśli ktoś spełnia minimalne wymagania wersji na UE4, pogra płynniej, niż na UE3.
2. EthanCarter-Win64-Console.exe - polecam zabawę z tym plikiem i komendami, np. ghost i walk, ale tylko, jeśli nie przechodzicie gry - używa tego samego zapisu rozgrywki, co normalny tryb gry
3. Wersja na UE4 waży o wiele mniej, niż UE3
"wymagane minimum 6gb ram."
To rzeczywiście sporo, ale jak jest w rzeczywistości? Czy jakakolwiek gra autentycznie "zjada" te 6GB?
no i dobrze teraz czekać na bundla lub wersje free i dopisze sobie ja do konta :)
Przyroda, Natura Fajna, Ale te Ludziki to naprawdę Kije od szczotki i słabe modele na taką fotorealistyczną grafikę, Until Down wpasowałby się idealnie.
@kaszanka9 -> Faktycznie 6 GB RAM to całkiem sporo jak na gra przygodówka. Pewnie to przez UE4 i prawdopodobnie Windows.
Jak dobrze, że mam 8 GB RAM, a nie 1-4 GB.
No tak! Już żyjemy w czasach, kiedy nowe gry pożerają mocy PC trzy razy niż normalne, a oferują mniej atrakcji i zawartości niż powinno. Co za czasy. :P
U mnie gra zjada 1992 MB ramu. Więc na 4GB spokojnie można pograć bo system zjada około 1.3GB. Śmiesznie się skaluje ubersampling. Na jakości 100% mam 115 klatek. Na logikę przestawienie na 200% powinno mi dać 55 klatek. Tymczasem mam ledwo 30 :/
Pewnie został testowany na 4K. Wiadomo, że gry na ogromne rozdzielczości mają duże zapotrzebowanie na RAM i VRAM. Do mojego szczęścia nie potrzebuję 4K i zupełnie wystarczy mi Full HD. :P
Też gram w full hd, na monitor 4k mnie nie stać ;) Dlatego dziwi mnie, że 2 razy lepsza jakość = 4 razy gorsza wydajność. Jak na razie żadnego ułatwienia z potworem nie znalazłem za to utknąłem przy zagadce z bramą. Gra ma chyba buga bo nie działa żaden klawisz i nie da się obrócić pierścieni aby je ustawić. Czyli na klawiaturze nie da się gry ukończyć. Po podłączeniu pada działa bez problemu, można obracać pierścienie natomiast gdy próbujemy nacisnąć w lub s jak sugeruje nam gra nic się nie dzieje. Brawo devsi! Żadnych zmian w grafice ani w rozgrywce również nie zauważyłem. Wielkie halo o nic. P.S. Przypomniałem sobie przechodząc 2 raz - backtracking był na życzenie gracza. Tzn. jeżeli olał którąś zagadkę po drodze i nie zrobił jej a parł dalej to musiał tam pod koniec gry wrócić i ją ukończyć. Ale jeżeli ktoś grał jak należy i robił wszystko od początku do końca a nie speedrunował to nie miał potrzeby wracać.
pieterkov [14]
Na jakości 100% mam 115 klatek. Na logikę przestawienie na 200% powinno mi dać 55 klatek. Tymczasem mam ledwo 30 :/
To tak nie działa, fps jest składową wydajności cpu i gpu, wszystko zależy od tego jaki jest koszt wyrenderowania każdego pixela i jaki komponent to kosztuje bardziej, w przypadku tej gry mamy standard, czyli większość spada na gpu, użycie cpu poniżej 50%, jak nie poniżej 40%, zwiększając rozdzielczość najbardziej po czapie dostaje gpu, logika nie ma tu nic do rzeczy tylko twarde wyliczenia, cpu nie odpowiada za 50% fps, ale za znacznie mniej, a więc masz taki spadek, a nie inny.
Tzn. jeżeli olał którąś zagadkę po drodze i nie zrobił jej a parł dalej to musiał tam pod koniec gry wrócić i ją ukończyć. Ale jeżeli ktoś grał jak należy i robił wszystko od początku do końca a nie speedrunował to nie miał potrzeby wracać.
Nie musiał, ja nie skończyłem pierwszej zagadki jak zaczynałem, bo jakimś cudem tego cholernego kamienia nie zauważyłem, myślałem, że będzie w tym lasu za tym miejscem gdzie go brakuje, ale dupa, więc olałem, grę przeszedłem bez tego, dopiero potem wróciłem tam i znalazłem.
Ale generalnie masz rację, podstawowa zasada w tej grze, NIE COFAJ SIĘ, bo na pewno gdzieś w pobliżu jest to czego szukasz, twórcy nie wymuszali backtrackingu.
------
Też sprawdziłem ten ram przy okazji, u mnie nieco poniżej 3gb, więc de facto na 4gb powinno dać radę.
kaszanka9@ ja jak na full ustawiam w 100% skalowanie mam 60 cały czas ale jak dal 200% mam też 30 fps coś w tym jest czyżby 200 scal był tylko w 30 fps ?
I tak ta gra jest nic nie warta..
Kupiłem grę stosunkowo niedawno i dowiedziałem się zaraz o tej łatce. Wstrzymywałem się z graniem aż wyjdzie, no i w końcu jest :)
Może zależy od kombinacji gpu i cpu, lepsze gpu lepiej sobie radzą w stresujących sytuacjach.
Myślę, że GTX 970 powinien sobie spokojnie radzić i te 40 klatek chociaż mi dać :(
Potwierdzam buga z pierścieniami, gdyby nie to że mam pada od x'a to bym pewnie gry nie ukończył.