World of Warcraft – budowanie statków i inne nowości w patchu 6.2
Budowanie statków... śmierdzi mi Allodsem :D
I to wszystko w jednym patchu brawa, inni tylko patrzą i się uczą niestety smutne...
Musial
Inna sprawa że cały Allods wygladał jak kopia WoW'a. Także wiesz.:D
Gry wychodza, gry odchodza, gry przechodza na f2p a WoW dalej na tronie. A kolejni pretendenci polegli.
Warto przypomnieć GW2 które miało wszystko by stac sie następcą WoW'a. A jednak nie te czasy by zebrać kilka milionów graczy na lata.
World of Warcraft: Black Flag. :) Podoba mi się to, zwłaszcza ilość bossów w nowym raidzie. Szykuje niezły raiding. :)
akurat GW2 radzi sobie chyba najlepiej ze wszystkich b. znanych MMO które nie są WoWem bo ANet poszli w bardzo dobrym kierunku: nigdy żadnego abonamentu. A wszyscy chcący iść w stronę modelu biznesowego Blizza polegli z bardzo prostej przyczyny: ich gra to nie WoW więc już wolę płacić za "true mmo''...
z resztą zobaczcie takiego SWTOR'a - jak gra umierała podczas tego kiedy była na abonament i moment jej wskrzeszenia kiedy przeszła na model F2P. Swoją srogą powiem, że osobiście SWTOR bardzo mi się podoba.
poza tym w newsie nie podano, że w patchu 6.2 ma być dodana opcja chodzenia na stare instancje z BC i WoTLK, gdzie nasza postać scaluje się do danej instancji, żeby nie było za łatwo, tzw: Timewalking.
Co do ciągu zadań, to małe niedociągnięcie. Zostanie dodany ciąg dalszy tzw. Legendary Questline, dotyczące tego pierścienia. Po prostu pchną fabułę do przodu.
jaalboja - Tak nie zaprzeczam, że Allods wygląda jak kopia WOWa, ale tylko graficznie moim zdaniem. Sam system walki mają podobny, jednak inny. Takie rzeczy jak Allody (wyspy astralne), statki, fabuła, postacie (typu mecha-powstańcy, jak zwał tak zwał), bitwy statków itd. Allods z nikogo nie ściągnął - jest to autorski projekt. Z resztą na Allodsa nie poszło tak mało pieniędzy bo z tego co pamiętam to na produkcję poszło 11mln $ a to nie tak mało jak na 2009 rok i produkcję F2P - wtedy była premiera. Co więcej Allods mimo spadku graczy nadal bardzo dobrze się rozwija, dostaje regularnie duże i mniejsze update (2-4 w roku), głównie dzięki Rosji, bo tam ma najwięcej graczy (nie ma się co dziwić, to ich rodzima produkcja). Dodam, że Allods nie wziął się z dupy, wcześniej w tym samym uniwersum wyszły 2 gry Rage of Mages (I i II), oraz Evil Islands, Allods dzieje się w tym samym świecie co obie gry. Więc podobnieństw do WOWa doszukiwałbym się tylko w stylu graficznym. Niemniej to Allods zapoczątkował system statków w MMORPG (w tym przypadku astralnych).
Dodałem ramkę z opisem Timewalking na końcu i poprawiłem ustęp dotyczący Legendary Ring Questline. Dzięki za uwagi i przepraszam za niedopatrzenia ;)
Brawo Blizz dużo nowości, nic dziwnego nie na darmo ma miano najlepszego i najpopularniejszego MMO :).
UP Wątpliwe.