Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Skywind - zobacz nowy zwiastun skyrimowego Morrowinda

12.01.2015 15:06
👍
1
zanonimizowany579358
105
Senator

Jeśli gameplay ma wyglądać jak w Skyrimie, to Skywind nigdy nie zostanie Morrowindem. :) Brak klas postaci, znaków zodiaku, wielu umiejętności, porządnego dziennika, a w zamian otrzymamy znaczniki zadań. :) Już lepiej ściągnąć Overhaul 3.0 do Morka.

12.01.2015 15:25
ZwP
2
odpowiedz
ZwP
65
GameJunkie

Mnie się z kolei podoba bardziej stary dobry Morrowind, którego nawet nie miałem okazji ukończyć w oryginalnej wersji. Uważam, że niektóre gry nie potrzebują takich modyfikacji, gdyż nie wychodzi im to na dobre. Gra traci wtedy swój cały urok.

12.01.2015 15:48
3
odpowiedz
makak997
75
Pretorianin

@sebogothic
Od tego co mówisz są osobne mody i to już ładną chwile.

12.01.2015 15:52
4
odpowiedz
zanonimizowany993525
7
Pretorianin

Nie wyobrażam Elder Scroll, bez gigantycznych grzybów :))) ... tylko, co dalej?

12.01.2015 16:22
5
odpowiedz
bbandi
97
Pretorianin

Ja przeszedłem Morrowinda - ludzie co ja się obiegałem w tej grze:), to była chyba największa jej bolączka - brak szybkej podróży (tzn owa była ale bardzo skromna), no ale gra w swoim czasie była tak wciągająca, magiczna że nawet bieganie pół godziny z punktu do punktu dało się znieść.

12.01.2015 16:27
6
odpowiedz
Assassyn07
26
Konsul

@sebogohtic
Skywind to TES 3 tylko na silniku graficznym TES 5, więc zostaje zmieniona tylko grafika.

12.01.2015 16:32
7
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

[5]
Brak szybkiej podrozy (a raczej jej ograniczenie, gdyz masz zarowno podwoz lodziami jak i silt-striderami bodajze) spowodowala, ze morrowind wydaje sie zncznie wiekszy niz w rzeczywistosci jest. Wielkosc skyrima czy obliviona mozna zamknac pomiedzy dwoma najblizszymi punktami na GPSie, bo jesli masz ruszyc dupe kawalek dalej od razu uzyjesz teleportacji.

[6]
Jest ZNACZNIE wiecej roznic miedzy skywindem a morkiem niz tylko grafa, poczytaj info o projekcie. Ogolnie nigdy nie dorowna on morkowi, bedzie jedynie jego mala namiastka.

12.01.2015 16:32
8
odpowiedz
Assassyn07
26
Konsul

Osobiście nie mogę się doczekać gdyż nie grałem w TES 3 (mimo że TES 5 to dla mnie jedna z najlepszych rpg)
tylko ze względów graficznych.

12.01.2015 16:36
9
odpowiedz
zanonimizowany813590
57
Generał

bbandi--->
Szybka podróż polegająca na wciśnięciu jednego przycisku, kiedy i gdzie się chce i teleport przez całą mapę jest moim zdaniem niepotrzebnym elementem. Przecież masz łaziki, łodzie oraz zaklęcia. Przynajmniej wtedy podróż taka miała jakąś cenę.

12.01.2015 16:59
10
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

@kylo19 - Dokładnie. Po co robić od razu Fast Travel? Nie lepiej zaprojektować jakąś sensowną sieć przewoźników i teleporterów? Tak jest o wiele bardziej klimatycznie, a jeśli chcieliśmy dotrzeć gdzieś szybciej to mieliśmy Zwój Interwencji Bóstw albo Almsivi.
Już widzę rozgrywkę w Skywind kiedy mamy odkrytą znaczną część mapy: znacznik zadań - pstryk!, szybka podróż - pstryk!, wykonanie questa, szybka podróż - pstryk!...

12.01.2015 17:02
11
odpowiedz
zanonimizowany1015918
9
Generał

Da się usunąć szybką podróż, gorzej będzie ze znacznikami questów. Żeby wykonać questa to trzeba było iść w dane miejsce czytając wskazówki i przy okazji zwiedzając ciekawe lokacje a teraz wszystko będzie na tacy co będzie do dupy. Znaki zodiaku są w Skyrimie jako kamienie przeznaczenia, umiejętności też są lepsze w skyrimie. W morku gdy grałem łucznikiem to musiałem wystrzelać 2 kołczany żeby trafić, dopiero na 150 poziomie celności było lepiej. Za to magia jest plusem morka kombinacje i animacje, łączenie i tworzenie czarów...

12.01.2015 19:29
12
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

@WalterWhiteWalker - Z szybkiej podróży można nie korzystać, co robiłem przy Oblivionie i Skyrimie. Co do znaczników to z reguły wykluczają one wskazówki NPC odnośnie miejsc do których mamy się udać. Zauważyłem, że w grach gdzie znaczki zadań są obecne, brak dialogach kwestii tłumaczących gdzie mamy się udać. Pewnie pozwala to nieco zaoszczędzić kasy na nagrywaniu dialogów, bo gdy się zbierze do kupy wszystkie takie dialogi w dużym erpegu to wyjdzie ich pokaźna liczba. W Wiedźminie 3 znaczniki będą i pewnie też nikt nam nie będzie tłumaczył gdzie np. dokładnie grasuje dany potwór.

12.01.2015 20:53
13
odpowiedz
ww1990ww
97
Konsul

A wdzieliście nowe projekty pancerzy? To dopiero paskudy. A raczej te wysokiego poziomu. Szklana co wyglądają jak szata magika a ebonowa jak czarna kościana. Noż kutwa. Ja nie chce aby wysokiej klasy aramory wyglądały jak reteksturki innych tylko dlatego, że autorzy chcą "zrobić je zgodnie z duchem kultury dunemrów".

12.01.2015 20:59
14
odpowiedz
zanonimizowany1015918
9
Generał

ja tam wolę, żeby zbroje wyglądały jak posklejane przez popielnych, na dziko :)
moim zdaniem szklana idealnie pasuje do klimatu morka

14.01.2015 19:04
15
odpowiedz
Dalachowsky
1
Junior

Skoro ma być zmieniona tylko grafika to czuje że skywind będzie naprawdę awesome.

15.01.2015 14:39
legolas93
16
odpowiedz
legolas93
45
Konsul

Moim zdaniem nie ma sensu czekać na te mody, co roku wydają nowy teaser i mówią, że premiera być może za rok. Z resztą nie jest to zbytnio potrzebne, Tes-y bronią się świetnym klimatem i historią a grafika to najmniejszy problem. W tym momencie najbardziej czekam na wieści o TES VI, mam nadzieję, że tegoroczne E3 rozwieje moje wątpliwości :)

18.01.2015 13:17
17
odpowiedz
usul22
24
Chorąży

@legolas93 - nawet nie wiedziałem że ma wyjść TES VI.

24.01.2015 11:44
18
odpowiedz
The_Aeon_Illuminate
18
Legionista

Mogliby odtworzyć Arenę i Daggerfalla, byłby większy pożytek.

22.02.2015 17:21
19
odpowiedz
MrLambadus
7
Junior

Areny i Daggerfalla nie da się odtworzyć, ponieważ teren był tam generowany losowo :p
Poza tym różnice między grami sprawiłyby, że dostosowanie ich do silnika Skyrima zajęłoby o wiele, wiele dłużej

Wiadomość Skywind - zobacz nowy zwiastun skyrimowego Morrowinda