Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Najlepsza destrukcja otoczenia w grach komputerowych i wideo

12.08.2015 17:33
mario1088
1
mario1088
63
Pretorianin

Panie, a gdzie Crysis 1?

12.08.2015 17:42
2
odpowiedz
then
13
Legionista

to samo miałem pisać gdzie crysis 1?

12.08.2015 18:08
3
odpowiedz
szaniaking
8
Legionista

Za chwile wyjdzie Crackdown 3 to będzie zupełnie inny poziom.

12.08.2015 18:15
Predi2222
👍
4
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Pff, COH wygląda mizernie przy Soldiers :Ludzie Honoru ;)

12.08.2015 19:31
5
odpowiedz
komenty
69
Senator

Company of Heroes wydane w 2008 roku? Dyletant.

12.08.2015 19:53
6
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

za malo gier.

12.08.2015 19:53
7
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

zrobcie czesc drufa i to dzis !

12.08.2015 19:53
8
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

i dzis tez ja dajcie xD.

12.08.2015 20:16
Powder
9
odpowiedz
Powder
54
Pretorianin

To o Space Engineers to był żart? Chyba nie rozumiesz pojęcia sandbox. W dodatku pominąłeś drugą grę tego studia Medieval Engineers z flagową mechaniką "structural integrity", mega zaawansowany i epicki system zniszczeń.

12.08.2015 20:53
Mastyl
10
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Ja w takim materiale poszedłbym jeszcze trochę głębiej, to znaczy: wcześniej - i tak np. wspaniały engine Bullfroga z pierwszej połowy lat 90-tych, użyty w grach Magic Carpet i Syndicate Wars pozwalał na niespotykany wtedy terraforming i destrukcję otoczenia.

Dziś - w dobie budowania wszystkiego z minecraftowych klocków - taka destrukcja wydaje się coraz bardziej oczywistym elementem każdego sandboxa.

12.08.2015 21:03
Ezio_96
11
odpowiedz
Ezio_96
57
Chorąży

Gdzie się podziała seria Men of War!!! najlepsza destrukcja wśród strategi i rtsów

12.08.2015 21:11
Nerka
12
odpowiedz
Nerka
161
Generał

Coś mało tych gier :p Czekamy na część 2 :D

12.08.2015 21:23
13
odpowiedz
zanonimizowany930719
83
Senator

Soldiers/MoW to jedna sprawa, a gdzie Silent Storm się pytam? Druga część wskazana!

12.08.2015 23:56
14
odpowiedz
Wolfik_
4
Legionista

Coś tak Crysisa zabrakło. :/

13.08.2015 00:16
15
odpowiedz
Ryu8
33
Chorąży

A gdzie jest STRANGLEHOLD!!!!!!!!!!

13.08.2015 09:09
16
odpowiedz
kalisiakmaciej2002
5
Legionista

Można jeszcze zwrócić uwagę na FPS-a "BLACK"

13.08.2015 09:52
HETRIX22
17
odpowiedz
HETRIX22
203
PLEBS

Moim zdaniem słaby filmik. Mogłeś jakoś bardziej poruszyć problematykę systemów zniszczeń, a nie dawać krótkie prostackie komentarze do każdej z tych gier.

13.08.2015 10:10
AIDIDPl
18
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

CoH wyszedł w 2006 roku...

13.08.2015 11:35
V4n-d-all
19
odpowiedz
V4n-d-all
59
Pretorianin

Jest CoH z 2006 a niema Man Of War chociaż silnik ma najlepsza destrukcje wśród RTSow i to już od Soldiers - Heroes of WW2 z 2004.

13.08.2015 11:37
Ski_drow
😈
20
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Hatred

13.08.2015 14:02
21
odpowiedz
Dawid12312
13
Legionista

Nawet zostają takie kule po diurach

13.08.2015 19:37
Cobrasss
22
odpowiedz
Cobrasss
203
Senator

Może otoczenie nie jest w pełni zniszczalne, ale jest dużo obiektów które można zdemolować a nasze auto też ładnie się psuje od kraks.

Mówa tu o Flatoutcie 2

13.08.2015 19:37
23
odpowiedz
perfecto18
22
Chorąży

Widać autor słabo się przygotowuje do swoich metariałów i leci "taśmowo". CoH w 2008 roku? Nie pokazano też wielu bardziej istotnych gier pod względem fizyki, chociażby wspomnianego przez kogoś tutaj Men of War.

13.08.2015 22:33
24
odpowiedz
Zarii
7
Legionista

Zdecydowanie warto wspomnieć też o Men of War. Jeśli chodzi o gry strategiczne, ale też w pewnym sensie o gry akcji, ta gra miażdży po prostu swoim modelem fizyki i zniszczeń.

13.08.2015 23:23
Maniak19981998
25
odpowiedz
Maniak19981998
42
Centurion

Zgadzam się z Zarii.

14.08.2015 00:15
Pizystrat
26
odpowiedz
Pizystrat
126
VictoriaConcordiaCrescit

Czemu tych gier tak mało?

Mercenaries 2- gra przeciętna, ale rozwałka nieprzeciętna. Można było cały wieżowiec "położyć", ba, całe miasto zrównać z ziemią.

Crysis 1- świetna fizyka, niszczenie blaszanych domków na 100 sposobów sprawiało dużo frajdy.

Just Cause 2- co prawda miasta nie można było zniszczyć, ale setki baz wroga, owszem. Ileż to frajdy dawało, te wybuchy, te walące się kominy/wieże/zbiorniki z paliwem.

Men of War- wyżej już zostało wszystko napisane.

Materiał za krótki, za ogólnikowy, i pomija zbyt wiele gier. Wydaj proszę część drugą, bo te gry na to zasługują. Przy okazji, mógłbyś zrobić trochę dłuższy materiał.

14.08.2015 09:57
27
odpowiedz
tomekNeRa
16
Legionista

komunikator Xfirew w tle [*] RIP :( pamiętamy

14.08.2015 12:57
Butryk89
28
odpowiedz
Butryk89
158
Senator

Nie wierzę, że nie ma Silent Storm, ani na filmiku ani w komentarzach...

15.08.2015 09:25
ogorson1985
29
odpowiedz
ogorson1985
15
Legionista

Beznadziejne wideo. Najlepszy moment to początek ze scenami z filmów. Niedobrze gry-online. Niedobrze. Czekam na poprawiony temat. Pozdrawiam

15.08.2015 11:41
paul181818
30
odpowiedz
paul181818
75
Generał

a gdzie jest crysis 1 ja się pytam?

15.08.2015 15:11
yadin
31
odpowiedz
yadin
102
Legend

Wiadomo, że to materiał subiektywny. Gry z systemem zniszczeń jest oczywiście trochę więcej. Tego Autora GOL-a, "VanDoktena", czy jakoś tak, bardzo sobie cenię od pierwszego jego materiału. Dorzuciłbym jeszcze pytanie o gry gry, w których można strzelać, a wszystko jak stało, tak stoi. Chociażby seria Medal of Honor u jej pecetowego zarania lub Metal Gear solid, w którym nie da się ustrzelić nawet patyka. Dlaczego tak jest? Bo system zniszczeń zjada wiele pamięci. Obiekt nie tylko musi stać, ale też musi dać się zniszczyć, a potem dokładnie w takiej postaci zostać w pamięci trwałej gry. czyli jak wrócimy z innej minimapki, to zastajemy obiekt dokładnie tak, jak go zdemolowaliśmy. Dlatego wiele studiów niechętnie tworzy gry z rozbudowanym systemem zniszczeń. A szkoda. Czasami chciałbym w takim Metal Gear Solid zrobić granatem dziurę w murze i zrobić coś nieszablonowego.

15.08.2015 17:21
32
odpowiedz
Marcus64
36
Pretorianin

Battlefield owszem ale tylko Bad COmpany 2, bo im dalej w las tym destrukcja otoczenia była po prostu słabsza już Battlefield 3 pokazał tendencję spadkową jeżeli chodzi o destrukcję. O BF4 czy Hardline nie pisząc.

Silent Storm tez miał fajną destrukcję ale nie okłamujmy się to były 100% skrypty. Podobnie było w Battlefieldach BC 1,2 i BF 3,4 więcej było skryptów niż destrukcji na bazie silnika fizycznego.

Guarrilla faktycznie ma bardzo dobrą destrukcję otoczenia. Jedną z lepszych.

16.08.2015 07:59
33
odpowiedz
kozi3000
139
Generał

BAD COMPANY 2 ZAWSZE RZĄDZIŁO TO NAJLEPSZY BATTLEFIELD :)

16.08.2015 18:39
34
odpowiedz
Kvantovy
1
Junior

Szkoda, że o Hostile Waters nikt nie pamięta. Wyszło w 2001, tak samo jak Red Faction. Też miało duże możliwości niszczenia wszystkiego.

24.08.2015 20:44
Adrianun
35
odpowiedz
Adrianun
122
Senator

Świetny materiał, chociaż brakuje mi pierwszego Crysisa.

17.09.2015 20:37
36
odpowiedz
Emiliano666
117
Konsul

Co do Red Faction to grałem w każdą część i zagrał bym w kolejną. W Far Cry podobał mi się ogień i chciał bym żeby to rozwinęli bo chce palić wszystko do gołej ziemi. Ale największa rozwałka będzie w nowym Just Cause 3 którego się nie mogę doczekać, tam fabuła jest nie istotna bo to rozwałka napędza tą grę. :D

17.09.2015 20:39
37
odpowiedz
Emiliano666
117
Konsul

Do starych gier które napędzała czysta rozwałka zaliczył bym jeszcze Carmageddon i Destruction Derby :D

tvgry.pl Najlepsza destrukcja otoczenia w grach komputerowych i wideo