Shadow Warrior 2 | PC
Fajny klimat epatuje ze screenów. Czasami lubie sobie pograć w takie niezobowiązujące strzelanki na linach
Bardzo niezła sprawa że FWH tworzą kontynuację, myślałem nawet nie raz o tym by zrobili właśnie sequel pozbawiony zbytniej liniowości i dążący do rozmaitości. Mimo, że fabuła tak jak z remake'u, tak jak i z sequela zapewne mi nie przypadnie, liczyłem też zawsze na to, by w którejś odsłonie dało się rozwalać wrogów w walce wręcz, jak w przypadku części z pod szyldu 3DRealms, domyślam się jednak, że w kontynuacji też tego nie uświadczę, a szkoda. Podoba mi się za to nowy rodzaj uzbrojenia jak np szpony. Remake też stoi na niezłym poziomie. Jestem ciekaw sequela.
Pamiętam króliki z pierwszej części jak im się przerwało bzykanko XDXD wtedy już wiedziałem by tego nie robić XDDXDD
PIĘKNA POLSKA GRA! ROBIONA PRZEZ PRAWDZIWYCH PASJONATÓW. EFEKT UDERZEŃ MIECZĘ BARDZO REALISTYCZNY. WIDAĆ, ŻE OGROM DUCHA I SERCA NARODOWEGO WPOMPOWANY W PRODUKCJĘ. DOOM4 CZY JAKIEŚ DARK SOULS3 TO ZWYKŁY SZROT W PORÓWNANIU Z TĄ WIELKĄ POLSKA PRODUKCJĄ. A WY LAMERZY GRAJCIE SOBIE W TE MINECRAFTY CZY FLAPPY BIRDY HEHE. CWP!
to poleciałeś ... Dark Souls 3 to jedna z najlepszych gier w historii zresztą jak wszystkie gry od From Software, co nie zmienia faktu, że Shadow Warrior 2 wygląda rewelacyjnie.
Chciałbym w grze zobaczyć:
-levelowanie postaci do lvl 999 przekładające się na jej potęgę
-nieskończone NG+(w tym bronie do zdobycia tylko na NG+,NG++,silniejsi wrogowie np.+5/10% na każde NG+)
-boss na końcu każdego etapu
-zróżnicowane mapy
-losowo generowane staty broni
-mnóstwo dodatkowych znajdziek
-15-20 leveli
-lepiej zaprojektowani szeregowi wrogowie niż w 1-ce(mam tu na myśli bardziej "killerski" wygląd)
-i przydałby się jakiś główny zły z którym byłoby kilka walk w tym ostateczna na końcu
Co mi się spodobało na filmiku to "promienie" od leżących na ziemi broni i itemów ala borderlands - to było świetne rozwiązanie(jedno z najlepszych jakie widziałem) zanim gearbox zj...ał serię na amen,pamiętam jak mi się to podobało wraz z losowo generowanymi statami w ulubionej 1-ce...Nie zapomnijcie o "replayability"!!!
Chciałbym zasugerować twórcom pewne rozwiązania a mianowicie:
-Tryb survival który był obecny w jedynce lecz na nieco innej zasadzie tj.żeby za każdy wynik dostawać trochę kasy na ulepszenia które po wykupieniu będą pozostawały od początku kolejnej próby - gdy zostaną wykupione są aktywne od 1-szej fali...Tak żeby trochę grindu było co przedłuży żywotność gry.
-Jakieś wyzwania w misjach SP
-Jeszcze więcej achievementów niż w jedynce
-każdorazowo po przejściu gry NG+ oczywiście z możliwością zmiany poziomu trudności i z zachowaniem zdobytego sprzętu i ulepszeń
-I co najważniejsze a czego nie było w 1-ce - opcja wyboru misji - tzn jeśli jestem w misji dajmy na to 15 oprócz opcji wznów grę (od 16 misji) opcja wybór misji gdzie mogę powtórzyć dajmy na to misję 2-gą z całym sprzętem zgromadzonym do misji 16 - tak jak to jest w nowym Doomie - bo w 1-ce mogłem tylko wczytać checkpointa tracąc cały sprzęt/ulepszenia zdobyte między ową misją 2 a 16...a a chciałbym móc zagrać we wcześniejszą misję z ekwipunkiem zdobytym w misjach późniejszych...
-Szczegółowe statystyki profilu - do których zaliczane będzie wszystko zarówno z SP jak i z innych trybów(survival)
-Najlepiej udostępnić tyle pól zapisu ile jest poziomów trudności w grze co pozwoli zachować odblokowane misje na każdym z nich...
-Jakaś broń dostępna przy 2-3-cim przejściu gry by się przydała (coś ala BFG-9000 z dooma)
No cóż to wszystko czekam z niecierpliwością ^^
Nie zapomnijcie o replayability - sugeruję by po każdym przejściu gry otrzymywać coś co wzmocni nieznacznie siłę postaci - tak by hardcorowcy mieli po co przechodzić grę n-ty raz z rzędu...
Czekam na to ustrojstwo, tak samo niecierpliwie jak czekałem na DOOMa i jestem pewien że również się nie zawiodę. Zwłaszcza że póki co wszystko wskazuje że będzie to jeszcze lepsza gra od pierwszej części. Zastanawiam się tylko czy wydanie pudełkowe będzie zawierało kluczyk STEAM czy GOG...(?) Mam nadzieję że STEAM, choć informacji na ten temat jak na razie brak...
Panowie z Flying Wild Hogs musze was pochwalić mianowicie jesteście mistrzami jeśli chodzi o destrukcję otoczenia...Przerobiłem w życiu wszystkie FPS-y jakie wyszły na PC i w żadnym nie było tak wspaniałej demolki tj.eksplodujących beczek,klimatyzatorów,reakcji łańcuchowych - TO jest MISTRZOWSKIE!!!
A teraz kubeł zimnej wody w związku z SW2 - na 12-15 minutowym gameplayu zauważyłem że zamiast kozackiego shotguna z 1-szej części widnieje zwykła brzydka dwururka,to samo tyczy się podwójnych "uzi" gdzie te z 1-ki wydawały mi się ładniejsze...Dajcie shotguna z 1-ki z powrotem - był mistrzowski podobnie jak kusza i jej eksplodujące bełty...
"Przerobiłem w życiu wszystkie FPS-y jakie wyszły na PC"
"w żadnym nie było tak wspaniałej demolki tj.eksplodujących beczek,klimatyzatorów,reakcji łańcuchowych"
To w końcu zdecyduj się czy przerobiłeś wszystkie, czy nie grałeś w Bulletstorma.
Shotgun z jedynki był jedną z najlepszych/najładniejszych/kozackich broni jakie widziałem w FPS-ach - ON MUSI POWRÓCIĆ!!! Basta
Będzie negatyw na steamie jak nie powróci!!!
Soczysta rozwałka. Strasznie przypomina mi nowego DOOM dla mnie bardzo pozytywnie.
https://www.youtube.com/watch?v=jfvenfTPh7s
Pre-order złożony:) Dla kogoś, kto się wychował na pierwszych: Doom-ach, Quake-ach czy Shadow Warrior i Duke Nukem to pozycja obowiązkowa. Remake od FWH był świetny, dwójka widzę idzie w ślady Borderlands i poprostu serwuje to co 1 tylko więcej, mocniej i bardziej. Ciekawie zapowiada się Coop :)
Irytują mnie ostatnio więksi wydawcy. Ubisoft ostatnio podniósł cenę WD2.. Chyba oni, no ale mniejsza bo giera w wersji pudełkowej miała 159zł kosztować. Tyle co Mafia. No ale zaszła jakaś zmiana bo już widnieje 189 :)
Mam ochotę kupić sobie jakąś strategię.. Ziomuś kup Sid Meier’s Civilization VI... No dobra to ile tam wydanie pudełkowe? 199zł. Naprawdę u nas w Polsce strategie są tak popularne? Czy ten konkretny tytuł.. No bo nie czaje. Nie można tak jak Techland i Flying Wild Hog sprzedawać gry po 109zł? No kurna nie wydam 2x tyle.. Nawet nie znam marki. Gra niby fajna no ok ale nie żyjemy w Ameryce i te ceny trzeba miarkować. Wiedźmin 3 na PC kosztował 119zł... Gra na kilkaset godzin. Pełnoprawny i topowy AAA. Niech ten zapęd się gdzieś zatrzyma bo ci durnie tylko będą ponosić straty. Miałem ochotę na strategie.. I kupie sobie Shadow Warriora 2. Plany na październik? Mafia 3, Shadow Warrior 2, saga gothic, dishonored. Ten ostatni można nabyć już za 35zł. Tak jak sagę od PB. Sorry ale naprawdę trochę powagi.. Jednym z powodów gdy kupowałem PC (z wydajnością o jakieś 20% lepszą niż PS4) to były właśnie ceny gier. I sporawa biblioteka. Mam tylko nadzieję że taka Cywilizacja to w Polsce na liście top popularnych marek.. i że ta cena była jakoś uargumentowana. Ale Ubisoft to patoł totalny.. Zalecam się teraz wstrzymać z kupnem GTA V na PC.. Najpewniej gdy tylko WD2 się pojawi to owe GTA będzie za 100-120zł. No sami przyznajcie.. Ta dysproporcja będzie znaczna. I zapewne widoczna. WD2 to tytuł na który czekam i którego zamierzam nabyć. Ale na PC nie ograłem jeszcze GTA a giera mnie uwiodła na PS3.. i jednak gdy patrzę na te dwa tytuły to w głowie mam sandboksa.. i pod względem technicznym czy pseudo żywego świata to jednak takie GTA V jest i będzie kilometr od WD2.. Gdzie tępy Ubisoft nie rozumie że w tego typu grze nie dopuszczalne jest kilkanaście samochodów na krzyż. No i co z tego że gameplay mają świetny, no co? Jak co 3 samochód będzie taki sam.. Więc biore bez wahania SW2. Pieprzyć ich!
Ale się obudziłeś. Ceny gier PC powoli równają się z tymi konsolowymi. W Polsce, bo na zachodzie od zawsze tak było. Zobacz ceny FH3, GoW4 na PC. A, i też nie przesadzaj z Twoim Flying Wild Hog - ich Shadow Warrior z 2013 na GOG kosztuje... 128 zł! LOL! Krótka, liniowa gra sprzed 3 lat i kosztuje 128 zł. A dwójka wcale nie jest jakaś tania - 143 zł.
SW2 w wersji pudełkowej w mediamarkecie kosztuje 109zł.
Pamietaj że gog należy do cdp a gre wydaje Techland, oczywiście obie firmy zdają sobie świetnie sprawe, jak bardzo gracze lubią kupować w marketach. I jaki zasięg mają tamte sklepy.. Sam gog jak o SW2 chodzi to najpewniej bedzie zarabiac na stalych klientach, co to wolą kupić tam (nawet drożej) z swoich specyficznych względów, bądź mają w planie kupić przez online i gog jest po prostu wygodniejszy. Natomiast co do samych cen. Tej tendencji by ceny PC wyrównać z konsolowymi. Tego się nie da zatrzymać.. Ale koniec końców zawsze to będzie troche niżej, więc narzekałem bardziej na los. Jak gra ma duży rynek (gta v czy wiedzmin 3) to ta cena zawsze bedzie (przy topowych) dość znacząco mniejsza, no ale jeżeli tytuł nie jest też średniakiem pokroju ubisoftowych assassynów to cena wygórowana może być średnim posunięciem, to czyste kalkulacje, jak gra bylaby znacząco tańsza to istnieje szansa że nabędzie ją znacząco dużo więcej osób. Ubisoft z WD2 najpewniej doszedł do wniosku że jednak Polaczki chrapkę na tytuł mają, a sama Cywilizacja.. Nie wiem. Być może strategie tak dobrze się sprzedają u nas, chyba ta..
Normalnie kupię w dniu premiery, 1 cześć była naprawdę świetna, 2jka zapowiada się jeszcze lepiej, do tego ma niskie wymagania, nie potrzebuje 50 giga na dysku, cena w miarę przystępna, no i cegiełka dla wsparcia rodaków aby mieli na kolejną fajną gierę.
Wygląda zjawiskowo. Trzymam kciuki za pełny sukces :)
Zakup obowiązkowy (nie preorder) :), po pierwsze gra będzie wyśmienita po drugie to POLSKA GRA !
Na pewno jest to gra
Grałeś w to chociaż?
Czy rzucasz takimi ocenami jak narobisz w pampersa?
A czego sie spodziewales po grze w tym gatunku ? Fabuly Wiedzmina 3 ? Gra jest dobra w swoim gatunku :)
Pograłem już trochę i przyznam, że ta gra jest naprawdę fajna. Sieka, dużo humoru, trochę stylu z Diablo i Dark Souls. Zanim kupicie, możecie obejrzeć mój gameplay :)
https://www.youtube.com/watch?v=zvKwivCjb0Q
Gierka naprawdę daje radę. Pograłem 2 godzinki i mam ochotę grać dalej. Na GTX 1060, i5 6600 gierka chodzi bardzo płynnie. Ani razu nie widziałem poniżej 60fps nawet w walce. Mam włączony v-sync żeby było stałe 60fps bez "schodków" na ekranie.
czy poziomy dalej są liniowe i powtarzalne jeśli chodzi o wygląd bo w jedynce nie dało się przeskoczyć dachu do lokacji do której i tak się dostaniesz,tylko trzeba iść za rączkę
Panowie jak to jest z tą razorback chainsaw katana??
Dostawało się ją w przedsprzedaży - jak kupie wkrótce grę to już jej nie dostanę niby?? Ja także ją chce!! Co mam zrobić z tym fantem?
Jest bardzo dobrze, zachowała ducha pierwszej odsłony, ale wszystko inne zostało podniesione o kilka poziomów. Podoba mi się takie siekanie w starym stylu i plusem gry jest świetny humor :)
Ludzie brać ! Za taką atrakcyjną cene nawet nie ma co się zastanawiać. To jest ewenement......nie spodziewałem się że nadejdą takie czasy że polskie studia będą robiły gry klasy światowej i do tego tak dopracowane na premiere gdy inne studia zasypują nas łatkami. W swoim gatunku czołowy kandydat !
Gorąco polecam.
Warto, choc jedyna mnie sie nie podobala to dwojeczka ma klimacik starych gier w ktorych wlasnie sieka byla najwazniejsza (jak w Doom), polane to sosem z Borderlands, szukanie dodatkow do broni oraz samych broni, ulepszanie postaci. Warto sprobowac w dodatku cena prawie o polowne mniejsza niz typowe gry na start z bledami, DLCkami do kupienia.
Witam,
Mam takie dwa pytanka czy w grze są/będą polskie napisy, oraz drugie pytanie czy po przejściu wątku fabularnego będzie można grać normalnie dalej (na tym samym save) czy trzeba będzie zacząć od początku lub od zapisanego stanu gry z przed wykonania ostatniej misji fabularnej?
Dziękuję za odpowiedź.
Napisy w grze są. Co do drugiego pytania to raczej po zakończeniu misji nie da się ich ponownie przechodzić, więc trzeba grać od początku. Poza tym gra daje radę!
Sa napisy.
Mozna grac dalej normalnie ale nie ma co robić.
Mozna dac nową gre i grac na poprzednim save. Ja tak teraz zrobiłem i gram na najtrudniejszym poziomie.
Trochę pograłem i na razie gra jest niezła. Myślałem, że mi się nie spodoba, bo takie sieczki nie bardzo lubię, ale na razie jest ok. A i optymalizacja bardzo doba.
Świetny tytuł polecam każdemu! Wszystko jest w jak najlepszym porządku, grafika, optymalizacja można tak wymieniać, gra wciąga i jeszcze ten humor. Nie ma co tu dużo pisać, Flying Wild Hog zrobili kawał dobrej, Polacy oby tak dalej. Ocena w pełni zasłużona.
Sporym minusem w tej grze sa lokacje. Po 15 godzinach grania naliczyłem raptem 3 w roznych wariacjach (dzungla, miasto i futurystyczne biurowce). Ja trochę się rozczarowałem, bo liczyłem bardziej na doom w klimatach orientalnych, a nie borderlands. Ta gra wygląda jakby od początku była projektowana pod multi z trybem kooperacji a później na sile zrobiony single player.
Cena Shadow Warrior 2 w sklepie na premierę 99zł, cena Mafia III w sklepie na premierę 249zł. Przyjemność gry w Shadow Warrior 2? Grafika ustawiona na Ultra, gra działa płynnie, brak błędów, frajda z gry 10/10. Przyjemność gry w Mafia III? Brak, gra nie włączą się ponieważ mój procesor AMD nie obsługuje biblioteki SSE 4.1. Refund na steam, dzięki 2k!
To nie wina gry tylko twojej karty graficznej że nie obsługuje SSE 4.1
A czego się można spodziewać po AMD hue hue
Przydalby sie lepszy end game i jak niektorzy wspomniali wiecej contentu fajna by byla tez jakas Arena survival czy cos :D
Przyjaciele, skąd można kupić grę? Znalazłem w najlepszej cenie @ gamerjar.com . Otrzymaliśmy również kod rabatowy: KWKGPLZ2
Dla mnie za dużo z borderlands... Wolałbym gdyby ta gra była liniowa, a nie ten pseudo otwarty świat. Inne elementy są "ok".
Nie byłem jakoś szczególnie przekonany do tej gry. Nie grałem w poprzednią osłone, ani nie interesowałem się tytułami podobnymi, ale SW2 ma coś w sobie. Ciekawie przedstawiony świat, fabuła jest ok, grafika zachwyca, a pomysł na grę genialny. Polecam każdemu kto chce zagrać i lubi takie klimaty.
Świetna gra, polecam naprawdę ! :D
Gra jest niesamowita. Humor, mnogość broni, poziom trudności (gram na normalu a bossowie potrafią dać w kość), arcyklimatyczn muzyka i klimat! Świetna optymalizacja. Humor jest genialny, kozacki, bezczelny, kiczowaty, normalnie masakra :D Z zapałem i ciekawością zbiera się ciastka wróżbą. Towarzyszka głównego bohatera jest urocza, sexy, świetne teksty. Generalnie gustuje w rpgach ale ta gierca wciągnęła mnie bez reszty, wszak sporo tu elementów rpg. Gra ponadto do krótkich nie należy, mam na liczniku 9h i dopiero 40% gry a jeszcze Wanglopedii ;p praktycznie nie ruszyłem, na oko będzie 30h grania. Polecam zakup bo warto wspierać twórców a Battlefielda 1 można kupić za miesiąc i tak serwery na razie puste.
Przeszedłem grę na Easy,następnie kontynuując na Normal z zamiarem przejścia wszystkich poziomów trudności...
Ale jest problem gra szybko się nudzi gdyż wszystkie pukawki znajdujemy tylko raz zamiast móc np. znajdować każdą wielokrotnie(móc je sprzedawać jeśli ma kiepskie parametry) z losowym DPS w jakimś tam przedziale x-y i czasami dodatkowo z jakimś elementalem którego nie można zmienić/usunąć jak to było w borderlands na przykład do czasu aż znajdziemy ostatecznie najmocniejszą wersję...
Twórcy jeszcze mogą to zmienić jakimś niewielkim patchem gdyż nie wymaga to wielkiego nakładu pracy...Na pewno zwiększyłoby to grywalność...Trochę tego nie kumam skoro upgradey są pseudolosowe to dlaczego staty pukawek już nie??!?
Druga rzecz to że po rozpoczęciu NG+ na normalu loot z poczatkowych poziomów nie skaluje się z poziomem mojej postaci tj.znajduje przedmioty lvl 8 podczas gdy mój level to 37...
Trzecia że czekam na jakieś spore fabularne DLC dodające nowe miejscówki/lokacje,upgrade-y pukawek,nowych przeciwników,karty,pukawki i sporo zróżnicowanych misji pobocznych bo to konieczność...
Teraz plusy :
-Piękne okoliczności przyrody
-Wspaniała krew i jej wszelkie postacie
-Sporo broni
-Satysfakcjonująca walka
-Różnorodność skrzynek i lootu
-Miód malina przy 1-szym przejściu
Minusy:
-(Sporo broni) lecz ani jednego karabinu snajperskiego z lunetą - zdałyby się chociaż ze 3 w tym jeden kalibru 0.50.
-Bronie do zdobycia tylko raz zamiast możliwości wielokrotnego dropu ze statystykami w przedziale x-y + losowo czasem z jakimś elementalem również o wartości z przedziału x-y.To + mała ilość misji w tym żadnych generowanych w nieskończoność o ile ktoś chce moim zdaniem sprawia że gra szybko się nudzi bo i niewiele jest do zdobywania po 1-szym przejściu...
-Lokacje industrialne i roboty - nijak mi nie pasują do tej gry
-Mała różnorodność misji pobocznych + brak jakichś nieskończonych zleceń jeśli ktoś ma ochotę dłużej pograć
Przydałby się tu jakiś zleceniodawca zlecający zabójstwa określonych celów
-Brak trybu survival z jedynki który był dla mnie bardzo przyjemny
-Przy 2-gim przejściu zbieramy wyłącznie gold za który nie bardzo jest co kupować poza sporadycznymi upgrade-ami i amunicje
I tu prośba do autorów - zróbcie coś z tymi pukawkami żeby wypadały wielokrotnie ze zróżnicowanymi statami+czasem jakiś elemental również o wartościach z przedziału oraz żeby te gorsze można było sprzedawać...Dość duży zakres przedziału pozwoli na dłuższą zabawę do czasu zdobycia całego arsenału o możliwie najwyższych możliwych parametrach...Bo faktycznie przy 2-gim razie niewiele jest do roboty..Nawet te pukawki które wypadają z konkretnego przeciwnika czy znajdowane raz na grę powinny za każdym razem mieć losowy dps z jakiegoś przedziału...
Zdecydowanie zgoda co do minusów. Dokładnie moje wrażenia, ale na pierwsze 15-20 godzin w tym momencie to z pewnością bomba.
Z tą kasą w minusach to się myliłem - ulepszanie gemów skutecznie jej pozbawia ale jest to dobrze zbalansowane co do ilości kasy zdobywanej za czyszczenie całej mapy....
Witam serdecznie
Gra rewelacyjna audiowizualnie stoi na najwyższym poziomie
Ktoś wie dlaczego nie mogę włączyć opcji HDR? tak jak tu...
https://www.youtube.com/watch?v=5RbQO7jhGRc
takie buty o_O...
Tak jak wczesniej wspominalem gra dobra dla gimbow bez przyszlosci:)
Dzięki za rekomendację. Zastanawiałem się czy kupić grę, ale teraz wiem, że będzie w sam raz dla mnie!
Cóż za szkoda, że 12 lat temu o tym nie widziałem, to wyjaśnia moją sytuacje życiową, po co ja grałem w takie gry, ech już za późno, ale cóż, chociaż stać mnie na złom i raz w roku na gierkę, pasująca do mojego mizernego i paskudnie ubogiego życia. Dzięki ci mistrzu za spóźnioną rade o 12 lat!!
Trzeba znać fabułę pierwszej części żeby zorientować się o co chodzi ?
Nie trzeba, są tam pewne nawiązania, ale one są kompletnie bez większego znaczenia, bo fabuła właściwie nie jest powiązana, obraca się w około innej zupełnie sytuacji.
"Tak jak wczesniej wspominalem gra dobra dla gimbow bez przyszlosci:)"
To mówisz że gra dla ciebie w sam raz?
Gra rewelacyjna audio wizualnie , soczysta rozgrywka możecie zobaczyć tutaj
https://www.youtube.com/playlist?list=PLVYHO_RNJKKitZ38uic3UxYNnUYRA9hoP
Drodzy panowie developerzy nie dam wam żyć na wszelkich możliwych platformach i portalach i ogólnie w tym kraju jeśli nie wprowadzicie do gry nieskończonych paragon leveli z małymi profitami do statów lub nawet bez - gram gram zbieram exp i nic z tego nie wynika bo cały się marnuje podczas gdy mógłbym już nabić sporo leveli...Przy okazji uważam że ograniczenie zdobywanego expa na poziom trudności po przekroczeniu pewnego levelu postaci było dobrym pomysłem i powinno występować od releasu gry - niestety lament niedzielnych graczy(takich co to grę odstawią po 20h) wymusił usunięcie tego ograniczenia wraz z patchem 1.1.4...
Dam wam jedną dobrą radę - nie słuchajcie tych idiotów ze steama.... Sprawcie by gra była na baaaardzo długo,pozwalała na dłuuugie nieskończone levelowanie postaci, zdobytego sprzętu i o to żeby zawsze było coś do roboty/ulepszenia/zdobycia bo był taki jeden kretyn ze steama który chciałby wszystko zdobyć w 20h odstawić grę a mimo to plumkał się o pozytywne zmiany które znacząco przedłużyłyby replayability gry...Nie zwracajcie uwagi na takich kmiotów..
Loot wymaga znacznego urozmaicenia (przemieszania występujących w grze statów z innymi,elementali jednego typu mogacymi występować z elementalami innego typu w jednym gemie,elementali z cc/cd i innymi,dodania kilku nowych statów)...
Levelovanie postaci - paragony czy coś w tym stylu bez żadnych limitów z coraz większą ilością potrzebnego expa na level to też konieczność - osoba grająca zawsze coś dostaje za czas spędzony z grą jak również zdobywane doświadczenie przekłada się na cokolwiek po osiągnięciu maksymalnego levelu...
Pochwała należy się wam za ulepszanie gemów przy kowadle - nie dotykałem tego aż do 3-go przejścia ale jak spróbowałem to się zakochałem...Ceny ulepszeń dobrze zbalansowane do kasy zdobywanej na misjach...Wzrost parametrów gemu adekwantny do levelu jak i brak bodajże limitu poziomu gemów( na razie doszedłem do coś około 190) z braku kasy...Zajmujące/wymagające kasy i dające konkretny boost do statów rozwiązanie na okres dłuuuugiej rozgrywki - zaimplementujcie do gry jeszcze kilka takich i będzie super(w tym nieskończone levele)...
80 hours later....
Kowadło wymaga poprawki - przy gemach na poziomie 197-200 zamiast ulepszać je pogarsza je o jakieś 5-15 leveli...Najwyższy skok jaki udało mi się uzyskać to było 209 z gemów 199/199/200 i było to dwukrotnie na jakieś 100 prób i kilka razy nieco ponad 200 - cała reszta to brutalna degradacja zamiast ulepszenia...Statystycznie mogę to przedstawić tak :
100 prób = 10 razy gemy ponad poziom 200/90 razy gemy poniżej poziomu użytych 3 bazowych...Niezwykle frustrujące...Przydałby się jakiś gwarant upgrade-u na poziomie co najmniej +5 leveli w stosunku do średniej gemów włożonych w kowadło...
O I SUPER OPINIA W 100 % POPIERAM GRACZA!!--ZLEWAC KMIOTOW CO MAJA WYMAGANIA FOCHY I CHCA GRE PRZEJSC W 20 GODZ.NO TRAGEDIA JAKAS W GLOWIE!!POZDRO HEHE
Admin: Prosimy o wyłączenie Caps Locka.
Dobra.
Sensacja, GOL wystawia rekomendację dość nijakiej grze, którą promuje reklamami! Można na Was polegać!
Czy tylko ja uważam, że broń palna w tej grze jest całkowicie zbędna i jej nie używam, a już na pewno broń biała sprawia o wiele większą frajdę.
Faktycznie coś się instalowało. Jest nowa miejscówka na smoczej górze (0 interakcji), nowe opcje przy kowadle, tyle że nieaktywne. jak aktywować to DLC ?
Mam tak samo, jest nowy obszar z tymi kamieniami, ale nic tam nie da się zrobić. Widziałem filmik na youtube i koleś podchodził do kamienia i wyskakiwało okienko z wyborem zadania, u mnie nic takiego nie ma.
Pomóżcie proszę. Taka sytuacja,totalna pikseloza. Miesiąc temu jak grałem było ok,dzisiaj włączyłem i jest lipa.
Ja już chyba jestem za stary... i chyba zacznę pisać recenzje. Po co porównywać z Borderlands jak Shadow Warior 2 jest praktycznie odświeżeniem Hell Gate London.
To kopia "demoniczno-komicznego" klimatu i mechaniki hack'n'slash, nawet proceduralne otocznie to też pomysł z Hell Gate London.
To były czasy, gdy z każdej gry próbowano zrobić na siłę MMO. Na siłę tj. szło się w ilość a nie w jakość (choć mi akurat Hell Gate się podobał) . Preferencje graczy też były inne - teraz MMO powoduje u niektórych wymioty.
Ave. Ktoś chętny na coopa? Steam Wspolgrobowiec.
Dzięki Flying Wild Hog za świąteczną aktualizację.
Fajna giera. Ale spełniam rekomendowane i chodzi mi płynnie tylko na niskich ustawieniach i średniej teksturze.
Właśnie ukończyłem grę.
Na początku wygląda to fajnie, z czasem już zdecydowanie gorzej. Te same lokacje "kopiuj wklej" pod innymi nazwami, to najbardziej mi się nie podobało. Fabuła taka sobie. Na plus ilość i różnorodność broni oraz umiejętności. Zdecydowanie za dużo dropa, wszystkiego dropi na potęgę, istny przesyt. Klimat całkiem fajny. Gra niestety na nawet na ostatnim poziomie trudności zdecydowanie zbyt łatwa, to duży minus. Ode mnie 7, gdzie pół punktu za polską produkcję.
W końcu mogłem się zabrać za tę grę po takim czasie.
REWELACJA. Naprawdę, brakuje właśnie takiej gry, z jajami, humorem i dystansem. One-linery Wanga czy dialogi między nią a Kamiko są świetne. Wiadomo, monologi Wanga to kicz, ale po prostu tego się tak fajnie słucha i tak świetnie wpisuje się w stylistykę całej gry, że czapki z głów. Fabułą dupy nie urywa, wiadomo, ale postacie poboczne, GŁÓWNY bohater - to wszystko tutaj robi robotę. Zwłaszcza Wang. One-linery podczas wykańczania wroga od razu mi przypomniały o starusieńkim Blood. Świetna robota.
Grafika to nic specjalnego. Ot poprawna, ale nie urywa żadnej części ciała. Grałem na ultra detalach, jednak widać, że silnik troszkę się dławi. Optymalizacja jest ok, ale mogłoby być lepiej. Gra zjada dużo pamięci RAM.
Za to muzyka jest świetna. Nie tylko gitarowe riffy w trakcie walk dają power, ale scenka otwierająca grę ma świetny motyw przewodni. Muzyka podczas walki z finałowym bossem daje takiego kopa, że aż szkoda było, iż finalny boss jest tak prosty i szybko się kończy.
Za zakończenie należy się kara, totalny cliffhanger, może będzie dodatek? Oby.
Ilość lootu podyktowana standardami w dzisiejszym grach - nie mam pretensji. System craftingowy gemów jest ok, Sprzętu wypada tona, każdy można ulepszać. Umiejętności też jest dużo. Jeżeli ktoś chce poczuć RPG - poczuje.
Zdecydowanie ulepszony model strzelania. W jedynce grałem głównie kataną, tutaj znacznie częściej grałem bronią palną, po broń białą sięgając okazyjnie. Gameplay po prostu miażdży - frajda z używania tych pukawek, rozwałka - miód.
Jak dla mnie kontynuacja jest lepsza niż jedynka. Poprawia wiele elementów, jest trochę odtwórcza i może być monotonna, ale dzięki postaciom, sposobie opowiadania historii czy rozwałce naprawdę ja osobiście nie poczułem znużenia. Naprawdę, brakuje takich gier z takimi postaciami głównymi, polanych sosem kiczowatości i genialnych one-linerów. Czekam na kontynuację/dodatek, lub nowy projekt. Ale tylko, jeśli ma być taką grą.
Właśnie skończyłem grać po 40h - przeszedłem grę najpierw na normalu, a potem 2x na szaleństwie 1 na ng+. Generalnie liczyłem na inną strzelankę, bardziej statyczną, ale ta w swojej klasie jest całkiem niezła na pewno ze względu na tempo i krwistość. Mnie bardziej zawsze w takich grach przypada do gustu możliwość rozwoju umiejętności i broni. Fajnie, że można grać na ng+ na innych poziomach trudności, do tego w coopie. Fatalne za to jest powtarzanie właściwie tych samych ok. 5 plansz, tu twórcy mocno dali plamę. Skutkiem tego, mimo że jeszcze mnóstwo mam poziomów do wbicia i sporej aktywności graczy w coopie, grę sobie darowałem, bo stało się to już po prostu nudne.
Troche brzydka oprawa jak na GTX 9 ale gra wymiata! Nawet muzyka , polecam!
Kawał dobrej roboty.Cieszy tym bardziej,że Made In Poland:)
Z miejsca stała się jedną z moich ulubionych gier bo czekałem na taką pozycję od dawna.Jak na grę akcji dosyć rozbudowana:mnóstwo broni i potworów do ubicia a także umiejętności do odblokowania.Jedyne do czego mogę się przyczepić to powtarzalność map.Oby więcej takich gier.
to chyba gra w ktora najlepiej mi sie gralo z 2016 roku, biorac pod uwage ze chyba wszystkie hity mocno zawiodly niemniej na minus zasluguja rzeczy jak:
- powtarzalnosc lokacji
- fabula ktora chce byc interesujaca ale nie jest
- gra do bolu kradnie z borderlands
na + ze gra sie tak czy siak rewelacyjnie, dobra robota Panowie, a pump-ut shotgun to zapamietam z tej gry na lata
Gra jest przepiękna.
Mistrzowska optymalizacja (GTX 970, 1080p, wszytsko max, użycie GPU 60-70%, 60 FPS bez najmniejszego zająknięcia).
Cudowny gameplay (nigdy się tak nie bawiłem w shooterze, DOOMa bije na głowę).
Świetne poczucie humoru (to akurat jest subiektywne), które napędza całkiem ciekawą kampanię.
Rozbudowany endgame i co-op na deser.
Na minus powtarzające się lokacje, jednak dzięki sporej losowości, odkrywanych ciągle nowych segmentów i pięknemu designowi nie przeszkadza to w ogóle w ciągu kilkunastogodzinnej kampanii.
Absolutnie zasłużone 9,5/10. Polecam każdemu.
Gra na normalnym poziomie trudności jest bardzo łatwa - po opanowaniu shifta jest się prawie nieśmiertelnym + za dużo dropa, niczego nie brakuje i wszystkiego mamy przesyt. Piszę to jako "niedzielny gracz'.
Dla mnie gorsza od jedynki:
+ładna grafika
+dynamiczna, płynna i dobrze zoptymalizowana
+brak bugów
+humor
+fajne bronie
+system rozwoju bohatera
-słaba fabuła /filmiki do przewijania/
-cukierkowa grafika
-za dużo przedmiotów
-na poziomie normalnym bardzo łatwa
-misje poboczne słabe
-polska gra, a brak polskich dialogów, których jest niewiele
-powtarzające się ciągle mapy i naskryptowani przeciwnicy (największa wada). najlepiej zainwestować w prędkość i biegać do celu podskakując.
„Tnij i siecz lub czasem strzelaj”
Widowiskowa gra akcji od naszego rodzimego studia, która dynamicznością i różnoraką charakteryzacją stylu walki bije inne gry tego typu na głowę.
Walki dają nam tak dużo satysfakcji i soczystości że aż Panie i Panowie czapki z głów!
O ile lubimy takie krwawe łaźnie… (Ja lubię, ale kogo to obchodzi?)
Poza tym jest tu w „Ujjjjjj” znajdziek i misji pobocznych, choć główny wątek nas nie rozpieszcza jak to zwykle bywa w tego typu gatunkach to wszystkim innym nadrabia z nawiązką.
Reasumując kto lubi dynamiczne gry akcji i nie zwraca uwagi na fabułę ten niechaj migiem kupuje ten tytuł i zagłębia się w czeluściach rozpusty.
OCENA:
GRAFIKA: 7/10
DŹWIĘK:7+/10
GRYWALNOŚĆ: 8/10
Jest ok. Trochę lepsza od poprzedniczki, ale szału nie ma. Rozgrywka jakby lepsza, ale bronie, rozwoj postaci i fabuła gorsze.
Pierwsze wrażenie dobre - miecze łańcuchowe, dobre bronie. Ale potem zimny prysznic w postaci pasków zdrowia potworów. Cała radość z piłowania pada gdy trzeba zdjąć masę HP z potworów. Tak jak twórcy Wiedźmina3 wzorowali się na Skyrimie tak tutaj wzorowali się na Borderlandsach, w obu przypadkach wyszło im to tak sobie.
Sorki ta GRA to FPS czy tez RPG ze zmiana kamery??!!-Bo nic nigdzie nie pisze a po game play wyglada tylko na FPS czy li lipa jesli chodzi o walke w wrecz i Biala Bron sciema jak wbinnych FPS typu FAR CRY!!??
A do tej katany na game play to sa jakies fajne rozbudowane zroznicoeane kombosy czy tylko nudna siekanka dwoch uderzen jakndla chorych psychicznie hehe??!!
Dostałem za free na GoG to zagrałem chwile. Dla mnie jest to słabawa gra na screenach wyglądała nawet zachęcająco ale to nie moje klimaty.
Wizualnie jest ok za to walka mi się nie podobała uważam że połączenie broni palnej i białej na równym poziomie dmg za złe rozwiązanie. Samo strzelanie też jakoś super dobrze zrobione nie jest.
Grę przeszedłem spory czas temu, oceniam dopiero teraz.
Na plus fajne bronie, rozwój postaci. Grafika i audio ok choć bez rewelacji. Na minus nudna fabuła i ciągle te same, delikatnie zmodyfikowane lokacje oraz przeciwnicy ale mimo wszystko gra się całkiem przyjemnie, w obecnych cenach gry mogę śmiało polecić.
Fajna gierka do zabawy dla relaksu po pracy. Ale moja tolerancja ma granice. Polska produkcja, a ja mam napisy czytać? Jawne kpiny i chamstwo. Ocena leci w dół, przykro mi niezmiernie. Nie szanuje klienta w tym kraju w żadnym aspekcie. To jest brak szacunku do własnego kraju i języka. Gdzie ten patriotyzm o którym tak się krzyczy w telewizji? Żenujący bełkot "pod publiczkę".
i nikogo nie obchodzi to że komuś napisy w grze polskiego studia przeszkadzają.
Miazga miazga miazga, polecam jedynkę jak i dwojeczke.
Ciacha się fajnie. Ale mnie po 4 godzinach gra zaczyna odrzucać. Powód? Elementy RPG. Nie wiem po jakiego czorta, wprowadzili coś takiego :/ Niby spoko,ale zamiast przyjemnego ciachania jak w jedynce, mam upierdliwe dodawanie umiejętności do broni. I mam ilość obrażeń :/ Szlag jasny trafia, jak przeciwnik (szczególnie człowiek) obrywa kataną kilka razy, i dalej żyje. Albo władujemy kupę pocisków w przeciwnika. Nie podoba mi się ten system w takiej grze.I jeszcze latanie, i szukanie ulepszeń po mapie .Też kicha. To powinien być normalny FPS a nie z elementami RPG.
Przede wszystkim gra ma świetny soundtrack. Fabuła jest japońska czyli prezentuje się 'jako-tako'. Niestety, to co po jakimś czasie było nużące to powtarzające się motywy poziomów. Zwłaszcza w misjach pobocznych. Nie mniej z czystym sercem polecam tę grę każdemu kto chce Wanga ;-)
Gra jest zbyt długa i monotonna, a świat zbyt mało różnorodny. Ciągle odwiedza się te same lokalizacje. Ciekawym urozmaiceniem są zmieniające się warunki pogodowe i na prawdę ładne efekty wizualne środowiska ale jest to tylko drobny promyczek w generalnie nudnej rozrywce.
Spoko giera, trochę popraw w interfejsie i można przyjemnie grać;
Wciąż czekam na 3 część :D;
Shadow Warrior 2 to tzw rozwałka. Coś na kształt Painkillera, Serios Sama czy chociazby swojej pierwszej części. Rozwałka ma na celu by z przyjemnością masakrować cale zastepy wrogow. zgadza sie wszytko poza jednym. Tu nie ma zadnej przyjemnosci z walka z wrogami. to czesto jest katorga
+
Lo wang
duzy wybor broni
przyjemne rozwalanie ale w zasadzie tylko strzelba, mieczem i piłą
-
brak przyjemnosci z rozwałki
cala gra rozgrywa sie niemal na tych samych mapach, szczegolnie w zadaniach pobocznych
niektore teksty Wanga nie sa smieszne tylko zalosne
zbyt mala moc miecza a za duza broni typu karabiny strzelby itp w porownaniu do 1 czesci
kupa ulepszen ktore nie sa potrzebne
Udana kontynuacja serii.Gra jest duzo bardziej rozbudowana niz poprzedniczka,zarowno jesli chodzi o system umiejetnosci,rodzaj i ilosc przedmiotów w tym broni,otwarty swiat z mapa na ktorej wybieramy nastepna misje itd.Gra sie bardzo dobrze,jednak czasami robi sie za duzy chaos gdy atakuje nas masa wrogów jednoczesnie.Fabuła słabsza niz w jedynce,gra jest długa ,dosc mocno rozwleczona.Grafika i model strzelania zrobiony bardzo dobrze.Bronie białe w tym miecze troszke za słabe według mnie,lepiej sprawdza sie bron palna.Sporo misji pobocznych i zlecen na potwory.Gra idealna na krótsze posiedzenia(1-3 misje),w wiekszych dawkach staje sie troche monotonna.Polecam
Niestety mimo całkiem dobrego modelu strzelania nie mogłem gry przejść przez blokady mechanik RPG. Płynnie przechodziłem wątek główny ponieważ nie miałem ochoty na misje poboczne. Za którąś misją główną dostałem komunikat że misja może być za trudna i że POWINIENEM zrobić najpierw misje poboczne... wtf przecież misje poboczne to misje poboczne i powinny być opcjonalne. Mimo tego komunikatu zainicjowałem misję i wszystko szło naprawdę fajnie dopóki nie natrafiłem na wroga, który posiadał regeneracje zdrowia i NIE BYŁO MOŻLIWOŚCI go pokonania gdyż według mechanik tej strzelanki mam za niski poziom i za słabe bronie bym był w stanie w ogóle uszkodzić w najmniejszym stopniu przeciwnika. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim w FPSie, który w dodatku uchodzi za oldschool shootera. Tragedia po prostu, musiałem usunąć gre bo nie podoba mi się zmuszanie wykonywania dodatkowych nudnych misji.
Tak jak poprzednia odsłona - krwawo, szybko i kolorowo. Naprawdę dużo się dzieje i sama fabuła jest tutaj śmieszna. Urozmaiceniem którego nie było w poprzedniej części jest tutaj tryb kooperacji, który umila nam rozgrywkę. Bossowie raczej łatwi w tej części, nawet ten ostatni nie był jakoś szczególnie wymagający. Solo raczej bym się nudził, ale w trybie kooperacji spoko. Warto przelecieć te 10h na misje główne i poboczne!
te same lokacje, w kółko ci sami przeciwnicy, nuda, jak dla mnie kicha
Shadow Warrior 2 to taki nieco uboższy Bordelrands, ale miody.
Shadow Warrior 1 to nie była dobra gra. Taki mocy średniak i tyle. Powtarzalność wrogów, słabe strzelanie jak na grę FPS i najgorsza rzecz w grze czyli gąbkowaci przeciwnicy. Gra zaczynała nużyć. Gra nie miała startu do Serious Sama 3 i Duke Nukem Forever. Shadow Warrior 2 naprawia błędy z jedynki ale dodaje trochę swoich.
Zacznę od tego że jest to lepsza gra od pierwszej części, dużo lepsza. Flying Wild Hog wyciągnęło wnioski po fatalnych elementach z pierwszej części i w drugiej zostały one poprawione. Od czego by tu zacząć hehe może od Borderlandsowości gry.
Gra ma konstrukcje żywcem wyjętą z Borderlands 2. Mamy główny hub w którym bierzemy misje, dozbrajamy się lub wykonujemy różne wyzwania. Oraz lokacje orbitujące wokół tego hubu. Pierwszy problem jest taki że lokacje z początku wydają się naprawdę fajne, ale im więcej gramy tym widzimy że strasznie się powtarzają. Wydaje mi się że w grze jest jakiś mix lokacji zbudowanych ręcznie z losowo generowanymi. Praktycznie chodzimy po tych samym lokacjach, ale są drobne różnice. Drobne mam namyśle małe, a to wejście na arenę z innej strony, a to inni przeciwnicy się spawnują, a to skrzynka w innym miejscu itd... . Jak by tak policzyć to w grze jest 4-5 różnych lokacji które mają jakieś tam swoje kombinacje i tyle. Po jakiś 10 godzinach widzimy już wszystko tylko konfiguracja się zmienia. Wielka szkoda taki Borderlands miał ręczni robione lokacje które zwiedzało się z wielką przyjemnością. Z Borderlands została zapożyczona mechanika śmierci. Jeżeli zginiemy to tracimy trochę kasy, przeciwnicy znów mają pełne życie (ale chyba tylko na najtrudniejszym) oraz nowość, tracimy XP po śmierci. W Borderlands tego nie ma. Oczywiste jak inspirować się od najlepszego loot shootera to oczywiście cała masa lootu który pełni inną role niż w Bordelrands.
Ogólnie broni w grze jest sporo, Głównie dostaje się je za wykonywanie misji, ale można też je kupić oraz bardzo rzadko wypadną z jakiegoś przeciwnika. Lootem w tej grze są kryształy do broni/pancerzów, które pełnią role ulepszania naszego wyposażenia. Sypie się tego pełno i jest w czym wybierać. Z czasem dostaniemy możliwość instalowania tego na stałe do naszych broni, lub czyszczenia kryształów z negatywnych efektów. Samo strzelanie w grze to czysta przyjemność, w końcu czuć że ta walka jest "mięsista". Walka kataną jest jeszcze lepsza niż w jedynce. Czuć że trzyma się ostrze w tej grze i ma moc. Jest to chyba najlepsza broń w grze, jak się wystarczająco dobrze ulepszy to ciacha wrogów na raz.
W pierwszej części było mało rodzajów wrogów, tutaj jest ich masa. Powracają starzy wrogowie z pierwszej części, ale tutaj już nie są gąbkami na pociski. W końcu można walczyć z nimi normalnie. Ogromy plus za wielką różnorodność przeciwników.
Sama fabuła i postacie w grze są okejjjjjj, nic specjalnego. Główny bohater wypada najlepiej, ale to już było dobre w pierwszej części. Tutaj towarzysz nam postać Kamiko, nie jest tak dobra jak Hoji z pierwszej części i w sumie nie wiem co o niej powiedzieć, jest średnia i tyle.
Przyczepić można się do misji jeszcze, polegają one na dwóch mechanik. Albo coś znaleźć, albo kogoś pokonać i tyle. Ale w tej grze główną mechaniką jest walka więc nie traktuje tego jak minus.
Reasumując Shadow Warrior 2 ukończyłem w około 25h. Pod koniec gra zaczęła trochę nużyc, raz że ciągle te same lokacje, a dwa gracz jest już zbyt OP i nie ma wyzwania. Są jakieś tam poziomy "szaleństwa" działają one jak w Borderlands podbijają HP wrogą itd... Ogólnie gra jest łatwa na najtrudniejszym poziomie. Więcej razy zginąłem przez przypadek wypadając z mapy niż przez wroga. Grałem na XSX w 60FPS i gra nie posiada błędów. Polecam, o wiele wiele lepsza niż pierwsza cześć.