Total War: Warhammer – 10-minutowy zwiastun z zapisem rozgrywki
Ciekawe. Czyżby bitwy trwały dłużej niż 5 minut? Nowość w grach Total War. Ale i tak nie wierzę.
A więc to jest ten "wielki, super, pro, uber, over 9000" nowy TW...
- kawaleria po zderzeniu z jednostkami się zatrzymuje na nich.. nawet na ŁUCZNIKACH którzy mają TYLKO leciutki łuk, i brak nawet pseudu zbroi zrobione z skór...
- jednostki strzeleckie, to widać znowu CHŁOPI którym dano łuk chwile przed bitwą, bo nie potrafią strzelać (tak to jest, jak usunięto u łuczników statystykę "Celność" która była w Shogunie 2 i była zbawieniem)
- mechanika starć melee.. 'nudna', i GŁUPIA jak but. Smok zaatakował środek oddziałów strzeleckich? Niech cały oddział zmienia uzbrojenie na miecze odrazu.. walić to ze nie wiedzą jak z nich korzystać..
- co jeśli jest wróg który ma duze gabaryty? Niech walczy przeciw niemu 1-3 żołnierzy, pozostałych KILKUNASTU którzy go otaczają, niech sie przyglądają...
- a wale dalsze pisanie, bo kolejny CRAP sie zapowiada tyle że w ładniej otoczce.
A bym zapomniał... nagrali demo które ma promować grę.. jeżeli kamerę ustawili na bardziej otwarty teren, "czuć" lagi.. wiec jeżeli do promowania gry, nie potrafili złożyć kompa aby uciągnął gre, to szansa na dobrą / względną, optymalizacje można pomarzyć.
Ciekawi mnie tylko kiedy fanboje zaczną szczekać, że to normalne bo to Alpha... śmiech na stali z takich ludzi.
Wygląda słabo, powiedziałbym nawet tragicznie...
Odnoszę wrażenie, że deweloperzy stracili pomysł na serię i z każdą częścią robią krok w tył, zamiast posuwać się na przód.
Kawaleria mogłaby trochę lepiej działać i wbić się w jednostki przeciwnika a nie zatrzymywać się przy pierwszym kontakcie.
dj_sasek ---> Tak, ale w materiale podkreślili właśnie, że ten aspekt nie jest dopracowany i nad nim dopiero pracują.
A sam gameplay, wygląda niezwykle obiecująco. Czekam z ciekawością, co z tego wyniknie.
Widzę że wszyscy tutaj oglądali gameplay z wyłączonym audio, albo angielskiego nie znają.
Gość wprost mówił, że docelowo kawaleria będzie z impetem wbijać się szyki wroga.
Poza tym, to wczesna alfa... ALFA! Czego wy się spodziewacie po grze która ma jeszcze z rok siedzenia w 'warsztacie'? Żeby wyglądało jak gotowa gra, włącznie ze wszystkimi animacjami, balansem, AI i perfekcyjną optymalizacją? Co za ciemnota.
UltRafaga ---> "Widzę że wszyscy tutaj oglądali gameplay z wyłączonym audio, albo angielskiego nie znają."
Ale widzisz też, że napisałem to w komentarzu wyżej? Także nie wszyscy, wypraszam sobie.
Niech nie promują gry w taki sposób, w którym połowa rzeczy nie działa. Zdobyli prawa do marki Warhammer i pokazują coś takiego... Nawet jak na alphę mogli się bardziej postarać i zaprezentować rzeczy, które działają a nie pokazują nam co nie działa i co rzekomo działać będzie. Rok to za mało na dokończenie, więc albo przesuną premierę, albo po prostu będzie tak jak z Total War'em II-ką.
Akurat bitwy w czasie rzeczywistym to jest to, co mnie najmniej interesuje w tej serii (choć zawsze był to miły i smakowity dodatek). W końcu Total War to seria strategii turowych. Niemniej jednak wygląda to świetnie i megaepicko.
Najważniejsze, że wreszcie odeszli od realiów historycznych. A zwłaszcza, że nie jest to Empire 2...
Kawaleria znowu zatrzymuje się po ledwie dotknięciu wroga i przechodzi do walki wręcz zamiast wykorzystać swój największy atut - impet szarży. Animacje orków biją po oczach aż żal patrzeć. Efekty specjalne (wystrzały, wybuchy) nawet nie dorównują tym z Napoleona czy Shoguna 2. Oby dało się wyłączyć te idiotyczne smugi za strzałami/kulami. Dobrze że to pre-alpha i do premiery jeszcze dużo czasu. Oby finalnie gra wyglądała przynajmniej tak jak na trailerze In-Engine.
Nie zapominajcie o przedpremierowe trailery Rome i finałowa wersja Rome II. O niedotrzymane obietnicy... Nie miejmy zbyt wielkie oczekiwanie dla tej grze. Heh! ;)
Sir Xan -----> To co pokazali wygląda dużo gorzej od kłamliwego dema Rome 2 więc Warhammer może okazać się totalnym crapem. Ale dzieciarnia na Youtube już dostaje orgazmów i spuszcza się jakby było nad czym więc gra pewnie i tak świetnie się sprzeda choćby wyglądała tak jak na pokazie.
Samotny Wilk --> Jeśli nie słuchałeś co było mówione w tle tego gameplaya, to chociaż przeczytaj komentarze wyżej. Podkreślono, że aspekt szarżującej kawalerii i jej starcia z wrogiem, jest jeszcze niedopracowany...
Acha. Z jasnowidzami ciężko dyskutować, także pass.
Właśnie jak oglądałem to doszedłem do podobnych wniosków jak Wy w postach powyżej - w uderzeniu rozpędzonej kawalerii albo salwie goblińskiego fanatyka kompletnie nie czuć siły i mocy uderzenia.
Ale wsłuchałem się w komentarz i głosu stwierdził, że "cavalry impact" jest jeszcze nie zaimplementowany, ale na pewno będzie.
Oby!
tu nie chodzi o walkę jednostek naziemnych tylko test jednostek takich jak smok i inne latające rzeczy a tym silniku.
Póki co nie widać tego co w bitewniaku wygrywa bitwy - załamania jednostek. Tylko Konni strzelcy uciekli z bitwy.
Tak bym się nie czepiał, tego całego strzelania - pewnie to przeniesienie mechaniki bitewniaka, stąd skuteczność takiej czy innej broni. Brak było również pokazania zawodności czarów/armat. Ale to może później. Może być całkiem fajnie jeśli będzie czuć różnicę pomiędzy rasami/buildem armii.
wyglada niezle :)
A wdawanie sie w dyskusje z noname'ami spod artykulow na glownej stronie GOL to mija sie z celem tejze, no chyba ze ktos lubi ten typ sportu.
Gram w serię od początku i to jest pierwsza gra Total War, która jak na razie mnie niczym nie zachwyca. Tak wiem, to pre- alpha sralfa ale jak wiadomo, wiele bugów i niedociągnięć często pojawia się w finalnej wersji. Jestem ostrożny co do jarania się tym co pokazali. Kawaleria jak zwykle słaba, nie ma mocy szarży. Mówią, że zrobią - poczekam. Może być fajna odskocznia ale nie mogą tego tak zjechać jak Rome 2 na premierę.
Wygląda fenomenalnie - czekam z niecierpliwością !, za to teraz chętnie posłucham tych wszystkich którzy na GOLu wieszczą, że język angielski zna każdy, jak widzę komentarze powyżej to śmiem wątpić ;) To jak działać będzie kawaleria omówiono, tak samo jak wiele innych rzeczy.
Wygląda obiecująco. Oby nie schrzanili nich dodadzą więcej fizyki w starciach i niech dopracują bitwy żeby było miodnie. Do tego zgrabnie i epicko poprowadzona kampania, mało błędów, soczysty gameplay i dobra optymalizacja i będzie na 8+...
Zastanawiam się już czy nie kupić, ale wstrzymam się do pierwszych komentarzy po premierze...