Krew i flaki w Shadow Warrior - Retrognaty #4
00:33 CO?! DRUGA POŁOWA LAT 90 20 WIEKU NALEZAŁA DO HALF LIFE 1! do najlepszej gry i przy okazji fps'a ever!
rob czesciej te retrognaty /. i opisuj tam tez te znane produkcje bo jestem ciekaw co o nich opowiesz. o dodatkach do tych starych fpsów nich tez mozesz cos mowic. nieraz wokól nich byly interesujace kwestie czy same one.
Świetny materiał Arasz! W serii "Retrognaty" pojawił się już Serious Sam z 2001 roku dlatego przyszło mi na myśl, aby może zwrócić uwagę na grę rok starszą: I.G.I Project, która przedstawiała historię agenta za czasów zimnej wojny. Myślę, że znajdą się osoby, które mniej lub bardziej znają tę produkcje. :)
Eleventh -> Pewnie, że się znajdą. W I.G.I. Project z bratem zagrywaliśmy równo. Nadal chyba mam gdzieś w kolekcji płytkę z tą grą. Dobrze wspominam ten tytuł. Chyba nawet była tego jakaś kontynuacja.
Ciekawe, czy w Retrognatach pojawi się Exhumed, ktoś w to grał?
https://www.gry-online.pl/gry/powerslave/ze1eec#pc
Miałem grałem i naprawdę świetnie się bawiłem, ogólnie to bardzo miło wspominam gry lat 90 bo to był kiedyś kawał dobrego kodu gry.
"Grę warto sobie przypomnieć" zanim się zacznie o niej opowiadać. Kolejny materiał Arasza o retro FPS-ach równie słaby jak poprzednie - informacje z wikipedii?
A ja proszę o zaprzestanie tej serii, albo przekazanie jej komuś kto ma jakieś pojęcie na temat tych gier, bo Arasz zwyczajnie się do tego nie nadaje. Proszę się nie urażać, nie mówię tego złośliwie, bo ogólnie słucha się go ok, ale do gier retro się nie nadaje - dla osób takich jak ja, które na co dzień grywają w tytuły z lat 80' i 90', są to po prostu denne materiały. Informacje są jakby żywcem wyjęte z wikipedii, pełne bzdur i błędów.
@LukaszAker
Mój drogi, nie zabierałbym się za tworzenie tego programu nie grając w gry z tego okresu praktycznie każdego dnia (i nie tylko w strzelanki). Siedzę w nich od początku mojej przygody z grami czyli od mniej więcej 20 lat. Nie chcę tutaj się wywyższać czy coś, ale to nie jest program tworzony tylko i wyłącznie dla graczy, którzy siedzą w latach 90' codziennie i pamiętają dokładnie ile Pig Copów jest w pierwszym poziomie Duke Nukem 3D. Ten program ma przede wszystkim przypominać, albo przybliżać grę tym, którzy jeszcze nie grali, a nie rozkładać ją na czynniki pierwsze, analizować każdy jej aspekt i zagłębiać się w tajniki silnika, na którym została stworzona. Jednym zdaniem: ma być luźno. Zanim zabiorę się za robienie materiału ogrywam tytuł przynajmniej 7-8 godzin. Więcej nie mogę, bo moja doba trwa, o dziwo, 24 godziny i, o dziwo, lubię robić inne rzeczy niż granie. A podobne informacje można znaleźć nie tylko na wikipedii.