Metal Gear Solid V: Ground Zeroes na PC z poprawionymi wymaganiami
Jakieś jaja od kiedy GTX650 ma mieć 4GB? ; o jak są przeważnie 1 i 2 GB...
Witam
Prosze cię, kto dzis nie ma karty z 4gb ? Chyba tylko komunijni.
Już psiałem nie raz, te wymagania co podają twórcy to nie ma co wierzyć w żadne parametr, są podawane byle jak, na odczepnego, często jak od osób z zerową wiedza o podzespołach pc, jak zawsze prawdę poznacie tylko po premierze.
Tu np. dali do minimum dopisek 4gb, a w rekomendowanych gtx760 bez 4 gb wymogu, procek minimum, obstawiam sen 50% czasu, nie ma co wierzyć w ani jeden parametr, nawet w wymagany ram, system i wymóg 64 bit to jedyny pewniak.
Prosze cię, kto dzis nie ma karty z 4gb ? Chyba tylko komunijni.
Dobry troll, ale jednak 0/10.
Źle podane, zawyżone... jasne, przy AC:Unity też wróżyliście z fusów. A jakie KP ma doświadczenie w robieniu gier na PC? Bo z tego co mi się wydaje, jak dotąd tylko wydawali, więc optymalizacja to jedna wielka niewiadoma.
Ale nie ma co się martwić, przynajmniej przed Phantom Pain dostaniecie demo (GZ), żeby sprawdzić, czy wam pójdzie ;]
4gb na dysku? to malutko....mowa o zajmowanym miejscu. Ciekawe gdzie jest haczyk? pewnie dla tego że trzeba mieć reszte bebechów mocnych.
karty z 4gb no już kurwa lece do sklepu poczekajcie (spadajdzie na drzewo japońskie cwele ) tytuł wyląduje u mnie ale pewnie nie przez mój portfel
to nie gra,tylko demo na pół godziny , nie warto inwestować, tylko poczekać na mgs phantom pain
Sadzilem ze takie czasy sprawdzania wymagan dawno minely. Chyba nigdy nie byly dokladne, czy to w gazecie, na pudelku, necie. Zawsze wynikalo jedno - nowy komputer to i nowe gry, jesli lata leca pecetowi to gdy tez odlatuja. Pozniej juz tylko optymalizacja, dobre sterowniki, i zabawa w ustawienia by miec kompromis - dobra grafika i dobry fps. Teraz takie czasy ze nic pewnego - vide Unity na PC
Te minimalne wymagania są chyba dla rozdzielczości 1920 × 1080, bo nie chcę mi się wierzyć, że przy małych monitorkach z 720p będzie tyle wymagać...
Wymagania takie bo może jakieś 5% ciumoków kupi grafike nową po przeczytaniu tego. Ja nie kupie, bo skok graficzny nie jest jakoś wielce zauważalny od 2012 roku kiedy moja gtx460 1 Gb wszystko wyciągała.
Logika:
Wydać na karte 1000 zł czyli jakieś 200 godzin mojej pracy po to by przez kilka lat pograć w może 100 godzin gier które wykorzystają jej potencjał.
Potencjał karty pisząc mam na myśli gry które rzeczywiscie wyglądaja pieknie a nie maja zawyżone wymagania:D
i7-4790 i to na dodatek po OC? He he niezły absurd. Jak tak dalej pójdzie to w przyszłym roku każda gra w zalecanych będzie wymagała i7-5960x...
@JasperR90x
Ironia jest w tym, że oni nie wykorzystaja nawet 2 rdzeni tego procesora efektywnie. Nie mówiąc że o wykorzystaniu obu wątków każdego rdzenia.
KONSOLE BLOKUJA ROZWOJ PCTOW! !!!!111ONE
"JA MAM KUPIC NOWA KARTE?? POJEBALO ICH!!!1111ONE"
#pcmasterrace
@Asmodeusz
Troche jednak blokują, bo zobacz. Wykorzystując 1 max 2 rdzenie i kto wie jaki procent mozliwosci kart graficznych pottrafią zrobić gry lepsze niż na konsolach.
Wiec co by zrobili wykorzystując wszystko na 100%?
Wiec co by zrobili wykorzystując wszystko na 100%?
Przecież wykorzystują. Najpopularniejszym układem w rydwanach PCMR jest IntelHD.
[17]
Gówniana grafika, a takie wymagania. Ktoś tu chyba napędza sprzedaż podzespołów. . . .
Jest różnica między rozwojem, a nieoptymalizowaniem gier, które nie wyglądają lepiej od tych, wydanych kilka lat temu. A później takie kwiatki jak 4-gigowe GTXy 650 pokazują pseudo umiejętności programistyczne twórców.
[17]
Tia. Wykorzystują:D 1 rdzeń:D Jakby nauczyli się wykorzystywać 4 to by te gry chodziły na procesorach sprzed 6 lat:D
ahhh kiedys tlumaczylem komus, ze przyznawanie sie do bycia PCMR jest jak przyznawanie sie do bycia umyslowo uposledzonym
nie mylilem sie...
Oto twoja "argumentacja":
Jakby nauczyli się wykorzystywać 4 to by te gry chodziły na procesorach sprzed 6 lat:D
I na tym mozna skonczyc rozmowe. Moje voodoo tez sie nadaje, tylko wymaga lepszej optymalizacji!!11one
Napisze to twoim językiem:
Masz pole i musisz zwieźć ziemniaki które ręcznie wykopywałeś.
Masz 4 konie. Ale dostałeś wóz który ma opcje zaprzęgnięcia jednego konia.
Tym sposobem zwozisz z pola mniej ziemniaków niż gdybyś zaprzęgł wszystkie 4 konie.
UWAGA: Bo 4 konie moga uciągnąć więcej kg ziemniaków niż 1 koń.
Po 4 latach.....
Przychodzi handlarz. Mowisz mu: Ej mam 3 wolne konie, masz może wóz który wykorzysta je wszystkie?
A on mówi: Nie nie, tak sie nie da. Aleeeeee moge ci sprzedać nowe 4 konie, ba sprzedam ci 6 albo 8 nowych konii. Mocniejsze są.
Kupujesz 4 nowe konie. A gdy chcesz zwieść ziemniaki znowu dostajesz wóz który może być zaprzęgnięty tylko w 1 konia. I ten koń jest silniejszy. Tylko czy czasami tamte 4 konie stare nie były tak silne jak ten 1 nowy? Oczywiscie że były.
Wiec dlaczego więc wciąż ktoś mowi ci: musisz używać 1 konia bo tak trzeba.
Zrozumiałeś swoim małym rozumkiem?
A teraz pomysl, ze droga ma szerokosc jednego konia. Czy twoj maly rozumek to zrozumial? Pewnie nie...
A dlaczego droga ma szerokość 1 konia? Kto odpowiada za to, że ta droga jest taka wąska?
I dlaczego jedne programy obsługują 4 rdzenie a gry nie potrafią tego robić?
Zastanów się nad tym.
A później zastanów się ile te programy zyskują na 4 rdzeniach i ile gry by zyskiwały.
Widzisz - dlatego rozmowa z toba nie ma sensu. Jesli komputer ma do wykonania zadanie 1+1 = X
X+1 = Y
To chocbys uzywal 100 rdzeni NIE WYKONASZ TEGO SZYBCIEJ niz jednym rdzeniem. Ale nie dotrze do ciebie bo jestes zbyt tępy. Sa limity optymalizacji i tyle. Czyli wracajac do mojego przykladu "droga jest za waska". I chocbys sie zesral nie poszerzysz jej.
OMG.
Ty jesteś taki głupi czy udajesz?
Logiczne że komputer nie zleci jednego podstawowego zadania 4 rdzeniom. Ale może zlecic 4 rózne zadania 4 róznym rdzeniom zamiast kolejkować je.
Ale wiesz, ze predzej czy pozniej dotrze do limitu i BEDZIE musial poczekac na zadanie z innego rdzenia hamujac calosc? :shocker:
Tak wiec jednym glupim jestes tutaj ty. Ale wracaj do swojego rydwanu circa ad 2008 i wmawiaj sobie, ze to konsole hamuja rozwoj rynku a nie twoj szrot. #pcmr4lyfe
Pytanie jeszcze kto mialby zaplacic firmom za takie optymalizowanie silnikow, bo przeciez nie PCMR, wydajacy (podobno*) tyle kasy na sprzet, ze na gry w pelnych cenach juz ich nie stac:)
*) podobno, bo w jednych dyskusjach podobno grywaja w 4K, a w innych placza jak to nowa gra im nie pojdzie, i "czeba bedzie znowu sprzet upgradowac, ojojoj" :)
hahahahahahahaha
Jakich limitów? Wykorzystują 1 max 2 rdzenie z 4. I jakie rdzenie hamują całość? A wiec jakim cudem ci magicy od programów dali rade używać az 4 rdzeni. I nie hamuja całosci. Normalnie musieli czarować nad kotłem.
To kwestia umiejetnosci i chęci wykorzystania 4 rdzeni. Wszystko da się zrobić jeśli się chce. I mogli by ta drogę twoją poszerzyć i wykorzystać pełną moc procesorów.
Mogli by, ale nie chcą. Bo łatwiej zrobic wszystko w jednym watku, kolejkować i mowić: oo musisz kupic procek nowy, a my i tak wykorzystamy go w 25%.
Logiczne myśląc gdyby potrafili wykorzystać 4 rdzenie to by te gry chodziły na prockach sprzed kilku lat, bo moc obliczeniową one maja, ale wykorzystują ją w max 50%.
Ale ty tego nie zrozumiesz. do tego trzeba logiczne myśleć. A gadanie o limitach w przypadku wykorzystania procesora w grach jest niczym mówienie: mógłbym zrobić wiecej ale po co skoro i tak bedzie limit.
[31]
Pewnie ci, co laduja tone kasy w sprzet. Owaiiiitttt.....
jaalboja [13] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13524002&N=1#post0-13524159
Nie mówiąc że o wykorzystaniu obu wątków każdego rdzenia.
Tego nawet najlepsi nie robią, a oni by mieli, kolejne testy tylko pokazują, że HT, nawet kolejne rdzenie nic nie dają, nieliczny gry, ale to i tak małe wzrosty.
OsK[ar] [5] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13524002&N=1#post0-13524051
Źle podane, zawyżone... jasne, przy AC:Unity też wróżyliście z fusów.
I wszyscy jednak mieli rację ci co wróżyli, wyszło niezoptymalizowane guano, więc wymagania są kompletnie od czapy.
Asmodeusz [15] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13524002&N=1#post0-13524163
A gdzie ty tu widzisz coś rozwojowego w tym demie, dodali parę krzaczków i 4gb ramu, nowa seria cpu w minimalnych, tylko naiwniacy stwierdzą, że to adekwatne wymagania.
jaalboja - idąc Twoim tokiem myślenia, to konsole też nie powinny ograniczać rozwój, skoro posiadają UWAGA: 8 rdzeni?!
[34]
A w ktorym miejscu pisalem cokolwiek o demie? Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, nie jest zbyt dlugi.
[35]
A wykorzystują te 8 rdzeni?
Tylko za 3 lata na konsolach bedą gry wykorzystujące te 8 rdzeni. I będą działały na tych konsolach z 2014 roku a graczom PC będzie sie mówiło: musisz kupić nowy procek bo ten 4 rdzeniowy z 2014 już nie daje rady.
jaalboja - Twój zarzut dotyczył ograniczania przez konsole bo PC mają niewykorzystaną ilość rdzeni, co pokazałem, że jest argumentem z pupy :)
Co do przyszłości, to konsole zawsze były "odkrywane" z czasem i potrafili wydobywać "nową" moc bo ich się po prostu uczą na bieżąco.
Ale nie zmienia to faktu, że mogliby zacząć porządnie optymalizować gry na PC, bo coraz bardziej zaczynają lecieć sobie w kulki.
warass
Tak ale tu bardziej mówimy o konsolach poprzedniej generacji bo te nowe jeszcze nie pokazały do konca na co je stać i nie wiemy jak bedzie np za rok wygladała grafika w grach na pc i konsoli.
Ale jedno wiem: Kiedy za powiedzmy te 3 lata konsole nowej generacji będą wykorzystywały cały potencjał mocy, to gracze pc na 99% nadal będa sie cieszyli wykorzystaniem 50% mocy procesora(ciezko sprawdzić czy karta graficzna wykorzystywana jest w 100%) a gry w wersji na PC będą wyglądały lepiej mimo wykorzystania 1 czy 2 rdzeni. I nie zostanie wykorzystane wiecej bo tak jak w poprzedniej generacji okazałoby się, że po co konsola skoro na PC wszystko jest o wiele lepsze(z powodu nowszych podzespołow).
I nie, nie jestem jednym z tych obronców PC. Uwazam że i konsole i PC maja swoje zastosowania i w krajach innych niż 3 swiata jak Polska ludzi stac by miec i PC i konsole i gry i wszystko.
I nie zostanie wykorzystane wiecej bo tak jak w poprzedniej generacji okazałoby się, że po co konsola skoro na PC wszystko jest o wiele lepsze(z powodu nowszych podzespołow).
Nie, nie dlatego - nikt nie bedzie sie w to bawil, bo nikomu sie to nie oplaca. Gry na konsole tworzone sa pod dokladnie znane i scisle okreslone konfiguracje sprzetu, programisci moga robic rozne sztuczki w stulu bezposredniego odwolywania sie do sprzetu, wiedza dokladnie ile maja do dyspozycji watkow, ile i jakiej pamieci, itp, itd. Wersja pecetowa musi za to obslugiwac praktycznie nieskonczona ilosc kombinacji najrozniejszych komponentow, i mozna ich uzywac tylko poprzez warstwe posredniczaca w postaci sterownikow, directxa czy opengla (ktorych tez sa najrozniejsze wersje) - to juz samo w sobie daje znaczne zmarnowanie mocy. No i to, co napisalem wczesniej - zaden producent nie bedzie sie nawet probowal bawic w takie optymalizowanie, bo zwyczajnie duzo taniej i prosciej jest stworzyc dwie dopracowane wersje na konsole, niz 100 dopracowanych wersji na najrozniejsze pecety - ktore to dwie wersje sprzedadza sie w ilosci 10 razy wiekszej niz cala reszta, i to w wiekszosci w cenach pelnych po premierze, a nie dwa lata pozniej w tanich bundlach:) Zwyczajnie prosciej jest wydac tak, jak sie da, i kazac pecetowcom kupic nowy sprzet - niech kupuja, skoro sa tacy naiwni.
I własnie o naiwność tu sie wszystko rozbija. Gracze PC przyzwyczaili producentów gier do tego ze mozna im wcisnąć bubel niezoptymalizowany, działajacy na 1 rdzeniu a oni kupią. Konsolowców trzeba bardziej dopiescić i wykorzystać ich sprzęt.
Nie chodzi mi o jakaś wielka optymalizacje gier pod wszystkie kompy. Ale zrobić produkt wykorzystujący te 4 rdzenie(nie ukrywajmy dzis wszyscy maja 4 rdzenie, wszyscy którzy maja PC do gier. Na PC do biura nie grasz w gry). Kiedyś ludzie mieli o wiele róznorodniejszy sprzet i jakoś ustawienia graficzne naprawde zmieniały coś. na low to była pixeloza a na high juz gra wygladała cudnie. I chodzila na każdym sprzęcie.
Więc nie mozna powiedzieć, że tego się nie da.
Bujda na resorach te wymagania. Ile to już razy twórcy ogłaszali że do odpalenia gry na najlepszych ustawieniach trzeba mieć potwora a potem się okazywało że wystarczy sprzęt o klasę niższy.
42 posty o niczym, jeśli tylko 970 i 980 ma 4GB vram i 6GB titan i ostatnie karty od AMD, to wychodzi że grę "demo" dają zobaczyć dla nowych nabywców gpu; a teraz już bez żartów - wymagania będą niskie, bo gry od KJ są naprawdę świetnie zoptymalizowane, więc wcale mnie nie dziwi że na karcie graficznej sprzed 5 lat będzie się to dało w miarę sensownie uruchomić. Inne pytanie od kiedy to v.ram zezwalał / nie zezwalał na odpalenie gry !? (odp. bo może ktoś nie załapał - nigdy, - błąd w opisie i nic więcej)
GLORIOUS PC MASTER RACE <3333333
Jak się każdy pociesza, "zawyżone, na pewno, jaja sobie robią!", a potem jest płacz "konsole hamują rozwój!", a jeszcze potem jest (moje ulubione) "EJ, MAM INTELA CORE 2 DUO, GEFORCE`A 8800 GT I 2 GB RAMU, WEJDZIE MI?!". Zaraz, zaraz. Czy wasze pecetowe rydwany to nie są przypadkiem już gotowe na 4K? I to 4 Gb Wam takie straszne? Przecież 4K to za rok już będzie podobno rozdzielczość dla każdego! Każdy na forum należy do tej elity 0,01% graczy pecetowych korzystających z dobrodziejstw technologii 4K!
Czytam te Wasze posty i telefon sam się wyciąga, żeby wysłać smsa Pomagam. Jeden drugiemu nie odpuści, jak w wątku z GTAV na PC burdel zrobiliście, tak teraz tutaj robicie. Jeden na drugiego mówi, jaki to tępy jest, a prawda jest taka, że wszyscy po jednym diable jesteście.
--->Aexoni - monitory 4K 28 calowe są względnie tanie, jak przypomnisz sobie czasy kiedy wchodziło fullHD to ceny były znacznie wyższe, tak samo jak czasy kiedy LCD zastąpiły CRT. 4K 28 cali to obecnie poziom cenowy jeszcze niedawnej 1440p - fakt nie są to może jakieś super monitory bo TNk, ale cenowo wiele osób z nóg nie zwalą. Pojedyncze nowe GPU jak 970 też w sporej części gier (,a na pewno starszych) w 4K daje radę, nie mówiąc że 4K ma niezły downscale do fullHD. Reasumując stanie się to szybciej niż myślisz, bo ceny monitorów 4K będą szybko lecieć na głowę ze względu na to że nie każdy monitor musi mieć IGZO, a matryce TN i VA szybko tanieją i są nastawione na masówkę. Wprowadzenie DP1.3, oraz dodanie już teraz HDMI 2.0 dla odbiorników tanich (,bo sporo 4K 55" kosztuje lekko powyżej 4k PLN) sprawiło, że 4K już jest dostępne dla kowalskiego, jeśli nie w 2015, to w 2016 sporo ludzi zrobi przesiadkę z fullHD do 4K.
Rynek konsole rządzi się innymi prawami, konsole kupuje się głownie dla wspaniałych gier ekskluzywnych, a nie aby zliczać piksele. Przejrzyj fora zagraniczne np. ocuk, to zobaczysz sobie jak dużo osób ma już monitory 4K w domu, a jeszcze więcej osób ma 4K TV.
Aexoni
Zapomniałeś dodać, "czy/kiedy to wyjdzie na PC?".
Ja mam do Ciebie (i każdego, kto pisze w podobnym tonie) pytanie odnośnie wojenki, która właśnie tu trwa (i każdej podobnej w innych tematach). W czym w takim razie konsolowcy są lepsi od Glorious PC Master Race? Pytam poważnie.
Podobno są tą inteligentną (lepszą?) częścią świata gier, a ja czytając niektóre teksty mam wrażenie, że są gorsi od tych, których obrażają. Więc jak to jest (skoro już uogólniamy)?
Czyli co? Moja 780 z 3GB VRAM i szyną 384bit poradzi sobie gorzej od 760 z 4GB pamięci?
Witam
4K już jest dostępne dla kowalskiego, jeśli nie w 2015, to w 2016 sporo ludzi zrobi przesiadkę z fullHD do 4K.
Spoko, będe tutaj w 2015 zobaczymy kto oprócz ciebie zrobił przesiadkę za kilka tysi żeby sobie pograć w 4k.
Panowie z Kojima Productions grali w PC wersji na uwaga Gamingowym Lapku.
Max w nim co mogło być to 16GB RAM i7 4xxx i GF 980M albo AMD M290X czyli o wiele słabsze odpowiedniki desktopowych tych samych podzespołów
W 4K wszystko EXTRA HIGH cały czas 60 fps zero spadków nawet do 55. do tego stream leciał z tego lapka również ;)
Tak się optymalizuje gry panowie z UbiCrap brać przykład :)
A tutaj to o czym mówię: (ok. 39 minuta ustawienia wersji PC i sama rozgrywka kto zna Japoński pewnie też pozna specyfikację lapka bo na bank o niej mówili)
https://www.youtube.com/watch?v=5gkefHnLn50#t=2716
Ciekawe. Na PC zostały napisane wymagania, które spełnia 2 % ludzi na ziemskim globie. Grafika z 4 GB pamięcią ? Ciekawe.. Skoro to chodziło na PS4, to nie może mieć takich wymagań. Jest to wyssane z palucha błędne info. No chyba, że jest to totalnie niedopracowane demo technologiczne :)
Hahahahah pcmasterrace
Najpierw gadanie, że nie problem dla średniego pc 1080p 60fps, potem gadanie, że 4k tuż-tuż, za rogiem, następnie to, że konsolki blokują rozwój.
A jak przychodzi co do czego to płacz i lament pod newsami z wymaganiami :D, kocham bekę z pc. I gadanie "pc jest super, to zła optymalizacja, spisek" i to pod prawie każdym newsem z wymaganiami, przypadek? No nie, pc nie wyrabia, dlatego, prawie każda gra aaa, która wychodzi ma takie a nie inne wymagania. Mam nadzieję, że R* wypuści przed świętami wymagania do V, będzie ubaw pod choinkę.
@UP - a, bo 4-gigowy GTX 650 to nie jest wcale oznaka złej optymalizacji, dobrze... W ogóle - 4- gigowa karta graficzna to standard, cne? I to w minimalnych...
up
Wymagania gier rosną i będą rosły, a szczególnie podczas wymiany generacji konsol, a właśnie w takiej sytuacji teraz jesteśmy. I to jest całkiem normalne. To, że 2 lata temu kupiłeś nową grafikę nie oznacza, że sobie spokojnie teraz pograsz, czas na coraz to częstsze zmiany hardware.
Żeby to chociaż była pełna wersja... A to tylko płatne demo, z bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi. A potem się dziwią że na pc nikt nie kupuje gier, tylko większość korzysta z torrentów.
A.l.e.X - jestem gotów założyć się z Tobą (w sumie to już to zrobiłem z jednym użytkownikiem), że za rok wejdę na dowolny temat na GOLu i 4K nadal nie będzie standardem. Ankiety na steamie prawdę Ci powiedzą.
Ja mam do Ciebie (i każdego, kto pisze w podobnym tonie) pytanie odnośnie wojenki, która właśnie tu trwa (i każdej podobnej w innych tematach). W czym w takim razie konsolowcy są lepsi od Glorious PC Master Race? Pytam poważnie.
A czy ja coś napisałem, że gracz konsolowy jest nadczłowiekiem? Pokaż mi gdzie to wyczytałeś, jestem ciekaw :> Ja tylko napisałem prawdę - mam bekę z gadania pod każdym tematem "PC ROCKS, a tostery są słabsze i w ogóle console peasants" (nawet w temacie dotyczącym konsol) w sytuacji, gdy wystarczy podać wymagania sprzętowe dowolnej gry i już w komentarzach zaczyna się tworzyć prawdziwa kopalnia beki. Założę się, że pierwszy dzień premiery i pod wątkiem będzie "CHŁOPAKI, PÓJDZIE MI?!".
A.l.e.X zyje we wlasnym swiecie, w ktorym nie trzeba sie martwic o pieniadze. W jego przypadku - doslownie. Wiec najlepiej usmiechnij sie, pomachaj i idz dalej :)
Jestem ciekaw co się będzie działo w komentarzach jak tylko podadzą oficjalne wymagania GTA V na PC .....
Nie rozumiem dlaczego pod wątkiem PC wypowiadają się fanyboye konsol. "PC'towcy biedaki nie pójdzie wam" Otóż pójdzie, mój dwuletni komputer spełnia rekomendowane wymagania a nie wydałem na niego fortuny. Ktoś w wymaganiach obok GTX 650 napisał 4GB i dostajecie orgazmu.
@mer1992 - PC składałoby się na kilka porządnych lat, gdyby producenci nie cisnęliby się z coraz to droższym i nowszym sprzętem, pod który twórcy dopasowują swoje gry. Gdyby razem z konsolami, stagnację osiągnęły PCty, to zobaczyłbyś na co stać wiele starszych grafik i procesorów - producenci dwoiliby się i troili, aby dopracować produkcję tak, aby można było w nie swobodnie pograć i na konsolach, i na komputerach. A tak mamy piękne kwiatki, jak te wymagania - twórcy mają gdzieś optymalizację, w końcu kolejna karta za 2tys. spokojnie to pociągnie - tak chyba wygląda rozumowanie, wg. deweloperów. Albo nie wpadli na to, aby przeprowadzić testy na szerokiej rozpiętości konfiguracji.
M. in. dlatego liczę na to, że granie strumieniowe stanie się w najbliższym czasie standardem, gdzie człowiek będzie miał gdzieś nowe technologie od NV/AMD, gdzie liczyć się będzie tylko gra wyświetlana na ekranie monitora. Bez gryzienia zębów, "bo nowa karta" i wydawania masy pieniędzy.
--->Aexoni - tu nie chodzi o to że będzie standardem, bo fullHD całkiem niedawno się nim stało, a jest już od bardzo dawna, tylko o to że odsetek graczy którzy będą mieli 4K monitory, czy TV znacząco wzrośnie. Poza tym zobacz jaka jest tendencja na rynku TV i matryc VA, gdzie 4K za chwile będą jednymi dostępnymi telewizorami, a spora część ludzi nawet teraz ma podpięty TV fullHD do komputera. Standardem w rozumieniu że będzie dominującą rozdzielczością to nie będzie jeszcze długo, zapewne tyle samo lat ile potrzebował fullHD aby stać się normą.
wg wspomnianego steam :
- 26.18% - 1366x768 - zapewne laptopy
- 33.40% - 1920x1080
ale za to multimonitor - 3840x1080 - 26.20% (a tutaj widać że jednak ludzie mają nawet więcej niż jeden wyświetlacz i wygrywał format 3x1920x1080), wiele osób dopiero teraz dostało możliwość 21:9 formatu, czy 4K
--->Asmodeusz - nie bądź złośliwy, myślę że raczej się nie mylę w określeniu przyszłości 4K. Na pewno nie podzieli losu 3D.
zreszta niewazne
Aexoni
Zamiast być mądrzejszym, zignorować pierdoły, o których piszą, to wchodzisz na temat dotyczący PC-tów i wylewasz na nich pomyje, o których i tak wszyscy wiedzą. Pięknie, nie ma co. Klasa sama w sobie.
Wcale się nie dziwię, że świat to jedno wielkie bagno, skoro nawet na takim durnym poletku jak gry, każdy dowala każdemu dla zasady.
Witam
@kaszanka9 Dobry troll, ale jednak 0/10.
Karty za 1000zł to teraz mid-end ale jak widać większość blaszek zatrzymała się w erze kamienia łupanego.
tu nie chodzi o to że będzie standardem
W ten sposób to zrozumiałem, wybacz zatem :)
Zamiast być mądrzejszym, zignorować pierdoły, o których piszą, to wchodzisz na temat dotyczący PC-tów i wylewasz na nich pomyje
Pomyje? Człowieku, najadłeś się szaleju? Nie napisałem złego słowa, tylko tyle, że mam bekę z takich rzeczy. Mam, co w tym złego? Sam gram na PC, również znam konsolę, ale po prostu z uśmiechem na ustach przyjmuję stwierdzenia "PC ROCKS", a z jeszcze większym "PÓJDZIE MI?!". (Tutaj to w sumie jest to śmiech) Naprawdę, to wylewanie pomyj na ukochaną platformę? Proszę Cię. Wejdź na dowolny temat dotyczący gry na konsole - zaraz wchodzi pctowiec i kręci gównoburze z ziomkami i robi gnój.
[email protected] [68]
zatrzymała się w erze kamienia łupanego.
Tak jak ty, taa, wszyscy już mają 4gb pod niezoptymalizowane guano pazernych świń, taa... Idź być naiwniakiem gdzie indziej.
Taa, gierka (nie oszukujmy się) wygląda co najwyżej średnio, na dysku ma zajmować najwyżej 4 GB miejsca a tymczasem w magiczny sposób jej pliki rozrosną się nawet trzykrotnie w zalecanych: 4 GB na VRAM i 8 GB w RAM. Piękne nam czasy dmuchania balonika partactwa nastąpiły.
Bo jeśli stoimy w miejscu pod względem grafiki i mechaniki, to przecież trzeba chociaż w prymitywny sposób pokazać postęp, nie? Gimbaza i tak się nie połapie.
@kaszanka9
W sprawie karty grafiki to jednak tym razem Ciebie nie poprę: ~1000zł to zawsze był i jest mid-end. Tyle że kiedyś taka karta oznaczała kompromisy, obecnie możesz nawet w BFa 4 zagrać na takiej komfortowo w 4K na najwyższych detalach.
Nie rozumiem dlaczego niektórzy z was nie mogą pojąć, że te procesory maja 4 rdzenie a wykorzystuje się max 2 te karty grafiki sprzed 2 lat wyciągały podobną grafikę jak obecną a wymaga się kupowania nowych kart by gry działały na max detalach.
My grający na PC mamy prawo być wkurzeni kiedy daje nam się gry niewiele lepsze graficznie niż kilka lat temu i każe kupować nowe procesory chociaż poprzednie maja zapas mocy w 2 nieużywanych rdzeniach, kiedy kolejne karty graficzne są wymagane by wyciągnąć podobną grafikę.
Pamiętacie na jakich kartach chodził crysis 1 czy 2? A grafika lepsza niż w 99% obecnych gier.
Gry spokojnie mogłyby chodzić na sprzecie sprzed 2 lat gdyby były dobrze optymalizowane.
jaalboja --> Nie rozumiem ile razy musze to samo tlumaczyc, wiec tym razem bedzie prostymi slowy - bo producenci gier maja PCMR w glebokim odbycie. Calkiem slusznie, zreszta.
Hm może byłoby to możliwe z początkiem 2016 zeby taki kowalski mogl odpalic cos w 4K gdyby na dzień dzisiejszy pojedyncza karta dawala by rade w 4K/60fps ale takowej nie ma i dlugo nie będzie . Poza tym giganci beda mozolnie isc na przód i cenowo dobijajac przynajmniej w naszym pięknym kraju takiego kowalskiego bo trzeba zarobic. Na razie za ponad 2tys! 980 nie daje nam stałych 60fps w HD w topowych grach , nawet dwie nie dadza takiego plynnego obrazu w 4K to o czym tu mówić? A przecież to jest kwota u nas 4400zl!! o monitorze nie wspominając.
Ps zakładając ze taki Kowalski zarabia "poszalejmy"2tys na rękę bo "firmy nie prowadzi" , do tego rodzina i życie. . Dwa miesiące pracy - bez rodziny ..na to ? Odpowiedz pewnie nasuwa sie sama wam.
Wysiak nie wiem ile razy musze pisać byś zrozumiał- własnie o tym cały czas pisze, że maja w dupie tych dla których te gry robią, bo ci naiwniacy kupują wszystko co oni zrobia.
Ale kiedys przekroczą granicę. Już Unity było testem i sie nie udało.
wydawcy upadnom!1
przeklejajac z innego watku (nie moje wypowiedzi):
Wielki kryzys na rynku gier 1983-1985 też był wynikiem słabości i miałkości produkcji.
Oby nastąpił taki sam krach jak wtedy, bo dzięki temu obecni producenci, tfurcy i akcjonariusze znikną w otchłani niepamięci (jak Atari) i ustąpią miejsca czemuś lepszemu.
Jak najbardziej popieram nie kupowanie od razu po premierze, a na przecenie -70% za rok, bo to przyśpieszy ten proces.
oraz:
Racja, finansowe załamanie się korporacji w wyniku takiego kryzysu jest zdecydowanie możliwe. Do Twojej wypowiedzi dodam tylko, że po klapie Assassin's Creed: Unity SPADŁY AKCJE UBISOFTU. Wniosek? Niezadowolenie graczy ma wpływ na kształt rynku. Nawet jeśli ten wpływ jest niewielki, to będzie rósł wraz ze wzrostem niezadowolenia.To dobry agrument dla wszystkich, którzy powtarzają: " Będzie tak, jak jest", "Nic się nie zmieni", "Pogódźcie się z tym". Do poważnych zmian w branży dojdzie wtedy, gdy gracze nie będą mogli dłużej wytrzymać tego, jak ona wygląda. Już teraz niezadowolenie z obecnego kształtu branży jest zauwaźalne, (o czym wyraźnie świadczą komentarze pod tym artykułem) i stopniowo wzrasta. Możliwe są dwa rozwiązania tej sytuacji: albo korporacje zmienią nastawienie do gier i społeczności graczy i wprowadzą zmiany (czyli wyjdzie na nasze), albo w końcu dojdzie do krachu i zmian (czyli też wyjdzie na nasze). Trudno przewidzieć, kiedy to nastąpi, ale w tej chwili ważne jest jedno: krytyka ma sens i przynosi rezultaty.
podsumowujac: lol
niektorzy nie maja żadnego kontaktu z rzeczywistoscia
Wysiak nie wiem ile razy musze pisać byś zrozumiał- własnie o tym cały czas pisze, że maja w dupie tych dla których te gry robią, bo ci naiwniacy kupują wszystko co oni zrobia.
Ale kiedys przekroczą granicę. Już Unity było testem i sie nie udało.
Jak to się nie udało? Ja kupiłem przed premierą, gra chodzi mi płynnie i jestem w pełni zadowolony.
@[email protected]
Karty za 1000zł to teraz mid-end ale jak widać większość blaszek zatrzymała się w erze kamienia łupanego.
Im i tak nie przemówisz. Zawsze tak jest z rozwojem techniki, że część nie rozumie postępu.
Ubi z ostatnim zepsuciem AC:U tylko pogorszyło sprawę, bo na "wysokie" wymagania nałożył się problem bugów i niektórzy dalej się pocieszają, że wszystko co złe to ubi, a ich GTX660 będą żyły jeszcze następne 10 lat.
Błąd w "druku"? W listopadzie kupilem gtx 770 i Pentiuma Core i5, troche sie przestraszylem.
http://steamcommunity.com/games/311340/announcements/detail/252528513507459981
@Kserkses
"Na razie za ponad 2tys! 980 nie daje nam stałych 60fps w HD w topowych grach"
"gdyby na dzień dzisiejszy pojedyncza karta dawala by rade w 4K/60fps ale takowej nie ma"
Eeee...
Hę...?!
Co Ty stary pierdzielisz xD
Sorry, ale właśnie przez takich jak Ty rynek PC leży. Sam nakręcasz niewiedzę w temacie sprzętu, więc się nie dziw fanbojom konsol.
Wymagania wyssane z palca i tyle, sam posiadam juz PC-ta klasy "trup" lub "zaraz umrze"
procek "lipny" AMD FX-6xxx "bez OC" karta GTX 460 1gb, 8gb ram, i gra chodzi dla mnie ultra plynnie, na defaultowych ustawieniach (srednio wysokie) wiec wymagania minimalne to se moga w rzyc wsadzic xD
@TRX - jaka karta daje stałe 60 fps - 4k we wszystkich grach ? Bo szczerze nie znam takiego modelu.
@Franusss
Przeokropnie zmanipulowałeś pod siebie moją odpowiedź na posta tamtego jawnego kłamcy. Przeczytaj jeszcze raz, a pogadamy, bowiem przeoczyłeś w tych paru słowach parę istotnych rzeczy xD
Te wymagania nie są prawdziwe powinni je zmienić u mnie gra działa bez problemu na wysokich na karcie GTX 560 :D
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes and gidzie language: subtitles but Metal gear solid 2 to 4 pc was not
Polish and English
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes a gidzie wersja językowa: napisy polska i angielska ale Metal gear solid od 2 do 4 pc nie było
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes and gidzie language: Polish and English subtitles but Metal gear solid 2 to 4 pc was not