Bombowy start E3 2015 - Bethesda uderza z mocą atomówki?
Na pewno duży plus za pokazanie dość sporych fragmentów samej rozgrywki z dwóch najbardziej oczekiwanych gier na tej konferencji. Niestety poza tym sama konferencja raczej średnia, bez większych zaskoczeń, a Fallout oraz Doom sprawiają mieszane uczucia, więc ciężko mówić o jakimś sukcesie.
jest relacja! NA TO CZEKAŁEM!
budowanie w falloucie jest zajebiste nie wiem co jak zwykle wam nie pasuje. A DOOM Super wyglada pewnie byscie call of duty kurwa wolelibyscie. tutaj bylo za mało cutscenek i nowoczesnosci. TAK MA BYC A miałem do was szacunek a tutaj macie ból dupy bez powodu,.
wszyscy sie ciesza wy stekacia, no ja pierdole,.
wszyscy sie ciesza wy stekacia, no ja pierdole,.
To nie pier.. bo narzekanie to prawie sport narodowy.
Doom wyglada bardzo dobrze, oby tylko nie bylo aren jak w nowym Wolfie, bo wybija to troche z rytmu, przechodzac od areny do areny gdzie wyskakuje xx przeciwnikow.
Fallout 4 - sam dyrektor Bethesdy powiedzial ze budowanie jest opcjonalne i MOZNA to robic, ale wcale nie trzeba, wiec nie widze powodu do narzekan. To jest sandbox, a w sandboxie liczy sie jak najwieksza ilosc contentu, nie tylko glowna fabula i questy poboczne.
To jest sandbox
I w tym tkwi problem. Seria Fallout to kiedyś był najlepsze gry RPG, teraz Bethesda robi z tego jakieś tower defence...
jampa [9]
I w tym tkwi problem.
Według ciebie, a oni po prostu trafiają w innego klienta, to dla nich nie problem.
@ UbaBuba
Fallout 4 - sam dyrektor Bethesdy powiedzial ze budowanie jest opcjonalne i MOZNA to robic, ale wcale nie trzeba, wiec nie widze powodu do narzekan. To jest sandbox, a w sandboxie liczy sie jak najwieksza ilosc contentu, nie tylko glowna fabula i questy poboczne.
Dobrze by jednak było by ten kontent pasował do samej gry, a nie był tylko na siłę wrzuconym dodatkiem. W grach nie zawsze więcej = lepiej. Trochę to jest takie jechanie na fali popularnych trendów, kosztem klimatu serii. W grach surwiwalowych jest budowanie własnego schronienie, chcecie? Proszę bardzo, macie tutaj sobie możecie teraz budować wioskę. Tower Defence? Nie ma problemu! Tylko jak ma się to do samego Fallouta?
Przecież to nie jest żadna sztuka pchać na siłę różnoraki "kontent" do gry, tylko po to by było go jak najwięcej. Wtedy gra traci swoją tożsamość i powstaje taki misz-sandbox-masz. Dam przykład na Wiedźminie, bo to gorący temat. W którymś z wywiadów ktoś się zapytał Konrada Tomaszkiewicza czy w Wiedźminie będzie możliwość posiadania własnego domu/mieszkania i kolekcjonowania tam np. różnych setów zbroi itp. Konrad fajnie wyjaśnił, że zrobienie czegoś takiego nie jest żadnym problemem, ale w grze tego nie uświadczymy. Nie dlatego, że Redziaką nie chce się tego zrobić, ale dlatego bo Geralt to wiedźmin, obieżyświat, jego domem jest szlak. Powiedział też, że cały czas ich programiści i koderzy wymyślają masę fajnych "fitczerów", które często gęsto pomimo swojej zajebistości są odrzucane, bo nie pasują do opowiadanej historii czy też samego gameplay'u. Bardzo cenię sobie, takie tworzenie spójnej historii i świata, bo to ma ogromny wpływ na imersję rozgrywki.
Ja nie mogę się pozbyć wrażenie, że Bethesda chce zrobić grę dla wszystkich, a tak po prostu się nie da. System walki z możliwością wyboru pierwszej lub trzeciej osoby, z wykorzystanie V.A.T.S. lub nie. Power Armor o ogromnej sile rażenia i z jet-pack'iem dla tych co kochają sandboxową rozwałkę (tak to wyglądało na dzisiejszej prezentacji M$). Budowanie własnej osady dla graczy o survivalowych korzeniach (czy też simowców), okraszone Tower Defence...
Content, content, content! Byle więcej. A w samym Fallout'cie coraz, mniej, starego, dobrego Fallout'a.
hmmm.... Chudy Krzyś i gruby Dell ?? nowa generacja redakcji. 14:50 tylko 3 materiały z E3 na tvgry.
Według ciebie,
Według fanów Fallouta których w cale nie jest tak mało. Trafiają do innego odbiorcy a tym samym wypinają się na graczy.
Za dużo shootera w grze pseudo Rpgowej (tak to jest dobre określenie dla Fallouta 4), za dużo budowania, za dużo w tym tower defense,
Jak fabularnie będzie do dupy to już pozamiatane, co z tego że F3 dostał super recenzję, Alan Wake tez miał wypaśne recki a graczom się nie spodobał, podobnie było z Falloutem 3.
UVowi się nie dziwie że wybrzydza, bo zrobili z DOOM 4 już nie bezie straszył będzie bardziej liniowa, i ogólnie zniknie ten mrok i strach. To już na konferencji było widać pod jakiego gracza jest DOOM i Fallout 4 pod nowego. Bo gdyby dali nam powtórkę z DOoma 3 czyli zbieranie kluczy, wykonywanie tych celów które ktoś nam daję, użyć klucza, wyłączyć gnerator, właczyć zasilanie itp: to przecież wszystko wiązało się z chodzeniem z punktu A do Punktu D, z Punktu D do B i potem znowu z punktu B do Punktu A. Czyli typowy Backtracking, NOWy DOOM nie będzie tego miał, będzie przecież nastawiony na rozwałkę a zbieranie kluczy, będzie tylko takie symboliczne zbierasz klucz i 3-5 kroków dalej masz drzwi na których trzeba go użyć.
Idea Finisherów w DOOM 4 wyszła z Brutal Dooma czyli z Modyfikacji DOOMa 2.
Dishonored 2, Fallout 4, Doom - Bethesda zaprezentowała świetnie zapowiadające się tytuły! ;)
Ale te animacje to masakra jednak. Po graniu w Wiedźmina to po prostu wydaje się być ogólnie jak mod do F3.