Hitman - wyciekły nowe screenshoty i fragmenty rozgrywki
oho, zaczęło się, zobaczyli dwa screeny, w dodatku w rozmiarze 200 na 400 pikseli i już piszą że słabe i szału nie ma, hehe. "specjaliści" jak zawsze czuwają :D
Kiepski wyjdzie z tego Hitman. Kolega wyżej niech założy sobie okulary.
jak słabo to wygląda? ludzie przeciez z tego co widac na gifie rozgrywka jest taka jak w blood money czyli bez tego ciaglego ukrywania sie tylko przebieranie itd. czyli to czym byl prawdziwy hitman a graficznie to zawsze moga jeszcze uzyskac lepszy efekt nalozyc filtry chociazby tak jak w absolution choc juz teraz jest niezle, nie wiem skad te narzekania.
http://webmshare.com/play/9WPQW
http://webmshare.com/play/eXOJa
http://webmshare.com/play/dX9xw
http://webmshare.com/play/PzQR0
https://i.4cdn.org/v/1435969038127.webm
Więcej klipów.
Jak na moje to wygląda spoko.
Jak dla mnie to ten Hitman wydaję się być bardzo dobrą grą. Otwarte poziomy, klimat i grafika . . . Zapowiada się nieźle.
Swoją drogą dziwie się że niektórym może się taki pomysł na grę nie podobać, bo jeśli sobie przypomnieć to o poprzednią część było tyle krzyku i emocji. A to gra liniowa, a to mało otwarta, dla nowicjuszy . . . A teraz kiedy twórcy planują (z tego co tu można przeczytać) choć trochę wrócić do rozgrywki z poprzednich części (od Blood Money w dół) to też jest źle. Widać nie można ludziom dogodzić ;) w szczególności Polakom . . .
@Stavik aż ciśnie się na usta "Nie ocenia się książki po okładce"
@Rvn10 i tak pewnie z torrentów ściągniesz i coś mi się wydaję że tym narzekaniem po prostu się usprawiedliwiasz :)
Niepotrzebnie pajacują z tym dodawaniem po trochu misji i tylko 3 miejscówki. Po co zmieniać taką genialną formułe z Blood Money gdzie każda misja w niedużej miejscówce, ale za to było ich kilkanaście różnorodnych i w kompletnie różnych miejscach świata? W poprzednich Hitmanach nie zapomne takich misji w moskwie czy w arabskich wioskach, zaś w takim Absolution pamiętam, że było jakieś anonimowe chicago). Te usandboxowienie wszystkich gier zaczyna denerwować. Są sandboxy i są liniówki, jeśli tak można powiedzieć, jedno nie może stać się drugim. Komu przeszkadza liniowość? Czy naprawde ktoś lubi w np. takim Hitmanie czy Splinter Cellu kręcic się w kółko (do pewnego stopnie) na tym samym terenie, zamiast poznac kilkanaście odmiennych lokacji?