Heroes of Might & Magic III: HD Edition – znamy wymagania sprzętowe
Co jak co, ale nie można tego inaczej skomentować: wolne żarty! Na całe szczęście pozostaje kompletne wydanie z GOG-a, które bez łaski śmiga na najnowszych systemach. :)
No i niestety warto pamiętać o tym, że HOMM3 HD będzie sprzedawany w wersji podstawowej, bez żadnych dodatków :)
Heh, zdaje się że GTA IV w rekomendowanych ma GF 8600-8800, a tu, w grze 2D trzeba mieć w minimalnych 8800...To ta gra chyba jest w 4K...
Herosy to u mnie była zawsze gra na 2 - 3 godziny, jak trzeba było od nowa budować całe królestwo mój zapał mijał kompletnie :P
Wiecie dlaczego EA jest najgorszą amerykańską firmą?
spoiler start
Bo ubisoft jest z Francji
spoiler stop
Hahahahaha.. No nie mogę. Jaja se robią. Mało mnie to obchodzi, bo nie ma najmniejszej szansy, żebym tym patałachom kasę dawał, za "poprawioną" wersję gry w wersji podstawowej, kiedy mam swoją z dodatkami i pięknie śmiga z patchem na każdym kompie. Oj Ubishit..
hmm... te wymagania są trochę zbyt wysokie jak na taką grę, CoD 4 ma chyba mniejsze :D
@simson960507 -> Oj. "Stary" Heroes III też ma o wiele, wiele mniej wymaganie sprzętowe. :D
Tu dla porównania wymagania Heroes of Might & Magic III: Złota Edycja - Pentium 233 MHz, 64 MB RAM, karta grafiki 4 MB ... Troszkę niższe xD
[11]
Byś chociaż wymyślił swoje a nie od innych teksty zgarniasz ----->>
Chyba że to Ty napisałeś, nie wiem jak się nazywasz :P
DX10? czemu nie 11? Nie rozumiem :D
Halas6
A no to mój błąd :P.
Kompo
http://www.heroes3.eu/aktualnosci/258-aktualizacja-homm-iii-na-androida
Lub:
https://play.google.com/store/apps/details?id=is.xyz.vcmi&hl=pl
DX10? czemu nie 11? Nie rozumiem :D
Bo wymagane jest 9800GT i HD3870, te karty nie obsługują DX11. DX11 pojawił się pierwszy raz w kartach 4xx, w radeonach to nie wiem bo nie interesuje się ATI/AMD.
DirectX 10? Poważnie!? XD Od kiedy Heroes III 2D jest zaawansowany i nowoczesny 3D z specjalnych efektów Shadery? XD
Chyba mój GTX660 jest za słaby i beznadziejny na "nowoczesny" Heroes III. XD
Tu dla porównania wymagania Heroes of Might & Magic III: Złota Edycja - Pentium 233 MHz, 64 MB RAM, karta grafiki 4 MB ... Troszkę niższe xD
Gra (stosunkowo dobrze) działała na 16 MB ramu.
https://www.youtube.com/watch?v=ONaum8DGtkQ
Sprawdzalem przed chwila na Galaxy SIII, dziala elegancko wraz z dodatkami + WOG.
Ubi zlodzieje moga sie cmoknąć
A czy po Ubisofcie można było się czegoś innego się spodziewać? Ostatnio partaczą prawie wszystko czego tylko się dotkną.
Myślałem ,że kupię ale jak nie ma dx12 to raczej podziękuję
Te wymagania są z dupy jak na taką grę, zwłaszcza odświeżoną hahha nie mogę z Ubi. Początek roku, a tu kolejny prezent w postaci takich wymagań jak 3GB RAM i grafiki 512MB na grę, która jest 2D. To H5 wymaga o wiele mniej od naszych sprzętów a jest w 3D z fajnymi widokami na miasto itd. Jeszcze troszkę i można to porównywać z H6 z rekomendowanymi :facepalm: Nie polecam. Kolejna kpina ze strony Ubi. Ludzie i tak kupią, bo HD i bla bla bla, to już wolę pograć z paskami na ekranie w starszą wersję ze wszystkimi dodatkami
Jak miło. Po szesnastu latach od premiery HoMMIII doczekałem czasów, w których gra może u mnie płynnie nie zadziałać. To niemalże, jak retrospekcja, gdy dawniej odpalałem HoMMIII na wysłużonym P300, 32Mb i "oszukanej" karcie graficznej (ona była źródłem problemów).
Wsadzili poprawione grafiki i nic wiecej nie zmienili wiec musieli podniesc wymagania.
Podejrzewam ze na tablety będzie super chodziło.
A wersja PC bedzie sie krzaczyła, sypała i cieła.
napalilem sie na to jak szczerbaty na suchary -->
http://www.heroes3.eu/aktualnosci/266-exagear-strategies-czyli-heroes-3-na-androida-ponownie
niestety na moim juz dosc leciwym sgs2 po uruchomieniu heroes2.exe wywala do pulpitu (zlota edycja pl)
Widać, że UBI jak zwykle dba o optymalizację. Klasę już pokazali w AC Unity, więc mają chłopaki doświadczenie. Jak już tak szaleją z wymaganiami to chociaż postaraliby się o dobre wsparcie dla moderów przy wersji HD.
Pamiętajcie, że ta nowa edycja HD jest BEZ dodatków.
Poza tym:
https://www.gry-online.pl/newsroom/heroes-of-might--magic-iii-hd-edition-ubisoft-przeklamuje-wyglad-oryginalnej-gry/z515d29 - "
Heroes of Might & Magic III: HD Edition – Ubisoft przekłamuje wygląd oryginalnej gry"
https://www.gry-online.pl/newsroom/ubisoft-tlumaczy-sie-z-zamieszania-wokol-wersji-hd-heroes-of-might--magic-iii/zd15d30 - "
Ubisoft tłumaczy się z zamieszania wokół wersji HD Heroes of Might & Magic III"
http://www.gog.com/forum/heroes_of_might_and_magic_series/heroes_of_might_and_magic_iii_hd_edition_officially_announced/page1 - opinie o nowej edycji hd (na podstawie dostępnych informacji, zrzutów ekranu etc.) kontra wersji Complete np. z gog.com etc.
Do oryginalnych HoM&M III są też darmowe, fanowskie mody czy dodatki - oprócz HD moda (który nie daje nowych sprite'ów etc., ale daje możliwość ustawienia większych rozdzielczości i wciąż wygląda to ponoć w miarę ok, a poza tym dodaje nowe funkcjonalności czy naprawia przynajmniej niektóre błędy gry) jest np. darmowy dodatek "Horn of the Abyss", "In the Wake of the Gods" etc. - http://www.gog.com/forum/heroes_of_might_and_magic_series#1420692294
Mam taką teorię, że w zeszłym roku jakiś pracownik Ubi przyniósł do biura mogwaia, który po północy zakradł się do kuchni i obżarł jak świnia. Od tamtego wydarzenia w całej firmie zalęgły się gremliny, które starają się popsuć każdy nowy projekt.
Nie ma bardziej logicznego wyjścia. Wszystkie inne tłumaczenia po prostu nie mają sensu.
Mephistopheles - A nie probowales po prostu zalozyc, ze sa zalosnymi nierobami, ktorzy w glebokim powazaniu maja jakosc, bo wiedza, ze i tak gra sie sprzeda? :)
Przeszło mi to przez myśl, ale wersja z gremlinami bardziej trzyma się kupy.
@Mephistopheles - nareszcie ktoś mi jasno wytłumaczył co tam się cholercia dzieje xD
Kiedyś się nad tym przesiedziało pół życia. Ale teraz ? Najważniejsza dla mnie jest wersja na iPada - mając dostęp do PC jest obecnie wiele innych ciekawych gier do zagrania/przejścia. Co innego mając w danym momencie dostęp wyłącznie do tabletu - to gra stworzona do obsługi dotykiem :)
DirectX10 wymagany? No właśnie tylko po co? Może zrobią trójwymiarowe interaktywnie reagujące portrety i będzie wieeelkie wow xD
Krótkie wytłumaczenie dla Januszy, którzy się śmieją, że gra wymaga DX10, ale nie ma nowych efektów.
Jak pewnie nie wiecie, DirectX 10 to API, z którego korzystają programiści. Wszelkie ładowanie shaderów, tekstur, itp. mają gotowe funkcje, z których programista korzysta w danym celu. Różnice między DX10 a DX9 są ogromne a cały kod związany z DX9 bywa wielokrotnie bardziej skomplikowany niż w przypadku DX10.
DX11 z kolei to wersja rozwojowa DX10, więc podstawowy kod ze sobą jest zgodny i można z niego korzystać.
Kolejne wersje DirectXa to nie tylko nowe efekty graficzne, ale też czasami poważne zmiany od strony kodu, które ułatwiają programistom życie.
Ale jako że jesteśmy na GoLu, 99% ludzi tego nie ogarnia.
I tak, nowa wersja H3 będzie korzystała z shaderów. Z prostej przyczyny - nawet dwuwymiarowy obraz stworzony w DX10 wymaga shaderów. Przydałoby się, żeby ktoś ogarnięty napisał o mitach dot. programowania gier wśród graczy i poprawnie stosował pojęcia.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/apps/dn166881.aspx
Heroes III HD ma wyższe wymagania niż Heroes VI hahahahaha. Heroesa III odpalało się na kalkulatorze.
Te wymagania to jakaś pomyłka albo to wymagania na ekranach 100calowych.
Wolę pograć w zwykłą z dodatkami i też w HD, bez kosmicznych wymagań.
ja grałem w heroes 3 na pentium 2 333 Mhz 32Mb RAM i grafice riva tnt (jakiej dokładnie nie pamiętam bo był to komputer kolegi) i gra działała płynie :D W wersji hd poprawili trochę tekstury (z naciskiem na trochę bo gra wygląda praktycznie tak samo jak zwykła "trójka"), podbili rozdzielczość i powiększyli wymagania 10-kronie :D