Fallout 4 bez limitu rozwoju postaci oraz z możliwością kontynuowania zabawy po ukończeniu kampanii
W istocie świetnie, tylko czegoś nie rozumiem. Skoro perki przypadają w zależności od Speciala i są wielopoziomowe, to po co mi nielimitowane doświadczenie? Nawet jak osiągnę poziom 100 to nie będę w stanie dostać najlepszych, gdyż nie mam dość punktów special np. w inteligencji, a poddaję po wątpliwość skuteczność pierwszych perków nawet o randze 3 lub 4. Chyba że dostaniemy perki jak "Almost Perfect" z DLC do F3, ale wtedy to całość o kant dolnej części pleców można potłuc.
PS: Pełna Polska wersja językowa oznacza, że będzie dubbing? Nie pamiętam takowego w F:NV i prosiłbym o sprostowanie.
Nic mnie tak nie wkurza jak jakiś z dupy wzięty level cap, który się osiąga przed skończeniem gry (KotoR, BG2), czasem wręcz żałośnie niski (Temple of Elemental Evil, Pillars of Eternity). Deweloper na ogół wtedy ściemnia jak Obsidian przy swojej ostatniej grze, że cap jest ustawiony aż nadto wysoko ;-). Przeważnie są to baśnie z mchu i paproci i taki rolplej zamienia się wtedy w grę przygodową (jeśli to bardziej klasyczny przedstawiciel gatunku) lub nawalankę/strzelankę (action RPG).
Także choć F4 jestem raczej średnio podjarany (i żałuję, że grę robi Beth a nie Obsidian) to ta decyzja to IMO KOSMICZNY plus :).
Natomiast to czy można grać po skończeniu wątku głównego czy nie mnie akurat ani ziębi ani parzy :). Podchodzę do tego neutralnie - takie rozwiazanie mi nie przeszkadza. Więc może być.
No z pełną polską wersją językową poprzednich części, to chyba jednak coś nie tak ...
Ja to mam nadzieję, że Polska wersja nie będzie miała innego app ID na steamie niż wersja "światowa", bo znów będziemy czekać na patche/dodatki po parę miesięcy.
No i git. Rok, dwa grania na pewno :) Zajebiście, że będzie ten crafting, super pomysł na przedłużenie zabawy. Czuję, że ta gra osiągnie jeszcze większy sukces niż Skyrim.
Zorpen [4]
Możesz podziękować tylko twórcom gry, bo dystrybutor raczej dla zabawy sobie problemów celowo nie robił.
@up
Nigdzie nie napisałem że to wina dystrybutora.
Po prostu mam nadzieję, że przy tej części nie będzie region lock'a i polska wersja będzie wersją global.
@lordpilot -> [2] Cytat: "Nic mnie tak nie wkurza jak jakiś z dupy wzięty level cap, który się osiąga przed skończeniem gry (KotoR, BG2)" -> A mnie cieszy. Martwię się tylko, że bohater stanie się zbyt potężny i cała reszta gry będzie zbyt łatwa. Poziom trudności jest ważniejszy od rozwoju postaci bez limitu.
Ale masz rację. Istnieje lepszy pomysł od tego. Otóż zamiast limit rozwój postaci będzie taki system, co sprawi, że główny bohater po osiągnięciu określony poziomu nie będzie mógł zdobywać punkty doświadczenie poprzez zabijanie SŁABSZE potworki i wykonanie łatwiejsze questy. Będzie musiał się skupiać na trudniejsze questy i silniejsze potworki, jeśli chce zdobyć kolejne poziomy. Taka metoda powinno rozwiązać problemy, jeśli chodzi o balans trudności w gry i nie dojdzie do sytuacji, że finałowy boss w wątku główny będzie absurdalny słabszy od poboczne przeciwnicy.
Z tymi punktami SPECIAL to może będzie tak, że będzie je można zwiększyć po przez implanty jak w F:NV... Wtedy to miało by nawet sens...
A ja lubie level cap i nic mnie w rpgu bardziej nie irytuje, niz byc bogiem posrod ludzi. Rpgi powinny w jakis wiekszy sposob to ograniczac, bo powiedzmy zabijanie 1 ciosem najsilniejszych demonow jest zwyczajnie slabe.
@MWa nie przesadzajmy pewnie będzie coś w stylu 3 ciosów :) haha
Ten gameplay robi wrażenie, chyba CI wyciągnęło wnioski z poprzednich odsłon.