Rozbudowana prezentacja Doom podczas E3 2015
Bardzo mi się podoba ten nowy Doom. Taki Brutal Doom z porządna grafą. Grywalność zapewne 10/10. Nie podoba mi się tylko to, że z zabitych demonów w Piekle wypada amunicja. Powinny być tam chyba specjalne, demoniczne bronie i do nich mogłaby wypadać amunicja a nie do zwykłych ludzkich strzelb itp. Fajnie, że nasza postać jest szybka i ma podwójny skok. Wpisuje się to bardzo dobrze w wykreowany świat SF.
Nie wiem czy w dzisiejszych czasach jest miejsce na oldskulową nawalankę w której jedyny cel to wybij wszystkich. Taki bulletstorm odniósł medialną porażkę więc i tutaj może być podobnie. Ileż razy można robić to samo? Dodanie graficzki HD niewiele zmienia...
To już nie to samo, co pierwszy i drugi Doom, ale i tak może wyjść ciekawie. Czekam!
Toż to prawie Alien Rage z domieszką Dead Space ! No niestety, nie wiele już można wymyślić w strzelanko-horrorach i nie tylko.
Tak jak podejrzewałem gra w singlu nie ma nic do zaoferowania. Może tylko podwójny skok który czasem się przyda się sekcji platformowych. Reszta to okropna sztampa, od strzelania, przez ograne środowisko po sam zamysł rozgrywki. Przy okazji uciekł najciekawszy element Dooma 3 czyli "straszaki", wstawki horroru. Nie rozbudowali rozgrywki, nie dodali jakichś elementów rpg rodem z System Shocka czy filmowej narracji, fizyki z HL (oczywiście pozostawiając strzelankowy trzon żeby mi ktoś nie zarzucał, że to ma być Doom). Zwykła "napierdolka" po najmniejszej linii oporu, bez świeżych pomysłów, po 3 minutach filmu już się nudziłem.
PS : Epatujące brutalnością finiszery jak dla mnie wrzucone na siłę i typowo dla uciechy tej mniej wymagającej gawiedzi. Ma być krew, flaki i tyle.
Mi się tam podoba, taki niewymagający tytuł na rozluźnienie :) W końcu poprawili dźwięk broni, bo w 3 to była tragedia jak rakietnica zamiast jeb*** to wydawała taki świst powietrza, a maszynówka brzmiała jak strzelający popcorn. Nie podobają mi się także bardzo sterylne, wypłowiałe kolory, piekło nie zrobiło na mnie przez to wrażenia, w 3 gra była bardzo soczysta pod tym względem. Mam też nadzieję, że gra będzie miała jakieś intro, bo jak zaczniemy grę od przyodziania rynsztunku i od razu rozpierducha to raczej słabo. Reszta jak najbardziej OK, piła wymiata :)
Typowy odmóżdżacz, nie spodziewam się niczego po tej grze. Faktycznie grozą nie wiało z tego materiału, ale może specjalnie pokazali taki "efektowny" kawałek na targach. Zobaczymy co z tego wyjdzie, jednak tak jak mówiłem, nic wielkiego się nie spodziewam. Ot fajna strzelanka, byle dłuższa niż 4-6h.
Taki odmóżdżacz, przez który moźna odreagować kłopoty w pracy, szkole, fochy kobity. Mi tam się podoba. Jeszcze na PC w 60 klatkach - miód.
Mi sie podoba. Bedzie na odstresowanie, jeszcze jakby w tle lecial Cannibal Corpse to by bylo mega hehe
a jaka gra w tej chwili nie jest odmóżdżaczem z gier AAA? Wszystkie farcry'e assasiny itp to wszystko nobrain rozgrywka. No chyba, że dla was zbieranie gołębii w assasinach jest jak rozwiązywanie rebusów:D
Gierka zapowiada się na bulletstorm 2, który bardzo przypadł mi do gustu. Grafika wątpie aby tak wyglądała przy premierze. Na 100% downgrade bo żadna konsola nie poradzi sobie z tym.
Pokazana gra nie ma nic wspólnego z klimatem z pierwowzorów (poza dźwiękiem drzwi i strzelbą) ponadto sprawia odczucia jakby była tworzona przez jakieś małe studio typu People Can Fly ot taki kolejny FPS w stylu Painkillera.
Do niektórych marek się po prostu nie wraca.
Co do samej konferencji, otwarcie z masą spełnionych i zadowolonych wchodzących w dupę graczom skutecznie mnie odephneła od dalszego seansu
[8]
Ale jednak Doom 3 najbardziej (dla mnie przynajmniej) wyróżniał się mrokiem i "straszakami", co można podciągnąć pod elementy horroru. Tutaj już tego nie ma. I nie piszę, że dalej miało tak być, ale w zamian nie dostaliśmy nic nowego , świeżego. Zwykła, pusta rąbanka, najmniejsza linia oporu. Materiały z tego porzuconego pierwszego zamysłu, trochę w stylu "Pamięci Absolutnej" znacznie ciekawsze, ale pewnie za mało komercyjne. Może chociaż multi w D4 da radę.
Jest taki jaki mial byc. Czyli jak teraz popularny Brutal Doom. Dobrze, że się nie wysilali na zmianę wizerunku, aby było realistycznie, bo to zwykle nie wychodzi. Nowy Doom przypomino troszeczkę Dooma 3, ale widać że satysfakcja ze strzelania w tym przypadku będzie lepsza, czyli taka jak w Brutal Doom, mam nadzieje - reszta to otoczka.
Wonder_Boy [ 26 ] - Konsul
Wszystkie Doomy to były puste rąbanki. Doom 3 w szczególności. Jeśli szukasz horroru + strzelanie polecam Dead Space.
Troche zbyt duże tempo. Miałem nadzieje na klimat doom 3, czyli mieszanka horroru z totalną masakrą. Tutaj widzę jedynie masakrę, choć pewnie i tak będzie nieźle gameplayowo.
[15]
Doom 3 nie mógł być w szczególności "pustą rąbanką" ponieważ był mniej "pusty" niż D1 i D2. I naprawdę naucz się czytać, a nie imputuj nie moich słów, że szukam horroru. Na spokojnie poczytaj jeszcze raz moje posty. Dokładniej poczytaj, już lepszych argumentów dlaczego mi się nie podoba nie można chyba użyć. W skrócie, kompletny brak pomysłów. Doom 3 był zacofany, ale chociaż był mrok i kapka "straszaków". Latka poleciały, D4 wydaje się jeszcze bardziej zacofany od D3, nie ma nic charakterystycznego, nowego, nawet mrok uleciał.
Szczerze to Brutal Doom wygląda lepiej (oczywiście nie pod względem graficznym) za mało potworów i flaków/
ttwizard
Od Dead Space to już chyba i Doom 3 był straszniejszy
Szczerze to Brutal Doom wygląda lepiej (oczywiście nie pod względem graficznym) za mało potworów i flaków/
Chyba nie wiesz co piszesz, i chyba chciałeś napisać pod względem brutalności jak i stylistycznym. Graficznym na pewno nie bo to złe słowo, jak nie umiesz dobrać odpowiedniego słowa to nie pisz nic, bo potem wychodzi jak wychodzi.
Doom prezentuje się graficznie bardzo dobrze, ale tylko tyle reszta to takie nijakie ciała szybko znikają jak to w Doomie 3, finishery zostały dodane ale dalej widać że jest wiele ograniczeń.
Wygląda spoko ale gra może się zmienić jeszcze, tylko nie wiemy czy na gorsze czy na lepsze. W przypadku Dooma 3 to prezentacja z E3 2003 prezentowała się o niebo lepiej niż sama finalna gra, czy tu będzie tak samo ?? oby nie.
napisałem przecież, że nie chodzi mi o grafikę.
W ogóle to raczej silnik nowego Dooma nie jest w stanie wyświetlić armii potworów, flaków również zdecydowanie za mało flaków, nie ma takiej rozwałki. Nie zmienia to jednak faktu, że zagrałbym w tego Dooma.
Pierwsze wrażenie z rozpierniczaniem wszelkiego mięcha i tzw. finiszery aka wykończenia - WOW! Jednak im dłużej oglądałem gameplay, tym... coraz bardziej mi się nudziło. Od czasu jakieś małe zaskoczenie (np. przy rozwalaniu piłą)
Fajnie wygląda, ale jeśli będzie to tak monotonne, to może nieźle wynudzić człowieka.
Fajna gra, lubię strzelanki w starym stylu, tylko kurczę mało broni trochę, naliczyłem osiem, ale widzę też ze niektóre będą miały różne tryby strzału co rekompensuje jednak ja w takich grach lubię jak jest dużo broni tak jak w serious samach. Finshery fajne, ciekawe czy broniami będzie się dało robić combosy jak painkillerze. Ogólnie będzie fajnie, ale gierka nie zdominuje rynku oldschoolowych fpsów. Niema na to szans.
Czy tylko mi się wydaje, że gra na pokazie chodzi trochę topornie ? Tak jakby nie wyrabiała często do 30klatek ? W dodatku gość gra padem :D Jeśli gameplay jest z konsoli, to miarkuję że na bank wpakują na PC czarne pasy, bo next geny już totalnie nie wyrabiają. Twórcy coraz bardziej świadomie robią w uja pecetowców i konsolowców, licząc że gawiedź kupi bo fajerwerki :)
Gdzieś mi się obiło o uszy, że to gameplay z Xbox One, ale to nic pewnego.
Aż się gęba sama uśmiecha po obejrzeniu tych gameplayów. Warto było czekać tyle lat w niepewności bo to co Bethesda zafunduje nam w nowym Doom jest spełnieniem marzeń chyba każdego fana staro szkolnych strzelanek napędzanych współczesną technologią.
Ale biadolicie co niektórzy. Za szybka akcja, złe nasycenie kolorów, stagnacja (?!) gatunku? Sam żeś jest stagnacja! TO jest właśnie to na co czekałem! To jest powrót do korzeni i na miarę Jedynki i Dwójki - taki Brutal Doom w wersji Uber HD. Szybka jazda i mega rozpierdówa. Kupili mnie tą jedną prezentacją już dziś. One man army, piła, dwurura, BFG i cały arsenał na plecach a nie pseudo-realistyczne dwie bronie i do widzenia jak w wielu grach. To jest właśnie jazda z mojego dzieciństwa! Do tego powiew świeżości zaczerpnięty wyraźnie z moda Brutal Doom czyli finishery i mega brutalność. Do tego dodajmy powrót starych znajomych jak impy, revenanty, mancubusy i jeden czort wie co jeszcze. I tony wylewającego się z ekranu klimatu. Moim zdaniem tytuł "Zapowiedź E3 2015" Can't wait!!!
stagnacja (?!) gatunku? Sam żeś jest stagnacja!
To jest powrót do korzeni
Zelazna logika :)
Wyglada fajnie i chetnie zagram. Ale... bronie jakos nie daja kopa, dzwiek tez jakis taki sobie /np plasma gun - sorry, ale nic nie zastapi dzwieku z d1/d2/. Mam takie wrazenie, ze jak Mancubus strzela to takie kulki - swiecidelka leca :) Modele tez jakies takie... dziwne. Nieostre i nijakie, moze oprocz revenanta, ktory jest swietny. Na pewno gre dopasuja jeszcze przez kolejne 1-2 lata (wiem, wiosna 2016, chyba nierealne). Mam nadzieje, ze dodadza nowe pukawki (w demo pokazali wszystkie bronie), nowe potwory tez by sie przydaly, ile mozna strzelac do impow? I levele, choc troche kombinowania by sie przydalo, a nie punkt A <> punkt B. Ile razy zgubiliscie sie w D1/D2? Jak fajnie sie czuliscie jak np w e3 d1 wlaczacie mape i okazuje sie, ze caly level zbudowany jest na "szkicu" dloni? To konstruktywna krytyka, mysle ze Bethesda na pewno podszlifuje swoj produkt przed wydaniem. Powodzenia ID/Bethesda, oby sie udalo!
Doom taki jaki powinien być i jakiego oczekiwałem. Tyle w temacie.
Dokładnie, jestem na TAK, jest taki jaki ma być czyli zDOOMiewający :). Czekam z niecierpliwością.
r_ADM wybacz ale ja od serii DOOM oczekuję szybkiej, brutalnej jatki a nie wymyślnego gameplaya z nowatorskimi i innowacyjnymi rozwiązaniami. Może i był to prekursor gatunku który sam przecierał szlaki i ustalał standardy ale ja nie widzę sensu by dodawać tu jakieś rewolucyjne rozwiązania. Mnie się zawsze Doom kojarzył z prostotą i radością płynącą z gry - nie wiem, może jestem starej daty - a najwięcej radości dała mi Jedynka i Dwójka. Trójka nigdy mi nie przypadła do gustu. Najnowszy Doom to oczko puszczone do fanów dwóch pierwszych części i popularnego moda Brutal Doom. Ja jestem mega zadowolony, że twórcy skasowali poprzedni build, zaczęli pracę na nowo i mają zamiar wypuścić TO, bo to jest kwintesencja tej serii i bądź co bądź kwintesencja gatunku FPS.
bo to jest kwintesencja tej serii i bądź co bądź kwintesencja gatunku FPS.
A co to ma do tego, ze gatunek fps od kilku lat stoi w miejscu?
W takim razie powiedz proszę jaki powiew świeżości Ty byś wprowadził do skostniałego gatunku FPS hmm??
Czy jak nie umiec upiec dobrego chleba to nie moge miec zdania, ze ten obecny mi nie smakuje, hmm?
r_ADM
A kto Ci powiedział, że wydawcom gier AAA zależy na wprowadzaniu jakiejkolwiek rewolucji w danym gatunku?