Metal Gear Solid V: Ground Zeroes | PC
czemu nie ma tu komentarzy?? Kupuje ktos na PC bo jeszcze na steamie nie można kupić?
Mnie ciekawi właśnie dlaczego nie można jeszcze tej gry kupić przedpremierowo oraz najważniejsze....jaka będzie CENA? bo jeżeli na konsolach już można to kupić za 80 to myślę że na pc max 60 dych.
Niema tu komentarzy z jasnego powodu, kto mądry ceniący własne pieniądze kupi demo?? Lepiej jest olać to i poczekać na pełnoprawny produkt za który warto zapłacić.
szkoda, że nie ma coopa. W splinter cella się świetnie grało, a to jest dosyć podobne patrząc na gameplay
@dami hawx dokładnie tak myślę, napalony byłem ale jak przeczytałem że gra jest ekstremalnie krótka stwierdziłem że szkoda kasy, co z tego że można grę przejść tam w kilka godzin jak połapany gracz przejdzie w parę minut bez żadnego oszukiwania.
Bałem się wydać kasę zw. na duże wymagana sprzętowe, nie zw. na to, ze to demo. Zaryzykowałem, bo uwielbiam uniwersum MGS-a...HIDEO niech Cię Bóg błogosławi. Optymalizacja kapitalna. Bez przycięć, płynnosc w 100% na moim starym sprzęcie ( sygnaturka ) zacieram łapki i szykuje portfel na pełniaka :-)
Pełna wersja zapowiada się znakomicie. Grafika piękna, optymalizacja bardzo dobra, stary dobry Snake :). Niech inni twórcy biorą przykład jak optymalizować gry, zwłaszcza Ubisoft.
@up
Niech inni twórcy biorą przykład jak optymalizować gry, zwłaszcza Ubisoft.
Weź nie zaczynaj, ekspercie. Oceniasz studio po 1 grze
olek2123>> Chodzi Ci o Konami, czy Ubisoft ? Bo jeśli o tych drugich, to nie ma co ukrywać, że to partacze i ściemniacze, którzy wydają tasiemce, w które nie da się grać, chyba że masz kartę za 2K. Splinter Cell Conviction działa tragicznie na radeonach, także nie jest to tylko jedna gra, tak jak napisałeś. Zresztą wymień mi jakąś grę, która niedawno wyszła z dobrą optymalizacją ?
Zgadzam sie z sadler. Ubi to porazka ostatnio. To co zrobili z Watch Dogs, ACU no i wczesniej jeszcze z Ghost Recon to kpina... a co do MGS naprawde mile zaskoczenie !!!
Grafika miażdży, optymalizacja miażdży, udźwiękowienie miażdży...
Nawet nie wiem czy na maksymalnych ustawieniach moja grafa w 50% nie jest nawet wykorzystywana. A na innych grach 970 sie poci.
Ta gra może być grą tego roku :D Nawet tą jedną misją to i tak wymiotła wiele gier...
Phanotom Pain czekam.... <3
Lateralus to co chciałem napisać już napisałeś w 100% popieram.
Witam. Popieram :Lateralus'a w 100000000000%. ! . To Demo miażdży, dosłownie !.
Optymalizacja: Totalna rewolucja ! Na Hideo Koijma powinni się wszyscy uczyć Optymalizacji silnika do gry. Na moim starym AMD At X2 2,9 Ghz, 4 GB ram DDR3 i Radku HD5670 512 MB.
Gra chodzi... uwaga .... na wysokich detalach + Max roz. Monitora 1600x900 ! Nie odczuwam spadków FPS'ów. Jestem w Szoku.
System: Windows 7 x64, Procesor Core: i3 2100 3.1 GHz, Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti - 1 GB pamięci, Pamięć RAM: 8 GB.
Gra działa w rozdzielczości FULL HD (1920x1080) na ustawieniach graficznych HIGH z częstotliwością 40 klatek na sekundę.
To tak orientacyjnie, gdyż podawane informacje o minimalnych wymaganiach systemowych są zawyżone.
Czy gra działa komuś na Radeonie?
Cyfrowy Baron >> na FX 6300 i R9 270 gra działa w full HD na wysokich (tekstury bardzo wysokie) w 50-60 klatkach
Dla mnie to jakieś nieporozumienie. Niby skradanka, ale zamiast się skradać można po prostu wszystkich wybić jak muchy, bez żadnych problemów. Przeciwnicy są słabi, a nasz bohater jest praktycznie niezniszczalny. Na początku dowiadujemy się, że to tajna misja, że mamy się nie wychylać, że to bardzo ważne itp... a przy pierwszej okazji jak mnie zauważyli zacząłem strzelaninę, będąc przekonany, że zaraz skończę marnie... i tak doszedłem do końca, odstrzeliwując wszystkich jak kaczki. Dla przykładu podam Deus Ex: Human Revolution. Tam człowiek robił wszystko co mógł, żeby go nie zauważyli, bo jak się zaliczyło "wpadkę" to się trzeba był na prawdę nieźle natrudzić, żeby wyjść z opresji w jednym kawałku. Nie powiem, sprawiało mi to frajdę, ale właśnie dlatego, że to było na prawdę trudne.
Trudno mi jest wydać ocenę. To co zobaczyłem to pięknie wyglądająca i dobrze zoptymalizowana "nawalanka" z opcją skradania się (jak ktoś koniecznie musi). Daję 6 tylko dlatego, że nudzi mnie rozgrywka w której nie trzeba się w ogóle starać, a każdy błąd kończy się tak samo - krótka seria z karabinu i mamy przeciwników z głowy.
Poza tym nigdzie w opisie nic nie ma o tym, że to tylko jeden poziom (plus dodatkowe misje bonusowe). Kupiłem grę w ramach wielkiej Promocji Świątecznej za ok. 13 euro. To tanio, ale mogliby napisać, że to tylko takie lekko rozbudowane demo. Dowiedziałem się o tym dopiero czytając podpis pod obrazkiem na gry-online.pl. Może jak wyjdzie pełna wersja to dla tych co kupili Ground Zeroes będzie coś ekstra? Zresztą i tak chyba nie kupię, bo co to za skradanka, gdzie łatwiej jest po prostu wszystkich wystrzelać.
Witold Szczerba -> Ta seria juz tak ma. Zawsze mozesz grac na wyzszym poziomie trudnosci, chociaz i tak dopiero The Phantom Pain pokaze prawdziwy poziom trudnosci gry(Ground Zeroes jest wciaz tylko prologiem). Przeciwnicy beda sie adoptowac do poczynan gracza - np. jesli bedziesz strzelal im w glowy z pistoletu z nab. usypiajacymi, zaczna nosic helmy, czym czesciej bedziesz wszczynal alarmy tym bardziej beda stawiac na sile ognia i zabezpieczenia itp.
Już pomijając to co napisał Szczerba.
Gra ma problemy z kamerą w ciasnych pomieszczeniach, zachowaniem przeciwników, miejscami poruszaniem się Snake'a.
Ogólnie masa drobnych uchybień, które przy tak rozbudowanym tytule nie powinny wystepować.
Hm.. nie wiem jaka jest cena tej gry, ale jeśli wyższa niż 15zł to ktoś chyba oszalał.
Kampania składa się z JEDNEJ misji która ukończyłem w 60 minut, w tym czasie raz mnie zabili, a drugi raz sam zrestartowałem poziom żeby mieć 100% stealth.
Oprócz tego mamy ok 30 minut cutscenek i prawie 10 minut napisów z lista plac.
W grze pojawiają się 3 pojazdy lądowe, jeden szczur, i 2 modele śmigłowców.
Grało się bardzo przyjemnie, pytanie tylko czy godzinny gameplay jest wart swojej ceny ;)
Zgadzam sie z "NewGravedigger" odnosnie kamery. Ale ogolnie gra do polecenia, nigdy nie gralem w MGS ale po Ground Zero teraz nie moge sie doczekac na PP, uwielbiam takie klimaty. !!! POLECAM kupic w promocji :)
Świetny tytuł. Mimo, że nigdy nie grałem w inne części, to po tym "demie" mam ochotę poznać całą historię tego uniwersum. Gra jest kapitalnie zopytmalizowana, ma cudowną mechanikę rozgrywki, fantastyczną ścieżkę dźwiękową. Pre-order Phantom Pain zamówiony w ciemno!
Optymalizacja na piątkę z +....Czyli można zrobić gre nowej generacji na lekko starsze już sprzęty, tak by się nie krztusiła na high ustawieniach. Trzeba tylko chcieć (ubisofcie)...
Gra może i nie dla mnie (bardziej gustuję w Revengence), ale Konami jest mistrzem optymalizacji względem jakości grafiki i widzę to przynajmniej od RE5 - na tamte czasy gra wyglądała bajecznie i pływała. To samo potem z DMC 4 i DmC, następnie MGS:R, teraz to. Piękne.
Niesamowita optymalizacja :D ta gra chodzi nawet na moim słabym lapku (i3 2,2. 4GB ram. grafika 1GB) ze stałą płynnością :D. Mam nadzieje że The Phantom Pain również będzie tak cudownie zoptymalizowane ;)
O ile resident evil 5 do tej pory dobrze wygląda to o super optymalizacji w MGS nie może być mowy , nie ma czego optymalizować , oprócz głównej postaci i paru detali , trochę dobrej fizyki to ogólnie jest bieda graficznie więc dlatego ma niskie wymagania.
Fakt ubisoft robi gorsze gry o wyższych wymaganiach.
W każdym razie czekam na PP , oby w marcu.
ABSOLUTION +1. I nie bądźcie tacy pewni co do tej optymalizacji, bo w GZ jest mały teren a teren trochę poza bazą (skąd przyjeżdżają pojazdy) się nie liczy, bo ma płaską teksturę. A w PP będzie dużo większy teren.
A tak poza tym, kocham tą grę ;)
Nie marudźcie że gra jest krótka, to przecież tylko przystawka przed PP. Przypomina mi się historia jak niektórzy płakali że Hitman Sniper Challenge był krótki :D
Dodam tylko że w którymś speedrunie ukończyli tą grę w 10 minut :D
Dodam tylko że w którymś speedrunie ukończyli tą grę w 10 minut
Tyle, że pewnie używali tej umiejętności, że gdy Big Boss został wykryty, był slow motion, więc to trochę jak oszukiwanie (widziałem taki speed run).
Jakoś nie wierze w te 10 minut , jeśli chodzi o uratowanie 2 osób że myślę że przynajmniej 20 minut , oczywiście nie strzelając do każdego.
Przecież to nie jest gra, do przejścia jak najszybciej. Jest stworzona tak, żeby przechodzić ją wiele razy, na różne sposoby. Co to za radość, szybko przebiegnąć lokację?
no właśnie radości to nie daje mimo dostępnych gadżetów czy pojazdów.
Optymalizacja gry, bardzo dobra, przy moim fx 6300 3.5 mhz, Gigabyte R7 260x 2 GB i 8 ramach 1600, gra chodzi na ultra ze wszystkim przy rozdzielczości 1360x768 bo taki mam ekran :D, Konami potrafi przerzucić z konsoli na kompa porządnie grę w przeciwieństwie do Ubisoftu :D daje 10 bo to MGS :D
Czterordzeniowy AMD i Radeon 5770 o dziwo dają radę. Ustawienia zostawiłem domyślne, czyli 1280/800 wszystko na high tylko cienie i coś jeszcze na średnie. W głównej misji jest w miarę płynnie (stałe 35-40FPS) bez względy na widok czy poziom akcji. W innej misji odbywającej się w dzień jest już troch gorzej bo są spadki poniżej 30 FPS co czuć, ale dla mnie nadal grywalnie.
A co to samej gry, to muszę docenić dopracowanie, ciekawe filmiki, dorosłość, projekt lokacji i kilka fajnych rozwiązań (np. wkładanie rannego dziecka do samochodu). A teraz wady:
- niski poziom interakcji z otoczeniem: nie można wspinać się po rynnie, chodzić po gzymsach, otwierać drzwi, hakować, wycinać otworów w płachtach czy w ogrodzeniach z drutu. Może wymagam dużo ale w SC: Black List część z tych rzeczy już była. A może takie elementy pojawią się w pełnej wersji.
- ktoś o tym wspomniał: za łatwa tzn. nie trzeba się za wszelką cenę skradać, bo i tak można wszystkich wybić karabinem. Gra powinna mieć survivalowy charakter czyli, mało naboi, jeden dwa strzały i zgon, alarm powoduje wezwanie posiłków (chociaż jest czołg:))
- zachowanie wrogów: jak zobaczą, że coś tam za rogiem przebiegło to stoją w miejscu i świecą latarką zamiast podejść i się upewnień, w ogóle są jacyś tacy ślepi.
Sam nie wiem czy gra warta uwagi. Może w Phantom Pain poprawią to i owo, bo jest potencjał w tej grze.
przemek66630 -> Ile w ta gre grales? 5 minut? Jakbys gral dluzej, bez poradnika to nie pisalbys takich bzdur. Oczywiscie, ze przeciwnicy ida sprawdzic, a nie tylko swieca latarkami, tak samo mozna otwierac drzwi. Ci co narzekaja na poziom trudnosci nie zdawaja sobie sprawy z kilku rzeczy - gra ma wiecej poziomow trudnosci niz normal, w opcjach menu mozna, a nawet powinno sie wylaczyc opcje ulatwiajace gre m.in spowolnienie czasu przy wykryciu czy opcje oznaczenia przeciwnikow i wtedy gra nie jest juz taka latwa, chociaz to wciaz jest jedynie prolog do MGS V.
mi w sumie brakuje dobrych efektów ekslplozji , otoczenie powinno barziej ulegać destrukcji , jak już dajemy stingera , czołg to efekty powinny być na najwyższym poziomie.
GTX 660, i5 4440, 8gb RAM, gra śmiga wszystko na full detalach 1920x1080 :)
Swietnie sie w to gra! W porownaniu do czworki gra jest duzo bardziej przystepna tzn nie jest juz w ogole drewniana (w czworce strasznie wszystko ociezale jest). Klimacik jest mega, fabula tez sie zapowiada ciekawiej.
Ofc czworka tez jest naprawde baaardzo spoko (dla mnie 8.5/100), ale 5tka to bedzie miazga (oby!)
Grafa mega (troche czuc nowa generacje, obecnie najladniejszy tpp), a wymagania strasznie niskie.
Na G860 (slaby proc, cod aw sie tnie przez niego dlatego zmieniam go jeszcze w tym miesciacu tak btw) i GTX 660 smiga na full w 40 klatkach
Słyszałem, że w zachodniej wersji dodawany jest kod do dodatkowej zawartości do TPP. Pytanie do właścicieli edycji pudełkowych: czy w polskiej też jest?
@jargilo :: Niema czegoś takiego. Posiadam wersję "zachodnią", bez jednego polskiego napisu - zresztą takiej wersji nie ma. Każda część MGS ma swoje mity.
@yadin Przecież wcześniej pisałeś, że tej dodatkowej zawartości nie ma. Chyba że Cię źle zrozumiałem.
Bo jest wypasiona bardziej od GTA V i Wiedźmina 3 razem wziętych. Ma skomplikowaną inteligencję jak kobieta i dlatego potrzebny jest procesor o dużej mocy obliczeniowej.
Bardzo dobre demo technologiczne, które jako "prolog" do pełnoprawnej odsłony potrafi dostarczyć nawet do kilkunastu godzin zabawy. Dzięki Ground Zeroes zacząłem myśleć o The Phantom Pain z jeszcze większym "pożądaniem", a tytuł otrzymał miano kolejnego "must have". Mam nadzieję, że "pełna wersja" będzie na takim samym poziomie jaki wykreowała oceniana zajawka. Na wielką pochwałę zasłużyli ludzie odpowiedzialni za port gry w wersji PC. Jego jakość i optymalizacja to pierwszorzędna robota. Przeglądając wymagania produkcji nie widziałem siebie komfortowo grającego w nią na swoim sprzęcie, ale zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony. Gra bez problemu utrzymuje stałe 30 FPS przy ustawieniach 1440x900, tekstury i modele very high wraz z całą resztą opcji high zza wyjątkiem cieni pozostawionych domyślnie na medium. Udało się to przetrawić bez żadnych oznak czkawki i zgagi na poczciwej, lecz powoli już leciwej skrzynce z Intel Core i3-550 @ 3.20 GHz, 8 GB DDR3 1333 MHz i GeForce GTX 550 Ti 1 GB DDR5. Tytuł godny polecenia!
Parę postów wyżej kolega pytał się o rzekomą zawartość dodatkową gry. Trzeba zwrócić uwagę, że "Ground Zeroes" to teoretycznie tylko jedna misja główna. Później otrzymujemy dostęp do kolejnych czterech, które należą do tzw. Side Ops Missions. Edycja pudełkowa Metal Gear Solid V Ground Zeroes zawiera następne dwie ekskluzywne misje nazwane kolejno "Deja Vu" i "Jamais Vu". Pierwsza była dostępna tylko dla posiadaczy konsol PlayStation i nawiązuje do klasycznego wydania Solid Snake'a, natomiast drugą otrzymali tylko właściciele Xbox-ów, a wraz z nią nawiązanie do gry Metal Gear Rising. Na tym zawartość dodatkowa edycji pudełkowej się kończy, tym bardziej, że w wyniku oficjalnego patcha jakiś czas temu posiadacze konsol obu producentów mogą cieszyć się obiema misjami.
Mam PlayStation 4 i posiadam obie dodatkowe misje, o których piszesz. Łącznie mam 7 misji, włącznie z Deja-Vu i Jamais-Vu. Specjalnie uruchomiłem menu gry, aby to sprawdzić.
Nie pamiętam, jak było na PlayStation 3, ale łącznie tych misji było przynajmniej 6. Nie wiem, jak było na pecetach, ale to dla mnie nie jest opcjonalna platforma do grania.
Muszę powiedzieć, że optymalizacja tej gry jest niesamowita.
Mam 4gb RAM, procek AMD Athlon 64 x2 5600+, no i grafikę Nvidia gt740, a gra chodzi płynnie na ustawieniach wysokich. Należą się po prostu gratulacje programistom.
MadvxPL -----> płynnie? wg ciebie na tym "sprzęcie" co masz a na jakiej rozdziałce? i ile masz fps
U mnie na fx-6300 8gb ram Sapphire Vapor-X HD 7950 3gb mam minimum 35 fps, średnio 45 na ultra 1080p wiec mogę coś powiedzieć o optymalizacji, która jest świetna. Płynnie to jest 60fps a dla niektórych 30 fps żeby było grywalne...
@sickrabbit Mam 25-30fpsów, ale czasami są spadki. Nie sprawdzałem dokładnie jak duże, ale nie widzę w tym zbyt wielkiego sensu, bo i tak gra się bardzo przyjemnie. Potrafi się trochę przymulić np. przy celowaniu snajperką z pierwszej osoby. A co do sprzętu twój procek jest zdecydowanie lepszy, o ramie nie ma co mówić, bo ta gra zbyt wiele i tak go nie chce, a karty graficzne są dosyć podobne. Sęk w tym, że świat tej gry jest mały i nie potrzebuje szybkiego generowania terenu i dlatego procesor ma tu największe znaczenie w AI przeciwników. A Rozdziałka to 1920x1080. Ustawień nie chce mi się teraz sprawdzać.
Gra ma MEGA optymalizację! Zobaczyłem na youtubie filmik jak koleś odpalił tą grę na słabym kompie myślałem że to wałek ale nie! Gra mi chodzi dosyć płynnie (wysoka grafika,niskie efekty,wysokie cienie Rozdz. 1280x870) Specyfikacja mojego komputera:
AMD Athlon 64 X2, 2700 MHz (13.5 x 200) 5200+
6gb (ddr2)
AMD Radeon HD 6450 (1 GB) DDR3
Jeśli ktoś ma podobny sprzęt to warto spróbować:)
Grafika:10
Gameplay:10
Muzyka:10
Ocena ogólna:10
Pamiętam, jak na swoim pececie jakieś 12 lat temu uruchomiłem MGS 2. To była konwersja i to bardzo dobrej jakości. Byłem zaszokowany, że jakiś tam Kojima Productions zrobił tak świetnie zoptymalizowaną grę. Więc to, że MGS 5 działa dobrze nawet na przeciętnych pecetach, wcale mnie nie dziwi.
PP na pewno będzie elegancko zoptymalizowane.
@phantom pain :: A czytałeś komentarze powyżej? @szczerba i @NewGravedigger? Nie wiem, w co ci ludzie grali wcześniej, ale kompletnie nie ogarniają MGS. Jak dorwą pełną wersję, to faktycznie wystrzelają wszystkich i zdziwią się, że poszło tak łatwo. Zdziwią się, jak zaczną im się aktywować nowi żołnierze podczas alarmu i w końcu zginą.
W sumie rozumiem takie podejście. Ja nie znoszę gier motoryzacyjnych, jak wiesz. Większość ma kisiel w gaciach, jak im się odpali GTA V. wielu z nich nie będzie się chciało załadować jeszcze raz stanu gry i spróbować enty raz, aby udało się bez najmniejszego alarmu na hard. Zresztą byłoby strasznie nudno, gdyby każdemu podobało się to samo. Dziś gry są tak zróżnicowane, że każdy może wybrać to, co mu pasuje. Ja już rzygam na myśl, że w szafie leży płyta z "Wiedźminem 3".
yadin->>> Czytałem i dochodzę do wniosku, że Phantom Pain będzie dla nich grą krótką. Wyciągnęli karabin, zrobili sieczkę jak "Rambo" i gra wydała im się bardzo prosta. Jakaś bezsensowna strzelanka, gdzie zapomnieli, że MGS to skradanie się. Po prostu mamy inne pokolenie graczy. Ludziom nie chce się kombinować, namyślać jak przejść misję bez broni na range "S". Oni góra dwa razy spróbują ponownie podejść do gry i jak się im nie uda, to płytę rzucą do szafy i będzie się kurzyć. Okaże się, że to głupia gra dla nich, ale cóż poradzić.
Ja z kolei lubię motoryzację. Jestem fanem serii "Gran Turismo" 1000 h godzin z częściami miałem do czynienia, GTA V na PS4 przeszedłem, ale nie mam opadu szczęki.
Ja tylko przypomnę, że W3. przechodzę drugi raz na wyższym poziomie trudności i wie Pan co? Mam obawy, czy w ogóle skończę. Jakoś mnie nie ciągnie do tej gry. Znam historie, ale coraz bardziej ta gra wydaje mi się, że była na 1 przejście, choć lubię klimaty fantasy. Wszystko przez "Ground Zeroes" :))). Boje się, że przy Phantom Pain spędzę 1000 godzin i cały rok będę w to grał.
Nie interesuj sie z nimi niech robią co chcą.Tez mam taką nadzieje ze spędzę 1000 godzin i nie ma czego sie bac.
"error fail to hook GetTickCount" nosz k.... zaraz mnie pociepnie z tym nowym systemem win 10 na win 7 działało wszystko a tu taki błąd jak to naprawić wie ktoś może ????
Wie ktoś może czy w wersji pecetowej można grać na padzie od xboxa? (bez dodatkowych modyfikacji, konfiguracji itp.)
MD86- Tak można grać na padzie od xboxa. U mnie działa bez problemu, nie trzeba nic komponować. Jeśli jesteś przyzwyczajony grać na padzie to będzie dla Ciebie dobra opcja. W innym wypadku radzę wybrać myszkę i klawiaturę. Chociaż na myszce przy zoom'ie czułość wariuje niestety i to jest niestety jedyny błąd jaki zauważyłem w sterowaniu k+m.
Bez dwóch zdań - najlepsza skradanka pod słońcem.
Jest w markecie, warto kupić? Czy to gra bardziej podobna do Far Cry, czy do Thief? W sensie czy strzelanka czy skradanka?
Najlepsze płatne demo w jakie grałem.