Prace nad Hellraidem wstrzymane. Gra wróciła do fazy koncepcyjnej
Co !? Zapowiadało się genialnie... ale te obsuwy dawały do myślenia, że nie dzieje się dobrze
No bez jaj. Na tę grę czekałem bardziej niż na Dying Light (które koniec końców strasznie szybko mnie znudziło).
To zaś oznacza, że jeśli kiedykolwiek tytuł się ukaże, to najprawdopodobniej będzie miał niewiele wspólnego z produkcją, którą mogliśmy do tej pory oglądać na materiałach prasowych.
Czyli - przynajmniej na razie - wylot z listy wyczekiwanych.
Ech, zaraza, też miałem wielkie nadzieje wobec tej gry.
Ostatnio krążyły pogłoski, że Hellraid to po Dying Light nowe oczko w głowie Techlandu, więc coś mi się widzi, iż po tym powrocie na deskę kreślarską nagle okaże się, że jeden z błędów merytorycznych z pierwszego numeru zreaktywowanego Secret Service ("Hellraid zapowiada się na rywala dla Skyrima") jednak przestanie być błędem...
Czyli pewno wszystkie materiały które przedstawiały grę jako fajną kłamały i były zmontowane, nie cofa się gry w procesie produkcji ot tak do konceptu z błahego powodu.
No bez jaj, jedna z najbardziej obiecujacych gier. I jak juz wspomniane, o wiele ciekawiej prezentujaca sie niz Dying Light.
Gra się w żaden sposób nie zapowiadała genialnie - pisałem przy poprzednich gameplayach, że klimat był super ale mechanika się nudzi po kilku minutach. To mogłaby być gra indie, ale nie duża produkcja Techalndu.
Dziwi to kogoś ?? bo mnie kompletnie nie.
Z tego powodu iż Hellire miał pojawić się na PS3 i X360 wyglądał jak taki Dead Island: Riptide w innej otoczce. Potem Techland ni z gruchy ni z pietruchy ogłosił że gra wyląduje tylko na XO i PS4, a wersję na X360 i PS3 anulowano. Gdzie co jak co na Xboxie One i PlayStation 4 nie był to jakiś super efekt, kiedy pokazywali jak obecnie gra wygląda na tych konsolach (było dosłownie widać że to co zrobili na X360 i PS3 przenieśli na PS4 i XO z lepszymi bajerkami graficznymi), a nie okłamujmy się gra wyglądała jak Remaster z poprzedniej generacji przeniesiony na kolejną generację, podbity do 1080p z lepszym oświetleniem i wyraźniejszymi teksturami.
Więc nadal kogoś dziwi że wstrzymano prace ?? jakby tego było mało Dying Light prezentował znacznie wyższą poprzeczkę niż Hellride.
MaXXii [9]
Tja, i rzucili cały projekt w cholerę ze względu na grafikę? Rok temu nie widzieli, jak gra wygląda?
raziel88ck [10]
A więc zamierzają klepać w kółko gry o zombiakach...
Tego się obawiam. Już rzygam zombiakami (pewnie dlatego Dying Light znudził mnie po 3-4 h).
Najwazniejsze, ze zarobili na Steam Early Access.
To jakas nowa forma nieuczciwego zarobku - wrzucic alfe na SEA, zarobic troche, po czym wycofac.
Pomysł na rozgrywkę był ciekawy, ale nie znaliśmy praktycznie mechaniki więc z naszej perspektywy ciężko nam ocenić czy to była dobra decyzja. Cóż, może to wyjdzie grze na dobre.
Kurde, pomysł był świetny, a zdawało się, że produkcja już niemal ukończona. Współczesne Dark Messiah...
A jak przepiszą grę pod obecne trendy, to wyjdzie im MOBA. Z mikropłatnościami.
Pewnie Techland był tak mocno zszokowany sukcesem Dying Light że postanowił ponownie wrzucić Hellraid na stół kreślarski i wprowadzić do niego elementy mechaniki zastosowane w swojej ostatniej produkcji, lub też okazało się że Warner Bros Interactive Entertainment po ogromnym sukcesie DL postanowił zostać również wydawcą Hellraida co zaowocowało napływem dużej ilości funduszy a co za tym idzie znacznym rozbudowaniem gry i celowaniem w kategorię AAA.
Czyli teraz okrajanie gry nazwie się zmiana koncepcji:D No tak bo nikt juz nie uwierzy w to że coś trzebabyło obciąć bo optymalizacja.:D
Tja, i rzucili cały projekt w cholerę ze względu na grafikę? Rok temu nie widzieli, jak gra wygląda?
A dlaczego by nie ?? pierwszy raz z czymś takim się spotykasz ?? bo ja nie pierwszy raz. Ostatnio np: Driveclub...
Zresztą tu nie chodzi o grafikę tylko o silnik na jakim gra byłą robiona, a była robiona na silniku Chrome 5, teraz z tego co wiadomo będzie gra na silniku Dying Light czyli Chrome Engine 6. I gra z pewnością nie będzie wyglądała tak jak z września ubiegłego roku(co będzie bardziej na plus). Bo z tego co kojarzę to właśnie we wrześniu mieliśmy pokazany Build z XO i PS4 i gra wyglądała OK. Ale odbiegała od Dying Lighta, bo nie okłamujmy się Hellride był w 70% Dead Islandem, odgłosy te same, animację zombie te same, wiele rzeczy było po prostu WYTNIJ/KOPIUJ a na końcu WKLEJ. No i ten piękny plastikowy świat jeszcze z wersji na X360 i PS3.
Jak grę przenieśli na XO i PS4 było lepiej ale daleko jej było do poziomu z Dying Light. A widocznie nie chcieli aby Hellride po bardzo udanym Dying Light prezentował znacznie niższy poziom. Bo jakby to wyglądało tu ci dali Next-Genowego sandboxa udanego, a tu ci wydadzą grę która wygląda jak gra z poprzedniej generacji z dopiskiem Hellride :Remaster Edition.....
Czekam na ta grę ale z pewnością będzie teraz wyglądać lepiej i wniesie więcej nowego, a co najważniejsze nie powinna teraz przypominać Dead Island.
Współczesne Dark Messiah... Ta gra była niewiarygodnie w tyle za dark messiah pod każdym względem.
Mam pomysła! Niech zrobią z Hellraid pełnoprawnego erpega z rozbudowaną fabułą, otwartym światem (niekoniecznie jakimś ogromnym), zadaniami pobocznymi. Oprócz serii TES i nadchodzącego Kingdom Come nie ma zbyt wielu erpegów z perspektywy FPP.
MaXXii [18]
Czekam na ta grę ale z pewnością będzie teraz wyglądać lepiej i wniesie więcej nowego, a co najważniejsze nie powinna teraz przypominać Dead Island.
No widzisz, graficznie mi się bardzo podobało już to, co ostatnio pokazywali, nawet jeżeli przypominało Dead Island.
sebogothic [20]
Niech zrobią z Hellraid pełnoprawnego erpega z rozbudowaną fabułą, otwartym światem (niekoniecznie jakimś ogromnym), zadaniami pobocznymi.
Patrząc na ciągnący się od blisko 4 lat sukces TES V, Dragon Age: Inquisition czy - przede wszystkim teraz - Wiedźmina 3 wcale bym się nie zdziwił, gdyby celowali w coś takiego. Do tego Techland wykupi markę Two Worlds i voila.
Problem w tym, że ich gry z otwartym światem ssą zarówno pod względem głównej osi fabularnej, jak i zadań pobocznych. No, ale TESy w końcu też nie błyszczą na tym polu, co jednak nie przeszkadza Bethesdzie w odnoszeniu sukcesów.
Czekalem na gre od 1 trailera - Dead Island + fantasy. Az wylecial mi z glowy.
Mysle to ze dobrze sie stalo, gdy ja zapowiadali wygladala na kalke DI tyle ze z mieczami i szkieletorami. Od tamego czasu, byla cisza, zadnych filmikow wiec pewnie to poprostu byl DI w skorze sredniowiecza fantasy.
Licze ze gra kiedys wyjdzie, i nie bedzie jakoscia typu Riptide bo ten dodatek byl mizerny
KMM [22]
Mysle to ze dobrze sie stalo, gdy ja zapowiadali wygladala na kalke DI tyle ze z mieczami i szkieletorami. Od tamego czasu, byla cisza, zadnych filmikow wiec pewnie to poprostu byl DI w skorze sredniowiecza fantasy.
No bo początkowo to miał być tylko mod do Dead Island, stworzony przez jednego z twórców tej gry. W Techlandzie jednak spodobał się na tyle, że postanowili rozwinąć to do samodzielnej gry.
A od momentu zapowiedzi filmiki były:
https://www.youtube.com/watch?v=UuPnUYUj2JM
https://www.youtube.com/watch?v=0f92GtvFh9E
W listopanie na swoim blogu pisali że gra rozrosła się do tytułu AAA tak będą traktowali tą grę. Ale od tamtej pory była jedna wielka cisza.
Może doszli do wniosku że szkoda tracić czas i pieniądze na tytuł nikomu nie znany tylko z miejsca trzeba się zabrać za Dying Light 2
Irek - pamietam te filmiki, przedstawialy gameplay. Gra mial potencial, oby go nie zmarnowali wydajac kalka DI z meczykami.
Ale dowalili! Przecież to się tak dobrze zapowiadało!
Mam pomysła! Niech zrobią z Hellraid pełnoprawnego erpega z rozbudowaną fabułą, otwartym światem (niekoniecznie jakimś ogromnym), zadaniami pobocznymi. Oprócz serii TES i nadchodzącego Kingdom Come nie ma zbyt wielu erpegów z perspektywy FPP.
To by nie był głupi pomysł, ale wątpię czy coś takiego stworzą. Zwłaszcza że jak ci robią od zera grę to będą chcieli ją wydać jak najszybciej. Chociaż kto wie nie wiadomo kiedy ujrzymy nowy design gry na np: jakiejś zapowiedzi.
No i nie wiemy jak bardzo gra się zmieni (czy tylko graficznie) a sam pomysł zostanie taki sam, czy jednak będzie gra mocno zmieniona np: otwarty świat tip:
To by było pierwsze takie podejście TECHLANDU do tego typu gier (Fantasy RPG) bo zawsze dawali nam ZOMBIE i budynki itp:
Jakby przerobili tego slashera na pełnoprawnego rpg'a - z fabułą, dialogami, wyborami, barwnymi postaciami i kompanami, to byłoby extra ;)
A ja wygrałem Hellraida w konkursie. I mogę w niego grać na steamie. Troszkę niedorobiony jeszcze, ale wygląda bardzo, bardzo ładnie i grać się da
Gra przedstawiała się interesująco ale obawiałem się zbytniego podobieństwa do Dead Island, i być może to było powodem niezadowolenia deweloperów? Chcieli zrobić osobną markę a wyszedł Dead Island w średniowiecznym fantasy.
Szkoda, gra wyglądała dobrze jednak Techland wciąż jedzie (jechał?) na tym samym silniku i pomysłach. Zbyt duże podobieństwa w mechanice do innych gier tej firmy.
kaszanka9 chłopie, widzę, że nie masz pojęcia o czym piszesz. W tej branży to się nawet zamyka projekty, w które zainwestowało się 4 mln PLN (mówię akurat o Polsce, bo na zachodzie zamykane są projekty, w których często utopiło się kilka mln $) a co dopiero cofnięcie projektu do etapu realizacji.
MaXXii nie zapominaj, że gra miała wylądować tylko w dystrybucji cyfrowej. To nigdy nie miał być projekt na miarę DI / DL.
przemas478 ale ja, i wielu innych, właśnie chciałoby takie DI w klimatach średniowiecza (i bez zombie). Reszta mechaniki może być. To miał być po prostu h&s w formie fpp.