Star Citizen - obejrzyj pokaz rozgrywki statkami z kilkuosobowymi załogami
"zorganizowano pięciogodzinny event" Bzdura. 3 godziny to powtarzany w kółko slideshow przed i po transmisji na twitch. Użyjcie tego video: https://www.youtube.com/watch?v=ls8VosErVSk
"Ponadto pod sam koniec prezentacji możemy obejrzeć potężny krążownik, który będzie naszym domem podczas kampanii Squadron 42." Bzdura. To Idris - fregata, daleko mniejsza od krążowników.
Ponadto lepsze jest to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=a9rqPp_Cyk4 Tu przynajmniej się tak brzydko nie zacina.
Oglądając ten materiał należy pamiętać, że Star Citizen wciąż znajduje się na dosyć wczesnym etapie produkcji,
A to dobre. Bardzo dobre, w odniesieniu do produkcji nad którą prace trwają już chyba czwarty rok :D.
jarooli. No niestety. Nie radzą sobie zbytnio z CryEngine 3. Wielu developerów określa ten silnik jako "Pain In ass!". Powinnibyli wybrać UnrealEngine. NO trudno. Za błędy się płaci.
Idris to będzie też największy statek jakim będą mogli kierować gracze w PU, więc fajnie, że go w końcu pokazali. Co do prezentacji to szkoda, że nie pokazali wszystkiego. Mówię tu o Terra Prime które ostatnio prezentowali w greyboxie. Pewnie zostawili sobie co nieco na Citizencon. Mnie kupili tą akcją z odbiciem statku i kupiłem podstawowy pakiet. Daje to do myślenia czego możemy się spodziewać po PU jak już się ukaże. Ale Illfonic musi się w końcu wziąć za te nieszczęsne animacje postaci, bo to jedyna rzecz która kulała na prezentacji i psuła odbiór. Reszta zdecydowanie na +.
"największy statek jakim będą mogli kierować gracze w PU"
Coś więcej? Ja wyczytałem, że Bengal w przyszłości także ma być kierowalny przez graczy w multi.
Za tyle kasy i tyle czasu ta gra powinna być już gotowa w 100% i doszlifowana...A oni co? Prezentują tryb socjalny, w którym animacje innych graczy są tak sztywne, drętwe i niezsynchronizowane jakby to był jakiś mod jednego gracza, w dodatku brakuje to jakiejkolwiek fizyki...To jaka ta gra ma być wielka i wspaniała to póki co jest tylko na papierze i w słowach...
Za tyle kasy powinni zatrudnić speców od tego silnika i innych animatorów, programistów itd...
Też czekam na grę i też chcę żeby wyszła jak najlepiej. Ale po tym co widzę na różnych prezentacjach to zawsze coś razi w oczy...Nie muszą się spieszyć, ale niech już nie żebrają o kasę, mają jej tyle że mogliby wydać jeszcze drugą część...
Zgred ---> 30 euro...
10 października 2012...już prawie trzy lata od pierwszej zapowiedzi i trailera a gra działa tak sobie i nawet nie ma daty premiery...
Bengal oczywiście będzie dostępny ale na zasadzie, że jako organizacja go zdobywacie i będzie ich ograniczona ilość w świecie SC w PU. Ile sztuk nie wiem, ale chcą go zrobić na zasadzie "zdobywania zamków" znanych z innych gier MMORPG. Gdzie jeden klan go posiada i broni a inni próbują zdobyć. Ograniczenie liczby pozwoli własnie na ciekawe potyczki.
@Stefanek01 - a propos Unreal Engine to rośnie kolejna perełka. Everspace: https://www.kickstarter.com/projects/rockfishgames/everspace/comments
dj sasek w 2:00 tego filmiku koles z oculus riftem ma leap motion podczepione od frontu - genialny pomysl.
ja pierdziele ze na to wczesniej nie wpadlem ;)