Skywind - zobacz nowy zwiastun skyrimowego Morrowinda
Jeśli gameplay ma wyglądać jak w Skyrimie, to Skywind nigdy nie zostanie Morrowindem. :) Brak klas postaci, znaków zodiaku, wielu umiejętności, porządnego dziennika, a w zamian otrzymamy znaczniki zadań. :) Już lepiej ściągnąć Overhaul 3.0 do Morka.
Mnie się z kolei podoba bardziej stary dobry Morrowind, którego nawet nie miałem okazji ukończyć w oryginalnej wersji. Uważam, że niektóre gry nie potrzebują takich modyfikacji, gdyż nie wychodzi im to na dobre. Gra traci wtedy swój cały urok.
@sebogothic
Od tego co mówisz są osobne mody i to już ładną chwile.
Nie wyobrażam Elder Scroll, bez gigantycznych grzybów :))) ... tylko, co dalej?
Ja przeszedłem Morrowinda - ludzie co ja się obiegałem w tej grze:), to była chyba największa jej bolączka - brak szybkej podróży (tzn owa była ale bardzo skromna), no ale gra w swoim czasie była tak wciągająca, magiczna że nawet bieganie pół godziny z punktu do punktu dało się znieść.
@sebogohtic
Skywind to TES 3 tylko na silniku graficznym TES 5, więc zostaje zmieniona tylko grafika.
[5]
Brak szybkiej podrozy (a raczej jej ograniczenie, gdyz masz zarowno podwoz lodziami jak i silt-striderami bodajze) spowodowala, ze morrowind wydaje sie zncznie wiekszy niz w rzeczywistosci jest. Wielkosc skyrima czy obliviona mozna zamknac pomiedzy dwoma najblizszymi punktami na GPSie, bo jesli masz ruszyc dupe kawalek dalej od razu uzyjesz teleportacji.
[6]
Jest ZNACZNIE wiecej roznic miedzy skywindem a morkiem niz tylko grafa, poczytaj info o projekcie. Ogolnie nigdy nie dorowna on morkowi, bedzie jedynie jego mala namiastka.
Osobiście nie mogę się doczekać gdyż nie grałem w TES 3 (mimo że TES 5 to dla mnie jedna z najlepszych rpg)
tylko ze względów graficznych.
bbandi--->
Szybka podróż polegająca na wciśnięciu jednego przycisku, kiedy i gdzie się chce i teleport przez całą mapę jest moim zdaniem niepotrzebnym elementem. Przecież masz łaziki, łodzie oraz zaklęcia. Przynajmniej wtedy podróż taka miała jakąś cenę.
@kylo19 - Dokładnie. Po co robić od razu Fast Travel? Nie lepiej zaprojektować jakąś sensowną sieć przewoźników i teleporterów? Tak jest o wiele bardziej klimatycznie, a jeśli chcieliśmy dotrzeć gdzieś szybciej to mieliśmy Zwój Interwencji Bóstw albo Almsivi.
Już widzę rozgrywkę w Skywind kiedy mamy odkrytą znaczną część mapy: znacznik zadań - pstryk!, szybka podróż - pstryk!, wykonanie questa, szybka podróż - pstryk!...
Da się usunąć szybką podróż, gorzej będzie ze znacznikami questów. Żeby wykonać questa to trzeba było iść w dane miejsce czytając wskazówki i przy okazji zwiedzając ciekawe lokacje a teraz wszystko będzie na tacy co będzie do dupy. Znaki zodiaku są w Skyrimie jako kamienie przeznaczenia, umiejętności też są lepsze w skyrimie. W morku gdy grałem łucznikiem to musiałem wystrzelać 2 kołczany żeby trafić, dopiero na 150 poziomie celności było lepiej. Za to magia jest plusem morka kombinacje i animacje, łączenie i tworzenie czarów...
@WalterWhiteWalker - Z szybkiej podróży można nie korzystać, co robiłem przy Oblivionie i Skyrimie. Co do znaczników to z reguły wykluczają one wskazówki NPC odnośnie miejsc do których mamy się udać. Zauważyłem, że w grach gdzie znaczki zadań są obecne, brak dialogach kwestii tłumaczących gdzie mamy się udać. Pewnie pozwala to nieco zaoszczędzić kasy na nagrywaniu dialogów, bo gdy się zbierze do kupy wszystkie takie dialogi w dużym erpegu to wyjdzie ich pokaźna liczba. W Wiedźminie 3 znaczniki będą i pewnie też nikt nam nie będzie tłumaczył gdzie np. dokładnie grasuje dany potwór.
A wdzieliście nowe projekty pancerzy? To dopiero paskudy. A raczej te wysokiego poziomu. Szklana co wyglądają jak szata magika a ebonowa jak czarna kościana. Noż kutwa. Ja nie chce aby wysokiej klasy aramory wyglądały jak reteksturki innych tylko dlatego, że autorzy chcą "zrobić je zgodnie z duchem kultury dunemrów".
ja tam wolę, żeby zbroje wyglądały jak posklejane przez popielnych, na dziko :)
moim zdaniem szklana idealnie pasuje do klimatu morka
Skoro ma być zmieniona tylko grafika to czuje że skywind będzie naprawdę awesome.
Moim zdaniem nie ma sensu czekać na te mody, co roku wydają nowy teaser i mówią, że premiera być może za rok. Z resztą nie jest to zbytnio potrzebne, Tes-y bronią się świetnym klimatem i historią a grafika to najmniejszy problem. W tym momencie najbardziej czekam na wieści o TES VI, mam nadzieję, że tegoroczne E3 rozwieje moje wątpliwości :)
Mogliby odtworzyć Arenę i Daggerfalla, byłby większy pożytek.
Areny i Daggerfalla nie da się odtworzyć, ponieważ teren był tam generowany losowo :p
Poza tym różnice między grami sprawiłyby, że dostosowanie ich do silnika Skyrima zajęłoby o wiele, wiele dłużej