Graliśmy w Legacy of the Void - finałowy epizod trylogii StarCraft II!
Fabuła dodatku świetnie komponuje się z teoriami spiskowymi o przybyciu upadłych demonów z kosmosu na Ziemię, jest nawet amon egipski bóg, coś może być na rzeczy :) Kupuję na pewno, tak jak poprzednie odsłony :)
Blizzard ma to do siebie że korzystają z takich samych rozwiązań, silnika itp grę potrafią robić bardzo długo a kasy mają jak lodu. Powinni brać przykład z serii AC albo CoD tam z każdą odsłoną dostajemy genialny "nowej generacji" silnik graficzny i są w stanie wypluwać grę co rok :D
@up
Mistrzu, to jest RTS. Świecidełka nie są tutaj najważniejsze.
Gdyby była większa konkurencja w tym gatunku gier może Blizzard byłby zmuszony do włożenia więcej pracy w rozwój SC2. Tak, póki co, uwielbiam tę grę, bo jest najlepszym obecnie dostępnym rtsem na rynku.
Nie chce świecidełek lubię starcrafta takiego jaki jest. Tylko mogliby robić te części trochę szybciej.
@up -> Dokładnie. Oprawa graficzna StarCraft jest na bardzo dobrym poziomie i to dużo lepszy od WarCraft III, że zostało niewielu do poprawienia. :)
Zobaczyłem na trailer, ogólnie bardzo podobało się i coraz bardzo trudne nowe jednostek.
Choć całość brzmi zagadkowo, w rzeczywistości to klasyczny tryb 2vs2
Klasyczny tryb 2v2 to dwoch graczy gdzie kazdy ma swoja baze i moze kontrolowac rozne rasy. W archon mode gracze beda grali jedna rasa i beda mogli dzielic sie zadaniami.
A macie może jakiś filmik związany ze swoją grą np. w multi i/lub w kampanii (UWAGA: PYTANIE DO REDAKCJI GRY ONLINE).
Chodzi mi o Legacy of the Void oczywiście.
@yadrian26 -> Wpisz hasło "StarCraft II Legacy of the Void" w YouTube.com, a znajdziesz. :) Polecam Ci też "Campaign Overview", bo jest dość długi i dowiesz się sporo ciekawostki o kampanie. :)
Blizzard zaczął pierd... swoje gry ostatnio to że gra straciła dużą cześć graczy nie jest przypadkie.
Na Pewno nie jest to ten sam Blizzard za czasów Sc1
@ Sir Xan
Już obleciałem całe youtube i wiem to co reszta, ale chodzi mi o jakies gameplaye z kampanii, pamiętam że osoby z gry online nagrywali filmiki ze swoich rozrgywek np Heart of the Swarm i misja dominion. O coś takiego mi chodzi, o jakis gameplay z misji (demo) do wypróbowania dla ":wybranych" na Blizzconie.
@domink12ow
100% racja... Zepsuli HotS moim zdaniem (20 misji i nie dotrzymanie obietnic, - np niszczenie planet, kilka dróg rozwoju dla kerigan typu SpecOps, Corruption, etc.), i mają nadziej, że poprzez "samodzielny" dodatek przybliżą nowych graczy i zarobią (niestety 20 misji tez jest). Moim skromnym zdaniem Blizzardpowoli zmierza drogą EA (Electronics Art), czyli zyski, po najmniejsze linii oporu (i w dupie graczy), aby tylko zarobić
Moim skromnym zdaniem Blizzardpowoli zmierza drogą EA (Electronics Art), czyli zyski, po najmniejsze linii oporu (i w dupie graczy), aby tylko zarobić
Gdyby tak bylo, to wydaliby gre i mieli w dupie, a jednak nadal sa jednymi z nielicznych, ktorzy wspieraja swoje produkty lata po premierze
@yadrian26 -> Niszczenie planety i kilka dróg rozwoju dla Kerrigan są związane z "trudne wybory". Wtedy Kerrigan mogła zrezygnować powrotu do bycie "Królowa Roju" i pozostać w ludzki postać "Duch" (to tylko przykład). Ale twórcy w ostateczności zrezygnowali przy projekcie na rzecz jakości fabuły StarCraft, żeby nie była przewidywalna w kolejne części. Oto dlaczego.
Zauważyłem, że dwie z 20 misje w HoS bardziej przypominają kampanie Terranie, czyli dla kontroli Zergowie mamy tylko 18 misje. Wliczając to mini-kampanie Protosie z Wings of Liberty, mamy około 24 misje dla Protosie (razem z przyszły Legacy of the Void), a Terranie ma najwięcej. Krótko mówiąc, kampanie Zergowie jest najbardziej "okrojona". :P
Mam nadzieję, że Legacy of the Void przed premiera nie spotkało podobne "wytnij i usuń to".
O rety! Tyle nowych technologii i jednostki (ulepszenie i alternatywne), unikalne cechy mapy (np. podnoszenia lawa, plaga zombie), a tak mało misje, by wykorzystać 100% potencjału pomysłu dla kampanie! Np. alternatywne jednostki po stronie wroga. Nie mówiąc o fabuły. Aż czuję OGROMNY niedosyt, że muszę ściągnąć fanowskie kampanie! ;P
@yadrian26 - w tym roku nie będzie żadnych materiałów video z kampanii LotV pod szyldem GOL, przynajmniej nie z BlizzConu
@Sir Xan - podczas tych dwóch misji, które rozgrywałem, nie było żadnych nowych mechanik map, choć twórcy zaprezentowali później kilkunastosekundowy wycinek, w którym widać było konieczność "przesuwania" bazy Protossów za pomocą specjalnej platformy. Tzn. cała mapa składała się z mnóstwa szyn i drobnych wysepek z minerałami - przy pomocy komend, mogliśmy "przewozić" poszczególne struktury do wysepek, na których jeszcze jakieś surowce zostały. Niczego więcej "nowego" nie widziałem jeśli chodzi akurat o ten aspekt, ale kto wie co się znajdzie w finalnej wersjienie ;)
Chce chce chce :( ciekawe co jeszcze dadzą protosom, przydałaby się jeszcze jakaś fajna szybka jednostka hit and run, coś ala reaper.