Czy to będzie najlepszy pad dla graczy? Szybki test Xbox Elite na targach gamescom 2015
Te dodatkowe przyciski są wykorzystywane w strzelankach. Pozwalają na skakanie, przeładowywanie broni bez przenoszenia prawego kciuka na przyciski X Y A B dzięki czemu nigdy nie tracimy kontroli nad celowaniem. Już teraz można sobie zamówić taką przeróbkę normalnego pada do xboxa lub playstation.
To jest najlepszy pad w historii, każdy kto testował tak mówi. Chociaż normalny kontroler do Xboxa już jest świetny i bezkonkurencyjny to tego elite też kupię, do Forzy 6 się okropnie przyda :)
Funkcję tych dodatkowych przycisków można zmieniać według własnej woli, tak jak kolega wyżej napisał np po to żeby nie zdejmować kciuka z drążka, można je także w ogóle odczepić od pada jak w jakiejś grze nie są potrzebne. Ja bym kupił na 100% jakby nie to że ma kosztować 150$, rozumiem że może być droższy ale bez przesady.
Takie przyciski (tylko w innej formie) powinna mieć PS Vita, bo ten tylny touchpad to jakaś kpina i porażka.
Niepotrzebny gadżet - do tego pewnie pad będzie droższy od tych normalnych... Może w jakiś konkretnych tytułach się to sprawdzi, np. strzelanki, gry sportowe, czy coś w tym rodzaju - pewnie właśnie dlatego nazywa się Elite.
Dawno takich głupot nie słyszałem, lepiej byłoby chłopie, gdybyś się nie wypowiadał na tema o którym nie masz pojęcia. Nie wiesz nawet o podstawowych zaletach, jak chociażby możliwość skrócenia skoku triggera, co w fpsach znacznie podniesie Twój firerate. Do tego, nie musisz w ogóle ściągać kciuka z prawego analoga, bo możesz sobie przypisać wszystkie cztery klawisze na dole,, np. skok, przeładowanie itp.
Wczoraj był na amazon.co.uk w promocji ten pad za 75 funtów, ale za szybko się rozszedł i nie zdążyłem kupić.
Tak, cała moc tego pada tkwi w dowolnym ustawianiu tych dolnych łopatek pod dowolne przyciski. Zalety od razu nasuwają się same, takie jak wcześniej wymieniono w strzelankach. Ja dodałbym od siebie na szybko dwa przykłady:
1. W Batmanie trzeba trzymać wciśnięty przycisk A, żeby biec co uniemożliwia praktycznie rozglądanie się na boki podczas biegu, a tu ustawiamy sobie przycisk A na dolną łopatkę i mamy problem rozwiązany.
2. Osobiście na dolną łopatkę zmieniłbym sobie funkcję sprintu w grze Dying Light, bo nie cierpię używać do tego celu przycisku wciskania gałki.
Wydaje się, że zalet może być więcej jak np regulowanie czułości gałek, skoku spustów itd.
Mam nadzieję, że wraz ze wzrostem ceny poprawią też trwałość, szczególnie chodziło by tutaj o wyeliminowanie powstawania luzów w gałkach.
Potrzebny potrzebny kolego. Ten pad to wyjście na przeciw graczom FPS'owym którzy używają takich kontrolerów jak SCUFF czy Aimcontroller. Dzięki niemu mamy lepszą kontrolę i szybkośc reakcji w grach typu COD itp. Bez potrzeby zdejmowania kciuka z prawego analoga możemy jednocześnie skoczyć, przeładować czy zrobić dropshota.
Ten pad przyda się tylko do FPSów. Ale jego cena jest chora - 150$, czyli u nas ok. 600zł. Do tego, jednym ze słusznych argumentów konsolowców jest fakt, że w grach multiplayer na konsolach każdy ma równe szanse, bo każdy gra na takim samym sprzęcie i takim samym kontrolerem. Teraz majętni gracze na Xbox One mogą sobie kupić przewagę na innymi graczami w grach FPS, za sprawą tego pada. Daje on naprawdę dużą przewagę, ponieważ nie trzeba odrywać kciuka od analoga, by przeładować broń, kucnąć lub położyć się, przykleić się do osłony, skoczyć, czy oznaczyć przeciwnika, dzięki temu można to zrobić szybciej i jednocześnie mając kontrolę nad kamerą.
Materiał w stylu: "nie znam się ale się wypowiem". Nowe możliwości tego pada to nie tylko przypisanie klawiszy do łopatek. To również możliwość wprowadzania i dowolnego przełączania pomiędzy dwoma różnymi ustawieniami kontrolera (np. jak gałki analogowe mają się zachowywać w pojeździe, a jak poza nim) bądź skrócenia skoku spustów. I są to funkcje, które mogły zostać przynajmniej włączone, sprawdzone, a co najważniejsze pokazane. Śledząc skupienie autora wyłącznie na nowych materiałach użytych do wykonania kontrolera, krzyżaku i łopatkach od razu widać, że nie ma najmniejszego pojęcia o tym sprzęcie. Używając zwrotu "inne pierdoły" bez uprzedniego zwrócenia uwagi na konkrety, widać wyraźnie, jaką znajomość oraz nastawienie do takiego sprzętu/firmy ma autor. Z resztą sam się do tego przyznaje na samym końcu materiału.
Czyli, że nie podzieliłeś się z Araszem?
może ten pad ma nakłonić twórców gier do skorzystania z jego innowacji w przyszłych nowych tytułach
Dla hardkorowych graczy, to niewątpliwie fajny gadżet. Choć pewnie przy obecnych produkcjach, te wszystkie innowacje mogą być równie zbędne, jak touchpad w DS4. Ale może przyszłe gry zaczną to jakoś wykorzystywać.
Także wygląda na to, że dla hardkorowych graczy, jak najbardziej, dla pozostałych (w tym mnie), to trochę taki zbędny luksus.
steam controller bardziej mi się podoba i wydaje mi się że długo nic lepszego nie będzie (ale ja tam sie nie znam).
Jak zobaczyłem tego pada po raz pierwszy i usłyszałem, że jest to pierwsze takie urządzenie z dodatkowymi przyciskami z tyłu to już wiedziałem, iż osoby to mówiące nie widziały Razer Sabertooth. Jest to drugi pad od Razera i nie będąc fanboy'em powiem, że Razer rozwiązał to trochę lepiej. Nie miałem Tego Elite w dłoniach, ale posiadam Sabertootha. W tym padzie dodatkowe guziki są bindowanie pod już istniejące i jak może się to wydawać bez sensu to w momencie gdy przypiszemy do nich np wciśnięcie analoga nabiera to sensu. W dodatku te dodatkowe przełączniki są zdejmowane i zastępowane zaślepką a także umiejscowione są tak, iż nie ma możliwości aby wcisnąć je przypadkiem. Pozdrawiam
Te cyngle sa po to, zeby nie trzeba bylo zdejmowac kciuka z prawej galki. To wkurza w grach zrecznosciowych ogrywanych padem, ze musisz czasem na chwile zdjac prawy kciuk z galki i zrezygnowac z kontroli kamery zeby wcisnac XYAB, tutaj byc moze nie bedzie to potrzebne.
@Emiliano666 Owszem, nie znasz się. Padem od Steama możesz sobie co najwyżej w Settlersy pograć.
Co do nowego pada, jeżeli odczucia daje zbliżone do oryginalnego Xbox One to jest bardzo OK, jednak X360 nic chyba nigdy nie przebije. Byle jak najdalej od DualShocka.
Kacper ma racje, ten pad to całkowicie zbędna zabawka.
W żadnej konsolowej (a nawet komputerowej z podłączonym padem poprzez kabel) grze nie widziałem żeby dało się ustawiać dowolnie funkcje klawiszy w padzie (tak jak na komputerze). Dlaczego? Tylko gotowe schematy między standardowym a opcjonalnym. To jak to zostanie rozwiązane jak podłączyło by się tego pada?
@FanGta Na Windows 10 ma być dostępna specjalna aplikacja w której będzie się dokonywało wszystkich ustawień tego pada. Wprowadzone w niej ustawienia będą widziane globalnie na komputerze we wszystkich grach. Podejrzewam że na Xbox-sie będzie to rozwiązane w podobny sposób.
Sam posiadam Razer sabertooth, który ma dodatkowe 6 przycisków - kupiłem go głównie do Dark Soulsów (git gut casul) i sprawdza się fenomenalnie, w fpsach też miodzik, a jak gram w gry, które go nie wymagają to zawsze mogę odkręcić łopatki i nie wcisnę ich przypadkowo w czasie grania - jedyny minus to ten, że nie zadziała on na XO czy PS4, ale mi to zwisa gdyż używam go na PC, a tutaj dla niego wsparcie zawsze jest bo windows czyta go jako pada od Xa 360 :D. Więc jeśli ktoś chce ułatwić sobie grę w tytuły w których normalnie trzeba żonglować prawym kciukiem między prawą gałką, a przyciskami to polecam - brać bez zastanowienia pady z takimi rozwiązaniami.
...
Oj Kacper, na co dzień nie grasz na padzie z XBoxa a próbujesz ocenić jego bardziej wypasioną wersję. Ja się zwykle nie wypowiadam w sprawach, o których nie mam pojęcia. Mocno zastanawiające jest także to, że tak naprawdę to nic nowego o tym padzie nie powiedziałeś; po materiale czuję się, jakbym to ja był wyznaczony do roli wskazania zalet i wad urządzenia, bowiem na nim jeszcze łap swoich nie kładłem.