Jak kultowe filmy sensacyjne wpłynęły na gry wideo?
Liczyłem na więcej. Może zrobicie kolejne materiały w tym stylu, albo całą serię?
ighar --> Przez takie wpisy uzytkownik zwykle oglasza, ze jest pierwszy w kategorii spamerstwa. Nie ma czego gratulowac.
Ciężko uwierzyć, że w tym zestawieniu zabrakło Szeregowca Ryan'a i miniserialu Kompania Braci. MoH i CoD czerpały garściami z tych produkcji i starały się przenieść filmowość do swoich gier. Do dziś pamiętam jakie wrażenie na mnie zrobiła misja Omaha Beach, a byłem wtedy chyba w 1 gimnazjum. CoD za to świetnie przeniósł do swojej gry klimat Kompani Braci.
Lata 80-90 są najlepszymi wg mnie. Plus za Clubbed to death w tle. Do Gorączki nawiązuje Kane & Lynch, a strzelanina pod Retomoto Tower żywcem wyjęta z filmu Manna. Swoją drogą przy Gorączce mogliście dać New Dawn Fades Moby'ego, a nie jakieś nawet nie wiem co to jest.
Dziwię się, że zabrakło Rambo przecież styl głównego bohatera jest do dzisiaj wspominany w kontekście gier komputerowych. Mówi się przecież, że ktoś ukończył grę "na Rambo" tzn. parł przed siebie i pruł ile maszyna dała. :D
poYarenko - wg ciebie Kampania Braci i Ryan to filmy sensacyjne...?
Bullet time jest w sumie często wykorzystywany nadal - mamy go na każdym kroku ciągle w mniejszym lub większym stopniu - choćby GTA V, Call of Duty, MoH: Warfighter
"Gorączki" jest sporo w GTA V też, choćby napad z użyciem ciężarówek - identyczny jak ten z początku filmu, szukanie kombinezonów, masek
Witam zainteresowanych gta 5 a konkretniej ciekawostkami z tej gry z IVONĄ.
Jeśli chciałbyś zobaczyć i wspomóc mnie subem to odsyłam do tego linku.
Jeśli zdecydujesz się obejrzeć to życzę dobrej zabawy :)
[link]
poYarenko bo to jest materiał o filmach sensacyjnych glownie.
@sebogothic - niom.
Chcieliscie zrobic cos fajnego a wyszło cos o 3 czy 4 gierkach i nic wiecej.
A gdzie Szeregowiec ryan a gdzie wróg u bram i analogie w Cod gdzie masa innych gier.
Słabo. mega słaby materiał.
GTA 5 bardzo mocno nawiązuje do filmu Heat scena napadu na konwój jest niemal że identyczna a nawet bohaterowie Michael z gta wygląda jak De Niro ,Kevin Gage przypomina mi Trevora nie mówiąc że Dennis Haysbert jest nowym czarnoskóry członek ekipy który jest kierowcą
W filmiku sprzed tygodnia: http://tvgry.pl/?ID=5273 jest twierdzenie, że bullet time jest już standardem i jest teraz obecny w praktycznie każdej grze akcji, a tutaj na początku pada stwierdzenie wręcz przeciwne. Zróbcie konfrontację :)
Niewierze że nie wspomnieliście o Maiex Payne 1 przy marixie. Albo Need for Speed: Most Wanted i szybcy i wściekli.
Myślę ze materiał zrobiony bardzo na szybko.
Jak dla mnie zdecydowanie przoduje Matrix. Jedno pytanie co to za nuta na końcu?
VC wzorowane na scarface i policjantach z miami ? Myślałem że daliście sobie spokój z UVem już :) . Bullet time nie wykorzystywany ? Gratulację, właśnie wywalił pan do śmieci 90% gier wyścigowych . Matrix i fear ... naprawdę ? Ja rozumiem jakby to był strzał w dziesiątkę - takie 100% - 100% ale jest tyle gier które lepiej oddały mechanikę matrixa i tyle filmów na których fear był wzorowany bardziej ... . Temat jest o scenach i podajesz z matrixa scenę w której strzela w korytarzu . Swoiste postawienie klocka na matrixa , scena z zaproszeniem do walki poprzez pomachanie dłonią w swoją stronę , walka na tirze , walka wręcz z chmarą jednakowych wrogów , abstergo - matrix , podziemne miasto , dominacja robotów . A TY WYBIERASZ STRZELANIE W KORYTARZU !??! , jak śmiesz. Szkoda że nie podałeś zamiast feara (wgle świetny dobór gry...) kangurka kao bo tam też się może strzelało arbuzem w korytarzu .
Wpływ wymienionych przez was filmów był widoczny w niektórych grach, co dla mnie jest bardzo pozytywnym zjawiskiem! :)