Prey 2 - produkcja oficjalnie anulowana przez firmę Bethesda Softworks
[Jestem niesłyszący]
Dobrze, że anulowali, jeśli nie mają dobre pomysły na kontynuacje. Niech Prey będzie jedyna i niepowtarzalna.
Szkoda, jedynka do dziś ma wysokie walory produkcyjne. Bardzo udany i interesujący tytuł.
Nigdy nie odżałuję pierwotnej wersji pierwszego Prey. Gdyby ta gra wyszła w takiej postaci, ten tytuł stawiany byłby na równi z największymi FPS-ami.
I tak nie czekałem na drugą część, więc może dobrze się stało że anulowali. Głównie nie podobała mi się koncepcja gry i zamiast kontynuować wątek bohatera części pierwszej, to wymyślili sobie nową historię, z nowym bohaterem. Była też zapowiadana rezygnacja z teleportów i chodników grawitacyjnych, które były znakami szczególnymi pierwszej części.
Prey, to i tak jeden z oryginalniejszych shooterów ostatnich lat. Na pewno pod względem mechaniki. To, co chcieli zrobić w kontynuacji to byłaby obraza dla pierwowzoru.
Ja chciałem Preya2 chyba równie mocno jak Dark Messiah of Might and Magic 2 czy Jedi Knight IV, a to u mnie naprawdę top. Od czasu pierwszych szkiców koncepcyjnych nie czytałem za dużo o nim więc nie wiem czy/czego żałować.
Przecież nawet nie było żadnego pomysłu. W tym roku był news, że mają kilka konceptów do wyboru, z których żaden nie miał nic wspólnego z oryginalnym Preyem, a jeden był prequelem(?) System Shocka, więc... chyba dobrze się stało, bo wyszedł by następny Colonial Marines.
Jakoś wątpię, żeby FPS od Arkane Studios nie spełniała standardów jakości. Pierdzielenie o Szopenie, taka sama wymówka przed pojawianiem się Arkane w tym projekcie.
No i bardzo dobrze.
Jak dla mnie Prey to jeden z najlepszych FPSów w ogóle (według mnie zdecydowanie lepszy od Doom'a 3 i nieco lepszy od Quake'a 4) i nie chciałbym, aby gdzieś tam z tyłu mojej głowy istniał niesmak z powodu innych gier z tej serii.
Niech zostawią tę markę i zrobią jakąś nową.
Prey był ciekawy i sama mechanika rozgrywki była super. Do tego historia też była całkiem ciekawa. Szkoda, że anulowali dwójkę - bo pomysł sam w sobie głupi nie był, ale jeśli faktycznie produkt był crapem, to może i dobrze, że nie wyjdzie.
Prey był świetny, ale na dwójkę mieli już tyle pomysłów i problemów z ogarnięciem, że nie wiadomo co by to było... straszna szkoda tak czy siak, bo zapowiadało się fajnie...
Kto pamięta klimatyczny trailer?
https://www.youtube.com/watch?v=FkyrSXvL5RA
z 1 cześcią też były takie jaja 11 lat powstawała czy nawet 10 lat, a widać że 2 cześć nie ujrzy światła dziennego
[4] Co racja to racja, kilka pomysłów było mega. Portale w 1998 roku? Ciekawe gdzie dzisiaj byłyby FPSy gdyby Prey w tamtej formie w ogóle zaistniał.
meelosh [8] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13466243&N=1#post0-13466266
Przecież nawet nie było żadnego pomysłu. W tym roku był news, że mają kilka konceptów do wyboru,
Chłopie co ty bredzisz, na E3 był cały nawet gameplay jak z gotowej gry...
Nie rozumiem co się stało przez te lata, co oni przy tym kombinowali, e3 gotowy pomysł, gameplay, wystarczyło rozwinąć i tyle, wyglądało jak gra która spokojnie się sprzeda.
Hajs się pewno nie zgadzał, a nie jakość.
https://www.youtube.com/watch?v=vA5ufBg_LUo
Kompletnie nie rozumiem jak można takie coś wyrzucić do kosza, jak już większość roboty była zrobiona, na gamplayu jest już zrobione środowisko, cały klimat, przeciwnicy, widać, że już wszystko sobie poukładali.
na E3 był cały nawet gameplay jak z gotowej gry...
Colonial Marines tez mialo gotowy gameplay. Jak sie skonczylo wszyscy dobrze wiemy.
Pomysł na Prey 2 przypadł mi bardzo do gustu, był świeży i bardzo dobrze wpasowywał się w to na co czekam od dawna jeśli chodzi o wykorzystanie sci-fi, tak bardzo zaniedbywanego na rzecz wszelkiego rodzaju ustrojstwa z fantasy w tle, prezentowane pokazówki tylko podsyciły chęć zagrania. Ciekawe co poszło nie tak. Obstawiam, że to robota krawaciaży liczących słupki.
Mitsukai [16]
Jak sie skonczylo wszyscy dobrze wiemy.
Z tą różnicą, że to było widać, ja się nie dałem zwieść, a tu gameplay był dobry.
Widziałeś go w ogóle, bo widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Mając w pamięci wszystkie zawiłości i komplikacje towarzyszące procesowi produkcji Doom 4 o których na przestrzeni ostatnich kilku lat informowały nas media branżowe coraz bardziej jestem przekonany o tym że i tę grę czeka podobny los co Prey 2 :(
Widziałeś go w ogóle, bo widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Za to ty zawsze musisz miec racje i jedyna prawda to twoja prawda. Tak widzialem go, co nic nie zmienia. Mogl byc rownie prawdziwy i gotowy jak CM.
Szkoda, bo pomysł na grę był świetny i można było z tego zrobić naprawdę niezłą produkcję. Mimo wszystko liczę, że jeszcze kiedyś usłyszymy o tej marce.
Wiem o tym, bardzo fajnie i ech nie wyszło gra. Jak można do kosza gra :/
I bardzo dobrze, bo te ich pomysły nie miały nic wspólnego z Preyem.
Niemniej szkoda marki, ponieważ ma potencjał. Gdyby 3D Realms nie dało ciała i wydało w latach 90 Prey to dziś takich gier byłoby więcej.