Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Gdzie się podziały sceny wycięte z gier?

23.12.2014 22:42
Stalin_SAN
1
Stalin_SAN
56
Valve Software

Gdyby infinite wyglądał tak jak na przedpremierowych gameplayach to może by nie był crapem.

23.12.2014 22:46
Didier z Rivii
2
odpowiedz
Didier z Rivii
240
life 4 sound

W Heavy Rain pocięto znacznie więcej, bo na jednym z bonusowych materiałów, było sporo o wyciętych sekwencjach snów (chyba?) jednego z bohaterów. Sekwencje te wyjaśniałyby jego nagłe przebudzenia w dziwnych miejscach w trakcie fabuły, a tak dostaliśmy grę z kilkoma dziwnymi i niewyjaśnionymi momentami.

23.12.2014 23:16
3
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Takie niewykorzystane pomysły twórcy powinni udostępniać za darmo w ramach ciekawostki.

24.12.2014 09:42
4
odpowiedz
Alex360
30
Chorąży

Wszystko rozbija się o koszty - w przypadku filmów wszystko zostaje nakręcone, a później tną to co mają. W grach na pewnym etapie prac trzeba zdecydować w co iść, bo kończenie nieskończonych scen kosztuje. A w większości tekst nawołuje do wydawania płatnych DLC, bo niestety branża gier to biznes.

24.12.2014 09:53
Irek22
5
odpowiedz
Irek22
161
Legend

Sceny wycięte = nowy sposób na DLC. Zaraz, coś takiego już przerabiamy od kilku lat!

Najlepszym rozwiązaniem z punktu widzenia graczy byłoby, gdyby twórcy do każdej gry dawali edytor, a fani-moderzy zrobiliby z tego więcej dobrego niż oryginalni twórcy. Choć nawet nie zawsze edytor jest potrzebny (vide np. KotOR II).

24.12.2014 12:20
6
odpowiedz
zanonimizowany812566
62
Generał

Stalin_SAN--> Dla mnie akurat Bioshock Infinite jest świetny i jest jedna z najlepszych gier 2013 roku :)

24.12.2014 12:20
raziel88ck
7
odpowiedz
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

Kiedyś trafiały one do kosza. Dziś lądują jako płatne rozszerzenia DLC.

24.12.2014 13:33
MaKaB
8
odpowiedz
MaKaB
35
Centurion
Wideo

Materiał, o którym wspomina Didier z Rivii: http://youtu.be/jxpdGB6Gbac
Naturalnie SPOILERY.

@Alex360 Płatne wycięte sceny (bardziej jako dodatek do droższych edycji) mi nie przeszkadzają, ale pod dwoma warunkami: doszlifowanie porzuconego materiału i rozsądna cena. Gdyby wydawcy mieli nas raczyć zabugowanymi wycinkami, to wtedy powinny być darmowe.

24.12.2014 21:58
9
odpowiedz
zanonimizowany943726
28
Generał

Stalin nie wie co dobre, FEAR tez mu sie nie podoba takze nie traktujcie go serio ;]

29.12.2014 17:51
Stalin_SAN
10
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

Bo zarówno infinite jak i fear to mocno przeceniane gry, fear krył się przed połową gier wydanych rok wcześniej, a infinite był po prostu miernotą na całej linii, a recenzenci wystawiający 9, 10 ulegli pierwszemu wrażeniu, dopiero pare miesięcy po wydaniu zaczęły się pojawiać negatywne głosy z ich strony, kiedy to przejrzeli na oczy.

29.12.2014 18:27
Cobrasss
11
odpowiedz
Cobrasss
203
Senator

Nasuwa mi się z Star Wars knights of old republic 2 gdzie pewne wątki nie mają swojego końca.

31.12.2014 11:49
yadin
12
odpowiedz
yadin
102
Legend

Wydawanie wersji reżyserskiej czy raczej z etapu post-produkcji to o wiele większe koszta niż w przypadku filmów. Ciekawe, kto zagrałby w Half-Life po 8-10 latach z dodanymi scenami i misjami? Pewnie niewielu? Do tego dochodzi konwertowanie i remasterowanie, co dla studiów jest raczej udręką, sądząc po niewielkiej ilości tytułów wydawanych ponownie na maszyny nowszej generacji.

Co mi da, że w Medal of Honor w 2001 roku były jeszcze dwie misje? Ponoć Sony, robiąc "Shadow of the Colossus", planowało zrobić nie osiem czy dziesięć misji, ale sześćdziesiąt krótkich z większą liczbą potworów. Ostatecznie przyjęli inny projekt. Etap wstępny w produkcji gier to chyba co innego, jak film. Tak sądzę.

gameplay.pl Gdzie się podziały sceny wycięte z gier?