Mirror’s Edge Catalyst - 5 minut gameplayu z targów gamescom 2015
wyglada prawie tak samo jak poprzednia odslona, szkoda ze nie mozna przelaczyc widoku z 3ciej osoby
Można powiedzieć oryginał z lepszą grafiką, mody pewno załatwią sprawę tpp.
Oryginał mnie wynudził po kilku h, tutaj tak łatwo się nie poddam.
Prawie dokładnie to samo co oryginał, ale więcej możliwości, lepsza fabuła (spekulacja), lepsze animacje i bardziej sci-fi klimat. Jestem na tak. Bardzo na tak.
Moglibyście dawać link do yt a nie wyrzucać do tego gównoplayera który nie współpracuje telefonami.
Niczego więcej nie oczekiwałem jak jedynki na sterydach :)
Jestem na tak, tym bardziej, że najwidoczniej jest położony większy nacisk na historię - i bardzo dobrze. W jedynce kulało to niesamowicie.
Grafika ładna, animacje jeszcze lepsze, walka jakby bardziej płynna - czekam, dla mnie jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów :)
Ta gra jest dokładnie tym czym miała być część pierwsza, ale wtedy możliwości im na to nie pozwoliły. Wszystko to wygląda bardzo smacznie i mam nadzieję, że się nie zawiodę, a sama gra zostanie bardziej doceniona niż jej poprzedniczka, bo na to zasługuje.
ogólnie spoko, ale myśle że gra będzie monotonna czyli skakanie po budynkach i bieganie po pomieszczeniach, a walka zapewne będzie polegała na kliknięciu czegoś a resztę zrobi postać..ale przyznam że grafika jak i animacje robią wrażenie
Gra prezentuje się świetnie! Mam nadzieje, że produkcja będzie tak samo dobrze zoptymalizowana jak pierwsza odsłony gry. @smith_skc wspomniałeś, że brakuje Ci widoku z trzeciej osoby. Zobacz poniższy film, który pokazywał jak "kocie ruchy" Faith z pierwszej części.
https://www.youtube.com/watch?v=yPSCeVSM0Sg
Wygląda naprawdę świetnie. Ta walka i animacje :3 Nie mogę się doczekać początku przyszłego roku. Moja PS4 czeka.
Sprawia dobre wrażenie. Szkoda, że tyle Battlefieldów DICE musiało stworzyć, aby w końcu zająć się Mirror's Edge.
raziel88ck [10]
EA nie musiał nawet tej gry robić, więc fani powinni być wdzięczni, że spróbują drugi raz.
Bardzo ładna oprawa graficzna i większość animacji poza "rollem" który w pierwszej części wyglądał bardzo płynnie i realistycznie, a w Catalyst jakoś sztywno.
skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty skrypty...
8 lat na zrobienie Mirrors Edge Enhanced Edition ? Tylko w obozie EA i odgrzej kotleta DICE
LopenZo [14]
Parkour w Dying Light wygląda lepiej
Tyle, że tam nie ma w ogóle parkoura
"Prawie to samo co oryginał..."
Litości.
Od początku Dice tłumaczyło, że Catalyst ma być swoistą "reinterpretacją" pierwowzoru, bo teraz mają w palcu technologię pozwalającą na więcej. Dlatego nie jest to dwójka, tylko "reboot". A wygląda to wszystko mega smacznie.
Parkour w Dying Light wygląda lepiej
XDDDDDDD KISNĘ SROGO
Parkour w DL był przyjemny, ale umówmy się: Do tego z ME nie ma nawet podskoku. ME to realistyczne odwzorowanie (jak to kreślił quaz) "walki o zachowanie pędu". W DY nawet rozbiegu nie musisz brać, by na coś wskoczyć.
^ Nie wspominając o lince z hakiem :D Co do Quaza - "piesza ścigałka" czy jakoś tak - genialnie ujęte :)
@ReaLynX To co mówią ci wszyscy wydawcy, a co otrzymujemy to dwie różne rzeczy. Jak fan pierwszego Mirror's Edge'a bałem się, że postanowią z reebota zrobić grę akcji gdzie to walka wysunie się na pierwszy plan. Doskonale wiem, że nie jest to dwójka i w pełni aprobuję reboot. Chciałem dostać ulepszoną jedynkę i wygląda na to, że dokładnie to dostanę.
Szkoda, że w tych wszystkich szkłach i wypolerowanych ścianach nie odbija się bohaterka. Przez to mamy wrażenie kontrolowania ducha, a nie człowieka.
@AL DU IN - a w DL grałeś? Bo ja grałem i powiem Ci, że rozpęd tam jest. Nie jest tak długi jak w ME, owszem, ale nie zawsze można gdzieś wskoczyć ot tak, czasami potrzeba rozpędu. Ponadto po DL przeszedłem po raz n-ty ME i zauważyłem, że w ME chwytanie krawędzi i inne takie działają o wiele gorzej niż w DL i często bohaterka robi nie to co chcę żeby zrobiła co nie raz i nie dwa kończyło się śmiercią.
Tylko, że w Dying Light biegniemy gdzie chcemy, wskakujemy gdzie chcemy i to jest powód dla którego Parkour DL > ME a motyw z linką jest jak dla mnie zaje**** nadaje dynamizmu i można się ogólnie poczuć tak koksiarsko jak zawodowy ninja ;)
Graficznie chyba najładniejsza gra, jaką mi było dane oglądać w ostatnim czasie. Gamepleyowo też ekstra. Gdyby tylko dali później jakąś giwerę, był bym happy. W przeciwieństwie do "jedynki", która była nudna jak flaki z olejem na tą odsłonę czekam :)
Chyba najlepsza gra zaprezentowana na Gamescomie ;)