Graczu, sterujesz mną źle! Najciekawsze przykłady burzenia czwartej ściany
Z Batmanem to autentyk. Myślałem wtedy, że komputer zaraz jebnie :)
Uważam że brakuje na tej liście gry The Bureau XCOM Declassified. Sam uważam zwrot akcji w tejże grze za dość niszczący
Zakończenie Assassin’s Creed II wzbudziło wiele kontrowersji - AAAARRRRGHHH, nie przypominajcie mi!
Nie wiem czy to można uznać za burzenie 4ściany, ale w Deadly Dozen 2 i innych grach na tym samym silniku w trybie multiplayer jest zegarek(Bodajże jego czas zależny jak mamy ustawiony w komputerze)
Niby nic, ale w określonych godzinach :D zegarek wyświetla zabawne komunikaty dla graczy
Np gdzieś tak koło godz 12 rano informuje o porze śniadaniowej, a gdzieś tak póżnym wieczorem gra prosi aby gracz zaprzestał grania i poszedł spać.
Taki może mniejszy easter egg, dosłownie odnoszący się do tytułu mówiący że steruje się źle jest w Prince of Persia z 2007 roku gdzie książe po ciągłym naciskaniu klawiszy kierunkowych w różne strony z bezradności rozkłada ręce. :)
@victripius -> Święta prawda. Ten moment jest po prostu mistrzostwo i nieźle byłem zdziwiony, kiedy widzę to po raz pierwszy. Ale to nie jest jedyny przypadek.
Otóż twórca grze "I Wanna Be The Guy" ma też niezły pomysł. Obejrzyj to i przewiń do 10:45.
https://www.youtube.com/watch?v=6FTA2IiohIs
Ten moment jest po prostu zabawny i nieźle się uśmiałem z reakcji gracza. Biedactwo. XD
Zabrakło mi Experience 112, gdzie główny bohater siedział całą grę siedzi przed komputerem i steruje kamerami :)
-Deadly Premonition- główny bohater ma w zwyczaju mówić do swojego alter-ego/wyimaginowanego przyjaciela, Zacha. Jak można się domyślić- Zach jest graczem. York, główny bohater, lubi z graczem/Zachiem pogadać- czy to o przeszłości, czy to o dochodzeniu, a niekiedy po prostu mówi co mu ślina na język przyniesie
-Killer is Dead, główny bohater w trakcie cut-scenki mówi "To to nie miała być przypadkiem gra akcji?"
https://www.youtube.com/watch?v=e44hNEosziY
:D Caleb stwierdza inaczej o byciu postacią w grze (Niemal końcówka tego filmiku)
Spoko artykuł ale zapomnieliście również o Fallout 2 gdzie w San Fransisco aktywując komputer w zdaje się stacji medycznej (dokładnie nie pamiętam), wyświetlało się prawdopodobieństwo powodzenie misji naszej postaci hehe. Również kontakt z żołnierzem enklawy który po zorientowaniu się że ktoś go robi w h*** zwraca się jakby do gracza ;)
Kolega wyżej ma rację, po powrocie z krypty 15 gdy robimy misję dla Tandi, bohater może w spotkaniu losowym natrafić na most który jest łudząco podobny do tego z jego wioski (albo na "portal" do 13), wtedy bohater powie "Chyba powinienem wczytać poprzedni save", niektóre postacie po kliknięciu mówią też "error"
Ja bym dodał tutaj Postala 2. Gdy często zapisywałeś grę Koleś mówił np. Nawet moja babcia przeszła by tę grę gdyby sejwowała tyle co ty :)
W grze
Black and White
Co jakis czas gra do nas mowila nasze imie :) O ile prawdziwe wpisalismy w profilu :)
Albo oznajmniala nas po dlugiej grze, ze lepiej odpoczac, bo nawet Bóg potrzebuje odpoczynku.
O 2 w nocy jak nagle gra wypowiedziala moje imie to niemal zawalu dostalem.
Myślałem że pojawi się w tym artykule Szymek Czarodziej, a tu nic, gimb Czarny Wilk nie zna.
snopek - lol.
Styx jak spada w przepaść czasem krzyczy 'fuck you!'
...mam wrażenie, że to do mnie :P
Albo komentarz Postal Dude'a przy robieniu easy save'ów: My grandmother will complete this game without so many saving what you do. :D
Mi najbardziej kojarzy się gra z mojego dzieciństwa to jest pierwszy Stronghold, gdy nasz skryba, podobnie właśnie jak w Black&White proponował nam byśmy poszli spać ("Może udałbyś się na spoczynek mój Panie") lub składał nam bożonarodzeniowe lub też sylwestrowe życzenia w dany dzień :D To było bardzo interesujące :D