Mod do Skyrima połączy Gothica z The Elder Scrolls
Bardziej czego to nie zapowiedzą. Skywind dalej w polu, a o Skyblivion nawet nie ma co wspominać.
Akurat ta grupa raczej wyda tego moda. Nehrima wydali.
Moim zdaniem powinni się dogadać z Bethezdą i wydać to jako osobna grę albo przynajmniej DLC.
Wygląda zacnie. Mam nadzieję, że mechanika gry, rozwój postaci, handel, dialogi, interakcje itp. jest też bardziej podrasowane. Widać że się mocno przyłożyli.
Czasami nie potrafie zrozumiec takich projektow. Dlaczego ludzie ktorzy potrafia stworzyc cos takiego, nie moga sie zabrac za wlasna gre? Po co robic to w formie moda skoro moga wziac takie Unity czy UE4 i zrobic na nim caly projekt w dodatku na nim zarabiajac. Nawet jesli chca po prostu zwrocic na siebie uwage producentow to i tak jest to z lekka dziwne. Rozumiem zrobic moda ktory cos tam dodaje czy poprawia ale tworzenie calej Nowej gry jako mod jest dziwne. Chyba ze nie sa az tak dobzi by moc stworzyc cos od podstaw.
Bo czasami niektórzy ludzie są utalentowani tylko w niektórych dziedzinach, albo mają bardzo ograniczone środki, by stworzyć coś zupełnie nowego, więc dają upust swoim twórczości i talentowi, tworząc to co potrafią i mogą stworzyć, jedynie modyfikując "gotowe"* gry, z gotową m.in. mechaniką, by nie musieć tworzyć nowej od zera.
Sporo modów i CP, powstaje właśnie w ten sposób, że fan gry jest zachwycony jej mechaniką, i chciałby, żeby to właśnie w tej grze i z użyciem tej mechaniki rozgrywki, pojawiło się coś nowego - by jego ulubiona gra była jeszcze lepsza. Na początku to jest jeden przedmiot, potem jedna postać, a z czasem jeden kompletny świat i rozgrywająca się w nim fabuła.
A czasem po prostu taki modder, robiąc małe mody uczy się silnika i mechaniki danej gry, więc uczy się jak zrobić coś w tej grze, ale dalej nie potrafi zrobić czegoś całkiem od zera i dlatego robi jedno i drugiego dużego moda. Ale to nie jest powód do ujmy na jego honorze, bo skoro zrobił już tyle kroków w game-dev'ie, to może kiedyś zrobi ten kolejny?
*A co do "gotowych" gier - są przecież też ekipy, które tworzą community patche. Im też się dziwisz, że naprawiają gry, które lubią (lub wręcz ubóstwiają), a których oryginalni producenci nie potrafili naprawić, bo "niepotrafili", lub przestali tytuł wspierać nim dokończyli "dzieła" po premierze?
Pewnie chodzi o masę assetów, z których mają zamiar skorzystać podczas tworzenia moda. Tworzenie własnej gry od nową wymagałoby stworzenie/kupienie dostępu(?) większości tekstur, modeli i dźwięków.
@Seboolek Głownie chodzi o prawa autorskie. Robiąc moda mogą dowolnie wykorzysta silnik i mechanikę Skirima za free. Zyśków ze swojego projektu nie maja ale też nie ma kosztów. Oczywiście mogli by to zrobić na jednym z darmowych silników ale jednak maja one mniejsze możliwości od komercyjnych. Plus brak możliwości czerpania z gotowych rozwiązań Skirma.
Niesamowite co potrafią zrobić ludzie ze Skyrim. Wygląda to obłędnie.. Mam nadzieję, że szybo też ukaże się Spolszczenie :) Przy takich modach to można czekać spokojnie na TES VI :)
Mistrzostwo... Wiedźmin się po tym nie pozbiera.